-
d_m wrote:
asos105 wrote:
ησπερα στην παρεα κανουν καμια εκπτωση ? αν δωσουμε μετρητα?? εχει κανεις κανενα παραδειγμα απο καπου
θα σκασω 34 Κ λεω να παρω το DISTINCTIVE 1.6T 180hp 7-DCT 48V 4X4
Καλησπέρα,
Είναι απλό, πηγαίνετε σε 2-3 αντιπροσωπείες, ακόμα και της ίδιας εταιρείας (π. χ. Βελμαρ) και ζητείστε εν ψυχρώ έκπτωση - όποιος κάνει τη μεγαλύτερη σάς έκανε πελάτη! Μη διστάσετε να ζητήσετε εσείς έκπτωση, μην περιμένετε από τους πωλητές, φιλική συμβουλή!
Βέβαια, 34.000 είναι, δυσεύρετα αυτή την εποχή!
Ωραία επιλογή και, 4Χ4.
Πολύ καλό, με το καλό να το παραγγείλετε! περιμένω το ίδιο με εξοπλισμό Premium!
Γενικά δείτε και τις συζητήσεις στο φόρουμ αυτό για την αντιμετώπιση με πληρωμή σε μετρητά ή δόσεις, παρόλα αυτά, επιμένω ούτως ή άλλως για δική σας πρωτοβουλία για έκπτωση!
-
Πηγα για προσφορα τελικα τσιπησαν 500 ευρω πανω απο οτι πριν 2 μηνες και μου κανουν εκτωση 600 ευρω
-
Πηγα για προσφορα τελικα τσιπησαν 500 ευρω πανω απο οτι πριν 2 μηνες και μου κανουν εκτωση 600 ευρω
Net κέρδος 100€, δεν έχετε παράπονο!
-
Άλλαξαν οι τιμές;
-
Άλλαξαν οι τιμές;
+500 ΕΥΡΩ είδα στη διαφήμιση που έχει η Βελμάρ στο Facebook - ακόμα και τα πιο πρόσφατα αρθρα πχ του Drive.gr που ανέβηκε προχθές, εχουν τις παλιες τιμές...
-
Dublin wrote:
Άλλαξαν οι τιμές;
+500 ΕΥΡΩ είδα στη διαφήμιση που έχει η Βελμάρ στο Facebook - ακόμα και τα πιο πρόσφατα αρθρα πχ του Drive.gr που ανέβηκε προχθές, εχουν τις παλιες τιμές...
Στραβωσα λιγο .... μου ειπαν οτι ειδαν οτι πουλαει Ευρωπη και τσιπησαν μια ψιλη ! και παραδοση σε 4 μηνες ! σε λιγο αυτη θα φτασουν το 3008
-
d_m wrote:
Dublin wrote:
Άλλαξαν οι τιμές;
+500 ΕΥΡΩ είδα στη διαφήμιση που έχει η Βελμάρ στο Facebook - ακόμα και τα πιο πρόσφατα αρθρα πχ του Drive.gr που ανέβηκε προχθές, εχουν τις παλιες τιμές...
Στραβωσα λιγο .... μου ειπαν οτι ειδαν οτι πουλαει Ευρωπη και τσιπησαν μια ψιλη ! και παραδοση σε 4 μηνες ! σε λιγο αυτη θα φτασουν το 3008
και προσέξατε ότι έχει ΜΗΔΕΝ διαφήμιση σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο?
όταν παρήγγειλα το δικό μου, μού είπαν ότι οι παραδώσεις συναρτώνται και με την πορεία του covid στην Τσεχία (όπου όντως έχει αρκετά σοβαρό θέμα τελευταίως...)
-
asos105 wrote:
d_m wrote:
Dublin wrote:
Άλλαξαν οι τιμές
+500 ΕΥΡΩ είδα στη διαφήμιση που έχει η Βελμάρ στο Facebook - ακόμα και τα πιο πρόσφατα αρθρα πχ του Drive.gr που ανέβηκε προχθές, εχουν τις παλιες τιμές.
Στραβωσα λιγο .... μου ειπαν οτι ειδαν οτι πουλαει Ευρωπη και τσιπησαν μια ψιλη ! και παραδοση σε 4 μηνες ! σε λιγο αυτη θα φτασουν το 3008
και προσέξατε ότι έχει ΜΗΔΕΝ διαφήμιση σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο?
όταν παρήγγειλα το δικό μου, μού είπαν ότι οι παραδώσεις συναρτώνται και με την πορεία του covid στην Τσεχία (όπου όντως έχει αρκετά σοβαρό θέμα τελευταίως...)
Δεν ξέρω για έντυπο, αλλά ίντερνετ όλο το Kuga βλέπω μπροστά μου! Μπορεί να έχουν διαφορετική στόχευση, εγώ δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση ας πούμε, αλλά είμαι συνέχεια στο ίντερνετ.
-
d_m wrote:
asos105 wrote:
d_m wrote:
Dublin wrote:
Άλλαξαν οι τιμές
+500 ΕΥΡΩ είδα στη διαφήμιση που έχει η Βελμάρ στο Facebook - ακόμα και τα πιο πρόσφατα αρθρα πχ του Drive.gr που ανέβηκε προχθές, εχουν τις παλιες τιμές.
Στραβωσα λιγο .... μου ειπαν οτι ειδαν οτι πουλαει Ευρωπη και τσιπησαν μια ψιλη ! και παραδοση σε 4 μηνες ! σε λιγο αυτη θα φτασουν το 3008
και προσέξατε ότι έχει ΜΗΔΕΝ διαφήμιση σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο?
όταν παρήγγειλα το δικό μου, μού είπαν ότι οι παραδώσεις συναρτώνται και με την πορεία του covid στην Τσεχία (όπου όντως έχει αρκετά σοβαρό θέμα τελευταίως...)
Δεν ξέρω για έντυπο, αλλά ίντερνετ όλο το Kuga βλέπω μπροστά μου! Μπορεί να έχουν διαφορετική στόχευση, εγώ δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση ας πούμε, αλλά είμαι συνέχεια στο ίντερνετ.
Kona εννοείτε μάλλον, το Kuga είναι Ford
-
@d_m sorry, νόμιζα ότι μιλάγαμε για Tucson vs Kuga.
Το Kona πήρε 500 πάνω; Έγινε facelift, λογικό.
-
@d_m sorry, νόμιζα ότι μιλάγαμε για Tucson vs Kuga.
Το Kona πήρε 500 πάνω; Έγινε facelift, λογικό.
Μάλλον εγώ σας μπέρδεψα! Συγγνώμη! Δεν είχα καταλάβει ότι μιλούσαμε όντως περί tucson vs kuga και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω παρακολουθήσει την τιμολογιακή πολιτική του ανανεωμένου kona... Απλώς το kona διαφημίζεται δεόντως!
-
Καλά τα πάνε οι Κορεάτες, έβγαλαν και το Bayon! Αρχίζουν και δίνουν επιλογές.
Εγώ όταν είχα πάει να δω το παλιό Tucson και Kona, είχα ζητήσει ένα ενδιάμεσα! Ίσως το Bayon να παίξει αυτό το ρόλο, αλλά τους έπαιρνε να δώσουν μερικούς πόντους ακόμη να το απομακρύνουν από το Kona και να μικρύνουν την απόσταση από τα 4.5m του Tucson.
Το ίδιο πρόβλημα που βλέπω και στη Ford (νατες, ξαναμπλεξανε!) Με πολλά μικρά (Fiesta Active, Ecosport) και ένα στα 4.61 στο άλλο άκρο με το Kuga!
Πάντως η εντύπωσή μου είναι ότι η Hyundai κοιτάει αγοραστές περισσότερο τύπου VW, και η Kia τύπου Ford. Τα πρώτα προσανατολισμένα περισσότερο στην άνεση, τα δεύτερα σε οδηγικά χαρακτηριστικά.
-
Καλά τα πάνε οι Κορεάτες, έβγαλαν και το Bayon! Αρχίζουν και δίνουν επιλογές.
Εγώ όταν είχα πάει να δω το παλιό Tucson και Kona, είχα ζητήσει ένα ενδιάμεσα! Ίσως το Bayon να παίξει αυτό το ρόλο, αλλά τους έπαιρνε να δώσουν μερικούς πόντους ακόμη να το απομακρύνουν από το Kona και να μικρύνουν την απόσταση από τα 4.5m του Tucson.
Το ίδιο πρόβλημα που βλέπω και στη Ford (νατες, ξαναμπλεξανε!) Με πολλά μικρά (Fiesta Active, Ecosport) και ένα στα 4.61 στο άλλο άκρο με το Kuga!
Πάντως η εντύπωσή μου είναι ότι η Hyundai κοιτάει αγοραστές περισσότερο τύπου VW, και η Kia τύπου Ford. Τα πρώτα προσανατολισμένα περισσότερο στην άνεση, τα δεύτερα σε οδηγικά χαρακτηριστικά.
Ωραία ανάλυση, Hyundai και KIA κοιτούν απευθείας όλο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό και σας μιλά κάποιος που φεύγει από δυο Volvo για το Tucson 1.6 4x4 180 HP...
Όσο πουλάνε φτηνότερα την τεχνολογία από τον ανταγωνισμό συν τα 5 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, τόσο θα αναδιανεμεται η πίτα των μεριδίων αγοράς υπέρ τους..
.
-
Ωραία ανάλυση, Hyundai και KIA κοιτούν απευθείας όλο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό και σας μιλά κάποιος που φεύγει από δυο Volvo για το Tucson 1.6 4x4 180 HP...
Όσο πουλάνε φτηνότερα την τεχνολογία από τον ανταγωνισμό συν τα 5 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, τόσο θα αναδιανεμεται η πίτα των μεριδίων αγοράς υπέρ τους..
Κι εγω απο Volvo αυτοματο ετοιμαζομαι να φυγω. Δοκιμασατε το αυτοματο κιβωτιο του Tucson; Εντυπωσεις σε σχεση με του Volvo; Του XC40 μου φανηκε πολυ καλο, αλλα η Hyundai δινει πολυ περισσοτερα σε καλυτερη τιμη. Δυστυχως στις αντιπροσωπειες Hyundai που πηρα μου ειπαν δεν υπαρχει για test drive αυτοματο περαν του hybrid αυτη τη στιγμη
-
d_m wrote:
Ωραία ανάλυση, Hyundai και KIA κοιτούν απευθείας όλο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό και σας μιλά κάποιος που φεύγει από δυο Volvo για το Tucson 1.6 4x4 180 HP...
Όσο πουλάνε φτηνότερα την τεχνολογία από τον ανταγωνισμό συν τα 5 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, τόσο θα αναδιανεμεται η πίτα των μεριδίων αγοράς υπέρ τους..
Κι εγω απο Volvo αυτοματο ετοιμαζομαι να φυγω. Δοκιμασατε το αυτοματο κιβωτιο του Tucson; Εντυπωσεις σε σχεση με του Volvo; Του XC40 μου φανηκε πολυ καλο, αλλα η Hyundai δινει πολυ περισσοτερα σε καλυτερη τιμη. Δυστυχως στις αντιπροσωπειες Hyundai που πηρα μου ειπαν δεν υπαρχει για test drive αυτοματο περαν του hybrid αυτη τη στιγμη
Τα δύο Volvo που είχα (V40 T3 & S60 T3) είχαν το ίδιο, καλό αυτόματο 6ταχυτο.Το ΧC40 που δοκίμασα για 700 χλμ είχε πραγματικά καλύτερο υπό κάθε έννοια, σε σχέση με των δύο που προανέφερα.
Όταν παρήγγειλα το Tucson όλα τα αυτόματα είχαν δοθεί σε δημοσιογράφους για τεστ. Προσπαθείστε να κλείσετε ραντεβού για test drive αυτόματου στη Βελμαρ Αμαρουσίου, το ίδιο θα κάνω κι εγώ μέσα στον Απρίλιο
-
RogerThat wrote:
d_m wrote:
Ωραία ανάλυση, Hyundai και KIA κοιτούν απευθείας όλο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό και σας μιλά κάποιος που φεύγει από δυο Volvo για το Tucson 1.6 4x4 180 HP...
Όσο πουλάνε φτηνότερα την τεχνολογία από τον ανταγωνισμό συν τα 5 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, τόσο θα αναδιανεμεται η πίτα των μεριδίων αγοράς υπέρ τους..
Κι εγω απο Volvo αυτοματο ετοιμαζομαι να φυγω. Δοκιμασατε το αυτοματο κιβωτιο του Tucson; Εντυπωσεις σε σχεση με του Volvo; Του XC40 μου φανηκε πολυ καλο, αλλα η Hyundai δινει πολυ περισσοτερα σε καλυτερη τιμη. Δυστυχως στις αντιπροσωπειες Hyundai που πηρα μου ειπαν δεν υπαρχει για test drive αυτοματο περαν του hybrid αυτη τη στιγμη
Τα δύο Volvo που είχα (V40 T3 & S60 T3) είχαν το ίδιο, καλό αυτόματο 6ταχυτο.Το ΧC40 που δοκίμασα για 700 χλμ είχε πραγματικά καλύτερο υπό κάθε έννοια, σε σχέση με των δύο που προανέφερα.
Όταν παρήγγειλα το Tucson όλα τα αυτόματα είχαν δοθεί σε δημοσιογράφους για τεστ. Προσπαθείστε να κλείσετε ραντεβού για test drive αυτόματου στη Βελμαρ Αμαρουσίου, το ίδιο θα κάνω κι εγώ μέσα στον Απρίλιο
Ευχαριστώ, θα το κανονισω. Τολμηρος που παρηγγειλες χωρις να εχεις οδηγησει το αυτοματο, εγω το φοβαμαι. Αν και πλεον τα αυτοματα εχουν εξελιχθει τοσο που δυσκολα θα βρεις προβλημα.
Ο ογκος του με προβληματιζει σε σχεση με το V40 που εχω, λογικα κ αυτο συνηθιζεται.
-
d_m wrote:
RogerThat wrote:
d_m wrote:
Ωραία ανάλυση, Hyundai και KIA κοιτούν απευθείας όλο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό και σας μιλά κάποιος που φεύγει από δυο Volvo για το Tucson 1.6 4x4 180 HP...
Όσο πουλάνε φτηνότερα την τεχνολογία από τον ανταγωνισμό συν τα 5 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, τόσο θα αναδιανεμεται η πίτα των μεριδίων αγοράς υπέρ τους..
Κι εγω απο Volvo αυτοματο ετοιμαζομαι να φυγω. Δοκιμασατε το αυτοματο κιβωτιο του Tucson; Εντυπωσεις σε σχεση με του Volvo; Του XC40 μου φανηκε πολυ καλο, αλλα η Hyundai δινει πολυ περισσοτερα σε καλυτερη τιμη. Δυστυχως στις αντιπροσωπειες Hyundai που πηρα μου ειπαν δεν υπαρχει για test drive αυτοματο περαν του hybrid αυτη τη στιγμη
Τα δύο Volvo που είχα (V40 T3 & S60 T3) είχαν το ίδιο, καλό αυτόματο 6ταχυτο.Το ΧC40 που δοκίμασα για 700 χλμ είχε πραγματικά καλύτερο υπό κάθε έννοια, σε σχέση με των δύο που προανέφερα.
Όταν παρήγγειλα το Tucson όλα τα αυτόματα είχαν δοθεί σε δημοσιογράφους για τεστ. Προσπαθείστε να κλείσετε ραντεβού για test drive αυτόματου στη Βελμαρ Αμαρουσίου, το ίδιο θα κάνω κι εγώ μέσα στον Απρίλιο
Ευχαριστώ, θα το κανονισω. Τολμηρος που παρηγγειλες χωρις να εχεις οδηγησει το αυτοματο, εγω το φοβαμαι. Αν και πλεον τα αυτοματα εχουν εξελιχθει τοσο που δυσκολα θα βρεις προβλημα.
Ο ογκος του με προβληματιζει σε σχεση με το V40 που εχω, λογικα κ αυτο συνηθιζεται.
μόνο καλύτερο από των Volvo μπορεί να είναι συν τα paddles στο τιμόνι , πιστεύω ότι θα είναι απόλαυση! γενικά και τα δυο αυτόματα κιβώτια δεν τα άφηνα σε ησυχία, πιο πολύ σειριακά δούλευαν, ειδικά όταν ήθελα να μειώσω ταχύητα!
συνήθεια είναι όγκος ναι, αν και το Tucson έχει εξελιγμένο σύστημα πίσω κάμερας και βοηθητικών ''γραμμών'', οπότε θα είναι ασφαλής η οπισθοπορεία
-
Εκανα σημερα μια συντομη δοκιμη με μηχανικο κιβωτιο, 180 ιππους βενζινη (mild hybrid). Αν εξαιρεσουμε οτι ειχα χρονια να οδηγησω μηχανικό και μου κακοφανηκε υπερβολικα, μπορω να πω οτι βγηκα με χαμογελο απο το αμαξι. Πολυ ανετο, καλη ποιοτητα μεσα, αρκετα ησυχη καμπινα. Στην περιοχη γινονται εργα οποτε ειχε χαλια δρομους, αλλα το αυτοκινητο δεν καταλαβαινει και πολλά απο λακκουβες και κλισεις. Λογικα με αυτοματο κιβωτιο θα μου φανει ακομα καλυτερο, αλλα παραμενει το θεμα του ογκου. Στο παρκινγκ μου χωραει οριακα και με καρδιοχτυπι αν θα μου το μαγαρισει ο διπλανος. Επισης η οθονη εγραφε καταναλωση 10.3lt/100km στο συνολο, που δεν τη λες και λιγη ακομα κι αν πεφτει στα 8 ή 9 σε κανονικες συνθηκες.
Εχω σκαλωσει αναμεσα σε αυτο και το Peugeot 2008 - που βολευει περισσοτερο πρακτικα- αλλα δεν μπορω να αποφασισω! Δε βοηθανε και οι αναμονες που εχουν και τα 2, ουτε η τιμή του Peugeot που ξεφευγει σε αντιστοιχα πλουσια εκδοση με μικροτερο κινητηρα και λιγοτερα αλογα. Μπερδεμα!
-
Εκανα σημερα μια συντομη δοκιμη με μηχανικο κιβωτιο, 180 ιππους βενζινη (mild hybrid). Αν εξαιρεσουμε οτι ειχα χρονια να οδηγησω μηχανικό και μου κακοφανηκε υπερβολικα, μπορω να πω οτι βγηκα με χαμογελο απο το αμαξι. Πολυ ανετο, καλη ποιοτητα μεσα, αρκετα ησυχη καμπινα. Στην περιοχη γινονται εργα οποτε ειχε χαλια δρομους, αλλα το αυτοκινητο δεν καταλαβαινει και πολλά απο λακκουβες και κλισεις. Λογικα με αυτοματο κιβωτιο θα μου φανει ακομα καλυτερο, αλλα παραμενει το θεμα του ογκου. Στο παρκινγκ μου χωραει οριακα και με καρδιοχτυπι αν θα μου το μαγαρισει ο διπλανος. Επισης η οθονη εγραφε καταναλωση 10.3lt/100km στο συνολο, που δεν τη λες και λιγη ακομα κι αν πεφτει στα 8 ή 9 σε κανονικες συνθηκες.
Εχω σκαλωσει αναμεσα σε αυτο και το Peugeot 2008 - που βολευει περισσοτερο πρακτικα- αλλα δεν μπορω να αποφασισω! Δε βοηθανε και οι αναμονες που εχουν και τα 2, ουτε η τιμή του Peugeot που ξεφευγει σε αντιστοιχα πλουσια εκδοση με μικροτερο κινητηρα και λιγοτερα αλογα. Μπερδεμα!
Καλημερα, κατα την γνωμη μου δεν υπαρχει θεμα συγκρισης tucson με 2008, ειναι αλλη κατηγορια.
πιο μεγαλο το tucson και νομιζω η τιμη του 2008 ειναι ψιλοαπαγορευτικη εν συγκρισει.
Σε θεμα ποιοτητας κυλισης εχοντας οδηγησει και το tucson αλλα και το 3008 θα τολμησω να πω πως η διαφορα ειναι μεγαλη (τουλαχιστον στα δικα μου τα ματια).
Το θεμα πλεον τι θα βολεψει εσενα και ποιες ειναι οι δικες σου αναγκες...
εγω παντως οδηγησα αυτο το διαστημα 3008,2008, ds 7, tuscon (3 φορες) και κατεληξα στο tucson πετρελαιο, το βρηκα πολυ πιο απολαυαστικο οδηγικα απο τα αλλα.
-
RogerThat wrote:
Εκανα σημερα μια συντομη δοκιμη με μηχανικο κιβωτιο, 180 ιππους βενζινη (mild hybrid). Αν εξαιρεσουμε οτι ειχα χρονια να οδηγησω μηχανικό και μου κακοφανηκε υπερβολικα, μπορω να πω οτι βγηκα με χαμογελο απο το αμαξι. Πολυ ανετο, καλη ποιοτητα μεσα, αρκετα ησυχη καμπινα. Στην περιοχη γινονται εργα οποτε ειχε χαλια δρομους, αλλα το αυτοκινητο δεν καταλαβαινει και πολλά απο λακκουβες και κλισεις. Λογικα με αυτοματο κιβωτιο θα μου φανει ακομα καλυτερο, αλλα παραμενει το θεμα του ογκου. Στο παρκινγκ μου χωραει οριακα και με καρδιοχτυπι αν θα μου το μαγαρισει ο διπλανος. Επισης η οθονη εγραφε καταναλωση 10.3lt/100km στο συνολο, που δεν τη λες και λιγη ακομα κι αν πεφτει στα 8 ή 9 σε κανονικες συνθηκες.
Εχω σκαλωσει αναμεσα σε αυτο και το Peugeot 2008 - που βολευει περισσοτερο πρακτικα- αλλα δεν μπορω να αποφασισω! Δε βοηθανε και οι αναμονες που εχουν και τα 2, ουτε η τιμή του Peugeot που ξεφευγει σε αντιστοιχα πλουσια εκδοση με μικροτερο κινητηρα και λιγοτερα αλογα. Μπερδεμα!
Καλημερα, κατα την γνωμη μου δεν υπαρχει θεμα συγκρισης tucson με 2008, ειναι αλλη κατηγορια.
πιο μεγαλο το tucson και νομιζω η τιμη του 2008 ειναι ψιλοαπαγορευτικη εν συγκρισει.
Σε θεμα ποιοτητας κυλισης εχοντας οδηγησει και το tucson αλλα και το 3008 θα τολμησω να πω πως η διαφορα ειναι μεγαλη (τουλαχιστον στα δικα μου τα ματια).
Το θεμα πλεον τι θα βολεψει εσενα και ποιες ειναι οι δικες σου αναγκες...
εγω παντως οδηγησα αυτο το διαστημα 3008,2008, ds 7, tuscon (3 φορες) και κατεληξα στο tucson πετρελαιο, το βρηκα πολυ πιο απολαυαστικο οδηγικα απο τα αλλα.
καλημέρα σε όλους - αν μιλάμε για κατηγορίες, πολύ σωστα απάντησε ο Hurricane ότι μιλάμε για διαφορετικές :
2008 = Β SUV
TUCSON = C SUV
όσον αφορά την κατανάλωση θα σας μιλήσω με δύο προσωπικά παραδείγματα
στο Volvo S60 T3 auto με το βάρος και τον κινητήρα 1,5 turbo που δεν φημιζόταν για την οικονομία του, είχα επιτύχει μια μέση κατανάλωση 7,8 λίτρα/100 χλμ από Νοέμβριο 2017 έως Φεβρουάριο 2021 (44,000 χλμ)
ένα καινούριο Fiat Panda 1.0 που έχω νοικιάσει εδώ και δύο μήνες εν αναμονή του Tucson , το παρέλαβα με μέση κατανάλωση 6,8 λ/100χλμ και με πολύ ηρεμη οδήγηση σε διαδρομές αντίστοιχες με του Volvo , έπεσε στους δύο μήνες σε 6,6 λ/100 χλμ.
Θέλω να πω ότι το test drive Τucson που οδηγήσατε κινείται αναγκαστικά και αποκλειστικά σε αστικό περιβάλλον, από διαφορετικούς οδηγούς που δεν ενδιαφέρονται για την κατανάλωση και, με δδεομένο το βάρος του, η κατανάλωση είναι > 10 λ/100.
Θεωρώ ότι μια λογική μέση κατανάλωση του βενζινοκίνητου Tucson 1.6 180HP (manual η αυτόματο) θα είναι κοντά στα 8 λ/100 , αν σκεφτείτε ότι ακόμα και στα τεστ των περιοδικών έφτανε έως τα 9,5 λ/100
Hyundai Tucson NX4 (2020)