Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ignis 4x4, Fusion ή Mazda 2?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ignis 4x4, Fusion ή Mazda 2?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    11
    42
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Γνωστός μου θέλει κάτι 'μάλλον' μεταξύ αυτών. Νέος, χωρίς υποχρεώσεις , πηγαίνει αρκετές εκδρομές ψιλο-offroad.

      Προτείνω Ignis (αν και αισθητικώς κάπου με χαλάει) διότι ειναι φθηνο, 4χ4 (περίπου) και ψηλό.

      Φοβάμαι μην είναι ομως ασταθές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Γνωστός μου θέλει κάτι 'μάλλον' μεταξύ αυτών. Νέος, χωρίς υποχρεώσεις , πηγαίνει αρκετές εκδρομές ψιλο-offroad.

        Προτείνω Ignis (αν και αισθητικώς κάπου με χαλάει) διότι ειναι φθηνο, 4χ4 (περίπου) και ψηλό.

        Φοβάμαι μην είναι ομως ασταθές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Γνωστός μου θέλει κάτι 'μάλλον' μεταξύ αυτών. Νέος, χωρίς υποχρεώσεις , πηγαίνει αρκετές εκδρομές ψιλο-offroad.

          Προτείνω Ignis (αν και αισθητικώς κάπου με χαλάει) διότι ειναι φθηνο, 4χ4 (περίπου) και ψηλό.

          Φοβάμαι μην είναι ομως ασταθές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Μια ψήφος στο Ignis απο εμένα λόγω τετρακίνησης αλλα και συνολικής σχεδίασης, και το 2 πρέπει να είναι αρκετά καλό ενω το Fusion νομίζω δεν αξίζει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              inimic last edited by

              Προτιμώ το Fusion εκτός εάν χρειάζεται οπωσδήποτε τετρακίνηση. Με τον όρο ψιλό-off road νομίζω εννωείς χωματόδρομους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                maxmara last edited by

                Ο χρήστης inimic έγραψε:
                Προτιμώ το Fusion εκτός εάν χρειάζεται οπωσδήποτε τετρακίνηση. Με τον όρο ψιλό-off road νομίζω εννωείς χωματόδρομους.

                Ακριβώς - χωματόδρομους σε νησιά, χιονισμένες διαδρομές (σπάνια), κτλ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Μάζντα 2 από εμένα. Για τόσο light off-roading και με δικίνητο κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου. Στα υπόλοιπα σημεία πλην τετρακίνησης το Μάζντα υπερτερεί παντού των άλλων δύο...

                  Σπύρος

                  ΥΓ: το Φορντ είναι άσΚημο (με κάππα!!!)

                  Σπύρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Υπαρχει και το νεο Panda, καπου στα 12-13 χιλ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      mazda 2 1.600 ......... χαλαρα.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ignis, λόγω κινητήρα φυσικά (1.3 94) και τετρακίνησης.

                        Τα 2 και Fusion (παραλλαγή στο ίδιο πλαίσιο) είναι αρκετά βαριά και ο 1.6 οριακός, ειδικά στο Fusion. Υπερτερούν σε χώρους, αλλά δεν νομίζω να τον ενδιαφέρουν και πολύ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          di0 last edited by

                          Έχω οδηγήσει μόνο το Ignis 4x4 και μπορώ να σου πω δύο πραγματάκια γι'αυτό, χωρίς σύγκριση με τα άλλα.

                          -Αρκετά ψηλό και με σκληρές σχετικά αναρτήσεις αλλά με μεγάλη διαδρομή. Δε νομίζω να ανατρέπεται αν δεν κάνεις ακρότητες, ασταθές δεν είναι πέρα από τον πίσω άκαμπτο άξονα στις εκγάρσιες ανωμαλίες.

                          -Πρέπει να κρατάς τον κινητήρα πάνω από τις 2800-3000σαλ. για να πηγαίνεις σβέλτα. Στις ευθείες δυσκολεύεται από τριψήφια χαω. και μετά, κυρίως λόγω αέρα και απωλειών στο σύστημα μετάδοσης.

                          -Σε χώμα, πέρα από τα λάστιχά του, δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινηθεί. Η πρώτη του είναι αρκετά κοντή, οπότε ανηφόρες και κατηφόρες τις χειρίζεται καλά. Από την άλλη, το κενό 1ης-2ας ίσως ενοχλήσει.

                          -Η τετρακίνηση θα φανεί πολύ χρήσιμη σε βρεγμένους δρόμους με χαμηλή πρόσφυση. Επίσης έχει ωραία αίσθηση σε αργές στροφές όπου νιώθεις την υποστροφή να μαζεύεται από μόνη της.

                          Συνολικά δε νομίζω ότι πρόκειται να σε απογοητεύσει γι' αυτό που είναι, ένα ελαφρύ και ευέλικτο (3,8μ) αυτοκίνητο πόλης με εκτός δρόμου δυνατότητες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Ο χρήστης Di0 έγραψε:
                            Έχω οδηγήσει μόνο το Ignis 4x4 και μπορώ να σου πω δύο πραγματάκια γι'αυτό, χωρίς σύγκριση με τα άλλα.

                            -Αρκετά ψηλό και με σκληρές σχετικά αναρτήσεις αλλά με μεγάλη διαδρομή. Δε νομίζω να ανατρέπεται αν δεν κάνεις ακρότητες, ασταθές δεν είναι πέρα από τον πίσω άκαμπτο άξονα στις εκγάρσιες ανωμαλίες.

                            -Πρέπει να κρατάς τον κινητήρα πάνω από τις 2800-3000σαλ. για να πηγαίνεις σβέλτα. Στις ευθείες δυσκολεύεται από τριψήφια χαω. και μετά, κυρίως λόγω αέρα και απωλειών στο σύστημα μετάδοσης.

                            -Σε χώμα, πέρα από τα λάστιχά του, δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινηθεί. Η πρώτη του είναι αρκετά κοντή, οπότε ανηφόρες και κατηφόρες τις χειρίζεται καλά. Από την άλλη, το κενό 1ης-2ας ίσως ενοχλήσει.

                            -Η τετρακίνηση θα φανεί πολύ χρήσιμη σε βρεγμένους δρόμους με χαμηλή πρόσφυση. Επίσης έχει ωραία αίσθηση σε αργές στροφές όπου νιώθεις την υποστροφή να μαζεύεται από μόνη της.

                            Συνολικά δε νομίζω ότι πρόκειται να σε απογοητεύσει γι' αυτό που είναι, ένα ελαφρύ και ευέλικτο (3,8μ) αυτοκίνητο πόλης με εκτός δρόμου δυνατότητες.

                            Thanks to all!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr