-
TO CLUB CITROEN ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟ Ή ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ;
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
TO CLUB CITROEN ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟ Ή ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ;Αυτη που λες πρεπει να ειναι η λεσχη 2cv φιλε μου!
-
-
THANKS
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
TO CLUB CITROEN ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟ Ή ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ;
Αυτη που λες πρεπει να ειναι η λεσχη 2cv φιλε μου!
Ακριβως οπως τα λες Ζηση.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Αν η τιμή είναι σωστή αυτό φαίνεται μια χαρά:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1019395/ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΙΝΑΝ 9000ΕΥΡΩ
ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ Η ΔΙΧΡΩΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΕΝΗ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ CHARLESTON- ότι λείπουν τα αυτοκόλλητά του
- ότι τα καθίσματα μάλλον θέλουν δουλειά (καλύμματα, ύποπτο).
Αυτά δε συγχωρούνται σε 2CV των 9Κ...
PePony, άψογος!!
-
Ευχαριστώ 7pas100. Δείτε μερικές ακόμη εδώ.
http://img18.imageshack.us/g/p2901111507.jpg/ -
Ο χρήστης PePONY έγραψε:
Ευχαριστώ 7pas100. Δείτε μερικές ακόμη εδώ.
http://img18.imageshack.us/g/p2901111507.jpg/Ωραίο! Βλέποντας ότι είσαι από το Βόλο σπάω το κεφάλι μου να αναγνωρίσω την τοποθεσία....
-
NIGA οι φωτο έχουν τραβηχτεί πάνω στο φράγμα της λίμνης Κάρλα.
-
αληθεια...ερωτηση κρισεως γιατι ολα τα πονυ ειναι καθισμενα μπροστα..??
βλεπω επισης οτι του συνφορουμιτη μας ειναι μια χαρα επιπεδο ..!!
για δωστε τα φωτα σας... -
δεν είναι καθισμένα μπροστά, είναι σηκωμένα πίσω! Όλα τα 2CVειδή είναι έτσι, αυτή είναι η εργοστασιακή ρύθμιση. Ειδικά στα Fourgonette, στα οποία βασίστηκε το Πόνυ, το εμπρός ύψος ήταν το στάνταρ, και το πίσω 20-25mm ψηλότερο απο το επιβατικό 2CV , προφανώς για να μη σηκώνεται σούζα όταν φορτώνεται.
Βέβαια αυτό είναι πολύ εύκολο να αλλάξει (εκούσια ή ακούσια, το ύψος ρυθμίζεται), και μάλιστα οι ρυθμίσεις του ενός άξονα επηρεάζουν τον άλλο, γι αυτό και βλέπεις τόσες οπτικές διαφορές. -
-
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΣΟ ΛΙΓΕΣ
-
Ωραια βιντεο νονε
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
αληθεια...ερωτηση κρισεως γιατι ολα τα πονυ ειναι καθισμενα μπροστα..??
βλεπω επισης οτι του συνφορουμιτη μας ειναι μια χαρα επιπεδο ..!!
για δωστε τα φωτα σας...:lol: δεν είναι καθισμένα μπροστά, είναι σηκωμένα πίσω! Όλα τα 2CVειδή είναι έτσι, αυτή είναι η εργοστασιακή ρύθμιση. Ειδικά στα Fourgonette, στα οποία βασίστηκε το Πόνυ, το εμπρός ύψος ήταν το στάνταρ, και το πίσω 20-25mm ψηλότερο απο το επιβατικό 2CV , προφανώς για να μη σηκώνεται σούζα όταν φορτώνεται.
Βέβαια αυτό είναι πολύ εύκολο να αλλάξει (εκούσια ή ακούσια, το ύψος ρυθμίζεται), και μάλιστα οι ρυθμίσεις του ενός άξονα επηρεάζουν τον άλλο, γι αυτό και βλέπεις τόσες οπτικές διαφορές.Το δικο μας Πονυ ηταν επιπεδο απ το εργοστασιο, δυστυχως ομως με τον καιρο χρειαζονται κουρδισμα οι αναρτησεις του! Ξερετε κανεναν γνωστη μαστορα;
Φιλε PePony, ωραιο το αμαξι, δεν εχω λογια
-
Βασιλη επειδη με ζαλισες με το ταμπλω της gs-gsa και σκισαμε και το classic safary κανε μου τη χαρη και δες οτι πισω απο το τιμονι ,που ξαναλεω ισως ειναι οντως απο gsa, υπαρχει λευκη περιοχη που δε κολλαει με gsa..
-
Ρε η ασπρη προεξοχη, ειναι αυτοκολλητο στρογγυλο ηλιοκαμμενο στο πισω τζαμι...
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
Ρε η ασπρη προεξοχη, ειναι αυτοκολλητο στρογγυλο ηλιοκαμμενο στο πισω τζαμι...Ξαναδες δε λεω αυτο ρε..
-
Παντως νομιζω οτι και η κολωνα του τιμονιου με τα φλας κλπ ειναι απο gs.Βεβαια απ οτι βλεπω ο ανθρωπος εχει βαλει μεχρι και πορτες απο gsa,οποτε και το ταμπλω μπορει να εχει πολλα και διαφορετικα κομματια.
-
Νονε επειδη δεν καταλαβα που λες, για παρε την φωτο και βαλε βελακι εκει που λες
Classic Citroen Forum