-
Εμένα πάλι δε με χαλάει καθόλου το αυτόματο ως στάνταρ στην THP. Cruiser για ριλάξ, φτάνει πια με τα τεμέκ σπορτίφ.
Ξαναλέω, ΠΟΣΟ γαματο θα ταν να της βάζαν και υδροπνευματική
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ξαναλέω, ΠΟΣΟ γαματο θα ταν να της βάζαν και υδροπνευματική
Sent from my Tab using a pigeon.
Μετά περιστεράκι θα γκρίνιαζες για τα 30Κ που θα σου ζητούσαν ...
-
Περισσότερα από μια C5 δηλαδή;
Καο τέσπα, προσωπικά δεν θα γκρίνιαζα καθόλου, τουλάχιστον αυτό θα ήταν όντως κάτι το διαφορετικό.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Πέρα από την πλάκα κ εγώ θα γούσταρα μία μικρή Σιτροέν με υδρο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ΠΟΣΟ γαματο θα ταν να της βάζαν και υδροπνευματική -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εμένα πάλι δε με χαλάει καθόλου το αυτόματο ως στάνταρ στην THP. Cruiser για ριλάξ, φτάνει πια με τα τεμέκ σπορτίφ.Ξαναλέω, ΠΟΣΟ γαματο θα ταν να της βάζαν και υδροπνευματική
Sent from my Tab using a pigeon.
Αυτοι οι γαλλόφιλοι είναι εντελώς εναλλακτικοί τύποι τελικά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εμένα πάλι δε με χαλάει καθόλου το αυτόματο ως στάνταρ στην THP. Cruiser για ριλάξ, φτάνει πια με τα τεμέκ σπορτίφ.
Ξαναλέω, ΠΟΣΟ γαματο θα ταν να της βάζαν και υδροπνευματική
Sent from my Tab using a pigeon.
Αυτοόι οι γαλλόφιλοι είναι εντελώς εναλλακτικοί τύποι τελικά...
Φανταστειτε C4 με υδρο, μονοακτινο (να βρουν τροπο να χωσουν τον αεροσακο δεν ξερω πως ) υδραυλικη υποβοηθηση σε φρενα κιβωτιο τιμονι και τον 1.6 THP της DS3 R3! (το παραχεσα... )
-
Αν θες να είσαι σωστός στην παραδοση της Citroen θα πρέπει να έχει τον TU των 75 ατίθασων ίππων!!! Για να μη σου πω κανέναν αερόψυκτο 1100...
-
Ειπα να διορθωσω τα αδυναμα σημεια... (αλλα οι μποξερ της GS ειχαν εναν ηχο... )
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ξαναλέω, ΠΟΣΟ γαματο θα ταν να της βάζαν και υδροπνευματική- όσο πάει
κι αν ξετρυπώσουν και την activa εκεί να δεις
- όσο πάει
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ξαναλέω, ΠΟΣΟ γαματο θα ταν να της βάζαν και υδροπνευματική
- όσο πάει
κι αν ξετρυπώσουν και την activa εκεί να δεις
Τσουκου... Ηταν πανακριβη και δεν τους συνεφερε...
- όσο πάει
-
Η επαναφορά τη παθητικής τετραδιεύθυνσης των ΖΧ, Σάξο και η όποια εξέλιξη της στον συνδυασμό οδικής συμπεριφοράς/άνεσης θα ήταν υπεραρκετή για C3/C4 και τα DS παράγωγα τους.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν θες να είσαι σωστός στην παραδοση της Citroen θα πρέπει να έχει τον TU των 75 ατίθασων ίππων!!! Για να μη σου πω κανέναν αερόψυκτο 1100... -
Kαι που να γράψω για το DS3 racing. Θα γίνει Βιετνάμ
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απλα απευθυνεται σε αλλο κοινο απο τους κλασσικους xsaraκιδες,zxακιδες,υδροπνευματικους.. Ειναι ο ιδανικος αντικαταστατης ισως γι αυτον που πριν ειχε μια 5θυρη c4 μκ1, ενα c3..Εμενα μου ειναι παντελως αδιαφορη μεχρι στιγμης γιατι δε μου αρεσουν αυτοκινητα αυτου του ειδους.. Ολοκληρωμενη προταση μοιαζει να ειναι αν και θα επρεπε να ειναι λιγο πιο προσεγμενη στο τομεα του χαρακτηρα της πανω στην ασφαλτο.. Εκει χανει.. Οτι θα πουλησει πολυ πιθανο ειναι να πουλησει, γιατι απευθυνεται σε μεγαλυτερο κοινο απο την εκκεκτρικη προηγουμενη γενια της και εχει και καλα μοτερ και παραλληλα απ οτι φαινεται κερδιζει τη μεριδα του ειδικου τυπου σε καποιους τομεις που παρασυρουν τον αγοραστη..Επισης παντελως αδιαφορη σε καθε επιπεδο η παραπανω προταση για εμενα.. Στα μειων η αποκλειστικη χρηση αυτοματου κιβωτιου στην thp απ οτι εχω καταλαβει..
Για καποιον που μεγαλωσε με citroen και οδηγει τετοια απο μια αλλη εποχη που τηρουσε πιστα το χαρακτηρα της σε καθε νεο μοντελο αποτελει μια μεγαλη πατατα.. Για αλλους οδηγους εχει ενδιαφερων..
Να πώ κι εγώ την χαζομάρα μου;
Όσα γράφεις αυτοαναιρούνται. Μου βάζεις μαζί Xsara με υδροπνευματικά, xsara και zx με χαρακτήρες και παλιότερες εποχές για να βγάλεις την c4 mkII πατάτα...
Τεσπα οι καιροί αλλάζουν και ακόμα και υδροπνευματική C5 έχει μικρή σχέση με το παρελθόν. Η νέα C4 είναι μάλλον συντηρητική σχεδιαστικά έχει ένα ωραίοτατο εσωτερικό, είναι άνετη, έχει χώρους, καλά μοτέρ, κακή επιλογή σε κιβώτια ταχυτήτων, οδηγικά είναι μάλλον καλύτερη από όσο περιγράφεται και παίζει σε επίπεδα Golf, Focus και 308 με μικροδιαφορές να υπάρχουν για τονίζουν τους διαφορετικούς (;;;) χαρακτήρες-κοινό στα οποία απευθύνονται. Για όσους περιμένουν πως η DS4 θα είναι ριζικά διαφορετική θα πώ προσπαθώντας να το παίξω Κάλχας πως μάλλον και πάλι δεν θα είναι ευχαριστημένοι. BTW το DS4 βγήκε πιο όμορφο αυτοκίνητο της χρονιάς σε ψηφοφορία του Eurosport. Ναι η τριθυροπεντάθυρη παραλλαγή της C4 με την οποια μοιράζεται το αδιάφορα εμπρόσθιο μέρος και ένα διαφορετικό πίσω τμήμα. Κάτι σαν την c4 mk I coupe -
Δηλαδη , ποσο χαλια ειναι το αυτοματο κιβωτιο της C4, δεν παραγετε με χειροκινητο 6αρι, η δεν το εισαγει ο αντιπροσωπος ?
-
Προς το παρόν δεν διατίθεται με το χειροκίνητο 6αρι ούτε στην Γαλλία. Το αυτομάτο κιβώτιο είναι το ολοκαίνουργιο 6αρι της Aisin και είναι πάρα πολύ καλό
-
Παντως απο τις τιμες που ειδα , αν ειχα λεφτα, μαλλον θα επαιρνα C5 Prestige+, να εχω και Υδροενεργητικη (λογω Greenbonus).
Ειναι ωραιο το C4 εξωτερικα, και υπεροχο εσωτερικα. Πιστευω , πρεπει να κανει εκπτωση η Εταιρια και στη C4 γιατι αλλιως θα κανιβαλιζει το ενα το αλλο.Υ.Γ. merci mirage.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Προς το παρόν δεν διατίθεται με το χειροκίνητο 6αρι ούτε στην Γαλλία. Το αυτομάτο κιβώτιο είναι το ολοκαίνουργιο 6αρι της Aisin και είναι πάρα πολύ καλόΓιατί έχω την εντύπωση ότι είναι το robotised manual?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προς το παρόν δεν διατίθεται με το χειροκίνητο 6αρι ούτε στην Γαλλία. Το αυτομάτο κιβώτιο είναι το ολοκαίνουργιο 6αρι της Aisin και είναι πάρα πολύ καλό
Γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι το robotised manual?
Γιατί έχεις δίκιο. Το 6αρι κλασσικό το φοράει το 308. Έχουμε χάσει την μπάλα πλέον
Υ.Γ. Έτυχε πρόσφατα να βρεθώ ως επιβάτης σε μια C4 Picasso με ρομποτικό αυτομάτο. Δεν κατάλαβα κάποια ιδιαίτερη διαφορά στο πως άλλαζε ταχύτητες
Citroen C4