-
Παραεισαγωγεύς κοστολογεί το Spring στα 22 χιλιάρικα! Περιμέντε τις επίσημες τιμές. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36785706-dacia
-
dimitriscsd wrote:
Επίσης έχει να κάνει με την ασφάλεια που παρέχει στους πεζούς ή ποδηλάτες που μπορεί να χτυπήσει.
Για τους επιβάτες του δηλαδή, αν δεις τις 2 πρώτες κατηγορίες, δεν τα πάει καθόλου άσχημα. Αν δηλαδή έχεις το νου σου να μη χτυπήσεις κάποιον εκτός οχήματος, είναι ασφαλές.
Προσωπικά πιστεύω πως οι βαθμολογίες θα πρέπει να χωριστούν σε 2 νούμερα. Ένα σχετικά με τους επιβάτες και ένα σχετικά με τους έξω.
Εννοείται πως ένα όχημα αυτής της τιμής δεν γίνεται να συναγωνιστεί αρκετά ακριβότερους αντιπάλους.
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο...70% και 72% δεν είναι καθόλου άσχημα για όχημα χαμηλού κόστους...αλλά το 41% και 42% στα συστήματα ασφαλείας είναι λίγο...
Χωρίς να βγαίνω off-topic είμαι λίγο επιφυλακτικός σε αυτά τα οχήματα...δηλαδή με 11-12-13 χιλιάρικα προτιμώ είτε να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω πχ ένα 208 η Clio η Yaris ή να πάρω ένα μεταχειρισμένο Golf-Astra-Octavia-Corolla του 18 ή ακόμα και ένα μεταχειρισμένο A3,A Class,V40,116 του 16 αφού πρώτα από όλα ελεγχθεί στα επίμαχα-και όχι μόνο-σημεία(χιλιόμετρα,αν έχει τρακάρει,αν έχει γίνει σωστή συντήρηση κλπ)παρά να πάρω ένα Sandero ή ένα Tipo ή ένα Baleno ξέρω γω μόνο και μόνο επειδή είναι καινούριο.Δική μου άποψη πάντα.
Σε πληροφορω ότι τα παλαιότερα οχήματα (5ετιας) μπορεί να έχουν και 1 αστέρι ασφαλείας!!! Το αυτοκινητ (sandero) έχασε τα αστέρια του επειδή δεν είχε αναγνώριση πεζών και lane assist. Ότι δηλαδη δεν εχουν ΟΛΑ τα μεταχειρησμενα.
-
Παραεισαγωγεύς κοστολογεί το Spring στα 22 χιλιάρικα! Περιμέντε τις επίσημες τιμές. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36785706-dacia
πόσο έχει επίσημα το Spring?
Ιδιος αυτής της αγγελίας έχεις και της τιμές που έγραψα για το sandero
-
NoLimit14 wrote:
dimitriscsd wrote:
Επίσης έχει να κάνει με την ασφάλεια που παρέχει στους πεζούς ή ποδηλάτες που μπορεί να χτυπήσει.
Για τους επιβάτες του δηλαδή, αν δεις τις 2 πρώτες κατηγορίες, δεν τα πάει καθόλου άσχημα. Αν δηλαδή έχεις το νου σου να μη χτυπήσεις κάποιον εκτός οχήματος, είναι ασφαλές.
Προσωπικά πιστεύω πως οι βαθμολογίες θα πρέπει να χωριστούν σε 2 νούμερα. Ένα σχετικά με τους επιβάτες και ένα σχετικά με τους έξω.
Εννοείται πως ένα όχημα αυτής της τιμής δεν γίνεται να συναγωνιστεί αρκετά ακριβότερους αντιπάλους.
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο...70% και 72% δεν είναι καθόλου άσχημα για όχημα χαμηλού κόστους...αλλά το 41% και 42% στα συστήματα ασφαλείας είναι λίγο...
Χωρίς να βγαίνω off-topic είμαι λίγο επιφυλακτικός σε αυτά τα οχήματα...δηλαδή με 11-12-13 χιλιάρικα προτιμώ είτε να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω πχ ένα 208 η Clio η Yaris ή να πάρω ένα μεταχειρισμένο Golf-Astra-Octavia-Corolla του 18 ή ακόμα και ένα μεταχειρισμένο A3,A Class,V40,116 του 16 αφού πρώτα από όλα ελεγχθεί στα επίμαχα-και όχι μόνο-σημεία(χιλιόμετρα,αν έχει τρακάρει,αν έχει γίνει σωστή συντήρηση κλπ)παρά να πάρω ένα Sandero ή ένα Tipo ή ένα Baleno ξέρω γω μόνο και μόνο επειδή είναι καινούριο.Δική μου άποψη πάντα.
Σε πληροφορω ότι τα παλαιότερα οχήματα (5ετιας) μπορεί να έχουν και 1 αστέρι ασφαλείας!!! Το αυτοκινητ (sandero) έχασε τα αστέρια του επειδή δεν είχε αναγνώριση πεζών και lane assist. Ότι δηλαδη δεν εχουν ΟΛΑ τα μεταχειρησμενα.
Με όλο το σεβασμό αλλά δεν νομίζω ένα Golf 3ετίας ή μια A-Class 5ετίας να έχουν χειρότερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας από το Dacia ή κάτι μικρότερο αλλά καινούριο πχ Toyota Aygo.
Μιλάμε για αμάξια που κάναν τουλάχιστον 20000 σαν καινούρια.Μπορεί βέβαια να μην έχουν και τα τελευταία συστήματα αλλά δεν νομίζω ότι υπολείπονται κιόλας.
Υπάρχει και ένα ρητό που λέει ότι πληρώνεις παίρνεις.Άλλο το Dacia των 10 χιλιάδων,άλλο το Golf των 20 χιλιάδων και άλλο η BMW των 50 χιλιάδων... -
dimsabas wrote:
Παραεισαγωγεύς κοστολογεί το Spring στα 22 χιλιάρικα! Περιμέντε τις επίσημες τιμές. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36785706-dacia
πόσο έχει επίσημα το Spring?
Ιδιος αυτής της αγγελίας έχεις και της τιμές που έγραψα για το sandero
Δεν έχει έρθει επίσημα, αλλά στας Ευρώπας έχει κάτω από 18 χιλιάρικα.
-
Τα πρότυπα αλλάζουν κάθε 2 ετη αν δεν κάνω λάθος. Δηλαδη τα 5 αστεριά πριν 3 ετη σήμερα δεν είναι 5 αστέρια. Πόσα είναι αυτό δνε το ξέρουμε. Αλλα χοντρικα αν δεν έχει κάποια συστήματα όπως το αυτοματο φρενάρισμα και την αναγνώριση πεζού, χάνει με το καλημέρα, αν δεν κάνω λάθος, τα 2 από τα 5 αστέρια.
Οπως επισης άλλη προστασία το 70% πριν 5 ετη άλλη στο σήμερα. Σαν νουμερα είναι ίδια αλλά για να τα δώσει ο οργανισμός δοκιμαζει μαζί πόσα άλλα ακόμα που δεν τα δοκίμαζε πριν.
Φυσικα σαν πλατφόρμα είναι ανωτερο ενα golf 3ετιας δεν το συζητάμε, αλλά από την αλλη εγω με τίποτα δνε θα έδινα 15.000 και 16.00 0ευρώ για μεταχειρησμενο αυτοκινητο. Το εχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και είπα τέλος. Καλύτερα 'δεύτερη' μάρκα και τσιλικο πάρα 'πρώτη' και μεταχειρησμενο. Άλλοι έχουν άλλη άποψη. Δεκτή, αλλά εγώ που είμαι ψείρας συνεχώς βρίσκω ελλατωματα σε ένα μεταχειρησμενο και στο τέλος της ημέρας είναι ένα 'παλαιό' αυτοκινητο προηγούμενης γενιάς
Φυσικα ότι πληρώνεις παίρνεις, αλλά στον ίδιο χρόνο. Όχι δηλαδη με σύγκριση το πριν 3 και 5 ετη με το σήμερα
-
Yaris στο ίδιο τεστ το καινούριο έχει 86 ενήλικες 81 παιδιά και 78 πεζούς.Από τη βασική έκδοση των 13.800.
-
Έχει και ενδιάμεσο αερόσακο ανάμεσα στα μπροστινά καθισματα το yaris . Και στο sandero το εξέτασαν αυτό όπου πήρε μηδέν διοτι πολύ απλά δνε έχει αερόσακο ανάμεσα από τα μπροστινά καθισματα.
Ειναι αυτό που λέω πως εάν το τεστ ήταν πριν 3 ετη μπορεί να ειχε και αυτό 85 - 88% προστασία ενηλίκων. Αλλα πλέον δοκιμάζονται και άλλα τεστς οπότε πέφτει η βαθμολογια του. Δεν σημαίνει ότι είναι τόσο κακό συγκριτικά με αυτοκίνητα 3 ετών. Αλλα συγκριτικά με τα σημερινα οντως έχει ελλείψεις.
Τεσπα το χαντακωσε η Renault... Ενα lane assist να του έβαζε θα ειχε 3 αστέρια. Αν μάλιστα του έβαζε στην ακριβή έκδοση και αναγνώριση πεζού θα έφτανε ίσως τα 4 αστέρια..
Δηλαδη του έδωσε την ίδια πλατφόρμα με το clio,του αφαίρεσε όμως τα ενεργητικά συστήματα ασφαλείας. Λογικο ως ένα σημείο αλλά οκ πολύ λίγα τα δυο αστέρια έστω και ονομαστικά
-
Αφήνοντας στην άκρη τα αστέρια
και αφήνοντας στην άκρη τα συστήματα ασφαλείας και τους πεζούςαπό τα 17 αποτελέσματα των ετών 2020 και 2021 από το euroncap
τα Dacia καταλαμβάνουν τις 2 από τις 3 τελευταίες θέσεις στην παθητική ασφάλεια των ενηλίκων
και στην παθητική ασφάλεια των παιδιών βρίσκονται στις 2 τελευταίες θέσειςεπίσης αξιολογήσιμο
ότι η απόκλιση των επιδόσεων παθητικής ασφάλειας των Dacia από το μέσο όρο είναι σημαντικήαν πρέπει να συνδυάσουμε στην αξιολόγηση
και τους τομείς που δε μας ενδιαφέρουν (συστήματα ασφάλειας και πεζοί)
το πακέτο βγάζει αποτέλεσμα 2 αστέριαAdult Occupant 70%
Child Occupant 72%
Vulnerable Road Users 41%
Safety Assist 42%Το πρόβλημα είναι λοιπόν πως αντίθετα με τα λεγόμενα
όντως υπάρχουν διόλου αμελητεα «θεματάκια» με τις επιδόσεις παθητικής ασφάλειας των Daciaκαι το ζητούμενο λοιπόν παραμένει
αν κανείς θα στρογγυλέψει τόσο τις γωνίες ώστε να τα παραβλέψει
στην αγορά καινούριου αυτοκινήτου εν έτει 2021.<em>'Adult Occupant
...structures in the dashboard presented a risk of injury to occupants of different sizes and to those sitting in different positions, and protection for this part of the body was downgraded to marginal
...chest protection was also rated as marginal for both front seat occupants, based on dummy readings of chest compression
...in the side barrier test, representing an impact by another vehicle, chest compression indicated a marginal level of protection
...an assessment of the excursion of an occupant in a far-side impact showed poor protection and the Sandero Stepway does not have a counter-measure, such as a centre airbag, for this accident type
...geometric analysis of the rear seats indicated marginal whiplash protection
Child Occupant:
...in the frontal offset test, protection of the chest and neck of the 10 year dummy was rated as weak, based on dummy readings during the impact
...for the 6 year dummy, protection of the neck was marginal'
-
Ερωτηση.... Μιας και ψάχνεσαι.
Γνωρίζεις αν άλλαξαν τα πρότυπα μετρησης σε πιέσεις πάνω στο σώμα των ανδρείκελων;
Δηλαδη το πράσινο πριν 5 ετη είναι σήμερα κίτρινο κτλ;
-
Σε ολα αυτά που λέτε για την ασφάλεια εγώ είδα ότι στο τεστ πλαϊνής κολώνας που χτυπάει τον οδηγό, η κολώνα έφτασε μέχρι την θέση του οδηγού δλδ τον έκανε κομμάτια!!!
Εκει με έλουσε λίγο κριός ιδρώτας...
Αντίστοιχα σε άλλα δεν τσακίζει καν το αμάξωμα αλλά μπορεί να τρώει πολλά G o οδηγός!!
-
Δυστυχώς ολα σε αυτην την κατηγορία και οχι μονο, σε εκείνο το τεστ χάλια τα πάνε.
Δες εδω το c3
https://m.youtube.com/watch?v=PSmIEDjQc4w
Τα μόνα που πάνε καλά είναι τα ηλεκτρικά που έχουν πολύ στιβαρό δάπεδο λόγω των σκελετων στήριξης των μπαταριων.
-
Ερωτηση.... Μιας και ψάχνεσαι.
Γνωρίζεις αν άλλαξαν τα πρότυπα μετρησης σε πιέσεις πάνω στο σώμα των ανδρείκελων;
Δηλαδη το πράσινο πριν 5 ετη είναι σήμερα κίτρινο κτλ;
Σε πληροφορω ότι τα παλαιότερα οχήματα (5ετιας) μπορεί να έχουν και 1 αστέρι ασφαλείας!!! Το αυτοκινητ (sandero) έχασε τα αστέρια του επειδή δεν είχε αναγνώριση πεζών και lane assist. Ότι δηλαδη δεν εχουν ΟΛΑ τα μεταχειρησμενα.
Μην κυνηγάμε ανεμόμυλους.
Δεν αδικεί κανείς το Dacia. Η σύγκριση είναι δίκαια και αφορά σύγχρονα αποτελέσματα.Δεν ισχύει ότι έχασε τα αστέρια του επειδή δεν είχε αναγνώριση πεζών και lane assist.
Τα αστέρια τα έχασε τόσο αθροιστικά όσο και από τα επιμέρους αποτελέσματα.Η παθητική ασφάλεια των ενηλίκων στο 70% είναι ακριβώς πάνω στο όριο 3 και 4 αστεριών.
Στο 72% η παθητική ασφάλεια των παιδιών είναι λίγο πιο πάνω από το όριο του 70%.
Ο μέσος όρος των 17 αποτελεσμάτων επιδόσεων παθητικής ασφάλειας ενηλίκων της τελευταίας διετίας 2020-2021 είναι 85%, κάτι σα να λέγαμε 5άστερος (κι αυτός με μόλις 4 αποτελέσματα κάτω του 82%, δυο από τα οποία είναι μάλιστα τα Dacia).Η ασφάλεια των πεζών στο 41% είναι λίγο πιο πάνω από το όριο του 40% που είναι μεταξύ 2 και 3 αστεριών.
Τα βοηθητικά συστήματα είναι στο 42% δηλαδή λίγο πιο πάνω από το όριο μεταξύ 1 και 2 αστεριών.Από το 2014 και εντεύθεν
η παθητική ασφάλεια βαραίνει με το ίδιο ποσοστό στο συνολικό αποτέλεσμα των αστεριών του euroncap
και δεν χάνει το Dacia τα αστέρια του εκεί που τα κερδίζουν άλλα μοντέλα σημερινά και παλαιότερα. -
Δεν κυνηγώ ανεμόμυλους απλά σύμφωνα με το άρθρο που ποσταρα πιο πάνω μεταφέρονται οι δηλώσεις των υπεύθυνων του τεστ οπου δήλωσαν πως αν δεν εξεταζαμε τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, 'πιθανότατα' το sandero να είχε 4 αστέρια.
Τα υπολοιπα ειναι δικά μας/σας, ερασιτεχνικά και καλως έχω να πω εγώ, ευρήματα.
Το αυτοκινητο δεν έχει lane assist και αναγνώριση πεζων /ποδηλάτων. Αυτό του στέρησε τα αστέρια όπως αναφέρουν.
Περα απο αυτα ξαναρωτω έχουμε ενημέρωση αν το πράσινο πριν 3-5 ετη έγινε κίτρινο σήμερα. Το ρωτω διοτι υπαρχουν αντιπαλα μοντέλα ταυτόχρονα στην αγορά με διαφορετικά κριτήρια και αντίστοιχα βαθμολογίες.
Αν είναι δηλαδή να ψάξουμε κάτι να το κάνουμε ολοκληρωμένα.
Για να στο κάνω πιο απλο, αυτο που ρωτω, και πραγματικά δεν το γνωρίζω ακόμα, είναι το ποια για τα ίδια g πιέσης πάνω στο ανδρείκελο ήταν η βαθμολογία επί τις 100% προν 5 ή δέκα ετη.
Για παραδειγμα ενα αυτοκινήτου με πράσινο το σωμα και κατασκευής του 2002 προσφέρει την ίδια ασφάλεια με ένα του σήμερα με πράσινο το σώμα;
-
Να το πούμε λοιπόν διαφορετικά;
ακόμα κι αυτή η σκέτη παθητική ασφάλεια
των 2 Dacia υπολείπεται σημαντικά του μέσου όρου
και οριακά αποφεύγει τα 3 αστέριαμε αυτή την έννοια
Το αυτοκινητο δεν έχει lane assist και αναγνώριση πεζων /ποδηλάτων. Αυτό του στέρησε τα αστέρια όπως αναφέρουν.
αυτό είναι μια παραφιλολογία που δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια
για την ασφάλεια πεζών και τα βοηθητικά συστήματα,
δεν το συζητάμε, τραγική κατάσταση,
αλλά λέμε δε μας νοιάζει κι αυτό -
Υπολείπεται ως προς την παθητική ασφάλεια, καμία αντίρρηση, αλλά διάβασε λίγο πιο πάνω τι εννοώ. Ο μεσος ορος με τι συντελεστές βγήκε τα τελευταία 5 ετη. Είναι οι ίδιοι συντελεστές; κάθε 2/3 ετη αλλάζουν τα δεδομένα στα τεστς, μήπως αλλάζουν και οι συντελεστές; Αυτό δεν γνωριζω και αυτό ρωτω. Διοτι βλέπεις ως υποψήφιος αγοραστης δυο οχήματα το ενα με προηγούμενο πρωτόκολλο δοκιμης και το άλλο με νέο πιο αυστηρό.
Εδω το τι σημαίνουν τα στεριά.τα δύο αστέρια σημαίνουν μια nominal προστασία αλλά και έλλειψη ηλεκτρονικών συστημάτων. Ότι γενικως είπαν και οι ειδικοί στο τεστ. Ότι με προηγούμενα κριτήρια θα ειχε πιθανότατα 4 αστέρια.
https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/how-to-read-the-stars/
-
Λοιπόν το έψαξα και βρηκα! .. Οντως αλλάζουν τα κριτήρια ως προς τα αποδεκτά mm πιέσης και του χρόνου απόκρισης πάνω στα ανδρείκελα.
Αλλα κριτήρια για το 2018, πιο αυστηρά μετα το 2019 καθώς και το 2022 λένε πως θα υπάρξει μαι διαφορά ακόμα και έτσι θα γίνουν αρκετά πιο αυστηρά.
Οποτε αν καταλαβα καλα άλλο το πορτοκαλί χρώμα πάνω στο σχήμα με τους ανθρώπους πριν 3 ετη άλλο σήμερα.
-
How much is it worth spending to make sure your trip to Tesco is advertising how much you earn? Unlike previous budget-brand efforts, including the 2013 Sandero, all vestiges of cast-off tech or cheapness, or indifferent build quality, have been chased away if our test car is anything to go by. The only technical argument the Sandero struggles to answer is that of EuroNCAP scores - but that ever-moving goalpost has little to do with how strong or safe a car is in a crash, and the notes reveal a small, light car that offers good protection.
The real question is, are you self-assured enough to go for a Sandero over a secondhand car with a more prestigious badge in the first place?
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/dacia/sandero-hatchback/
Το carmagazine για τα χρήματα που ζητά απλά το εκθειάζει
-
Το θέμα είναι Lap ένα... Πόσο ζητά? Γιατί τα 2-3 αστέρια τα χωνεύεις ποιο εύκολα αν πεις ότι έδωσα 12κ και ποιο δύσκολα αν πεις ότι έδωσα 17κ... Ακόμα περιμένουμε για τις τιμές...
-
Μεγάλη αλήθεια.
Παντως θυμάμαι που σνομπαρα το προηγούμενο sandero διοτι μας το παρουσίαζαν με 4 αστέρια ασφάλεια ενώ η κολώνα του αυτοκινήτου τσακιζε και άνοιγε!!!!
Εκει ναι, 'φώναζα' για το πλασματικό του πράγματος. Τώρα το αντίθετο συμβαίνει καθώς βλέπω πως η συνολικη βαθμολογία της παθητικής ασφαλείας (όπως τουλάχιστον το έχουμε συνηθίσει εως προσφατα από τον οργανισμό) επηρεάζεται κατά πολύ σημαντικό βαθμό από τα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφαλείας.
Δηλαδη και παλι μπερδευομαστε στην απάντηση για το αν ειναι αποδεκτά ασφαλές σε περίπτωση σύγκρουσης!
Μα τους είναι τόσο δύσκολο να βγαλουν τρεις βαθμολογίες;
- Παθητική ασφάλεια
2.Ενεργητικη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συστηματων
3.Συνολο και των δύο.
Παλι το sandero φέρνει συζητήσεις για το ιδιο θέμα από την αντίθετη όμως πλευρά.
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III