-
Καλά ρε Λαπ, ποινικοποιείς την πλάκα και μιλάς για ταξικόμετρα και δε ξέρω γω τι... Ή ό,τι είναι 'σκάρτος' κάποιος ανάλογα τι διάλεξε... έχει κάποιος την εντύπωση πως αν καβαλήσει σειρά 1 των BMW, Merc, Audi, ή πάρει VW έχει κάτι ξεχωριστό, ενώ απλά τον υπερχρέωσαν για να του πουλήσουν το σήμα. Κατά την άποψή μου, δεν έχει καταναλωτική συνείδηση, κατά την άποψή της μέλλουσας πεθεράς, το κορίτσι είναι 'από καλή οικογένεια'. Μπορεί να είναι χρυσή καρδιά, μπορεί κωλόπαιδο, μπορεί 'γιος του μπαμπά του' μπορεί και ικανότατος νέος. Δεν γίνεται να το ξέρεις αυτό από πριν, ακόμη κι ο τύπος με τη παλιά BMW μπορεί να είναι ένα σκληρά εργαζομενο λαϊκό παιδί που καψουρεύτηκε στο Μπουρνάζι, τα 'σκάρτος' είναι δικά σου λεκτικά άλματα για να κερδίσεις την κόντρα (που νομίζεις πως έχουμε).
Υπάρχουν όμως κάποια στερεότυπα που ανέφερε και ταξινομησε ο Γάτος. Το μικρό μπεμπέ ή το μικρό γαλλικό 'γκάμπριο' (όνομα και πράγμα) μπορεί να το γουστάρει και να χρεωθεί κι ένα λαϊκό παιδί να το αγοράσει, αντί να πάρει το Panda ή το Ibiza που θα έκανε καλά και φθηνά τη δουλειά του. ΑΛΛΑ δεν υπάρχει περίπτωση το κωλόπαιδο γιος του μπαμπά του, να προτιμήσει το Ibiza αντί για το μικρό Μπεμπέ. Δεν θα του το πληρώσει κι ο μπαμπάς εξ άλλου, αν δεν είναι πριμιο...
Πάντως για να είμαστε και εντός θέματος, στα κανονικά του το Aircross δεν είναι και φθηνό. Κι αυτό για ψευτο-luxury μπαίνει και το αγοράζει ο κόσμος, αλλά όχι τόσο ακριβό όσο το Mini, όταν δίνουν 19μιση χιλιάρικα για 1.2 χειροκίνητο, αντί να πάνε ας πούμε να πάρουν ένα αντίστοιχο Stonic ή Scala με 16μιση-17 χιλιάρικα.
Μη κοιτάς που κάποιοι ψάχνουμε πολύ την αγορά και σταθήκαμε τυχεροί στη συγκυρία του φουλ ντηζελ αυτόματου με 21Κ. Εγώ το λέω, πως δεν θα αγόραζα ποτέ χειροκίνητο Aircross στα 19 χιλιάρικα.
Οπότε αυτά τα 'σκάρτος' κλπ. άστα στην άκρη. Ούτε για 'ταξικότητες' που λες, αυτά είναι απωθημένα από άλλες συζητήσεις... Όποιος είναι Αριστερά, δεν σημαίνει πως είναι φτωχός και οδηγεί Lada, ούτε πως όποιος οδηγεί Μπεμπέ είναι λεφτας και δεξιός. Άσχετο αν πολλοί δεξιοί σνομπάρουν αμάξι σαν το Aircross και πληρώνουν πολλά παραπάνω για γερμανικά. Αλλά παρ όλα τα κολλήματα τους κι οι δεξιοί άνθρωποι είναι. Δεν έχω τίποτα με τους δεξιούς. Έχω και φίλους δεξιούς...
Τώρα για τα Βιάγκρα και τη κόλλα οδοντοστοιχίας που λέει ο άλλος πως δίνουν δώρο με το Citroën, εγώ ένα ξέρω (και το χω ξαναπεί) : το αμάξι που μαγάρησα όσο κανένα άλλο, με τόσες διαφορετικές, σε δασακια και παραλίες και στις γωνίες 2 τετράγωνα απ το σπίτι, ήταν σπορ, κόκκινο, κι ιταλικό!
Σπορ επειδή σαν διπορτο ήταν φθηνότερο απ το 4πορτο, κόκκινο γιατί ήταν το μόνο χρώμα που δεν χρεωνοταν έξτρα και με ωραία πλαστικα τάσια, κι ιταλικό γιατί ήταν λίγο φθηνότερο απ το Accent 1.3 και στο Φάμπια του 1998 ντρεπόμουν να με βλέπουν. Άλλο φθηνότερο δεν υπήρχε... Αυτοκίνητα διπλάσιας και τριπλασιας αξίας, τα πούλησα παρθένα όπως τα πήρα απ τη μαμά τους...
Οπότε πες στους φίλους σου, να αγνοούν το σήμα στο καπώ και να μην παντρευτούν νωρίς.
-
Χαχα όρεξη έχεις...
Φυσικά και το επιμυθιο της κριτικής σου είναι ότι τα παιδιά που δεν τους αρέσει αισθητικά το αυτοκινητο σου και πάρα τα quirky στοιχεία του (Ουαου), εχουν κάποιο ψυχικό-κοινωνικό-ταξικο πρόβλημα. Όλες οι υπόλοιπες σάλτσες περί πλούτου και λαϊκών παιδιών τα βλεπω ως προσπάθεια αναδίπλωσης και κατανόησης του foul σου.
Οτι δηλαδή ως αυτοκινητο για μια κατηγορία οδηγών, μια BMW 116 automatic ξεσκίζει ως αυτοκινητο και σε αισθητικό επίπεδο και σε πολλά αλλα το C3 aircross, δεν σου περνά από το μυαλό. Πρέπει να έχει πρόβλημα το παιδί που το επιλέγει όταν του το προσφέρει η επιχειρηση ή να ψάχνει εναν καλό γαμπρό η πεθερα ή ότι άλλο ευφάνταστο σκεφτείς.
Ή για να πάμε στα των suv εάν ένα puma ειναι θελκτικοτερο από ένα c3, ή ένα audi q3 έχει πιο καλό πατημα από το c3'τότε χάνεται η καταναλωτική συνείδηση.
Μπορει δεν ξέρω.
Ως ένα σημείο συμφωνώ μαζί σου ότι πολλά αυτοκίνητα είναι παράλογα ακριβα. Το αναφέρω πολύ συχνά μάλιστα σε πολλα νήματα. Αλλά το θέμα του αντιλόγου μαζί σου είναι το γεγονός πως κρίνεις ανθρώπους ή μαντευεις τον χαρακτήρα τους επειδή απλά διαφωνούν με την επιλογή σου. Σε αυτό πάνω διαφωνώ και σου αναγνωρίζω το ακραιο των λεγόμενων σου.
Ας γυρίσει η συζήτηση στα του c3 aircross.
Αυτο που με ενδιαφέρει είναι το facelift έχει acc
-
Βρήκα το video που ανέφερα ανωθεν. Φαίνεται η μόνωση μέσα από τα πλαστικα.
-
Ρε συ πηλιουριτη. Βγαζεις και συμπερασματα .... Ακραία.... Οπως πάντα.
Οχι δεν ειναι των φθηνών 316 με Led. Ούτε χωριάτες είναι, ούτε καγκουρες και μάλλον εχουν και κάποιο πτυχίο αγγλικών, ίσως palso elementary.
Θα τους μεταφέρω τις διαπιστώσεις σου, θα ρωτήσω ρε παιδια ξέρετε από εγγλέζικα;;;
Εταιρικά εχουν... Πολυ ακριβα εταιρικά.
Οπως έγραψα το τεχνικό κο μάτι του αυτοκινήτου φαίνεται καλό. Όλο το άλλο όμως φέρνει και δεύτερες σκέψεις. Έκανα την ρημάδα την ερώτηση σε ανθρώπους που έχουν ένα ωραίο στυλ, έχουν καλά αυτοκινητα και γενικότερα ήθελα μια δεύτερη γνώμη. Τι την έκανα και τι την έγραψα; Βγήκαν αμέσως τα συμπέρασματα για τους ανθρώπους αυτούς.
Δώσαμε χώρο..... Και ανέβηκε στο κρεβάτι.... Αυτό έγινε και στο forum.
Καλύτερα να απομακρυνθώ και εγω από το forum όπως τόσοι άλλοι.
-
Λαπ αφού στην αυτοκίνηση είπαμε να μην μιλάμε , να μιλήσουμε εδώ στο θέμα για το αμάξι.
Προφανώς δεν πρόκειται να δεχτούμε την άποψη 3-4 ατόμων . Δεν θα τους υποτιμήσουμε , αλλά δεν θα ακούσουμε και την άποψη τους , καθότι την θεωρούμε απόλυτα γελοία .
Τώρα το τι αμάξι έχουν , εταιρικό , επίσης ελάχιστα ενδιαφέρει .
Θα σου πω λοιπόν ιστορίες 1-2 δεκαετιών για εταιρικά .
Κάποτε σε μία τράπεζα , μία κοπελίτσα της είπαν πάρε ότι αμάξι θέλεις μέχρι 1600 κυβικά. Πήγε και παρήγγειλε την Β κλάσε . 1.6 βέβαια , αλλά έβαλε όλο τον κατάλογο των έξτρα επάνω.
Ετσι το κακόμοιρο υπαλληλάκι αντί να δει το Β κλάσε με τα πάντα όλα , είδε την υποβοηθό προσωπάρχη , η οποία της είπε όχι Β κλάσε , αλλά Ε-κλάσε στο λογιστήριο...
Και το κοριτσάκι γύρισε στην φτώχεια του , γιατί όποιος πάει για τα πολλά χάνει και τα λίγα....
Και έμεινε και ο κυρ-Στέφανος με το ζαμπόν κομμένο...
Ανάλογα είχαμε και με τους μεγαλοδιευθυντές που έπαιρναν 6ψήφιο μισθό . Και εκεί η κόντρα . Μόνο που τώρα είναι συνταξιούχοι με 1500 χιλιάρικο και μαθαίνουν ότι τα νεκροταφεία είναι γεμάτα αναντικατάστατους...
Κάποτε η λατσοτράπεζα στα ξεκινήματα της , ήθελε να κάνει και ρέαλ εστέιτ... Επαιρνε λοιπόν παιδάκια , τους έβαζε να κυκλοφορούν με κουστουμάκια και τους έδινε και επαγγελματικές κάρτες με βαρύγδουπους τίτλους , αγγλιστί βέβαια...
Ano Rachoula Senior Manager....
Τους έδινε ενίοτε και κανένα αμαξάκι. Ισως πίστευαν ότι ήταν πράγματι κάτι σημαντικό. Βέβαια δεν τους έδινε κανείς σημασία , αλλά στο σπίτι , η μανούλα έλεγε ότι το παιδάκι της είναι μάνατζερ με εταιρικό αμάξι...
Θα διαφωνήσω με τον Πήλιου που έχει δώσει πολιτικό χαρακτήρα στην επιλογή του αμαξιού . Θα έλεγα είναι απλά κοινωνικός ο χαρακτήρας . Υπάρχουν πολλοί , που θέλουν να είναι κυριλέ . Τα πριμιά , βοηθάνε σε αυτό . Οπως και κάποια ρολόγια.
Κάποτε θεώρησα και εγώ ότι έτσι είναι και μπήκα στο τρυπάκι αυτό . Γρήγορα κατάλαβα ότι αν είσαι εσύ ο επιχειρηματίας , καμία σημασία δεν έχουν . Αν είσαι ετερόφωτος , όμως , απλά το απολαμβάνεις όσο κρατάει .
Δεν σημαίνει όμως ότι επειδή εσύ βλέπεις τον εαυτό σου έτσι , οι άλλοι σε βλέπουν κάτι διαφορετικό από ότι είσαι . Μία βίδα , ένα γρανάζι σε ένα μηχάνημα που ανήκει σε άλλον και όποτε θέλει σε αλλάζει.
Θα μου πεις τα λές αυτά επειδή δεν τους αρέσει το αιρκρός . Οχι δεν τα λέω αυτά επειδή δεν τους αρέσει το αιρκρος.
Τα λέω αυτά , επειδή εκείνων δεν τους αρέσει το αιρκρος γιατί δεν συντηρεί το παραμυθάκι που έχουν φτιάξει για τον εαυτό τους.
Το κλειδί που λέω και τσαντίζω κάποιον συμφορουμίτη ....
Είναι αλήθεια όμως.
-
Λαπ εγώ δεν μετράω τον κόσμο απ το τι αυτοκίνητο οδηγεί ή πόσα λεφτά δείχνει. Θεωρώ λίγο βλαμμένους όσους το κάνουν, αλλά έχω μάθει (ειδικά απ το πως και που έζησα τα τελευταία χρόνια) να αποδέχομαι όλον τον κόσμο, ακόμη κι αυτούς που μου τη σπάνε, και ποσώς με ενδιαφέρει τί νομίζουν για μένα.
Στα του Aircross.
Αυτό https://youtu.be/CmzDb679-Sw
Ή αυτό https://youtu.be/Y4VRE7b2fao
Είναι αυτοκίνητο με στόχευση στους ...συνταξιούχους, κατά τους ανερχόμενους φίλους σου, ή έτσι το μεταφέρεις εσύ.
Μέτρα λοιπόν γύρω σου, πόσους (να μην πω κυρίως πόσες) σε 'κρίση μέσης ηλικίας' ή ηλικία εξαργύρωσης εφάπαξ, βλέπεις γύρω σου σε μικρά πρίμια, και πόσους/πόσες στα μικρά σιτροέν... ACC δεν έχω δει να υπάρχει σε κανένα B SUV της σιτροέν, δεν νομίζω να υπάρχει γενικά στη PSA, δεν ξέρω ίσως σε ακριβά Peugeot. Έχω την εντύπωση πως όλα δουλεύουν το οπτικο σύστημα με την κάμερα, πολύ αμφιβάλλω πως θα αναπτυχθεί σύστημα ραντάρ και θα τοποθετηθεί στο φθηνότερο B suv του ομίλου.
-
Ταξιδευτή, ωραία η ιστοριουλα της κοπέλας αλλά ειληκρινα άσχετη με το θέμα του αισθητικού κρητηριου των νέων 30δων της δική μου παρέας και το πως βλέπουν το C3 aircross
Το ιδιο πιθανόν να νιώθουν και αυτοί για την δική σου άποψη περί του ωραίου. Αλλά φαντάζομαι δεν θα ήθελες να σε συγκρίνουν με αποτυχημένες ιστορίες ανθρώπων λόγω των επιλογών σου. Σωστα;
Μη ξεχνάτε ότι τα παιδιά μου πρότειναν και το 2008 και το puma. Βασικά κανένας δεν μου πρότεινε κάποιο premium. Αυτοί έχουν premium γιατί πολύ απλά έτσι έκατσε η φάση από την εταιρία και τα bonus της. Με δικά τους χρήματα λογικα δεν θα αγόραζαν premium, άλλωστε το έχω πει σε άλλα ποστς πως άλλο πράγμα τα leasing άλλο πράγμα το τι αγοράζεις με δικά σου λεφτά.
Το οτι το επέλεξαν το premium (θα μας διαβάζει κανείς πραγματικά πλούσιος και θα γελά με την βασική premium bmw116, αλλά οκ) το έκαναν ΚΑΙ για αισθητικούς λόγους. Τους αρέσει το ωραιο, τι να κάνουμε; Μια BMW 116 είναι ένα ΌΜΟΡΦΟ οδηγόκεντρικό αυτοκινητο. Πως να το κάνουμε;
Εγω φταίω που έδωσα περισσότερες πληροφορίες χωρίς μάλιστα να ζητήσω την άδεια τους. Αν μας διαβαζουν,( δεν το νομιζω βεβαια με μηχανές και υπολογιστές και gaming ασχολούνται) , Σορρυ παίδες.
Σας περίμενω στην γωνια του forum για οποίο φθηνο αυτοκινητο προτείνω. Αχ τι θα σας σουρω....
-
Θα μπορουσε καλιστα να παρει τη θεση του ντουστ και αυτο θα το ελεγα και ποιοτικη αναβαθμιση. Εγω βεβαια ειμαι εγω που λατρευω να βλεπω τον κακτο του γειτονα τον οποιο επισης θεωρω εξαιρετικη επιλογη ειδικα για νεα ζευγαρια. Η citroen ειναι για μενα απο τις λιγες εταιρειες που τα αμαξια τους δε χρειαζονται να δεις σημα για να καταλαβεις ποιος τα σχεδιασε και τα υλοποιησε.Δεν ακροβατει σαν τα κορεατικα ή ιαπωνικα που με το ιδιο ονομα πχ κορολλα, σιβικ κλπ απο τη μια γενια θα σε πανε στην αλλη διχως σχεδιαστικη ταυτοτητα και προορισμο. Αυτο δηλαδη που βγαζει η σιτροεν ειναι κατι καθαρα φινετσατο ευρωπαικο για να το κανω λιανα.
-
Εγω πάλι κλείνω προς το c4 αλλά μια μικρή λεπτομέρεια με σταμάτα..... Μάντεψε ποια.
-
ACC έχουν τα C4 και C5 aircross . Προφανώς η παλιά πλατφόρμα των 3 χάτς και αιρκρος δεν το επιτρέπει.
Προφανώς και οι κοπελίτσα και οι άλλοι υπάλληλοι έχουν ΑΠΟΛΥΤΗ σχέση με τα παιδιά που αναφέρεις .
Γιατί ο στόχος είναι ο ίδιος . Να δείξουν κάτι που δεν είναι , μήπως και ξεφύγουν από την ανωνυμία και δείχνουν και το άγχος τους να είναι κυριλέ ...
Εγώ σειρά 1 δεν θα αγόραζα ποτέ. Ούτε καν 3 . Οταν μπήκα σε αυτές τις εταιρείες πήγα εκεί που δεν πήγαιναν οι υπάλληλοι , ίσως μόνο κάποιοι γενικοί διευθυντές. Ακριβώς για να μην μπερδεύονται τα πράγματα.
Να σου πω και μία άλλη ιστορία .
Πριν αρκετά χρόνια , είχαμε έναν πελάτη , μακαρίτης πλέον. Αυτός είχε λεφτά και ακίνητα δικά του.
Κάποια στιγμή μία πασίγνωστη πολυεθνική του ζήτησε να νοικιάσει ένα κτήριο του σε σημείο προβολής. Θα την λέμε στην ιστορία ώς 'Εταιρεία' .
Πήρε λοιπόν τον συνέταιρο και πήγε στα γραφεία της.
Εκεί εμφανίζεται ένα κουστουμάκι και τον ρωτάει τι θέλει. Του απαντάει ζητήσατε να νοικιάσετε το ακίνητο μου και θέλω να δω τι πρόταση έχετε. Λέει να μιλήσετε με τον υπεύθυνο και τους πάει σε ένα γραφείο.
Στο γραφείο καθόταν ένα άλλο κουστουμάκι . Πιο ακριβό αυτό . Με ύφος μπλαζέ τους λέει ότι ενδιαφέρονται για το ακίνητο του.
Τότε ο δικός μας , τον ρωτάει . Εσύ είσαι ο 'Εταιρείας' ? Μένει το ακριβό κουστουμάκι . Οχι κύριε , είμαι ο αρμόδιος για τις μισθώσεις.
Οπότε ο δικός μας του λέει. Ακου φίλε εγώ είμαι Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ . Αν εσύ δεν είσαι ο Εταιρείας , τι να πω μαζί σου . Πές του Εταιρεία να με πάρει τηλέφωνο να μιλήσω με τον ίδιο.
Ενεός ο κουστουμάκιας . Μα κύριε εγώ είμαι ο διευθυντής .
Ατάραχος ο Ιδιοκτήτης. Εσύ είσαι ένας υπάλληλος , που σήμερα είσαι εδώ και αύριο είσαι άνεργος. Εγώ είμαι ο ιδιοκτήτης και το ενοίκιο που θα συζητήσω , θέλεις 3 ζωές για να το βγάλεις . Μας φέρατε εδώ με τον μηχανικό μου , να μιλάω με υπαλλήλους? Και έφυγε.
Μετά από λίγες μέρες τον πήραν από ψηλά . Πολύ ψηλά. Δεν τα βρήκαν . Το κτίριο το νοίκιασε άλλη πολυεθνική.
-
Είδα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οδηγοκεντρικού 116 . 109 άλογα , 190 ροπή από 1500 κυβικά...
Τρελή τεχνολογία βρε παιδί μου...
Και η γνωστή αλήθεια στις επιδόσεις και στις καταναλώσεις.
Τρελή αξιοπιστία ...
-
Ακριβώς όπως το λές είναι ...
Γιατί το άγχος του να δείξει ότι κάτι έκανε θολώνει την κρίση του ,
Και έτσι προτιμάει να πάρει ένα κλειδί , που θα το κουνάει στην γειτονιά και θα λέει , κοιτάξτε τι έκανα και κράζει κάτι άλλο , όχι γιατί είναι άσχημο , αλλά γιατί δεν είναι κλειδί.
Να σου πω κάτι . Και εγώ έχω περάσει από όλα αυτά τα στάδια .
Κάποτε η κόντρα ήταν ποιός πήρε πρώτος βίντεο , έγχρωμη τηλεόραση ή ακριβό στερεοφωνικό .
Τα αμάξια ήταν πολύ ακριβά και τα εταιρικά δεν έπαιζαν .
Μετά που έπαιξαν και εκεί το ίδιο σκηνικό.
Οπότε δεν τους κράζω που έχουν αυτή την αντίληψη .
Την θεωρώ θεμιτή .
Οπως και της επόμενης δεκαετίας αυτής των 45 της γνωστής κρίσης της μέσης ηλικίας που εκεί ψάχνεις την φτηνότερη Χ3 πια ώστε να πεις τι έκανες.
Απλά μετά από αυτό , ανακαλύπτεις ότι αυτό που πέτυχες το έχουν ήδη πετύχει εκατομμύρια άλλοι και τότε αρχικά ξενερώνεις και μετά ωριμάζεις.
Και καταλαβαίνεις ότι ο καταναλωτισμός είναι ωραίος , αλλά και μάταιος.
Αυτό λοιπόν που τους κράζω , δεν είναι που καυλώνουν με μία αργή και άδεια μπέμπα .
Είναι που δεν είναι αντικειμενικοί και κακολογούν άλλα , απλά για να δικαιολογήσουν την αργή και άδεια μπέμπα.
-
Για κάτσε ρε ταξιδευτή γιατί δεν μας τα λες καλά. Ξέρεις πόσο σε συμπαθώ και οταν συμφωνώ μαζι σου το λέω δημοσια αν και είσαι κάπως....... Συντηρητικός.
Δηλαδη αν κατάλαβα καλά εσύ ανάγεις τον εαυτο σου σε κάτι το ανωτερο από αυτό ενός υπαλλήλου που έκανε το λάθος να επιλέξει την βασική BMW 116 automatic.
Ολο αυτό που το στηρίζεις; Γιατί εισαι ανώτερος από ένα παιδί που παράγει 3 με 5 φορές υψηλοτερο τζιρο από αυτόν που μετατρέπει σε μισθό και παροχές;
Δηλαδη το γεγονός ότι σπούδασε, πήγε έκανε στο εξωτερικό τα master του, έκανε διάφορες εργασίες για να αποκτήσει αυτή την γαμημενη εμπειρία και στα μέσα των 30 κατάφερε κάποια πράγματα από τον αγώνα του που ξεκίνησε από τα 16 του στην Β λυκείου δεν παίζει ρόλο;
Δηλαδή μετά από μια πορεία 14-15-20 ετών σκληρού διαβάσματος και εργασίας δεν μπορεί να επιλέξει μια BMW 116 (βασική έκδοση) επειδή του αρέσει αισθητικά ως αυτοκινητο και ας ειναι premium ή ένα peugeot 2008 που ήταν η ουσιαστική αντιπρόταση, χωρίς να κριθεί αρνητικά ενώ εσύ μπορείς να επιλέξεις άνετα και δικαιωματικα... μια 7αρα; Και μαλιστα συμπληρώνεις 'να μην μπερδεύονται' ποια ή ποιοι ειναι η ερωτηση; Οι πετυχημένοι και οι εκ φύσεως χρήστες premium συσκευών με τους ειλωτες;
Χμμμ.
Έχει ανάψει το esp στο c3....Εμ τόσο μαλακές αναρτησεις που έχει πας εσυ να στρίψεις αριστερά και γέρνει το ρημάδι με μεγάλες κλίσεις.... προς τα δεξιά.
-
Το έσωσες.... Τσουπ το γύρισες .. Ροναλντινιο κανονικός.
Και εγω στην θέση του θα ημουν...ισως με κανa yaris ή i30 leasing όχι με.... Premium όπως αυτός, αλλά απολύθηκα στα capital controls. Έδιωξε η εταιρία το μισό προσωπικό. Έδιωξε στην αρχή εμάς που δεν είχαμε οικογένεια. Και σε λίγο καιρό σχεδόν τους πάντες όσους είχαν την παλιά σύμβαση εργασίας. Εκ τότε ακολούθησα άλλο δρόμο δύσκολο με ατελείωτες ώρες εργασιας... Αλλα δημιουργικό
Τεσπα.
Καταλαβαίνω τι εννοείς.... Αλλα......
Δεν έχει αλλά ...έχω σκάσει και βαρεθηκα
-
Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω...
Η αλήθεια είναι ότι η πείρα των μεγαλυτέρων , είναι το άθροισμα των συσσωρευμένων λαθών τους ...
Αντε καλό βράδυ ...
-
Εγώ το μόνο που κατάλαβα είναι ότι ο Lap είναι early 30'ς, και δεν δύναται να μας νιώσει. Δεν έχει δει Γκάλη το 87 και τις βολές του αγαθού γίγαντα Καμπούρη live! Επίσης γλύτωσε το Chernobyl..
Το quirky, πάντα αντιπροσωπευε τέλεια, το τι είναι το C3 Aircross.
Πάντα είχα θέμα με τα facelift των Citroen, εδώ και 2 δεκαετίες (και λίγο παραπάνω) που θυμάμαι, το fl πάντα είχε διαφορετική στόχευση, και ΠΟΤΕ δεν μου άρεσε.
Μου φαίνεται το ίδιο συμβαίνει και τώρα, ένα στρογγυλουλι, φιλικό.. ιδιαίτερο, αυτοκίνητο, προσπαθεί να γίνει κάτι που δεν ήταν ποτέ..τα led τα χρειαζόταν πάντως απεγνωσμένα, και επιτέλους απέκτησε αξιοπρεπείς ποτηροθηκες.
-
Όμορφο ή άσχημο το Aircross, σαν την κολοκυθόπιτα είναι αυτά, υπάρχει στυλιστικος λόγος επιλογής του (και αυτοκινήτων σαν αυτο), εφόσον αποδεχτούμε πως μεγάλο μέρος της κοινωνίας κρίνει το περιεχόμενο απ το περιτύλιγμα:
καταφέρνει να έχει χαρακτήρα χωρίς να είναι φανταχτερό και να προβάλλει το σήμα, ούτε άγευστο κι άοσμο κουτι με ρόδες είναι, ούτε σαν εξωγήινο έντομο μπας και το κοιτάξει κανείς, ούτε προσπαθεί να πείσει για το status και να δώσει λίγη παραπάνω αυτοπεποίθηση στον οδηγό του.
Είναι όπως τα περισσότερα νοτιοευρωπαϊκα σχέδια που βγάζουν Γάλλοι και Ιταλοί, δεν καταφεύγουν σε ακρότητες, δεν επιβάλλουν την προσποιητή αυστηρότητα των βορείων, ακόμη κι αν δεν τα βρει κάποιος ποθητα δεν περνάνε απαρατήρητα... είναι σαν τις νοστιμούλες νότιες σε αντίθεση με τα ψηλά ξανθά τέλεια συμμετρικα ξυλάγγουρα των βορείων, που ενίοτε προκύπτουν και Χέλγκες με χοντρά μπράτσα (τη συγνώμη μου σε όποια τυχόν κυρία ή άλλη θηλυκότητα μας διαβάζει, για τον σεξιστικό αέρα που πνέει στο φόρουμ).
-
Πηλιουρίτη μου και οι Χέλγκες ωραιότατες είναι...
-
Quirky στην μετάφραση λέει , ιδιότροπο , εκκεντρικό .
Νομίζω ότι είναι σωστή η λέξη...
Προφανώς το παππουδίστικο είναι εκτός τόπου και χρόνου σαν έκφραση.
Η διαφορά είναι ότι το αμάξι απευθύνεται σε ζευγάρια , συνήθως με παιδιά μικρά.
Δεν είναι παγίδα για κάποιον - κάποια που ψάχνει σύζυγο με 'πλούσια' χαρίσματα.
Αλλωστε και αυτό που πούλησα , νέα ζευγάρια το ζήτησαν και ένα τέτοιο το πήρε. Απλά είναι λίγο πριν τα 40 και υπάρχουν παιδιά πλέον , που εκεί το αμάξι βολεύει .
Αλλά και οι διαφημίσεις του αυτοκινήτου , ζευγάρια και οικογένειες δείχνουν ή και παρέες που ψάχνουν την εκδρομή και την λίγη περιπέτεια .
Λαπ αν σου πουν για αμάξι πάντως , εσύ να παραγγείλεις την DS4 .
Πήλιου τα φώτα ήθελαν διόρθωση , τα πήγα χτες αλλά δεν τα δοκίμασα .
Απολαμβάνω όμως την ροπή . Απίστευτη αίσθηση . Σε προσπεράσματα σε επαρχιακούς , σε ανηφόρες που η βενζίνα έβαζε δευτέρα , αυτό επιταχύνει χαλαρά από 50 σε 75.
Η κατανάλωση ακουμπάει λίγο το 6 , παίζει και κάτω από 5 όπως βλέπω στην εφαρμογή , αλλά αυτό με οδηγεί και κινούμαι πιο γρήγορα από το βενζινοκίνητο.
Το κρουζ από 120-130 , πήγε με την μία στα 145 και τα ανοίγματα στα 160-170 διασκεδαστικά .
Από την Παρασκευή το βράδυ έχω κάνει 504 χλμ με 5,6 κατανάλωση και έχω ακόμα 200+ χλμ από το πρώτο γέμισμα.
Γενικά με την οδήγηση που έκανα στην βενζίνη , παίζει να πλησιάζω 900 χλμ αυτονομία με 45 λίτρα ρεζερβουάρ και ενώ μόλις έχω περάσει τα 9000 χλμ.
Λένε ότι μετά τα 10-15000 πέφτει και άλλο η κατανάλωση.
-
Χεχε, οχι αν μπορώ γιατί όχι.... Με πουκάμισακι και καλό ντύσιμο θα το φοράω το ds4 δεν θα με φοράει... Ειναι και τα κυβικά του καθενός
Τους έφαγες τους ανθρώπους. Θα φταρνιζονται και θα τους την πέσουν για κωρονοιο..
Τεσπα.
Σε γκρυ και σε κόκκινο.
Η νέα μσακα σε γκρυ το αλλαζει αισθητά προς το πιο εκλεπτυσμένο
https://autorai.nl/wp-content/uploads/2021/06/Citroën-C3-Aircross-autotest-2021-FOTO-0032.jpg
https://autorai.nl/autotest-citroen-c3-aircross-puretech-110-2021-succesrecept-verder-verfijnd/
Σαν να φαίνεται καλό το facelift. Σαν να πετυχαίνει να το ανεβάσει αισθητικά.
Citroen C3 Aircross 2018