Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Egea - Tipo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Egea - Tipo
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 19 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    412
    3339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Ακριβώς γιατί αυτά τα αυτοκίνητα χρειαζόταν το 6άρι κιβώτιο για δύο λόγους: έναν εμπορικό (ενίσχυση του σπορτιφ χαρακτήρα) κι εναν ουσιαστικό (υποστήριξη του ασθενικού κινητήρα).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 last edited by

        Άρα μιλάμε για αυτογκόλ από την Φίατ για όποιον ενδιαφέρεται για βενζίνη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 @tkin73 last edited by

          Άρα μιλάμε για αυτογκόλ από την Φίατ για όποιον ενδιαφέρεται για βενζίνη.

          Όχι ακριβώς, γιατί ο στόχος της Fiat για το Tipo δεν είναι ένα αυτοκίνητο που να τοποθετείται κοντά στην κορυφή της κατηγορίας οδηγικά, αλλά που να προσφέρει χώρους σε φθηνή τιμή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            megane98hp @harisma23 last edited by

            Tkin73 wrote:

            Άρα μιλάμε για αυτογκόλ από την Φίατ για όποιον ενδιαφέρεται για βενζίνη.

            Όχι ακριβώς, γιατί ο στόχος της Fiat για το Tipo δεν είναι ένα αυτοκίνητο που να τοποθετείται κοντά στην κορυφή της κατηγορίας οδηγικά, αλλά που να προσφέρει χώρους σε φθηνή τιμή.

            Κι επειδή ακριβώς το κάνει αυτό με τον καλύτερο τρόπο είναι κορυφαίο στην κατηγορία αυτή!!! 

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 last edited by

              Μιλάμε για την κατηγορία VFM, έτσι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 @harisma23 last edited by

                Tkin73 wrote:

                Άρα μιλάμε για αυτογκόλ από την Φίατ για όποιον ενδιαφέρεται για βενζίνη.

                Όχι ακριβώς, γιατί ο στόχος της Fiat για το Tipo δεν είναι ένα αυτοκίνητο που να τοποθετείται κοντά στην κορυφή της κατηγορίας οδηγικά, αλλά που να προσφέρει χώρους σε φθηνή τιμή.

                ενταξει και πιο βαριεστημενος οικογενειαρχης μεταφορας προσωπικου απο το σημειο Α στο Β την 6η ταχυτητα θα την εκτιμησει! Δεν χρειαζεται να εισαι ο Αρι Βατάνεν για να την αναζητησεις. Και αν το θέμα είναι κοστολογικο δεν γνωριζω ποσα γλυτώνουν απο το 5αρι , ισως να παιζει κατι και με τους ρυπους...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Είδα στην σελίδα ότι το κρος και μόνο αυτό προσφέρεται με 4.5% τελικό ( έχει φυσικά κάποια πόσα ασφάλεια δανείου , και ολικής απώλειας) που έχουν όλα τα δάνεια της Φίατ κάνα 600 για την τιμή του κρος.

                  Το κρος ντίζελ 130/320 με την 10αρα οθόνη και το keyless βγαίνει 23.000.

                  Από εξοπλισμό έχει τα πάντα acc, blind spot , αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας , λεντ φώτα, σχεδόν ψηφιακά όργανα,  ασύρματη φόρτιση , ασύρματη σύνδεση με την οθόνη , 440 λτ και καλούς χώρους μπροστά και πίσω , ποιότητα εσωτερικού εκεί που βρίσκονται και τα υπόλοιπα σε αυτά τα λεφτά και εξωτερικού δεν το λες το ομορφότερο αλλά είναι αποδεκτό ( βασικά copy paste με το φοκους είναι όμως το Φίατ είναι προγενέστερο του με το φοκους να έχει απλά πιο ωραία υλοποίηση λίγο στους προβολείς μπροστά και πίσω)

                  Και κυρίως φουλ αξιόπιστο κινητήρα. Κιβώτιο όχι κάτι ιδιαίτερο , τιμόνι καλουτσικο και φυσικά με την επιλογή city που βοηθά στην πόλη.

                  Το φοκους ακτιβ Χ ντίζελ που είναι πιο αργό από το Φίατ με τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό βγαίνει 27600 ( έχει μόνο επιπλέον την κάμερα 180 που πηγαίνει υποχρεωτικά σε πακέτο με το blind spot).

                  Φυσικά το φοκους είναι φοκους τα γνωστά αλλά ζητά  +4500 στα μετρητά 3800 με το δάνειο στο οποίο όμως το Φορντ ζητά 2000-3000 παραπάνω προκαταβολή.

                  Το θεωρώ δυνατή επιλογή στα ντίζελ και μάλλον το πιο γρήγορο στην κατηγορία γρηγοροτερο και από το 136 των κια χιουνται , με ανεκτή απόσταση από το έδαφος 16εκ και καλό ύψος για μπες βγες 1.55-1.56.

                  Δεν είναι ΤΟ vfm αλλά εκεί που φτάσαν οι τιμές...

                  Φυσικά υπάρχει και η παράμετρος ότι κατασκευαζεται στην Τουρκία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Η εσωτερική ποιότητα είναι ένα με δύο σκαλιά υποδεέστερη απο τα υπόλοιπα. Ειδικά τα πλαστικα στις πόρτες είναι σαν συμπιεσμένα σκουπίδια!

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Συγνώμη να καταλάβω. Για ποιο κρος μιλάμε ότι είναι vfm?

                      Με 14000 παίρνετε sedan που χωράει μέσα 38 μαντράχαλους και τα παιδιά τους. Δεν είναι vfm αυτό?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Και τι να τους κάνουμε τους 38 μαντράχαλους και τα παιδία τους...Σκέψου να γυρίσεις σπίτι με δαύτους... Τι θα σου πει η γυναίκα;

                        Ξέρεις πόσο φαγι ζητουν αυτοι.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          tkin73 @megane98hp last edited by

                          Συγνώμη να καταλάβω. Για ποιο κρος μιλάμε ότι είναι vfm?

                          Με 14000 παίρνετε sedan που χωράει μέσα 38 μαντράχαλους και τα παιδιά τους. Δεν είναι vfm αυτό?

                          Ναι οκ vfm το Σεντάν αλλά για εμένα δεν υπάρχει αυτή η κατηγορία οχημάτων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tkin73 @lap last edited by

                            Η εσωτερική ποιότητα είναι ένα με δύο σκαλιά υποδεέστερη απο τα υπόλοιπα. Ειδικά τα πλαστικα στις πόρτες είναι σαν συμπιεσμένα σκουπίδια!

                            Για τις πόρτες δεν θυμάμαι το ταμπλό πάντως είναι ανταγωνιστικό. Πάνω μαλακο κάτω σκληρό , όπως όλα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Είναι, αλλά αν θυμάσαι δεν αφαρμοζε καλά σε κάποιες γωνίες άσε που μύριζε αυτή η ψάριλα στο εσωτερικό του.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                Κατά τα άλλα τι γνώμη έχεις το αμάξι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Είχα πάει να το δω ως υποψήφιο. Θα το ήθελα 2000 ευρώ πιο κάτω. Έχω την αίσθηση πως στο cross βγάζουν τα σπασμένα από το Sedan που ειναι τζάμπα.

                                  Στο φυλλάδιο έχει σούπερ εξοπλισμό. Τοπ κλας εξοπλισμό. Σκέψου 10ρα οθόνη με HD και ασυραμτο Android και άλλα πολλά που χάζεψα όταν τα διαβάσα. Παρά πολλά συστήματα ασφαλείας και full led κτλ. Βασικά ότι υπάρχει σύγχρονο..... Το εχει.

                                  Στον διαμορφωτή όμως έχω την αίσθηση πως δεν έχουν ως εξοπλισμό ότι έχει το φυλλάδιο.

                                  Εψαξα σε κάτι δοκιμές και είδα πως και σε πατημα και σε ηχομονωση είναι ψηλό προσεγμένο. Έχει στοιχεία Fiat πάνω του. Τα καλά στοιχεία της Fiat και των Ιταλών.

                                  Ο κινητηρας διαμάντι. 32 κιλα. Τι να λέμε;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Το μόνο που προσθέτεις στο εξοπλισμό του είναι το keyless την 10αρα και το blind spot τα οποία όμως έχουν ανθρώπινες τιμές , 290 η οθόνη νομίζω , 100 κάτι το blind και κάνα διακοσαρι το keyless.

                                    Όλα τα υπόλοιπα τα έχει στάνταρ.

                                    Εξοπλιστικά είναι τούμπανο , κινητήρα πετρελαίου 130 άλογα 32 κιλά με 1350 βάρος το κάνουν τον πιο δυνατό ντίζελ ως τα 1600 και δεν πληρώνει τέλη χωρίς ανάγκη 48v. Ουσιαστικά έχει αυτόν που έχω και στο Σουζούκι με λίγο ανέβασμα στα άλογα και δίνει την ροπή από τις 1500 αντί για τις 1700 και φυσικά με τις βελτιώσεις για να πιάσει τους ρύπους.

                                    Τον φορά και το νέο κομπας αλλά εκείνο με τα +1600 κιλά σφίγγει η κατάσταση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Τη δεκαετία του 2000 είχαμε αυτοκινητα με 1200 και 1300 κιλα και 14 με 15 κιλα ροπης στις 4000σαλ.

                                      Αυτο με 32 κιλα στα ίδια κιλα στις 1500 σαν τεσλα θα είναι.

                                      Τεσπα, κάπως ξενέρωσα και εγω με το όνομα, με την καταγωγή και γενικότερα με ολα αυτα. Εμπόριο μεν, αλλά αισθήματα δε.

                                      Ισως να το δω πιο τεχνοκρατικα το θέμα. Είναι πολύ καλό αυτοκινητο.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Το θέμα με το τουρκικό είναι καθαρά θέμα πολιτικό. Σαν αμάξι οι Τούρκοι τουλάχιστον στα δικά τους αμάξια έχουν κάνει τρομερά άλματα. Και φυσικά το τιπο δεν είναι το μοναδικό αμάξι τουρκικής κατασκευής που κυκλοφορεί Ελλάδα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • babisstinson
                                          babisstinson last edited by

                                          Ο Εξοπλισμός του Tipo Cross είναι υπερπλήρης και σε πολύ καλό επίπεδο τιμής. Για κάποιον ακατανόητο λόγο όμως δεν το βγάζουν και με τον 1.3Τ με τα 150hp. Αν θες λίγο επιδόσεις μόνο Diesel. Που βέβαια απ' ότι λέτε είναι κινητήρας που έχει δείξει αξιοπιστία, αλλά Diesel εγώ δύσκολα θα 'φορτωνόμουν' για χρόνια πλέον, φοβούμενος για απαγορεύσεις κυκλοφορίας. Εμένα μου αρέσει πολύ πάντως,  ειδικά στο πράσινο toscana, το μπλε oceano και το πορτοκαλί που το προμοτάρουν.

                                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Πλεον δεν γίνεται διαχωρισμός βενζίνης ντιζελ από αυτους που κρατούν και πατουν τα κουμπια των απαγορεύσεων. Όλα αντιμετωπίζονται σαν θερμικοί κινητήρες...

                                            Ενα euro 6d final παραγωγής 2021  για να απαγορευτεί η κυκλοφορία του πριν από το 2030 σημαίνει ότι θα πρέπει... χθες να απαγορευτεί το euro 5 . Ξαφνικός θάνατος δεν νομίζω να υπάρξει υπάρχουν τρομερά συμφέροντα από πίσω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 19 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr