Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 74
    • 75
    • 3 / 75
    Περί αυτοκίνησης
    90
    1500
    70563
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • d_m
      d_m @fanis75 last edited by

      d_m wrote:

      Προσωπικά  δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέλλον του ομίλου FCA και στην ποιότητα κατασκευής ,των αυτοκινήτων του / κάποιος φίλος είναι θεμιτό να έχει άλλη άποψη.

      Τι εννοείς για το 'μέλλον του Ομίλου'?? Εγινε η συγχώνευση με την PSA και πλέον ο Όμιλος είναι η Stelantis, άρα δεν τίθεται θέμα ύπαρξης ή όχι του Ομίλου. Επίσης, η αξιοπιστία δεν είναι θέμα άποψης (αυτό είναι μου αρέσει ή όχι ένα αυτοκίνητο) αλλά αντικειμενικό μέγεθος.

      Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

      Όσο για την ποιότητα κατασκευής, συμφωνώ α- πο- λυ - τα ότι είναι αντικειμενικο μέγεθος.Το παράδοξο είναι ότι δεν την λαμβάνουν το ίδιο υπόψη όλοι οι φίλοι - δεν το κρίνω, ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • d_m
        d_m @fanis75 last edited by

        d_m wrote:

        Προσωπικά  δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέλλον του ομίλου FCA και στην ποιότητα κατασκευής ,των αυτοκινήτων του / κάποιος φίλος είναι θεμιτό να έχει άλλη άποψη.

        Τι εννοείς για το 'μέλλον του Ομίλου'?? Εγινε η συγχώνευση με την PSA και πλέον ο Όμιλος είναι η Stelantis, άρα δεν τίθεται θέμα ύπαρξης ή όχι του Ομίλου. Επίσης, η αξιοπιστία δεν είναι θέμα άποψης (αυτό είναι μου αρέσει ή όχι ένα αυτοκίνητο) αλλά αντικειμενικό μέγεθος.

        Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

        Όσο για την ποιότητα κατασκευής, συμφωνώ α- πο- λυ - τα ότι είναι αντικειμενικο μέγεθος.Το παράδοξο είναι ότι δεν την λαμβάνουν το ίδιο υπόψη όλοι οι φίλοι - δεν το κρίνω, ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • d_m
          d_m @fanis75 last edited by

          d_m wrote:

          Προσωπικά  δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέλλον του ομίλου FCA και στην ποιότητα κατασκευής ,των αυτοκινήτων του / κάποιος φίλος είναι θεμιτό να έχει άλλη άποψη.

          Τι εννοείς για το 'μέλλον του Ομίλου'?? Εγινε η συγχώνευση με την PSA και πλέον ο Όμιλος είναι η Stelantis, άρα δεν τίθεται θέμα ύπαρξης ή όχι του Ομίλου. Επίσης, η αξιοπιστία δεν είναι θέμα άποψης (αυτό είναι μου αρέσει ή όχι ένα αυτοκίνητο) αλλά αντικειμενικό μέγεθος.

          Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

          Όσο για την ποιότητα κατασκευής, συμφωνώ α- πο- λυ - τα ότι είναι αντικειμενικο μέγεθος.Το παράδοξο είναι ότι δεν την λαμβάνουν το ίδιο υπόψη όλοι οι φίλοι - δεν το κρίνω, ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • d_m
            d_m @fanis75 last edited by

            d_m wrote:

            Προσωπικά  δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέλλον του ομίλου FCA και στην ποιότητα κατασκευής ,των αυτοκινήτων του / κάποιος φίλος είναι θεμιτό να έχει άλλη άποψη.

            Τι εννοείς για το 'μέλλον του Ομίλου'?? Εγινε η συγχώνευση με την PSA και πλέον ο Όμιλος είναι η Stelantis, άρα δεν τίθεται θέμα ύπαρξης ή όχι του Ομίλου. Επίσης, η αξιοπιστία δεν είναι θέμα άποψης (αυτό είναι μου αρέσει ή όχι ένα αυτοκίνητο) αλλά αντικειμενικό μέγεθος.

            Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

            Όσο για την ποιότητα κατασκευής, συμφωνώ α- πο- λυ - τα ότι είναι αντικειμενικο μέγεθος.Το παράδοξο είναι ότι δεν την λαμβάνουν το ίδιο υπόψη όλοι οι φίλοι - δεν το κρίνω, ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @d_m last edited by

              Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

              Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • fanis75
                fanis75 moderator @d_m last edited by

                Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • fanis75
                  fanis75 moderator @d_m last edited by

                  Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                  Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @d_m last edited by

                    Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                    Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @d_m last edited by

                      Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                      Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • d_m
                        d_m @fanis75 last edited by

                        d_m wrote:

                        Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                        Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                        Ο προβληματισμός μου είναι γενικότερα το μέλλον της Fiat και Jeep στο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Καμία πρόθεση δυσφήμισης δεν έχω για  την τέως FCA, εννοείται, αλλα έχω μια επιφύλαξη για την πορεία τους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • d_m
                          d_m @fanis75 last edited by

                          d_m wrote:

                          Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                          Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                          Ο προβληματισμός μου είναι γενικότερα το μέλλον της Fiat και Jeep στο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Καμία πρόθεση δυσφήμισης δεν έχω για  την τέως FCA, εννοείται, αλλα έχω μια επιφύλαξη για την πορεία τους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • d_m
                            d_m @fanis75 last edited by

                            d_m wrote:

                            Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                            Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                            Ο προβληματισμός μου είναι γενικότερα το μέλλον της Fiat και Jeep στο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Καμία πρόθεση δυσφήμισης δεν έχω για  την τέως FCA, εννοείται, αλλα έχω μια επιφύλαξη για την πορεία τους...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • d_m
                              d_m @fanis75 last edited by

                              d_m wrote:

                              Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                              Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                              Ο προβληματισμός μου είναι γενικότερα το μέλλον της Fiat και Jeep στο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Καμία πρόθεση δυσφήμισης δεν έχω για  την τέως FCA, εννοείται, αλλα έχω μια επιφύλαξη για την πορεία τους...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • d_m
                                d_m @fanis75 last edited by

                                d_m wrote:

                                Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                                Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                                Ο προβληματισμός μου είναι γενικότερα το μέλλον της Fiat και Jeep στο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Καμία πρόθεση δυσφήμισης δεν έχω για  την τέως FCA, εννοείται, αλλα έχω μια επιφύλαξη για την πορεία τους...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • d_m
                                  d_m @fanis75 last edited by

                                  d_m wrote:

                                  Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                                  Ομολογώ ότι δεν κατανοώ το σκεπτικό σου. Σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα διακόπτεται η παραγωγή τους όταν βγαίνει το νέο μοντέλο, το οποίο συνήθως είναι σε διαφορετική πλατφόρμα από το απερχόμενα (ασχέτως ομίλου). Και το τωρινό Compass δεν έχει σχέση με το προηγούμενο. Και το νέο Corsa είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του 208, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα απαξιώθηκε η προηγούμενη γενιά. Η απαξίωση είναι δεδομένη όταν βγαίνει ένα νέο μοντέλο.

                                  Ο προβληματισμός μου είναι γενικότερα το μέλλον της Fiat και Jeep στο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Καμία πρόθεση δυσφήμισης δεν έχω για  την τέως FCA, εννοείται, αλλα έχω μια επιφύλαξη για την πορεία τους...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • d_m
                                    d_m @d_m last edited by

                                    Δεν νομίζω ότι υστερεί σε ποιότητα κατασκευής αυτή την στιγμή ένα Compass απέναντι σε ένα Tuscon. Για τις πλατφόρμες του πρώην FCA (συγκεκριμένα της Jeep) αλλά κυρίως για την τεράστια εμπειρία τους στα συστήματα τετρακίνησης κάπου είχα διαβάσει ότι ήταν ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους το PSA ήθελε να συγχωνευτεί με το FCA. Μέσω αυτού θα ήθελε μελλοντικά να εισέλθει στην τεράστια αμερικανική αγορά. Δεν είναι Opel να της φορέσουν ξαφνικά πάτωμα και κινητήρες από PSA. Μιλάμε για Jeep. Διορθώστε με αν έχω καταλάβει κάτι λάθος...

                                    Προφανώς, η οποια PSA δεν θα ήθελε την όποια FCA/jeep αν δεν υπήρχε μια προστιθέμενη αξία, όπως λέτε. Άλλο όμως αυτό και άλλο να εμπιστευτώ την αξιοπιστία ενός jeep... Σημειωνω ότι στην εποχή μας ΔΕΝ υπάρχουν 'φτηνές' βλάβες, δηλαδή προσιτά επιδιορθωσιμες, εκτός ίσως από τα Dacia ( υποθέτω).

                                    Ειλικρινά, αν έδινα 10-12.000 € για ένα αυτοκίνητο δεν θα είχα τόσους ενδοιασμούς. Όμως στην κατηγορία που συζητάμε θα έβριζα την ώρα που το πήρα το όποιο C SUV έβγαζε ηλιθιες βλάβες, είχε μικρή εγγύηση ή απλά τόλμησε να τριξει σε μια λακκούβα. Φυσικά, απόλυτα σεβαστή η επιλογή Jeep δεν προδικαζω τίποτα το αρνητικό...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • M
                                      manast @d_m last edited by

                                      d_m wrote:

                                      Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                                      Ο προβληματισμός μου είναι γενικότερα το μέλλον της Fiat και Jeep στο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Καμία πρόθεση δυσφήμισης δεν έχω για  την τέως FCA, εννοείται, αλλα έχω μια επιφύλαξη για την πορεία τους...

                                      Ποιός εγγυάται τη δική μας αυτοπρόσωπη παρουσία με τέτοιους προβληματισμούς σε μερικά χρόνια από τώρα;

                                      Θα πάρεις κάτι που δε σου αρέσει τώρα, θα το λιβανίζεις κάμποσα χρόνια στο όνομα της πιθανότητας να αρέσει σε κάποιον τότε (μεταπώληση); - Δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.

                                      Σαφέστατα θα προτιμούσα Jeep με κάθε σεβασμό σε όποιον προτιμά Skoda, αλλά επειδή του αρέσει, όχι επειδή θα αρέσει σε άλλους αργότερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • d_m
                                        d_m @manast last edited by

                                        d_m wrote:

                                        d_m wrote:

                                        Εννοώ ότι ακριβώς επειδή εντάχθηκε στον όμιλο stelantis, ποιος διαβεβαιώνει ότι δεν θα αρχίσει σταδιακά να υπερισχύει η κατασκευή πάνω σε πατώματα του ομίλου PSA ή ακόμα και της Οpel και να βρεθούν τα  compass χωρίς μέλλον, να διακοπεί η παραγωγή τους και να υποτιμηθει η αξία μεταπώλησης τους?

                                        Ο προβληματισμός μου είναι γενικότερα το μέλλον της Fiat και Jeep στο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Καμία πρόθεση δυσφήμισης δεν έχω για  την τέως FCA, εννοείται, αλλα έχω μια επιφύλαξη για την πορεία τους...

                                        Ποιός εγγυάται τη δική μας αυτοπρόσωπη παρουσία με τέτοιους προβληματισμούς σε μερικά χρόνια από τώρα;

                                        Θα πάρεις κάτι που δε σου αρέσει τώρα, θα το λιβανίζεις κάμποσα χρόνια στο όνομα της πιθανότητας να αρέσει σε κάποιον τότε (μεταπώληση); - Δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.

                                        Σαφέστατα θα προτιμούσα Jeep με κάθε σεβασμό σε όποιον προτιμά Skoda, αλλά επειδή του αρέσει, όχι επειδή θα αρέσει σε άλλους αργότερα.

                                        Θα σας παραθέσω ένα πραγματικό παράδειγμα... Η Alfa 164.εχανε στη Γαλλία το 59% της αξίας της στον πρώτο χρόνο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Αυτοκινηταρα.

                                          Αυτη μάλιστα.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • M
                                            manast last edited by

                                            Εκεί αρχές δεκαετίας του 90 είχα ένα Nissan Sunny 1.6 με 90 άλογα. Καλά το μεταπώλησα. Κυπαρισσί.

                                            Σήμερα έμαθα ότι ευτυχώς δεν πήρα την Alfa 164TB με τα 200 άλογα σε κόκκινο που τότε προτιμούσα αλλά δεν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 3 / 75
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr