-
Προς Θεού, ΟΧΙ ΑΛΛΟ (γκλέτσο) !!!!
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Η εφημερίδα Καθημερινή σήμερα, στην ένθετη έκδοσή της, έχει ένα σύντομο άρθρο στις μόνιμες στήλες (KYPIO APΘPO ονομάζεται η συγκεκριμένη στήλη):Δημοκρατία και σκηνή
Λογικό είναι όταν αναδεικνύουμε ηθοποιούς ή άλλου τύπου σταρ σε σοβαρά αξιώματα να τους απολαμβάνουμε στο πολιτικό θέατρο. Η γραφικότητα όμως πρέπει να έχει κάποια όρια. Οσα συνέβησαν με τον δήμαρχο Στυλίδας δείχνουν ότι όσοι εγκαταλείπουν τη σκηνή ή τη μικρή οθόνη για την πολιτική καλό θα ήταν να αντιλαμβάνονται τις ευθύνες του θεσμικού τους ρόλου. Και εν πάση περιπτώσει, οι ψευτοηρωισμοί επί σκηνής φέρνουν το χειροκρότημα, αλλά οι ψευτοηρωισμοί που παραβιάζουν κάθε νόμο της Ελληνικής Δημοκρατίας πρέπει να έχουν συνέπειες. Εφόσον βέβαια ζούμε σε ένα κράτος που σέβεται τον εαυτό του.
Πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_100083_13/01/2011_428538
Νομίζω ότι αυτό το άρθρο τα λέει όλα.
ταδε εφη λυριτζης-οικονομου. τα λεει ολα ωστε να καταλαβαινουμε το ποιόν και των δυο.
επαιζε καποιος dj στο Bigapple?πιπινε το σφηνακι τζακ με λιγο αμαρετο πιστευω οτι ειναι εξισου καλο.
το ωραιο σε σενα ειναι οτι μιλας παντα με ντοκουμεντα (που λεει και ο τζιμακος)
-
Ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί δημόσια περιουσία για να χαλάσει την περίφραξη σε αυτοκινητόδρομο και να δώσει πρόσβαση σε αυτόν από ένα χωματόδρομο . Και εμείς αντί να τον αλυσοδέσουμε πριν πάρει καμία ζωή στον λαιμό του, τον ανακηρύσσουμε αγωνιστή και ήρωα. Και καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει να πληρώνουμε διόδια και εισιτήρια στα λεωφορεία και με το τι ήπιε κάποιος σε ένα bar.
Όταν λέμε ότι το έχουμε χάσει ΤΕΛΕΙΩΣ σε αυτή τη χώρα πραγματικά το εννοούμε.
-
Το ότι χρειάστηκαν οι γραφικότητες του Γκλέτσου για να αποφασιστεί να απελευθερωθούν τα κονδύλια για την κατασκευή του (απαραίτητου) παράπλευρου δικτύου τί μας λέει για τους κυβερνώντες μας τόσα χρόνια?
Στηρίζω Γκλέτσο. Κάποτε θα είναι κι αυτός ερώτηση στις Πανελλήνιες. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί δημόσια περιουσία για να χαλάσει την περίφραξη σε αυτοκινητόδρομο και να δώσει πρόσβαση σε αυτόν από ένα χωματόδρομο . Και εμείς αντί να τον αλυσοδέσουμε πριν πάρει καμία ζωή στον λαιμό του, τον ανακηρύσσουμε αγωνιστή και ήρωα. Και καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει να πληρώνουμε διόδια και εισιτήρια στα λεωφορεία και με το τι ήπιε κάποιος σε ένα bar.Όταν λέμε ότι το έχουμε χάσει ΤΕΛΕΙΩΣ σε αυτή τη χώρα πραγματικά το εννοούμε.
δεν ειναι δημοσια ειναι ιδιωτικη περιουσια με οτι αυτο συνεπαγεται.
απλα να ξερεις οτι:δεν μπορει να θεωρηθει παρανομος αυτος ο οποιος ηδη προσπαθει να αποκαταστησει μια παρανομια.
-
αυτοδικια?
-
Μπααα... Κολομβία ...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί δημόσια περιουσία για να χαλάσει την περίφραξη σε αυτοκινητόδρομο και να δώσει πρόσβαση σε αυτόν από ένα χωματόδρομο . Και εμείς αντί να τον αλυσοδέσουμε πριν πάρει καμία ζωή στον λαιμό του, τον ανακηρύσσουμε αγωνιστή και ήρωα. Και καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει να πληρώνουμε διόδια και εισιτήρια στα λεωφορεία και με το τι ήπιε κάποιος σε ένα bar.Όταν λέμε ότι το έχουμε χάσει ΤΕΛΕΙΩΣ σε αυτή τη χώρα πραγματικά το εννοούμε.
Σου απαντάω με το παρακάτω:
Το ότι χρειάστηκαν οι γραφικότητες του Γκλέτσου για να αποφασιστεί να απελευθερωθούν τα κονδύλια για την κατασκευή του (απαραίτητου) παράπλευρου δικτύου τί μας λέει για τους κυβερνώντες μας τόσα χρόνια?
Αν η εταιρεία τηρούσε τη σύμβαση που υπέγραψε, αν η πολιτεία τηρούσε τους νόμους, δηλαδή βλέπω να μην τηρείς τη σύμβαση => καλώς τα τά παιδιά, τότε, δε θα υπήρχε η ανάγκη για Γκλέτσους, για 'Διόδια stop', για διαμαρτυρίες κτλ. Τι λέμε τώρα όμως...
Αφού έτσι σας αρέσει να είναι η κατάσταση, γιατί δεν το λέτε; Δεν το βλέπω λες;
-
Οι 'Μηχανικοί' έχουν πρόβλημα από την κατάσταση; Ίσα ίσα, θα δώσουν χρήμα κάτω από το τραπέζι, θα πάρουν παράταση 10 χρόνια και θα βγάλουν Χ% παραπάνω από ότι τώρα και θα λένε ότι μειώσαμε και τα διόδια.
-
Οι πολιτικοί θα το παίζουν σωτήρες και θα έχουν βγάλει και χρήμα και δόξα.
-
Οι αγνοί υπέρμαχοι των διοδίων θα λένε είχαμε δίκιο γιατί τελικά δεν καταργήθηκαν, αλλά εξορθολογίστηκαν.
-
Οι αρνητές θα έχουν πετύχει νίκη γιατί θα έχουν μειώσει τις τιμές.
-
Οι απλοί παρατηρητές θα μιλάνε για επικράτηση της λογικής.
Εγώ απλά κοιτάω και γελάω. Θέλετε τελικά βούρδουλα και γι' αυτό η καλύτερη λύση είναι η ένωση με την Τουρκία για δημιουργία και πάλι της Οθωμανικής αυτοκρατορίας που θα εκμεταλλεύεται τους λαούς δίνοντας ψίχουλα στην Ελληνική 'άρχουσα τάξη' των μεταπραττών και απατεώνων.
Ευχαριστώ.
-
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί δημόσια περιουσία για να χαλάσει την περίφραξη σε αυτοκινητόδρομο και να δώσει πρόσβαση σε αυτόν από ένα χωματόδρομο . Και εμείς αντί να τον αλυσοδέσουμε πριν πάρει καμία ζωή στον λαιμό του, τον ανακηρύσσουμε αγωνιστή και ήρωα. Και καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει να πληρώνουμε διόδια και εισιτήρια στα λεωφορεία και με το τι ήπιε κάποιος σε ένα bar.Όταν λέμε ότι το έχουμε χάσει ΤΕΛΕΙΩΣ σε αυτή τη χώρα πραγματικά το εννοούμε.
+00 (χαρά στο κουράγιο σου που ασχολείσαι ακόμα).
Μιλάμε για μια πράξη που εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών, ειδικά όταν στο συγκεκριμένο αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες. Θα μπορούσε οποιοσδήποτε από εμάς που γράφουμε εδώ να περάσει από το συγκεκριμένο σημείο και να κινδυνεύσει άμεσα η σωματική του ακεραιότητα καθώς και των δικών του ανθρώπων, κι εμείς ασχολούμαστε με το ποιός είναι αυτός και από πού προέρχεται, ώστε να κατακρίνει τέτοιες πράξεις.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί δημόσια περιουσία για να χαλάσει την περίφραξη σε αυτοκινητόδρομο και να δώσει πρόσβαση σε αυτόν από ένα χωματόδρομοΗ αλλη οψη:
Eνας ανθρωπος κανει αυτο το οποιο περιγραφεις για να εξαναγκασει αυτον που διαχειριζεται τη Δημοσια περιουσια αλλα και αυτον που ειναι υπευθυνος για να τον επιβλεπει, να τηρησει τους ορους συμφωνα με τους οποιους του παραχωρηθηκε η διαχειρηση της Δημοσιας περιουσιας. Και εμείς αντί να τον αλυσοδέσουμε πριν πάρει καμία ζωή στον λαιμό του, τον ανακηρύσσουμε αγωνιστή και ήρωα.
Aγωνιστη και ηρωα τον ανακυρηξαν αυτοι οι οποιοι:
1.Υπεγραψαν στο ποδι τις συμβασεις
2.Δε φροντιζουν να τηρουνται οροι ακομα και αυτων των προχειρομελετημενων συμβασεων, ανεχομενοι τις αυθαιρεσιες που γινονται απο τους 'παραχωρησιουχους'
3.Αυτοι οι οποιοι γραφουν στα παλαιοτερα των υποδηματων τους τους οποιους ορους και προϋποθεσεις συμφωνα με τους οποιους τους παραχωρηθηκε η διαχειρηση της Δημοσιας περιουσιας.Οι υπολοιποι κατα τη γνωμη μου εχουμε σοβαροτερες ασχολιες και προβληματα απο το να κανουμε ηρωα το καθε Γκλετσο.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
To συγκεκριμένο μου θύμισε τα φοιτητικά μου χρόνια (1996, στην Αγγλία), που κάποια παιδιά από Άγιο Στέφανο λέγανε ότι είναι από Αθήνα (υποστηρίζοντας με μένος ότι ο Άγιος Στέφανος είναι Αθήνα), ενώ εγώ έλεγα ότι είμαι από Ελευσίνα και ότι η Ελευσίνα ΔΕΝ είναι (ούτε θέλω να γίνει) ποτέ Αθήνα.
Off topic αλλά δεν κρατιέμαι. Το μπογιάτι είναι ένα απαίσιο κ@λοχώρι, γεμάτο αγενείς χωριάτες που νομίζουν ότι ζουν σε ένα σικ προάστιο. Δεν έχει καν δρόμους αλλά μόνο καλντερίμια. Οι τιμές ακινήτων εκεί πέφτουν σήμερα σαν δεκαοχτούρες αφού ο κόσμος κατάλαβε την απάτη και φεύγει. Λασπουριά το χειμώνα και ανά 30 μέρες ο αχόρταγος πρέπει να σε αδειάσει αφού δεν έχουν ούτε υπόνομο, άρα το Νο2 με μέτρο. Ουδέποτε παλαιοί Αθηναίοι πήγαν εκεί. Μόνο χωριάτες που ήρθαν στην Αθήνα και τους θύμισε το χωριό τους.
Το μένος των γνωστών σου να σε πείσουν ότι το μπογιάτι είναι Αθήνα (χα χα χα) μου είναι πολύ οικείο. Ομοίως και για Κρυονέρι.
Στο μπογιάτι επέλεξαν να στρατοπεδεύσουν οι Γερμανοί το '41 και έστειλαν ένα άγημα να κατέβει από Κηφισίας. (Θυμάμαι μια γειτόνισσα που ούρλιαζε υστερικά 'κατεβαίνουν από Κηφισίας'). Επίσης στο μπογιάτι είχαν τις εγκαταστάσεις της ΕΑΤ-ΕΣΑ η χούντα. -
Καλα δε χρειαζεται κι εσυ να εκφραζεσαι ετσι..
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Το ότι χρειάστηκαν οι γραφικότητες του Γκλέτσου για να αποφασιστεί να απελευθερωθούν τα κονδύλια για την κατασκευή του (απαραίτητου) παράπλευρου δικτύου τί μας λέει για τους κυβερνώντες μας τόσα χρόνια? -
σου είπε κανένας pipine ότι το 50 που κατασκευάστηκαν ηλεκτροφωτίζονταν σε αυτό το βαθμό? το βέλγιο το έκανε γιατί μπορούσε να τους φωτίσει πολύ φτηνά, πλέον δεν μπορεί και σταμάτησε το πανηγύρι.
πριν τα πυρηνικά ήταν το κάρβουνο, άφθονο, κι αυτή μονάδα βάσης.
** [Mod]**
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
σου είπε κανένας pipine ότι το 50 που κατασκευάστηκαν ηλεκτροφωτίζονταν σε αυτό το βαθμό? το βέλγιο το έκανε γιατί μπορούσε να τους φωτίσει πολύ φτηνά, πλέον δεν μπορεί και σταμάτησε το πανηγύρι.πριν τα πυρηνικά ήταν το κάρβουνο, άφθονο, κι αυτή μονάδα βάσης.
** [Mod]**
Ηλεκτροφωτίζονταν ή όχι; Σήμερα ηλεκτροφωτίζονται ή όχι; Ηλεκτροφωτίζονταν σε κάποια στιγμή ή όχι;
Στου Βελγίου τις στοές που δούλευαν οι μετανάστες έβγαζαν κάρβουνο. Στην Ελλάδα έχουμε λιγνίτη. Εμείς όμως δεν μπορούμε να τους ηλεκτροφωτίσουμε τους δρόμους μας γιατί δε φτάνει ο λιγνίτης, δεν έχει θερμιδική αξία, δεν έχουμε μεταλλεύματα, όπως δεν έχουμε πετρέλαιο και άλλες εφευρέσεις που θα βρουν να πουν οι πολιτικοί και οι υπάλληλοί τους. Και φυσικά οι δρόμοι δεν φωτίζονταν από το '50, αλλά σταδιακά καθώς κατασκευάζονταν. Σήμερα, κάποιοι νέοι δρόμοι ή κάποιοι δευτερεύοντες δεν φωτίζονται. Η διαφορά είναι απλή. Δεν έχουν τα κονδύλια να βάλουν τις εγκαταστάσεις, δεν έχουν πρόβλημα ηλεκτροπαραγωγή. Άλλωστε, χωρίς λάμπες, πάρε εσύ όλο το ρεύμα του κόσμου και φώτισε το δρόμο... Και γιατί δεν έχουν τα κονδύλια; Γιατί πολύ απλά ούτε Σχέδιο Μάρσαλ υπάρχει, ούτε Γερμανικές αποζημιώσεις.
Στην Ελλάδα, αντιμετωπίζουμε ακριβώς αυτό το πρόβλημα. Δεν έχουμε βάλει εγκαταστάσεις φωτισμού και έτσι ΔΕΝ μπορούμε να φωτίσουμε τους δρόμους, ό,τι και αν κάνουμε.
Άκου με κι εμένα, μου το είπε γιατρός:
Ευχαριστώ.
Συγνώμη που έχουμε και άλλες ζωές και δεν είμαστε on-line 24x7 για να σβήνουμε τις ανωριμότητές σας στις 1 και 2 το πρωί. Πάντως εσύ το εξέτρεψες πρώτα. [Mod]
-
Το ρεύμα, είτε στο Βέλγιο , είτε στην Ελλάδα, πλέον...κοστίζει και χρεώνεται. Κάποτε η ΔΕΗ ίσως θα μπορούσε να δίνει το όποιο πλεόνασμά της σε νυχτερινό ρεύμα (αφού τα θερμοηλεκτρικά ποτέ δεν σβήνουν...) δωρεάν πχ στην Εγνατία Οδό, τώρα όμως είναι στο χρηματιστήριο, έχει μετόχους, δίνει μερίσματα και πληρώνει και δικαιώματα ρύπων.
Κάτι αντίστοιχο ίσως συμβαίνει και στο Βέλγιο.
Το πρόβλημα δεν είναι πως δεν υπάρχουν λάμπες να φωτίσουν, το πρόβλημα είναι πως ο φωτισμός ΚΟΣΤΙΖΕΙ. Έχω ξαναγράψει πως το σβήσιμο μερικών λαμπών στην Εγνατία Οδό όταν έχει καλό καιρό, τους εξοικονόμησε 90Κ € το χρόνο! Μόνον για μια σειρά λαμπών οδοφωτισμού!
Πιστεύεις πως αν είχαν τοποθετηθεί παντού λάμπες, θα τις είχαν ανοιχτές; Και ποιος θα πλήρωνε το λογαριασμό (που είναι κάτι εκατομμύρια € μηνιαίως για την Εγνατία ... ).
ΥΓ: Ο μοντ πάνε και για ύπνο. Φαντάζομαι μόλις το δουν του Τρίφτυ, θα επιληφθούν καταλλήλως. Κι αυτός για να του το...σβήσουν το έγραψε!
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Σου απαντάω με το παρακάτω:Το ότι χρειάστηκαν οι γραφικότητες του Γκλέτσου για να αποφασιστεί να απελευθερωθούν τα κονδύλια για την κατασκευή του (απαραίτητου) παράπλευρου δικτύου τί μας λέει για τους κυβερνώντες μας τόσα χρόνια?
Αν η εταιρεία τηρούσε τη σύμβαση που υπέγραψε, αν η πολιτεία τηρούσε τους νόμους, δηλαδή βλέπω να μην τηρείς τη σύμβαση => καλώς τα τά παιδιά, τότε, δε θα υπήρχε η ανάγκη για Γκλέτσους, για 'Διόδια stop', για διαμαρτυρίες κτλ. Τι λέμε τώρα όμως...
Είμαστε με τα καλά μας;;; Κάποιος καταστρέφει την περίφραξη του δρόμου ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ για να επιστέψει την πρόσβαση όσων θέλουν να μπαίνουν από ένα... χωματόδρομο και εσύ μου μιλάς για την 'πολιτεία που δεν τηρεί τους νόμους' και κολοκύθια με την ρίγανη; Δηλαδή από την στιγμή που (ισχυρίζεσαι ότι) η πολιτεία δεν ήταν σωστή στην ανάθεση του έργου, νομιμοποιούνται πρακτικές που θέτουν ζωές σε κίνδυνο; Το έχουμε χάσει τελείως;
Το ότι οι κυβερνήσεις μας είναι ΓΤΠ και παντελώς ανίκανες να παράγουν ουσιαστικό έργο δεν δικαιολογεί τον καθένα μας να κάνει ότι του κατεβάζει η κούτρα του. Με αυτή τη λογική καλά κάνουν όσοι οδηγούν με το παπάκι στο πεζοδρόμιο, από την στιγμή που η πολιτεία δεν τους παρέχει σωστούς δρόμους, καλά κάνουν όσοι πηγαίνουν με 110 έξω από σχολεία μια και η πολιτεία δεν φτιάχνει τις επεκτάσεις του μετρό για να πηγαίνουν στην δουλειά τους στην ώρα τους, καλά κάνουν όσοι κλείνουν τις ράμπες αναπήρων, αφού η πολιτεία δεν τους έφτιαξε δωρεάν πάρκινγκ, καλά κάνουν όσοι παραβιάζουν ερυθρούς σηματοδότες αφού τα λαμόγια οι κυβερνώντες έκαναν με τα λεφτά βίλες αντί για δρόμους.
Η αγανάκτηση οποιουδήποτε με την πολιτεία δεν του δίνει το δικαίωμα να βάζει ζωές άλλων σε κίνδυνο. **
Αν δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό, δεν υπάρχει βάση συζήτησης.-**Άραγε έχουμε την νηφαλιότητα να το αντιληφθούμε;
-
Και πώς θα αντιδράσει ο εκάστοτε Δήμαρχος; Η εταιρεία τού κλείνει τους παράλληλους δρόμους για να αναγκάσει τον κόσμο να πηγαίνει από Ε.Ο. = €€€. Τι θα κάνει; Θα κάνει αγωγές; Θα στείλει επιστολή στον Υπουργό; Όλα αυτά είναι κινήσεις νόμιμες μεν, που δεν έχουν αποτέλεσμα δε γιατί πολύ απλά τα έχουν κάνει πλακάκια και τον γράφουν. Με μία κίνηση τέτοια, φέρνει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του και αναγκάζει εταιρεία και κυβέρνηση να αντιδράσουν. Το ότι είναι επικίνδυνο αυτό που έκανε είναι δεδομένο, αλλά δε νομίζω να το έκανε με σκοπό το έργο να μείνει. 'Ηξερε τι θα γίνει και απλά έκανε μία κίνηση εντυπωσιασμού, θεατρινίστικη. Αυτό, παρά το ότι το έχω γράψει 1000 φορές μέχρι τώρα, δεν το καταλαβαίνει κανείς υπέρμαχος των διοδίων ή δε θέλει να το καταλάβει για κάποιον λόγο.
Για τα υπόλοιπα, γενικεύεις και φτάνεις στα άκρα. Αν δε σου φτιάχνει παράλληλο δίκτυο ανοίγεις τις μπάρες και πιέζεις να στο φτιάξει. Αν δε σου φτιάχνει δρόμο τη γειτονιά σου, τότε, ναι, καβαλάς πεζοδρόμιο. Το να καβαλάς γενικά πεζοδρόμιο με μηχανή ή αμάξι, δεν είναι ίδιας αντίδρασης μέτρο, οπότε περισσότερο ως αστεϊσμό παίρνω αυτό που έγραψες, παρά ως κάτι που αξίζει αντίστοιχης αντιμετώπισης. Να μη μιλήσουμε για δυνητικό κίνδυνο στη μία και πραγματικό στην άλλη.
Ευχαριστώ.
-
Θα ήθελα να παραθέσω ένα βίντεο-ντοκουμέντο το αποδεικνύει τις ηρωικές αλλά και επαναστατικές καταβολές του εν λόγω δημάρχου και σαφώς προσδιορίζει τις συνειδητοποιημένες επιλογές του (θα γίνει και καλό θέμα πανελλαδικών μετά από αρκετά χρόνια
Κατόπιν τούτου του συγκλονιστικού αφιερώματος στους ευεργέτες του έθνους, ας αναφωνήσουμε όλοι μαζί: 'Μην αντιστέκεσαι!'.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Και πώς θα αντιδράσει ο εκάστοτε Δήμαρχος; Η εταιρεία τού κλείνει τους παράλληλους δρόμους για να αναγκάσει τον κόσμο να πηγαίνει από Ε.Ο. = €€€. Τι θα κάνει; Θα κάνει αγωγές; Θα στείλει επιστολή στον Υπουργό; Όλα αυτά είναι κινήσεις νόμιμες μεν, που δεν έχουν αποτέλεσμα δε γιατί πολύ απλά τα έχουν κάνει πλακάκια και τον γράφουν. Με μία κίνηση τέτοια, φέρνει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του και αναγκάζει εταιρεία και κυβέρνηση να αντιδράσουν. Το ότι είναι επικίνδυνο αυτό που έκανε είναι δεδομένο, αλλά δε νομίζω να το έκανε με σκοπό το έργο να μείνει. 'Ηξερε τι θα γίνει και απλά έκανε μία κίνηση εντυπωσιασμού, θεατρινίστικη. Αυτό, παρά το ότι το έχω γράψει 1000 φορές μέχρι τώρα, δεν το καταλαβαίνει κανείς υπέρμαχος των διοδίων ή δε θέλει να το καταλάβει για κάποιον λόγο.Για τα υπόλοιπα, γενικεύεις και φτάνεις στα άκρα. Αν δε σου φτιάχνει παράλληλο δίκτυο ανοίγεις τις μπάρες και πιέζεις να στο φτιάξει. Αν δε σου φτιάχνει δρόμο τη γειτονιά σου, τότε, ναι, καβαλάς πεζοδρόμιο. Το να καβαλάς γενικά πεζοδρόμιο με μηχανή ή αμάξι, δεν είναι ίδιας αντίδρασης μέτρο, οπότε περισσότερο ως αστεϊσμό παίρνω αυτό που έγραψες, παρά ως κάτι που αξίζει αντίστοιχης αντιμετώπισης. Να μη μιλήσουμε για δυνητικό κίνδυνο στη μία και πραγματικό στην άλλη.
Ευχαριστώ.
επειδη την συγκεκριμενη εξοδο την χρησιμοποιουσα χρονια για να αποφευγω τα διοδια της πελασγιας, δεν ειναι τοσο επικινδυνη οσο νομιζει ο κοσμος. εχει περιπου 300 μετρα ορατοτητα για να βγεις στην εθνικη. επισης δεν ειναι χωματοδρομος, παρα μονο τα τελευταια 30 μετρα αφου διελυσε την ασφαλτο η εταιρεια. μεχρι να κλεισουν αυτην την εξοδο ηταν ασφαλτος μεχρι και το τελευταιο μετρο.
οποτε ας αφησουν τις μαμουνιες για ασφαλεια κτλ, τοσα χρονια οι ντοπιοι απο εκει περνουσαν και ατυχηματα δεν ειχαν γινει (στον βαθμο που τα παρουσιαζουν παντα)
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!