-
Ταξίδι Τρίκαλα - Αθήνα - Τρίκαλα με αυτοκίνητο Fiat Bravo 150Sport , 2 άτομα και ένα σακβουαγιάζ (στην επιστροφή προστέθηκαν και 2 τάπερ με φαγητό ).
Κράτησα στατιστικά σ αυτό το ταξίδι , μετρώντας από το σπίτι έως και τα διόδια των Αφιδνών στην κάθοδο (εχθές). Πήραμε λοιπόν τα παρακάτω στοιχεία :
Χιλιομετρική απόσταση : 312,7 km
Μέση κατανάλωση : 10,7l/100km
Μέση ωριαία ταχύτητα : 108km/h
Χρόνος κίνησης (περιλαμβανομένων και δυο δίλεπτων στάσεων) : 02h 52m
Στην άνοδο σήμερα (Αθήνα - Τρίκαλα δηλ) έκανα 2 μετρήσεις , μία από τα διόδια των Αφιδνών έως και τη Λαμία και μια συνολική.
Η Α' φάση (διόδια Αφιδνών - Λαμία) λοιπόν είχε ως εξής:
Χιλιομετρική απόσταση : 182km
Μέση κατανάλωση : 11.4l/100km
Μέση ωριαία ταχύτητα : 145km/h
Χρόνος κίνησης : 01h 16m και
η συνολική μέτρηση είχε ως εξής:
Χιλιομετρική απόσταση : 312,0 km
Μέση κατανάλωση : 10,5l/100km
Μέση ωριαία ταχύτητα : 112km/h
Χρόνος κίνησης (περιλαμβανομένης και μιας δίλεπτης στάσης στην Αγ.Αικατερίνη ) : 02h 46m
Αθήνα δεν κινήθηκα , λόγω απεργειών , μια χαρά βολευτήκαμε με τα Ταξί. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kαι το δράμα του ποπ είναι ότι ο volvoδιας με s40 T5 (=διπλάσια άλογα από το δικό του) έχει λιγότερηΠριν λίγες μέρες όμως έμαθε πως υπήρχε κάποιος άλλος ( ) με πολύ μικρότερο σε κυβισμό (1200άρι) που είχε και μεγαλύτερη κατανάλωση (κάτι σε 12άρι ειπώθηκε ...)!
Οπότε πρέπει να αναπτερώθηκε το ηθικό του -
Εγώ πάντως σαν τρελλό νιάτο, φοιτητής Θεσ/κη με σκαθάρι 1200 κυβικά χτύπαγα 14άρι εύκολα στην κίνηση σε πόλη. Το καλό μου ρεκόρ όμως ήταν που 1 (μία μόνο) φορά έβγαλα το Αθήνα Θεσ/κη με ένα ντεπόζιτο, 38 λίτρα μπήκανε, γύρω στα 7,5λτ δηλαδή (με cruising speed σκαθαριού 100-110 που τότε δεν ήταν όσο αργά θεωρείται σήμερα).
Είναι λάθος να προσπαθούμε να συγκρίνουμε την δική μας κατανάλωση με τις τυποποιημένες μετρήσεις. Γιατί απλά η χρήση που κάνουμε δεν έχει καμία σχέση με τις μετρήσεις. Επίσης η χρήση του καθενός δεν μπορεί εύκολα να συγκριθεί με άλλου.
Εμένα η τυποποιημένη κατανάλωση πόλης είναι 14,8 που μπορώ εύκολα να καλυτερεύσω αν δεν κολλήσω στην κίνηση. Και λοιπόν σημαίνει κάτι αυτό; Το μόνο που σημαίνει είναι ότι η επίδοση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το παραδοσιακό αυτόματο είναι κακή στην τυποποιημένη μέτρηση πόλης αλλά απλά προϊδεάζει. Γιατί δεν μπορώ να το συγκρίνω με άλλων αυτοκινήτων αφού στα περισσότερα η κατανάλωση πόλης σπάνια επιτυγχάνεται ενώ στο δικό μου σχετικά εύκολα. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ταξίδι Τρίκαλα - Αθήνα - Τρίκαλα με αυτοκίνητο Fiat Bravo 150Sport , 2 άτομα και ένα σακβουαγιάζ (στην επιστροφή προστέθηκαν και 2 τάπερ με φαγητό ).
Κράτησα στατιστικά σ αυτό το ταξίδι , μετρώντας από το σπίτι έως και τα διόδια των Αφιδνών στην κάθοδο (εχθές). Πήραμε λοιπόν τα παρακάτω στοιχεία :
Χιλιομετρική απόσταση : 312,7 km
Μέση κατανάλωση : 10,7l/100km
Μέση ωριαία ταχύτητα : 108km/h
Χρόνος κίνησης (περιλαμβανομένων και δυο δίλεπτων στάσεων) : 02h 52m
Στην άνοδο σήμερα (Αθήνα - Τρίκαλα δηλ) έκανα 2 μετρήσεις , μία από τα διόδια των Αφιδνών έως και τη Λαμία και μια συνολική.
Η Α' φάση (διόδια Αφιδνών - Λαμία) λοιπόν είχε ως εξής:
Χιλιομετρική απόσταση : 182km
Μέση κατανάλωση : 11.4l/100km
Μέση ωριαία ταχύτητα : 145km/h
Χρόνος κίνησης : 01h 16m και
η συνολική μέτρηση είχε ως εξής:
Χιλιομετρική απόσταση : 312,0 km
Μέση κατανάλωση : 10,5l/100km
Μέση ωριαία ταχύτητα : 112km/h
Χρόνος κίνησης (περιλαμβανομένης και μιας δίλεπτης στάσης στην Αγ.Αικατερίνη ) : 02h 46m
Αθήνα δεν κινήθηκα , λόγω απεργειών , μια χαρά βολευτήκαμε με τα Ταξί.κων/νε οδηγείς λίγο νευρικά??
μπολικό μου φαίνεται το 11 παρά για ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
.............
κων/νε οδηγείς λίγο νευρικά??
μπολικό μου φαίνεται το 11 παρά για ταξίδι σε ανοιχτό δρόμοΜπα .... δεν θα το έλεγα (για το 'νευρικά' ) , απλά συνήθως σε Ε.0 ή 'αυτοκινητόδρομο' (ο θεός να τους κάνει δηλαδή) δεν πέφτω κάτω από τα 160km/h , φλερτάροντας μονίμως τα 180-190-200 (μέχρι να κάνει μπουμ ο Tjet δηλαδή ).
Πιστεύω οτι είναι μια φυσιολογική τιμή για αυτόν τον κινητήρα υπό αυτές τις συνθήκες. Το διαπιστώνω με τις άλλες μετρήσεις που κάνω , από τα 140-150+ ο Tjet ρουφάει (αλλά τον αγαπάμε). -
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Εσύ λιγότερο έχεις??Στανταρ!!!
Ειναι 1.8,ειναι ποιο ελαφρυ και δεν εχει τουρμπο.Ο πατερας μου εχει το 1.6 και εχει γυρω στα 9λτρ./100χλμ. με νορμαλ οδηγηση.Πεφτει βεβαια σε κινηση και πολλα ξεκινα σταματα λογω πολλων φαναριων.
-
Στάνταρ κι όλας
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στάνταρ κι όλαςΚαι γιατι να μην εχει χαμηλωτερη καταναλωση?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Στάνταρ κι όλας
Και γιατι να μην εχει χαμηλωτερη καταναλωση?
Πόση απόδοση δίνεις δλδ στο στανταράκι; Εγώ για κουβά σε κόβω
-
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
συνήθως σε Ε.0 ή** 'αυτοκινητόδρομο' (ο θεός να τους κάνει δηλαδή)****
δεν πέφτω κάτω από τα 160km/h , φλερτάροντας μονίμως τα 180-190-200 **(μέχρι να κάνει μπουμ ο Tjet δηλαδή ).
.
-
Ο χρήστης taxidiwtis έγραψε:
συνήθως σε Ε.0 ή** 'αυτοκινητόδρομο' (ο θεός να τους κάνει δηλαδή)****
δεν πέφτω κάτω από τα 160km/h , φλερτάροντας μονίμως τα 180-190-200 **(μέχρι να κάνει μπουμ ο Tjet δηλαδή ).
.
Ελα , πες τι σκέφτεσαι.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
συνήθως σε Ε.0 ή** 'αυτοκινητόδρομο' (ο θεός να τους κάνει δηλαδή)****
δεν πέφτω κάτω από τα 160km/h , φλερτάροντας μονίμως τα 180-190-200 **(μέχρι να κάνει μπουμ ο Tjet δηλαδή ).
.
Ελα , πες τι σκέφτεσαι.
Απλά θεώρησα τον χαρακτηρισμό ' ο θεός να τον κάνει ' κάπως υπερβολικό .
-
Ο χρήστης taxidiwtis έγραψε:
συνήθως σε Ε.0 ή** 'αυτοκινητόδρομο' (ο θεός να τους κάνει δηλαδή)****
δεν πέφτω κάτω από τα 160km/h , φλερτάροντας μονίμως τα 180-190-200 **(μέχρι να κάνει μπουμ ο Tjet δηλαδή ).
.
Ελα , πες τι σκέφτεσαι.
Απλά θεώρησα τον χαρακτηρισμό ' ο θεός να τον κάνει ' κάπως υπερβολικό .
Ίσως και να είναι λίγο.
-
Θεσ/νίκη - πάρκινγκ χιονοδρομικού Βασιλίτσας.
Μέχρι Πολύμυλο έως 120χαω. Από Πολύμυλο μέχρι στροφή Μαυραναίων 130 με 140 χαω. Μέσα στο αυτοκίνητο 4 άτομα, μπαγαζιέρα οροφής με 4 πέδιλα και ένα σανίδι + μπότες σακίδια κλπ. Μέση 10,2 ltΗ επιστροφή με ταχύτητα 110 χαω ως επί το πλείστον. Μέση 6,6 lt
Αρκετά καλά για το βάρος και τον τύπο του αυτοκινήτου νομίζω.
sx4 1,6
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
... 130 με 140 χαω. ..μπαγαζιέρα οροφής .Μέση 10,2 lt
... με ταχύτητα 110 χαω ως επί το πλείστον. Μέση 6,6 lt
sx4 1,6H διαφορά 6,6-10,2 μου φαίνεται πολύ μεγάλη για να δικαιολογείται μόνο από τα χλμ. Πρέπει να έπαιξε ρόλο η διαφορά υψομέτρου και ίσως η μπαγκαζιέρα επιβαρύνει πολύ την αεροδυναμική.
-
Η μπαγκαζιέρα οροφής επηρεάζει τόσο τον αεροδυναμικό συντελεστή όσο και την συνολική μετωπική επιφάνεια. Λαμβάνοντας υπόψη ότι στα 140 km/h ο κινητήρας του SX4 είναι εκτός της βέλτιστης περιοχής λειτουργίας η σχεδόν διπλάσια κατανάλωση δεν με εκπλήσσει.
-
Ξέχασα να αναφέρω το εξής. Από Βέροια και μετά ουσιαστικά έχει συνεχώς ανάβαση και στην επιστροφή κατηφόρα. Οπότε μάλλον εδώ οφείλεται η διαφορά
Χρήστο απ'ότι θυμάμαι η συγκεκριμένη μπαγαζιέρα δεν ανέβαζε πολύ την κατανάλωση. Το είχα μετρήσει το 07'
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Χρήστο απ'ότι θυμάμαι η συγκεκριμένη μπαγαζιέρα δεν ανέβαζε πολύ την κατανάλωση. Το είχα μετρήσει το 07'
τωρα ομως εχουμε ΦΠΑ 23%, ΔΝΤ & ΓΑΠ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Χρήστο απ'ότι θυμάμαι η συγκεκριμένη μπαγαζιέρα δεν ανέβαζε πολύ την κατανάλωση. Το είχα μετρήσει το 07'
τωρα ομως εχουμε ΦΠΑ 23%, ΔΝΤ & ΓΑΠ.
Με 140 km/h όσο και αεροδυναμικό να είναι το σχήμα.....
Σπύρο το ΔΝΤ τι σχέση έχει?
Έρευνα Κατανάλωσης