-
μολις το είδα από κοντά στα Γιάννενα, μάλλον της αντιπροσωπείας, με αυτοκόλλητα κλπ.. πολύ πολύ ωραίο, εντυπωσιακό θα έλεγα. στο γκρι δεν μου άρεσε πολύ αλλά γενικά πολύ δυνατό look
-
Nομίζω οτι αν ήταν σταθερά τα paddlles δεν θα μπορούσες να τα χειριστείς ενώ στρίβεις και γι'αυτό ακολουθούν τις κινήσεις του τιμονιού.Κάνω λάθος;;;
-
Nομίζω οτι αν ήταν σταθερά τα paddlles δεν θα μπορούσες να τα χειριστείς ενώ στρίβεις και γι'αυτό ακολουθούν τις κινήσεις του τιμονιού.Κάνω λάθος;;;
λογικά , θα μπορούσα με το ένα χέρι να στρίβω και με το άλλο χέρι να αλλάζω ταχύτητα (εννοείται ότι αν θέλω να αλλάξω προς τα κάτω , θα κρατούσα/έστριβα το τιμόνι με το δεξί χέρι και θα χειριζόμουν το το paddle για κατεβασμα ταχύτητας με το αριστερο και αντίστροφα)
-
καλημέρα σε όλους
ακριβώς ένα μήνα μετά την παραλαβή του και η κατανάλωση κυμαίνεται εκεί που είχα προβλέψει, από 7,6 έως 8,3 λ/100 με πολύ ήρεμη οδήγηση, χωρίς φορτίο και με κλιματισμό στις μισές διαδρομές.
Στα θετικά η μηδενική υποστροφή σε οποιαδήποτε στροφή ανεξαρτήτως ταχύτητας που το αποδίδω στην τετρακίνηση και η γενική ηρεμία στην καμπίνα. Ακόμα ΔΕΝ έχω κάνει σχεδόν καθόλου τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου (πλην ελάχιστων) .
Στα μείον είναι το ότι τα paddlles γυρίζουν μαζί με το τιμόνι, οπότε αν θελήσω να κάνω αλλαγή ταχύτητας στρίβοντας ταυτόχρονα, είναι από πολύ δυσκολο έως αδύνατο!
Εξαιρετικά τα φώτα (LED)
Ακούω ένα μικρό θόρυβο σε μικροανωμαλίες του δρόμου (και όχι πάντα) που προέρχεται από πίσω δεξιά, ενδεχομένως από την κρεμαστή ζώνη ασφαλείας από την οροφή ή να μην έχει κουμπώσει καλά το πίσω δεξί κάθισμα στη βάση μετά την ανάκλιση όταν μου έδειξαν πώς γίνεται, όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο,
Τέλος, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στα τυφλά σημεία του αυτοκινήτου και ειδικά σε διασταύρωση όπου δεξιά είναι μεγάλη κατηφόρα (ανηφόρα για τον αντερχόμενο), επειδή η επιφάνεια των παραθύρων του συνοδηγού είναι μικρή και δεν ξεκινά από χαμηλά και ούτως ή άλλως πολλά τυφλά σημεία έχουν όλα τα SUV...
-
Η τετρακίνηση παίζει ρόλο μόνον στον περιορισμό της υποστροφής ισχύος, δηλαδή στο άνοιγμα της τροχιάς ενός προσθιοκίνητου λόγω σπιναρίσματος των εμπρός τροχών. Σε κάθε άλλη περίπτωση (π.χ. υποστροφή αδρανείας) δεν παίζει κάποιον ρόλο (μάλιστα το επιπλέον βάρος είναι επιβαρυντικό σε αυτήν την περίπτωση).
Λίγα αυτοκίνητα έχουν σταθερά paddles, κυρίως πολύ σπορ. Οι περισσότεροι κατασκευαστές τα βάζουν στο τιμόνι (φτηνότερη και ευκολότερη λύση).
-
Η τετρακίνηση παίζει ρόλο μόνον στον περιορισμό της υποστροφής ισχύος, δηλαδή στο άνοιγμα της τροχιάς ενός προσθιοκίνητου λόγω σπιναρίσματος των εμπρός τροχών. Σε κάθε άλλη περίπτωση (π.χ. υποστροφή αδρανείας) δεν παίζει κάποιον ρόλο (μάλιστα το επιπλέον βάρος είναι επιβαρυντικό σε αυτήν την περίπτωση).
Ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν σταθερά paddles, κυρίως πολύ σπορ.
και όμως, παρότι το S60 είχε σύστημα κατά της υποστροφής και φυσικά πολύ χαμηλότερο ύψος και σαφώς λιγότερο βάρος/μάζα, δεν έμπαινε τόσο ΄σίγουρα' σε ανοιχτές στροφές με ανάποδη κλίση...
τα paddles που κινούνται μαζί με το τιμόνι είναι χρηστικά μόνο για ανοιχτές στροφές, όπου το τιμόνι δεν περιστρέφεται πολύ...όταν απαιτηθεί πιο γρήγορος ρυθμός σε πιο κλειστές στροφές, είναι σαφώς δύσκολη η διαχείρισή τους...υποθέτω λοιπόν ότι για αυτό το λόγο μπαίνουν σε πολύ σπορ αυτοκίνητα...
-
Το μόνο που δείχνει αυτό είναι ότι το S60 δεν ήταν πολύ καλοστημένο. Αν οδηγούσες μια 159 θα έβλεπες την διαφορά ανάμεσα σε ένα καλοστημένο και σε ένα αδιάφορο οδηγικά saloon της εποχής.
Για τα paddles συμφωνώ.
-
Το s60 είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο αλλά σαφώς και δεν είναι για γρήγορη/ανήσυχη οδήγηση!
Τώρα, αφού σου εμπνέει σιγουριά και εμπιστοσύνη το καινούργιο σου απόκτημα σημαίνει ότι έκανες καλή αγορά που ταιριάζει περισσότερο στον τρόπο που οδηγείς!
Καλοτάξιδο λοιπόν!
-
Αρχοντικο πάτημα ναι, καλό (με την έννοια του ανάλαφρου και σπορ) όχι.
-
Αρχοντικο πάτημα ναι, καλό (με την έννοια του ανάλαφρου και σπορ) όχι.
Συμφωνώ, επ ουδενί ανάλαφρο και σπορ, αλλά υπέρ της άνεσης και με αργό σχετικά τιμόνι...
-
Το s60 είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο αλλά σαφώς και δεν είναι για γρήγορη/ανήσυχη οδήγηση!
Τώρα, αφού σου εμπνέει σιγουριά και εμπιστοσύνη το καινούργιο σου απόκτημα σημαίνει ότι έκανες καλή αγορά που ταιριάζει περισσότερο στον τρόπο που οδηγείς!
Καλοτάξιδο λοιπόν!
Ευχαριστώ πολύ!
Το S60 είχε αυτό που λέμε πολύ καλό 'πάτημα '', πολύ καλό εξοπλισμό (Livstyl II) και πολύ καλή απτή ποιότητα υλικών, ένα πραγματικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
Το Tucson δείχνει και είναι πολύ σύγχρονο και επιπλέον έχει το πλεονέκτημα του ύψους, με ο, τι αυτό συνεπάγεται σε ορατότητα και ευκολία πρόσβασης...
-
Είδα χθες ένα στο δρόμο 1 μαύρο.
Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το πίσω μέρος που όταν το είχα δει από κοντά σε άλλο χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν μαύρα και συνδυασμό με το χρώμα του αυτοκινήτου ήταν μια μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Δεν θα έπρεπε πίσω να έχει και την ημέρα αναμμένα κάποια κομμάτια;
-
Είδα χθες ένα στο δρόμο 1 μαύρο.
Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το πίσω μέρος που όταν το είχα δει από κοντά σε άλλο χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν μαύρα και συνδυασμό με το χρώμα του αυτοκινήτου ήταν μια μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Δεν θα έπρεπε πίσω να έχει και την ημέρα αναμμένα κάποια κομμάτια;
Νομίζω ότι μιμούνται τα αντίστοιχα μαύρα Ρeugeot 3008. Το περίεργο είναι ότι σε τουλάχιστον δύο αντιπροσωπείες ήταν μαύρα και τα εκθεσιακα...
-
Ggeorg10 wrote:
Είδα χθες ένα στο δρόμο 1 μαύρο.
Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το πίσω μέρος που όταν το είχα δει από κοντά σε άλλο χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν μαύρα και συνδυασμό με το χρώμα του αυτοκινήτου ήταν μια μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Δεν θα έπρεπε πίσω να έχει και την ημέρα αναμμένα κάποια κομμάτια;
Νομίζω ότι μιμούνται τα αντίστοιχα μαύρα Ρeugeot 3008. Το περίεργο είναι ότι σε τουλάχιστον δύο αντιπροσωπείες ήταν μαύρα και τα εκθεσιακα...
Τα 3008 όμως όταν δουλεύουν έχουν day lights και πίσω και φαίνονται ωραιότατα ακόμα και την ημέρα όταν δουλεύει το αυτοκίνητο!
-
d_m wrote:
Ggeorg10 wrote:
Είδα χθες ένα στο δρόμο 1 μαύρο.
Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το πίσω μέρος που όταν το είχα δει από κοντά σε άλλο χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν μαύρα και συνδυασμό με το χρώμα του αυτοκινήτου ήταν μια μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Δεν θα έπρεπε πίσω να έχει και την ημέρα αναμμένα κάποια κομμάτια;
Νομίζω ότι μιμούνται τα αντίστοιχα μαύρα Ρeugeot 3008. Το περίεργο είναι ότι σε τουλάχιστον δύο αντιπροσωπείες ήταν μαύρα και τα εκθεσιακα...
Τα 3008 όμως όταν δουλεύουν έχουν day lights και πίσω και φαίνονται ωραιότατα ακόμα και την ημέρα όταν δουλεύει το αυτοκίνητο!
Προφανώς εννοείτε το ανανεωμένο 3008, πράγματι έχουν και πίσω αλλά φαίνονται κάπως αχνά στο ελληνικό μεσημεριανό daylight!
-
Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?
-
Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?
Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.
-
Chris2021 wrote:
Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?
Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.
Εχει και το autohold . Μου το ειπαν απο αντιπροσωπία. Να μην ειναι στο d αλλα στο n στα φαναρια
-
**gebou wrote:****Chris2021 wrote:**Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?
Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.
Εχει και το autohold . Μου το ειπαν απο αντιπροσωπία. Να μην ειναι στο d αλλα στο n στα φαναρια
Σου εξήγησαν τον λόγο? Δε νομίζω να ισχύει. Με την ίδια λογική και σε μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, στο σταμάτα-ξεκίνα, πρέπει να βάζεις N. Στο δικό μου αυτόματο πχ (άλλη μάρκα) , μου είπαν αν θέλω να έχω απενεργοποιημένο το autohold γιατί τρώει πιο γρήγορα τα τακάκια. Από την στιγμή που ξεκινας βάζεις το D, μέχρι είτε να σταματήσεις και να φύγεις από το αυτοκίνητο είτε να βάλεις R
-
[quote=gebou]
Chris2021 wrote:
**gebou wrote:****Chris2021 wrote:**Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?
Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.
Εχει και το autohold . Μου το ειπαν απο αντιπροσωπία. Να μην ειναι στο d αλλα στο n στα φαναρια
Σου εξήγησαν τον λόγο? Δε νομίζω να ισχύει. Με την ίδια λογική και σε μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, στο σταμάτα-ξεκίνα, πρέπει να βάζεις N. Στο δικό μου αυτόματο πχ (άλλη μάρκα) , μου είπαν αν θέλω να έχω απενεργοποιημένο το autohold γιατί τρώει πιο γρήγορα τα τακάκια. Από την στιγμή που ξεκινας βάζεις το D, μέχρι είτε να σταματήσεις και να φύγεις από το αυτοκίνητο είτε να βάλεις R
Ok σε ευχαριστω πολυ
Hyundai Tucson NX4 (2020)