Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 235
    • 236
    • 56 / 236
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    168
    4706
    262757
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bolt last edited by

      μολις το είδα από κοντά στα Γιάννενα, μάλλον της αντιπροσωπείας, με αυτοκόλλητα κλπ..  πολύ πολύ ωραίο, εντυπωσιακό θα έλεγα. στο γκρι δεν μου άρεσε πολύ αλλά γενικά πολύ δυνατό look

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        ggab last edited by

        Nομίζω οτι αν ήταν σταθερά τα paddlles δεν θα μπορούσες να τα χειριστείς ενώ στρίβεις και γι'αυτό ακολουθούν τις κινήσεις του τιμονιού.Κάνω λάθος;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • d_m
          d_m @ggab last edited by

          Nομίζω οτι αν ήταν σταθερά τα paddlles δεν θα μπορούσες να τα χειριστείς ενώ στρίβεις και γι'αυτό ακολουθούν τις κινήσεις του τιμονιού.Κάνω λάθος;;;

          λογικά , θα μπορούσα με το ένα χέρι να στρίβω και με το άλλο χέρι να αλλάζω ταχύτητα (εννοείται ότι αν θέλω να αλλάξω προς τα κάτω , θα κρατούσα/έστριβα  το τιμόνι με το δεξί χέρι και θα χειριζόμουν το  το paddle για κατεβασμα ταχύτητας  με το αριστερο και αντίστροφα)

          Γευσιθήρας milfemmes

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • d_m
            d_m last edited by

            καλημέρα σε όλους

            ακριβώς ένα μήνα μετά την παραλαβή του και η κατανάλωση κυμαίνεται εκεί που είχα προβλέψει, από 7,6 έως 8,3 λ/100 με πολύ ήρεμη οδήγηση, χωρίς φορτίο και με  κλιματισμό στις μισές διαδρομές.

            Στα θετικά η μηδενική υποστροφή σε οποιαδήποτε στροφή ανεξαρτήτως ταχύτητας που το αποδίδω στην τετρακίνηση και η γενική ηρεμία στην καμπίνα. Ακόμα ΔΕΝ έχω κάνει σχεδόν καθόλου τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου (πλην ελάχιστων) .

            Στα μείον είναι το ότι τα paddlles γυρίζουν μαζί με το τιμόνι, οπότε αν θελήσω να κάνω αλλαγή ταχύτητας στρίβοντας ταυτόχρονα, είναι από πολύ δυσκολο έως αδύνατο!

            Εξαιρετικά τα φώτα  (LED)

            Ακούω ένα μικρό  θόρυβο σε μικροανωμαλίες του δρόμου (και όχι πάντα)  που προέρχεται από πίσω δεξιά, ενδεχομένως από την  κρεμαστή  ζώνη ασφαλείας από την οροφή ή να μην έχει κουμπώσει καλά το πίσω δεξί κάθισμα στη βάση μετά την ανάκλιση όταν  μου έδειξαν πώς γίνεται, όταν  παρέλαβα το αυτοκίνητο,

            Τέλος, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στα τυφλά σημεία του αυτοκινήτου και ειδικά σε διασταύρωση όπου δεξιά είναι μεγάλη κατηφόρα (ανηφόρα για τον αντερχόμενο), επειδή η επιφάνεια των παραθύρων του συνοδηγού είναι μικρή και δεν ξεκινά από χαμηλά  και ούτως ή άλλως  πολλά τυφλά σημεία έχουν όλα τα  SUV...

            Γευσιθήρας milfemmes

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Η τετρακίνηση παίζει ρόλο μόνον στον περιορισμό της υποστροφής ισχύος, δηλαδή στο άνοιγμα της τροχιάς ενός προσθιοκίνητου λόγω σπιναρίσματος των εμπρός τροχών. Σε κάθε άλλη περίπτωση (π.χ. υποστροφή αδρανείας) δεν παίζει κάποιον ρόλο (μάλιστα το επιπλέον βάρος είναι επιβαρυντικό σε αυτήν την περίπτωση).

              Λίγα αυτοκίνητα έχουν σταθερά paddles, κυρίως πολύ σπορ. Οι περισσότεροι κατασκευαστές τα βάζουν στο τιμόνι (φτηνότερη και ευκολότερη λύση).

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • d_m
                d_m @realzeus last edited by

                Η τετρακίνηση παίζει ρόλο μόνον στον περιορισμό της υποστροφής ισχύος, δηλαδή στο άνοιγμα της τροχιάς ενός προσθιοκίνητου λόγω σπιναρίσματος των εμπρός τροχών. Σε κάθε άλλη περίπτωση (π.χ. υποστροφή αδρανείας) δεν παίζει κάποιον ρόλο (μάλιστα το επιπλέον βάρος είναι επιβαρυντικό σε αυτήν την περίπτωση).

                Ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν σταθερά paddles, κυρίως πολύ σπορ.

                και όμως, παρότι το S60  είχε σύστημα κατά της υποστροφής και φυσικά πολύ χαμηλότερο ύψος και σαφώς λιγότερο βάρος/μάζα, δεν έμπαινε τόσο ΄σίγουρα' σε ανοιχτές στροφές με ανάποδη κλίση...

                τα paddles που κινούνται μαζί με το τιμόνι είναι χρηστικά μόνο για ανοιχτές στροφές, όπου το τιμόνι δεν περιστρέφεται πολύ...όταν απαιτηθεί πιο γρήγορος ρυθμός σε πιο κλειστές στροφές, είναι σαφώς δύσκολη η διαχείρισή τους...υποθέτω λοιπόν ότι  για αυτό το λόγο  μπαίνουν σε πολύ σπορ αυτοκίνητα...

                Γευσιθήρας milfemmes

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Το μόνο που δείχνει αυτό είναι ότι το S60 δεν ήταν πολύ καλοστημένο. Αν οδηγούσες μια 159 θα έβλεπες την διαφορά ανάμεσα σε ένα καλοστημένο και σε ένα αδιάφορο οδηγικά saloon της εποχής.

                  Για τα paddles συμφωνώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • sargus
                    sargus last edited by

                    Το s60 είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο αλλά σαφώς και δεν είναι για γρήγορη/ανήσυχη οδήγηση!

                    Τώρα, αφού σου εμπνέει σιγουριά και εμπιστοσύνη το καινούργιο σου απόκτημα σημαίνει ότι έκανες καλή αγορά που ταιριάζει περισσότερο στον τρόπο που οδηγείς!

                    Καλοτάξιδο λοιπόν!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Αρχοντικο πάτημα ναι, καλό (με την έννοια του ανάλαφρου και σπορ) όχι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • d_m
                        d_m @realzeus last edited by

                        Αρχοντικο πάτημα ναι, καλό (με την έννοια του ανάλαφρου και σπορ) όχι.

                        Συμφωνώ, επ ουδενί ανάλαφρο και σπορ, αλλά υπέρ της άνεσης και με αργό σχετικά τιμόνι...

                        Γευσιθήρας milfemmes

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • d_m
                          d_m @sargus last edited by

                          Το s60 είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο αλλά σαφώς και δεν είναι για γρήγορη/ανήσυχη οδήγηση!

                          Τώρα, αφού σου εμπνέει σιγουριά και εμπιστοσύνη το καινούργιο σου απόκτημα σημαίνει ότι έκανες καλή αγορά που ταιριάζει περισσότερο στον τρόπο που οδηγείς!

                          Καλοτάξιδο λοιπόν!

                          Ευχαριστώ πολύ!

                          Το S60 είχε αυτό που λέμε πολύ καλό 'πάτημα '', πολύ καλό εξοπλισμό  (Livstyl II) και πολύ καλή απτή ποιότητα υλικών, ένα πραγματικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.

                          Το Tucson δείχνει και είναι πολύ σύγχρονο και επιπλέον έχει το πλεονέκτημα του ύψους, με ο, τι αυτό συνεπάγεται σε ορατότητα και ευκολία πρόσβασης...

                          Γευσιθήρας milfemmes

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            ggeorg10 last edited by

                            Είδα χθες ένα στο δρόμο 1 μαύρο.

                            Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το πίσω μέρος που όταν το είχα δει από κοντά σε άλλο χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν μαύρα και συνδυασμό με το χρώμα του αυτοκινήτου ήταν μια μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Δεν θα έπρεπε πίσω να έχει και την ημέρα αναμμένα κάποια κομμάτια;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • d_m
                              d_m @ggeorg10 last edited by

                              Είδα χθες ένα στο δρόμο 1 μαύρο.

                              Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το πίσω μέρος που όταν το είχα δει από κοντά σε άλλο χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν μαύρα και συνδυασμό με το χρώμα του αυτοκινήτου ήταν μια μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Δεν θα έπρεπε πίσω να έχει και την ημέρα αναμμένα κάποια κομμάτια;

                              Νομίζω ότι μιμούνται τα αντίστοιχα  μαύρα Ρeugeot 3008. Το περίεργο είναι ότι σε τουλάχιστον δύο αντιπροσωπείες ήταν μαύρα και τα εκθεσιακα...

                              Γευσιθήρας milfemmes

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • G
                                ggeorg10 @d_m last edited by

                                Ggeorg10 wrote:

                                Είδα χθες ένα στο δρόμο 1 μαύρο.

                                Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το πίσω μέρος που όταν το είχα δει από κοντά σε άλλο χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν μαύρα και συνδυασμό με το χρώμα του αυτοκινήτου ήταν μια μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Δεν θα έπρεπε πίσω να έχει και την ημέρα αναμμένα κάποια κομμάτια;

                                Νομίζω ότι μιμούνται τα αντίστοιχα  μαύρα Ρeugeot 3008. Το περίεργο είναι ότι σε τουλάχιστον δύο αντιπροσωπείες ήταν μαύρα και τα εκθεσιακα...

                                Τα 3008 όμως όταν δουλεύουν έχουν day lights και πίσω και φαίνονται ωραιότατα ακόμα και την ημέρα όταν δουλεύει το αυτοκίνητο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • d_m
                                  d_m @ggeorg10 last edited by

                                  d_m wrote:

                                  Ggeorg10 wrote:

                                  Είδα χθες ένα στο δρόμο 1 μαύρο.

                                  Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση το πίσω μέρος που όταν το είχα δει από κοντά σε άλλο χρώμα μου άρεσε πάρα πολύ. Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν μαύρα και συνδυασμό με το χρώμα του αυτοκινήτου ήταν μια μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Δεν θα έπρεπε πίσω να έχει και την ημέρα αναμμένα κάποια κομμάτια;

                                  Νομίζω ότι μιμούνται τα αντίστοιχα  μαύρα Ρeugeot 3008. Το περίεργο είναι ότι σε τουλάχιστον δύο αντιπροσωπείες ήταν μαύρα και τα εκθεσιακα...

                                  Τα 3008 όμως όταν δουλεύουν έχουν day lights και πίσω και φαίνονται ωραιότατα ακόμα και την ημέρα όταν δουλεύει το αυτοκίνητο!

                                  Προφανώς εννοείτε το ανανεωμένο 3008, πράγματι έχουν και πίσω αλλά φαίνονται κάπως αχνά στο ελληνικό μεσημεριανό daylight!

                                  Γευσιθήρας milfemmes

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    chris2021 last edited by

                                    Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gebou @chris2021 last edited by

                                      Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?

                                      Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        chris2021 @gebou last edited by

                                        Chris2021 wrote:

                                        Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?

                                        Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.

                                        Εχει και το autohold . Μου το ειπαν απο αντιπροσωπία. Να μην ειναι στο d αλλα στο n στα φαναρια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gebou @chris2021 last edited by

                                          **gebou wrote:****Chris2021 wrote:**Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?

                                          Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.

                                          Εχει και το autohold . Μου το ειπαν απο αντιπροσωπία. Να μην ειναι στο d αλλα στο n στα φαναρια

                                          Σου εξήγησαν τον λόγο? Δε νομίζω να ισχύει. Με την ίδια λογική και σε μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, στο σταμάτα-ξεκίνα, πρέπει να βάζεις N. Στο δικό μου αυτόματο πχ (άλλη μάρκα) , μου είπαν αν θέλω να έχω απενεργοποιημένο το autohold γιατί τρώει πιο γρήγορα τα τακάκια. Από την στιγμή που ξεκινας βάζεις το D, μέχρι είτε να σταματήσεις και να φύγεις από το αυτοκίνητο είτε να βάλεις R

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            chris2021 @gebou last edited by

                                            [quote=gebou]

                                            Chris2021 wrote:

                                            **gebou wrote:****Chris2021 wrote:**Καλησπερα σας. Στο νεο tucson μπορουμε να εχουμε το D στα φαναρια ή μας θα δημιουργησει προβλημα και πρεπει να εχουμε το N ?

                                            Τι πρόβλημα να έχεις? Εννοείται το αφήνεις στη θέση D, όπως όλα τα αυτόματα. Αν μάλιστα έχει και autohold το αυτοκίνητο (δεν το γνωρίζω), ούτε φρένο δεν θα πατάς.

                                            Εχει και το autohold . Μου το ειπαν απο αντιπροσωπία. Να μην ειναι στο d αλλα στο n στα φαναρια

                                            Σου εξήγησαν τον λόγο? Δε νομίζω να ισχύει. Με την ίδια λογική και σε μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, στο σταμάτα-ξεκίνα, πρέπει να βάζεις N. Στο δικό μου αυτόματο πχ (άλλη μάρκα) , μου είπαν αν θέλω να έχω απενεργοποιημένο το autohold γιατί τρώει πιο γρήγορα τα τακάκια. Από την στιγμή που ξεκινας βάζεις το D, μέχρι είτε να σταματήσεις και να φύγεις από το αυτοκίνητο είτε να βάλεις R

                                            Ok σε ευχαριστω πολυ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 56 / 236
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr