Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    63
    3416
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      japan_power @harisma23 last edited by

      JAPAN_POWER wrote:

      Πιστεύω πως η μαμά ελληνική Ford μαλλον θα βαζει 5w30 για τις ζεστες συνθήκες που εχουμε αρκετούς μήνες το χρονο. Ισως να το ζητήσω κι εγω ο ιδιος να μου βαλουν λίγο πιο χοντρα.

      Πιστεύω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

      Αν μου επιτρέπεις, θα σου πω ότι έχεις ξεκινήσει πολύ άσχημα τη σχέση σου με το καινούριο σου αυτοκίνητο...

      Ξεκίνησες με το άγχος ότι καίει λάδια, επειδή είδες 100 ml λιγότερα στο δείκτη λαδιού του άστρωτου αυτοκινήτου σου. Και συνεχίζεις προτιμώντας να ακούς τον κάθε άγνωστο (γιατί άγνωστοι είμαστε στην ουσία σχεδόν όλοι εδώ μέσα) για τον τύπο του λαδιού που θα έπρεπε να βάζεις στο αυτοκίνητο σου. Και ως εκ τούτου σκεφτεσαι να αλλάξεις σε τύπο λαδιού που εκτός αυτού που συνιστά η Ford!

      Προβλέπω δύσκολη συνέχεια. Blood, sweat and tears...

      Με όλη μου τη συμπάθεια και χωρίς καμία επιθετική διάθεση.

      Blood sweat and tears για κανενα λόγο...

      Φυσικα και δεν βρίσκω επιθετική διαθεση απο μερους σου.

      Λες την αποψή σου οπως και ολοι μας εδω μεσα με κόσμιο τρόπο.

      Απλα θα συνηθίσω στην ιδέα πως οι νέοι κινητήρες εχουν διαφορετική συμπεριφορα και συντήρηση απο τους προ 15ετίας που γνώριζα ως τώρα...

      Σε ευχαριστώ παντως για την καλοήθη κριτική σου που μονο αλήθειες περιείχε.

      Καλό βράδυ και καλή 'λευτεριά' σε ολους!(βλεπε lockdown)..

      ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • O
        otokomae @alexandros-k last edited by

        otokomae wrote:

        Τον Αρκτικό κύκλο βάλτε όλοι ένα 0-20 να τελειωνουμε. Αυτό κατάλαβα εγώ. Έχει καλύτερη λειτουργία στο κρύο μοτερ λιγωτερες εκπομπές και κάποια οικονομία καυσίμου. Ε! Σιγά μη μας νοιάξει η μακροζωία του μοτέρ με τους 40 βαθμούς Κελσίου.

        Ανεβαζει θερμοκρασια το λαδι πανω απο τα φυσιολογικα ? Αν ανεβαζε να το συζηταγαμε

        Εδώ υπάρχει μια παρανόηση σχετικά με τις θερμοκρασίες στο μοτέρ. Το περίβλημα μπορεί να έχει γύρω στους 90 βαθμους. Στην κεφαλή μπορεί να εχουμε και 350 βαθμούς στη δε βαλβίδα εξαγωγής μπορεί να εχουμε και 700βαθμους. Άρα το λάδι έχει δύσκολο έργο. Στα σημεία που συνήθως παίρνουμε τις θερμοκρασίες λαδιού στα θερμόμετρα είναι 100 έως 120. Αλοιμονο αν ήταν παραπανω. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το λάδι δεν καταπονείται ψύχοντας πολύ θερμότερες καταστάσεις στα ενδότερα. Συμπερασματικά η επιλογή του λιπαντικού πρέπει να γίνεται και με γνώμονα τις κλιματολογικές συνθήκες τον τρόπο χρήσης ίσως και αλλα στοιχεία που μπορούμε να αναφερουμε αλλά δεν είναι της παρούσης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Λες ο κατασκευαστης να μην τα ξερει ολα αυτα?

          Κανενα λαδι δεν αντεχει στους 700 oC ουτε στους 350 . Γι αυτο υπαρχει και το συστημα ψυξης

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • O
            otokomae @alexandros-k last edited by

            Λες ο κατασκευαστης να μην τα ξερει ολα αυτα?

            Κανενα λαδι δεν αντεχει στους 700 oC ουτε στους 350 . Γι αυτο υπαρχει και το συστημα ψυξης

            Δουλειά του κατασκευαστή είναι να δίνει ένα εγχειρίδιο συντήρησης που να καλύπτει τον μέσο ορο χρήσης και το μέσο όρο συνθηκών. Δουλειά της αντιπροσωπευσης ανά χώρα με ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν σε αυτήν είναι να εξατομικεύει και να δίνει και ειδικές οδηγίες για την καλύτερη συντήρηση του οχήματος. Αν δεν το κάνει ο αντιπρόσωπος που δεν θα το κάνει τότε η ευθύνη είναι στον καταναλωτή. Όσο για τις θεοκρασιες που ανέφερα δεν είναι δικό μου πόνημα αυθαίρετο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • monman2
              monman2 @otokomae last edited by

              Όσο για τις θεοκρασιες που ανέφερα δεν είναι δικό μου πόνημα αυθαίρετο.

              Δεν είναι αυθαίρετο που αναφέρεις 700 βαθμούς στις βαλβίδες εξαγωγής και υπονοείς ότι εκεί έχει δουλειά το λάδι;

              Εκεί φίλε η ψύξη γίνεται από την βενζίνη , αυτή ψύχει /λιπαίνει τις βαλβίδες  , ρώτα και εμάς που τις πήραμε στο χέρι όταν βάλαμε υγραέριο...

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • alexandros-k
                alexandros-k @otokomae last edited by

                Δουλειά του κατασκευαστή είναι να δίνει ένα εγχειρίδιο συντήρησης που να καλύπτει τον μέσο ορο χρήσης και το μέσο όρο συνθηκών. Δουλειά της αντιπροσωπευσης ανά χώρα με ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν σε αυτήν είναι να εξατομικεύει και να δίνει και ειδικές οδηγίες για την καλύτερη συντήρηση του οχήματος. Αν δεν το κάνει ο αντιπρόσωπος που δεν θα το κάνει τότε η ευθύνη είναι στον καταναλωτή. Όσο για τις θεοκρασιες που ανέφερα δεν είναι δικό μου πόνημα αυθαίρετο

                Αν υπηρχε λογος , ο κατασκευαστης θα ελεγε για τις θερμες χωρες κτλ , θα μπαινει το ταδε λαδι. Οπως θα ξερεις, προμηθευει αμαξια με διαφορετικες προδιαγραφες σε διαφορετικες χωρες ή ηπειρους. Για το λαδι δεν θα εκανε αλλαγες αν επρεπε?

                Οι θερμοκρασιες που ανεφερες δεν ειπα οτι δεν ισχυουν, ισα ισα οι βαλβιδες εξαγωγης μπορει να φτασουν και 1000 oC, αλλα οπως σου ειπε και ο MONMAN εκει δεν παει λαδι, αλλά και να πηγαινε, οτι λαδι και να βαλεις, δεν αντεχει τοσους βαθμους

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  peta last edited by

                  και 40°C το λιπαντικό έχει την ίδια θερμοκρασία όταν λειτουργεί ο κινητήρας.Γηρασκω αεί διδασκόμενος ή κάπως έτσι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Σήμερα μάθαμε ότι σε εξωτερική θερμοκρασία -20°C

                    και 40°C το λιπαντικό έχει την ίδια θερμοκρασία όταν λειτουργεί ο κινητήρας.Γηρασκω αεί διδασκόμενος ή κάπως έτσι.

                    Οταν ο κινητηρας λειτουργει σωστα και δεν εχει καποιο προβλημα, ετσι ακριβως ειναι

                    Εσενα ο οργανισμος σου το χειμωνα εχει θερμοκρασια (πυρετο) 30 °C  και το καλοκαιρι φτανεις 50 ? Οχι . 36,6 εχουμε ολοι υπο ΚΣ . Ετσι ειναι και ενα υγιες μοτερ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • J
                      japan_power @alexandros-k last edited by

                      ΠΕΤΑ wrote:

                      Σήμερα μάθαμε ότι σε εξωτερική θερμοκρασία -20°C

                      και 40°C το λιπαντικό έχει την ίδια θερμοκρασία όταν λειτουργεί ο κινητήρας.Γηρασκω αεί διδασκόμενος ή κάπως έτσι.

                      Οταν ο κινητηρας λειτουργει σωστα και δεν εχει καποιο προβλημα, ετσι ακριβως ειναι

                      Εσενα ο οργανισμος σου το χειμωνα εχει θερμοκρασια (πυρετο) 30 °C  και το καλοκαιρι φτανεις 50 ? Οχι . 36,6 εχουμε ολοι υπο ΚΣ . Ετσι ειναι και ενα υγιες μοτερ

                      Εγώ πιστεύω πως πλέον τα λάδια έχουν ξεφύγει τεχνολογικά μιας και τοποθετούνται πλέον σε νέους κινητήρες προς όφελος των μειωμένων ρύπων (με λιγότερες τριβές) λεπτόρευστα λάδια όπως το 0W-20 ή και το 5w-30 σε είδος full synthetic.

                      Αλλιώς κατά την γνώμη μου θα έβαζαν σε κάθε διαφορετική θερμοκρασιακά χώρα και διαφορετικό τύπο λαδιού και ιξώδες.

                      Άρα για να καταφέρει σε όλες τις συνθήκες ενας κινητήρας να εκπέμπει ρύπους με περιορισμό euro 6, θα πρέπει να χρησιμοποιεί τα αντίστοιχα κατα την αυτοκινητοβιομηχανία ιξώδη παντού.

                      ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • O
                        otokomae @alexandros-k last edited by

                        otokomae wrote:

                        Δουλειά του κατασκευαστή είναι να δίνει ένα εγχειρίδιο συντήρησης που να καλύπτει τον μέσο ορο χρήσης και το μέσο όρο συνθηκών. Δουλειά της αντιπροσωπευσης ανά χώρα με ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν σε αυτήν είναι να εξατομικεύει και να δίνει και ειδικές οδηγίες για την καλύτερη συντήρηση του οχήματος. Αν δεν το κάνει ο αντιπρόσωπος που δεν θα το κάνει τότε η ευθύνη είναι στον καταναλωτή. Όσο για τις θεοκρασιες που ανέφερα δεν είναι δικό μου πόνημα αυθαίρετο

                        Αν υπηρχε λογος , ο κατασκευαστης θα ελεγε για τις θερμες χωρες κτλ , θα μπαινει το ταδε λαδι. Οπως θα ξερεις, προμηθευει αμαξια με διαφορετικες προδιαγραφες σε διαφορετικες χωρες ή ηπειρους. Για το λαδι δεν θα εκανε αλλαγες αν επρεπε?

                        Οι θερμοκρασιες που ανεφερες δεν ειπα οτι δεν ισχυουν, ισα ισα οι βαλβιδες εξαγωγης μπορει να φτασουν και 1000 oC, αλλα οπως σου ειπε και ο MONMAN εκει δεν παει λαδι, αλλά και να πηγαινε, οτι λαδι και να βαλεις, δεν αντεχει τοσους βαθμους

                        Έδωσα θερμοκρασίες για κάποια σημεία του μοτέρ που ενδεχομένως να είναι και διπλάσια για την γνώση και κατανοηση του πόσο δύσκολο είναι το έργο της απαγωγής θερμότητας. Σε αυτό κύριο ρόλο παιζει το νερό λόγω θερμοχωρητικοτητας. Και για να επανέλθω στο αρχικό ερωτημα η θερμική ισορροπία που όντως υπάρχει σε ένα μοτέρ και βέβαια μεταβαλεται σε σχέση με εξωτερικές θερμοκρασιες. Το παραδειγμα με το ανθρώπινο θερμορυθμιστικο με έστειλε!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by

                          Ξαναγυρνα να σου πω κι αλλο 

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            super-t @peta last edited by

                            Σήμερα μάθαμε ότι σε εξωτερική θερμοκρασία -20°C

                            και 40°C το λιπαντικό έχει την ίδια θερμοκρασία όταν λειτουργεί ο κινητήρας.Γηρασκω αεί διδασκόμενος ή κάπως έτσι.

                            Φαντάζομαι και μεταξύ -20°C και 40°C το ψυκτικό υγρό του κινητήρα δεν θα έχει την ίδια θερμοκρασία, σωστά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • G
                              ggab last edited by

                              Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε;;;;

                              Δεν έχει σχέση το λιπαντικό με την εξωτερική θερμοκρασία;;;;;

                              Αν ήταν έτσι δεν θα υπήρχαν τα ιξωδη,παρά μόνο προδιαγραφές.

                              Κυκλοφορούν άπειρα πινακακια,γραφήματα όπου δείχνουν το συσχετισμό θερμοκρασίας περιβάλλοντος με το ιξωδες,ώστε να κάνουμε την σωστή επιλογή.

                              0/20 και ελληνικό καλοκαίρι δεν πάνε μαζί. Τα κουζινετα υπό φορτίο δεν θα έχουν επαρκές φιλμ προστασίας.

                              Νομίζω όλα τα εγχειρίδια κατασκευαστή έχουν σχετικό πίνακα. Το 20αρι είναι για μέγιστη εξωτερική θερμοκρασία 25°C,αν θυμάμαι καλά. Γι'αυτό τα 5/30-5/40 και 10/40 θεωρούνται τα πιο αποδεκτά για χειμώνα καλοκαίρι στην χώρα μας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                super-t @ggab last edited by

                                ...

                                Νομίζω όλα τα εγχειρίδια κατασκευαστή έχουν σχετικό πίνακα. Το 20αρι είναι για μέγιστη εξωτερική θερμοκρασία 25°C,αν θυμάμαι καλά. Γι'αυτό τα 5/30-5/40 και 10/40 θεωρούνται τα πιο αποδεκτά για χειμώνα καλοκαίρι στην χώρα μας.

                                Ναι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k last edited by

                                  GGAB στειλε ενα mail σε ολους τους κατασκευαστες , να μην κανουν τετοια λαθη με τα ιξωδη , αφου τα ξερεις καλυτερα

                                  Κι ενα στην κυβερνηση , να απαγορευσει την εισαγωγη λιπαντικων 0-20 και κατω

                                  super@t το χοντραινεις κι εσυ...Θα ξεχασουμε κι αυτα που (δεν) ξεραμε ... 0w-8 ?? Σιγουρα για την Σιβηρια θα ειναι ε? 

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Σαφέστατα ο καθένας κρίνει και παίρνει τις αποφάσεις του. Αυτά που γράφω δεν υποχρεώνουν κανένα να τα ακολουθεί. Αλίμονο!

                                    Προφανώς το συγκεκριμένο γράφημα είναι απο υβριδικό,με στόχο την απόλυτη οικονομία. Όταν όμως το μοτέρ πει το ποίημα του η μαμά Toyota θα το κάνει γαργάρα όπως το έχει ξανακάνει άλλωστε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • P
                                      peta last edited by

                                      τα άκρα μας,το αίμα μας 36.6°C έχει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • monman2
                                        monman2 @ggab last edited by

                                        Σαφέστατα ο καθένας κρίνει και παίρνει τις αποφάσεις του. Αυτά που γράφω δεν υποχρεώνουν κανένα να τα ακολουθεί. Αλίμονο!

                                        Προφανώς το συγκεκριμένο γράφημα είναι απο υβριδικό,με στόχο την απόλυτη οικονομία. Όταν όμως το μοτέρ πει το ποίημα του η μαμά Toyota θα το κάνει γαργάρα όπως το έχει ξανακάνει άλλωστε.

                                        Αυτό που ξέρω εγώ πάντως είναι ότι όσα είπαν το ποίημα ήταν  εκτός εγγύησης, μεταχειρισμένα 2α 3α χέρια με άγνωστο ιστορικό συντήρησης και μάλλον άλλαζαν λάδια -όποτε άλλαζαν βέβαια -σε μηχανικούς πoυ το 0W-20 και 5W-30 τους φαινόταν ψιλό .

                                        Έτσι την είχα πατήσει και εγώ όταν ήμουν μικρός και δεν ήξερα ,10W-30 ζήταγε ο κατασκευαστής,  50άρια βάζανε τα τζιμάνια στα συνεργεία γιατί ήξεραν καλλίτερα ,ελληνική ζέστη , είναι πολύστροφο κλπ από τα 80000 χλμ ο στρόφαλος με κρύο το αυτοκίνητο χτύπαγε με έβγαλε άλλα τόσα μέχρι να αλλάξω μοτέρ ,σκύλος ιαπωνικός γαρ. Αυτά όμως είχαν γίνει 30 χρόνια πριν  , απόψεις περί καλοκαιριού ήταν ξεπερασμένες από τότε ,ρώτα τον στρόφαλο από το swift αν δεν πιστεύεις...

                                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k @peta last edited by

                                          Υπό ΚΣ όταν είναι παγωμενατα άκρα μας,το αίμα μας 36.6°C έχει;

                                          Ποσο παρακατω εχει? 36 ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            ggab @monman2 last edited by

                                            GGAB wrote:

                                            Σαφέστατα ο καθένας κρίνει και παίρνει τις αποφάσεις του. Αυτά που γράφω δεν υποχρεώνουν κανένα να τα ακολουθεί. Αλίμονο!

                                            Προφανώς το συγκεκριμένο γράφημα είναι απο υβριδικό,με στόχο την απόλυτη οικονομία. Όταν όμως το μοτέρ πει το ποίημα του η μαμά Toyota θα το κάνει γαργάρα όπως το έχει ξανακάνει άλλωστε.

                                            Αυτό που ξέρω εγώ πάντως είναι ότι όσα είπαν το ποίημα ήταν  εκτός εγγύησης, μεταχειρισμένα 2α 3α χέρια με άγνωστο ιστορικό συντήρησης και μάλλον άλλαζαν λάδια -όποτε άλλαζαν βέβαια -σε μηχανικούς πoυ το 0W-20 και 5W-30 τους φαινόταν ψιλό .

                                            Έτσι την είχα πατήσει και εγώ όταν ήμουν μικρός και δεν ήξερα ,10W-30 ζήταγε ο κατασκευαστής,  50άρια βάζανε τα τζιμάνια στα συνεργεία γιατί ήξεραν καλλίτερα ,ελληνική ζέστη , είναι πολύστροφο κλπ από τα 80000 χλμ ο στρόφαλος με κρύο το αυτοκίνητο χτύπαγε με έβγαλε άλλα τόσα μέχρι να αλλάξω μοτέρ ,σκύλος ιαπωνικός γαρ. Αυτά όμως είχαν γίνει 30 χρόνια πριν  , απόψεις περί καλοκαιριού ήταν ξεπερασμένες από τότε ,ρώτα τον στρόφαλο από το swift αν δεν πιστεύεις...

                                            Τώρα πήγες στο άλλο άκρο.

                                            Εντάξει δεν έχω καμία διάθεση περεταίρω αντιπαράθεσης με κανέναν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr