-
Καλησπέρα, έχω ένα Yaris t sport του 2003. Το αυτοκίνητο έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα , αλλά βλέπω στο εξωτερικό κυρίως παίζει πολύ το ίδιο αυτοκίνητο τουρμπατο( σε κάποιες χώρες πχ Ιαπωνία αν δεν κάνω λάθος έβγαινε απ το εργοστάσιο τουρμπατο, σε άλλες χώρες ατμόσφαιρα αλλά προσφερόταν ένα turbo kit από tte με τα ίδια χαρακτηριστικά όπως το μαμά τουρμπατο). Το αυτοκίνητο μαμά είναι , περίπου 110 άλογα και με το turbo kit γύρω στα 150 με 0.5 bar. Θεωρείτε αξίζει μια τέτοια μετατροπή; Τι κόστος θα έχει; Υπάρχει κάποια καλύτερη( και πιο οικονομική) λύση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα, έχω ένα Yaris t sport του 2003. Το αυτοκίνητο έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα , αλλά βλέπω στο εξωτερικό κυρίως παίζει πολύ το ίδιο αυτοκίνητο τουρμπατο( σε κάποιες χώρες πχ Ιαπωνία αν δεν κάνω λάθος έβγαινε απ το εργοστάσιο τουρμπατο, σε άλλες χώρες ατμόσφαιρα αλλά προσφερόταν ένα turbo kit από tte με τα ίδια χαρακτηριστικά όπως το μαμά τουρμπατο). Το αυτοκίνητο μαμά είναι , περίπου 110 άλογα και με το turbo kit γύρω στα 150 με 0.5 bar. Θεωρείτε αξίζει μια τέτοια μετατροπή; Τι κόστος θα έχει; Υπάρχει κάποια καλύτερη( και πιο οικονομική) λύση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Το πουλάς και αγοράζεις ένα τουρμπατο εργοστασιακό στα 150 άλογα. Υπάρχουν πολλά θέματα με ερωτήσεις για μετατροπές σε τούρμπο και έχουν απαντηθεί τα μειονεκτήματα ... Που είναι πάρα πολλά.
-
Ιδανικά δε θα ήθελα να το αλλαξω, μου αρέσει πολύ σαν αυτοκίνητο. Η γνώμη σου για το κιτ που αναφέρω ποια είναι;
-
Το ειχανε κανει καποιοι φιλοι μου,στο παλαι ποτε Yaris Club,και το αμαξι παει αρκετα παραπανω,γυρω στα 175-180 αλογα,και φυσικα πεταει,δεδομενου και του μικρου βαρους...
Τοτε υπηρχαν αρκετα κιτακια,της HKS ηταν πολυ αξιοπιστο(το φοραγα και εγω στο χιλιαρι μου),αλλα και supercharger kits απο GReddy,TRD κλπ...
Απο αξιοπιστια δεν θα εχεις καποιο προβλημα,απλα θα ξερεις οτι επιασες ταβανι,δεδομενου οτι υπαρχουν αλλα αυτοκινητα με πολυ μεγαλυτερο potential,για τετοιες δουλειες.
Αν αξιζει overall;Μαλλον οχι,αφου και το γκαζι θα το συνηθισεις,ενω τα λεφτα που θα ριξεις θα ξεπερνανε την αξια του αυτοκινητου,υπολογιζοντας και το κοστος μιας φουλ εξατμισης,ενος intercooler με τις σωληνωσεις του,σκαστρα,οργανα κλπ...
Αν εχεις και 300000χλμ πχ,μην ασχοληθεις καν.
-
Τέτοιες μετατροπές είχαν αξία 15 χρόνια και βάλε πρίν που δεν υπήρχαν πολλές επιλογές σε turbo αυτοκίνητα έτοιμα από το εργοστάσιο. Βάση κόστους χρόνου και πιθανότητας να πάει κάτι στραβά, είναι πολύ καλύτερα να πουλήσεις αυτό που έχεις και να πάρεις κάτι έτοιμο όπως σου γράψανε παραπάνω. Όσο κι αν σου αρέσει το αμάξι απλά δεν αξίζει τον κόπο..
-
Τοτε υπηρχαν αρκετα κιτακια,της HKS ηταν πολυ αξιοπιστο(το φοραγα και εγω στο χιλιαρι μου)...
για πες για πες έχουμε και χιλιάρι iQ , τρικύλινδρο
-
Το δικο μου ηταν τετρακυλινδρο,1SZ-FE.Τα τρικυλινδρα βγηκαν πολυ αργοτερα...
Το ειχα φτασει 110 αλογα και 15 κιλα ροπης στο 0.5.
Πλακα ειχε,το κρατησα αρκετα χρονια ετσι,και στο τελος τα ξηλωσα ολα,τα εδωσα,και το πουλησα σε στοκ μορφη,για να παρω ενα Clio 1.2 TCE,που το σκυλομετανιωσα,και το εδωσα νυχτα...
-
Ωραίος ... την γλύτωσε το iQ....
-
-
για χιλιάρι iq https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/183279-iq-supercharger/?do=findComment&comment=1492654
Δεν αξιζει τον κοπο,να δωσεις τοσα λεφτα,κοντα 3500,για να πας στα 85 αλογα απο τα 68...
http://shop.power-llc.jp/shopdetail/000000000105/ct3/page1/order/
-
ACCENTWIZARD ευχαριστώ για την απάντηση σου πολύ χρήσιμη.
μιλησα με γνωστό μηχανικό σήμερα, μου πρότεινε μια σκέψη που είχα παλαιότερα, μετατροπή από 1nz fe σε 2zz από celica tsport . Γνώμες ;;
-
Mastoras78 η μονη πιθανότητα να άλλαζα θα ήταν για ένα colt czt, αλλά προς το παρόν δεν έχω χορτάσει το γιαρις ακόμα και στα (περίπου) 110 άλογα που είναι μαμά . Πάντως για τον επόμενο χρόνο(το λιγότερο) , δεν έχω σαν σενάριο την αλλαγή αυτοκινήτου
-
ACCENTWIZARD ευχαριστώ για την απάντηση σου πολύ χρήσιμη.
μιλησα με γνωστό μηχανικό σήμερα, μου πρότεινε μια σκέψη που είχα παλαιότερα, μετατροπή από 1nz fe σε 2zz από celica tsport . Γνώμες ;;
Δεν χωραει.Αν χωρεσει θα γινει τοσο μπροστοβαρο που θα ειναι βαρκα-γυαλο.
Αυτα τα εχουν-με σκεφτει αλλοι πριν απο σενα,πριν απο 20 χρονια.Το μεγαλυτερο μοτερ που εχω δει να χωραει οριακα,ειναι 1600αρι vvti,με μια μικρη τροποποιηση στην μια βαση,και με πατεντες στον εγκεφαλο.
Αν θες ντε και σωνει να μπλεξεις,βαλε 4e-fte,μπαινει μια χαρα,και καποιοι τοτε το ειχαν φτασει κοντα 300 αλογα.Το σημαντικοτερο ομως ηταν οτι ειχαν καταφερει να το δηλωσουν στο υπουργειο,οποτε θα εισαι και απολυτα νομιμος,υπαρχει 'δεδικασμενο'...
Για μενα ομως,παρε ενα CZT,η εστω ενα Corolla-Celica Tsport...
-
Tα tsport έχουν ένα άρπαγμα τρελό, το οποίο είναι πολύ ψηλά και πιστεύω δεν αξίζει. Αν βρεις ένα μετάχειρο από τα επώνυμα κιτάκια, γιατί όχι. Αλλά καινούρια όλα, μάλλον όχι.
Μετατροπή από ατμόσφαιρα σε Τούρμπο. Yaris t sport 1.5