-
το συγχρονιζε ειναι ενα δαχτυλιδι πρεσαρισμενο πανο στο γραναζι καθε ταχυτητας, βοηθαει στο κατεβασμα των ταχυτητων, ετσι δεν χρειαζεται δυπλοσυμπλεκταρισμα οπος στα φορτηγα για να κατεβασεις ταχυτητα
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
το συγχρονιζε ειναι ενα δαχτυλιδι πρεσαρισμενο πανο στο γραναζι καθε ταχυτητας, βοηθαει στο κατεβασμα των ταχυτητων, ετσι δεν χρειαζεται δυπλοσυμπλεκταρισμα οπος στα φορτηγα για να κατεβασεις ταχυτηταΑχα καταλαβα.Εγω στα φορτηγα νομιζα οτι απλα λογο ποιο κοντου κυβοτιου και τεραστιας ροπης κατεβαζανε πρωτα νεκρο και μετα βαζανε μια χαμηλωτερη ταχυτητα.Εχει καμια σχεση με το ανεβασμα των ταχυτητων???Επειδη εμενα στο δικο μου στα ζορισματα απο αλλαγη 2α σε 3η αμα δεν αφησω το γκαζι καταλληλα δε τη δεχεται.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Αχα καταλαβα.Εγω στα φορτηγα νομιζα οτι απλα λογο ποιο κοντου κυβοτιου και τεραστιας ροπης κατεβαζανε πρωτα νεκρο και μετα βαζανε μια χαμηλωτερη ταχυτητα.Εχει καμια σχεση με το ανεβασμα των ταχυτητων???Επειδη εμενα στο δικο μου στα ζορισματα απο αλλαγη 2α σε 3η αμα δεν αφησω το γκαζι καταλληλα δε τη δεχεται.
Το συγχρονιζέ επίσης είναι κάτι που μπορείς πολύ έυκολα να πάρεις στα χέρια αν δεν αφήνεις κατάλληλα (καθόλου) το γκάζι στις αλλαγές ...
-
Οι περισσότεροι εχουν τον πυροσβεστηρα στο πορτ-μπαγαζ..Δεν είναι πιο χρηστικο να βρισκεται στη καμπινα?
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Αχα καταλαβα.Εγω στα φορτηγα νομιζα οτι απλα λογο ποιο κοντου κυβοτιου και τεραστιας ροπης κατεβαζανε πρωτα νεκρο και μετα βαζανε μια χαμηλωτερη ταχυτητα.Εχει καμια σχεση με το ανεβασμα των ταχυτητων???Επειδη εμενα στο δικο μου στα ζορισματα απο αλλαγη 2α σε 3η αμα δεν αφησω το γκαζι καταλληλα δε τη δεχεται.
Το συγχρονιζέ επίσης είναι κάτι που μπορείς πολύ έυκολα να πάρεις στα χέρια αν δεν αφήνεις κατάλληλα (καθόλου) το γκάζι στις αλλαγές ...
Nαι αλλα γιατι πρωτοδευτερα τις παιρνει ωραια και στη τριτη πηδιεται???
-
Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
Οι περισσότεροι εχουν τον πυροσβεστηρα στο πορτ-μπαγαζ..Δεν είναι πιο χρηστικο να βρισκεται στη καμπινα?Αντιγράφω από την :
ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 50292/3549/08/2009 - ΦΕΚ 272/Β'/16.2.2009
'Εφοδιασμός των οχημάτων με φορητούς πυροσβεστήρες'- Οι πυροσβεστήρες τοποθετούνται μέσα στο θάλαμο οδηγήσεως και - εφ όσον είναι δυνατό - δίπλα στη θέση του οδηγού και είναι κατάλληλα στηριγμένοι. Στα επιβατηγά αυτοκίνητα με περιορισμένο χώρο (μικρά), ο πυροσβεστήρας τοποθετείται, κατά την κρίση του ιδιοκτήτη οδηγού, σε μέρος κατάλληλο και προσιτό για την άμεση και ευχερή χρησιμοποίησή του σε περίπτωση ανάγκης.
-
Κύριοι καλησπέρα
Κάποτε είχα κάνει μια ερώτηση αν μπορούμε να έχουμε ¨επαγγελματικό¨ αυτοκίνητο αλλά σαν ΙΧ.
Τώρα θα κάνω την ανάποδη.
Μπορούμε σε ΙΧ να κλείσουμε τα πίσω παράθυρα; Έστι ώστε να μην μπορεί να δει ο άλλος τι έχουμε μέσα ή ακόμα να τα καταργήσουμε τελείως (με plexi πχ) έτσι ώστε να του βγει το λάδι να τα σπάσει.
Υ.Γ.: Αν γίνει το δεύτερο (κατάργηση δηλαδή) θα μπει διαχωριστικό προς τα πίσω εσωτερικά του αυτοκινήτου. -
Ερώτηξις:
Πρέπει να αντικαθιστώνται οι ζώνες ασφαλείας του αυτοκινήτου μετά από *κάποια *χρόνια; ( π.χ. 31
Και η αμέσως επόμενη: που μπορεί να γίνει αυτό;
Πρακτικά εγώ που να απευθυνθώ;Πόσα λεφτά να υπολογίζω;
-
Αν βλέπεις τσακίσματα ή ξεφτίσματα, καλό θα ήταν. Από κει και πέρα, δε δέχονται και ιδιαίτερες δυνάμεις, όπως αυτές ενός αγωνιστικού, οπότε η φθορά τους θα έχει να κάνει με την ποιότητα του υλικού τους. Δεν πιστεύω γενικά οτι υπάρχει κάποιος τέτοιος κανόνας. Αν ήταν έτσι, δε θα υπήρχε και κάποια οδηγία από τα εργοστάσια?
-
Νομίζω πως ναι..
Η του οδηγού τουλάχιστον νομίζω σίγουρα , αλλά και του συνοδηγού πρέπει να έχει ξεχειλώσει σε σημεία.
Πίσω δε θέλουν καμία αλλαγή.. ( δεν υπάρχουν ) -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Nαι αλλα γιατι πρωτοδευτερα τις παιρνει ωραια και στη τριτη πηδιεται???
γιατι θελει αλλαγη το συγχρονιζε της τριτης. εαν το αφησεις απλα θα χειροτερευει και καποια στιγμη θα πρεπει να εχεις 1000 στροφες για να αλλαξεις ταχυτητα, εαν το αφησεις και παλι καποια μερα δεν θα μπαινει η τριτη. μπορει βεβαια στο ενδιαμεσο να σπασει το γραναζι γιατι θα γρατζουναει συνεχεια και μετα να γινουν ολα μυλος.
μια προσωρινη λυση ειναι πιο μαστιχωτη βαλβολινη, αλλα και παλι θα πρεπει να οδηγας προσεκτικα. το τι βαλβολινη θα βαλεις διαφερει αναλογα το αυτοκινητο. σιγουρα θα βρεις πληροφοριες σε καποιο φορουμ για το αμαξι σου
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Μπορούμε σε ΙΧ να κλείσουμε τα πίσω παράθυρα; Έστι ώστε να μην μπορεί να δει ο άλλος τι έχουμε μέσα ή ακόμα να τα καταργήσουμε τελείως (με plexi πχ) έτσι ώστε να του βγει το λάδι να τα σπάσει.
Υ.Γ.: Αν γίνει το δεύτερο (κατάργηση δηλαδή) θα μπει διαχωριστικό προς τα πίσω εσωτερικά του αυτοκινήτου.Φυσικά και μπορείς. Αρκεί να έχεις και δεξί εξωτερικό καθρέφτη.
Θα σου πρότεινα να το κάνεις έτσι ώστε να μην προκαλείς την περιέργεια. Το πρόβλημα αυτό μειώνεται αν το κάνεις σε αυτοκίνητο που υπάρχει και σαν επαγγελματικό.
Σίγουρα δεν σου φτάνει να βάλεις πολύ, μα πάρα πολύ σκούρα τζάμια πίσω και από πίσω; -
Κοίτα πως έχουν τα πράγματα.
Τα σχέδια έχουν ως εξής:
Φεύγει μεσα στον επόμενο μεθεπόμενο μήνα το Berlinglο.
Την θέση του την παίρνουν δυο αυτοκίνητα.
Το ένα για δουλεια, όπου θα είναι κάποιο mini πχ Saxo 3θυρο που θα ντυθεί όλο με το λογοτυπό μου. Θα κλείσουν τα πίσω παράθυρα με plexi και θα μπει ενα διαχωριστικό ανάμεσα στο εμπρός και πίσω μερος. Φυσικά θα φυγουν τα πίσω καθίσματα.
Το δεύτερο αμάξι θα είναι ένα μόνο για βόλτες / ταξίδια / ερημους βουνόδρομους... -
Δεν μπορώ βέβαια να ξέρω τον λόγο που θέλεις ένα ιχ για επαγγελματικό...και μην μου πεις.
Πάντως αν είναι για την χμ...ελεύθερη διακίνηση προϊόντων, χωρίς παραστατικά όλες τις φορές, να ξέρεις ότι αν πέσεις σε μεικτό...σε καθάρισαν και ας είναι ιχ...Το μόνο που δεν έχουν δικαίωμα να σου ανοίξουν είναι το τροχόσπιτο ή το αυτοκινούμενο (θέλουν ένταλμα ερεύνης) -
Δεν είμαι έμπορος, φωτογράφος είμαι
Μόνο ο εξοπλισμός μου είναι στο αμάξι και αυτών δεν τον πουλάω! -
πρέπει όμως να του κάνεις μικτή ασφάλεια γιατί το βλέπουν οι άλλοι λένε εταιρικό είναι και το βαράνε αβέρτα δε το λυπούνται
-
Αν πάρει κανένα saxo 1100-1400 με 1000-1500 Ε, σιγά μη δώσει και λεφτά για μικτή. Το πετάει στο εξάμηνο και παίρνει άλλο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν πάρει κανένα saxo 1100-1400 με 1000-1500 Ε, σιγά μη δώσει και λεφτά για μικτή. Το πετάει στο εξάμηνο και παίρνει άλλο.Ε ναι
Θα κοιτάξω για κανένα 1.100... -
Ξέρει κάποιος να μου πει αν το safetrack λειτουργεί ακόμα? Στο site υπάρχει μια αδράνεια...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ξέρει κάποιος να μου πει αν το safetrack λειτουργεί ακόμα? Στο site υπάρχει μια αδράνεια...Λογικό,αφου έχουν αδρανήσει και οι σπόνσορες
No money no honey!
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο