Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 26
    • Best 0
    • Groups 0

    japan_power

    @japan_power

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    26
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    japan_power Unfollow Follow

    Latest posts made by japan_power

    • RE: Ford Sync 3

      Θα ήθελα να ρωτήσω από ποια χρονολογία και μετά η ford  πουλάει αυτοκίνητο  με sync- 2 -3

      Είμαι κάτοχος καινούριου Ford Focus Ecoblue 120hp μοντέλο του 11ου/2020.

      Έκδοση Business Connected.

      Εχει στάνταρ την μεγαλη οθονη αφής στο ταμπλό τεχνολογίας Sync3 και μια μικρη αναμεσα στα αναλογικα οργανα (δεν θυμαμαι ιντσες)

      Εχει και τη λειτουργία DAB την οποία δεν γνωρίζω τι ακριβώς κανει.

      Χειριστήρια στο τιμονι και για το bluetooth του τηλεφωνου και για το ραδιο γενικοτερα.

      Εχει καταπληκτικό GPS απλα δεν εχει ελληνικές φωνες.

      Πολλα πολλα καλουδια τα οποια εμφανιζονται και στην μικρη οθονη η οποία βρίσκεται αναμεσα των αναλογικών οργάνων.

      Γενικά είναι πολύ καλο εργονομικά.

      Πιστεύω πως η λειτουργία DAB μάλλον υπηρχε το 2019 και μετα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Καλησπερα, ενδιαφερομαι για αγορα μεταχειρισμενου Auris πιθανον τον 1,4 κινητηρα ή τον 1,6 για μεγαλυτερη αποδοση μιας και το αμαξι θα κινειται κυριως εκτος πολης. Τι πρεπει να προσεξω ; Επισης επειδη βλεπω για μεγαλη καταναλωση λαδιου και ειμαι ηδη κατοχος αυτοκινητου που καιει λαδι, και θελω να το αποφυγω αυτο, αυτοι οι κινητηρες χρηζουν επισκευη μετα απο καποια χιλιομετρα; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τις πληροφοριες που μπορειτε να με δωσετε.

      Καλησπέρα φίλε μου!

      Επειδή ήμουν κάτοχος 3 Corolla (1.3lt XL'88μτχ, 1.3lt XLi'90 μτχ  καi 1,4 VVti hatchback του 2006 καινούριο) έχω να σου πώ το εξής.

      Ο VVti που φορούσε το δικό μου το οποίο είχα αγοράσει καινούριο το 2006, ήταν ΑΣΤΕΡΙ.

      Είχε βέβαια μόνο 98 ίππους που φορτωμένο (αρκετά) την άκουγε αλλά...δεν έβγαλέ κίχ μέχρι τις 220.000 που το πούλησα.

      Λαδάκι 10W-40 semisynthetic της μαμάς ΤΟΥΟΤΑ απο το πρώτο χιλιόμετρο με την κάθε αλλαγή να έρχεται αυστηρά ως τις 7.000 χλμ. και πάντα στην ΤΟΥΟΤΑ οπου και δέν έψαχναν να βρούν το -πως γίνεται-τι, στην μηχανή.ΔΕΝ τσίμπησε ΠΟΤΕ σταγόνα λαδάκι.

      Βέβαια είχε καλή μεταχείριση απο μέρους μου όπως για παράδειγμα δεν το έσκιζα ποτέ κρύο.

      Γενικά δεν το έσκιζα ποτέ με τις αλλαγές να έρχονται το πολύ στις 4,800-5.000 στροφές σε προσπέραση μόνο.

      Το μυστικό της μηδενικής κατανάλωσης λαδιού (απο πληροφορίες πάντα απο το τεχνικό τμήμα της ΤΟΥΟΤΑ όπου μιλούσα με φίλο) ήταν το εξής:

      Εώς το 2004-2005, οι κινητήρες 4ZZFE (1,4VVTi) , είχαν πιστόνια με 3 ή 4 τρύπες και έκαιγαν λάδι κάργα.

      Τέλη του 2005 (συγχωρέστε με για τις ημερομηνίες και τα μεγέθη αν υπάρχουν λάθη, πέρασε αρκετός καιρός απο τότε που ασχολήθηκα ξανά) άλλαξαν απλά τα πιστόνια με 8 (?) τρύπες. Και η κατανάλωση λαδιού έλαβε οριστικά τέλος.

      Θέλω να καταλήξω πως αν πάρεις το πρώτο Auris που βγήκε το 2007 θα έχεις τον ίδιο ακριβώς βελτιωμένο κινητήρα.

      Αν πέσεις σε καλό και συνετό -στην συντήρηση- οδηγό/ιδιοκτήτη θα έχεις καλό αυτοκίνητο.

      Αυτοί οι κινητήρες είναι καδενάτοι με διπλό εκκεντροφόρο και υδραυλική μετατόπιση για αλλαγή χρονισμού των βαλβίδων.

      Πονούν σε κάτι knock sensors (πυρράκια σε βαθμό κακουργήματος το καλοκαίρι) οπου και η μαμά ΤΟΥΟΤΑ τους χρεώνει (έκαστο) ένα νεφρό ή ένα συκώτι.

      Για τον 1.600 κινητήρα  δεν γνωρίζω να σου πώ.

      Πάντως αξίζει σαν αγορά το Auris εαν βρείς κανένα σε ευκαιρία με λίγα και απείραχτα χιλιόμετρα.

      Καλό απόγευμα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Καλημέρες και απο εμενα...

      Κάτοχος ενος καινούριου Ford Focus Ecoblue 1,5 diesel με τους 120 ίππους και 30 κιλα ροπής του Δεκεμβρίου 2020.

      Η μαμα Ford φροντισε να τοποθετήσει τα Goodyear EfficientGrip Performance 2 205/60R16 92H.

      Στον μεχρι τώρα ανοιξιάτικο καιρο που εχει κάνει (γιατί χειμώνα φετος στην Αθήνα δεν είδαμε ουτε θα δουμε) και σε μια βροχερή εβδομαδα που είχαμε δεν αντιμετώπισα κατι που να με ξαφνιάσει ουτε σε στεγνό ουτε σε βρεγμένο ακόμη και σε αποτομη αλλαγή λωρίδας εξαιτίας ενός κλασσικού ζωντόβολου που φρέναρε απότομα  στην Αττική οδό μπροστά μου γιατί μάλλον πατούσε καρδούλες στο instagram σε καμμιά κωλάρα...Βέβαια η μέση ταχύτητά μου είναι τα 80-100 χιλιόμετρα μαξ γιατί το στρώνω...

      Προς στιγμήν έχουν πολύ καλή συμπεριφορά...

      Μείον ο θόρυβος που κάνουν μετά τα 70-80 χαω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp

      Και για να μη παρεξηγηθώ, δεν βγάζουμε άχρηστους τους παραδοσιακούς μαστόρους. Ούτε σημαίνει πως στο επίσημο σέρβις των εταιρειών έχουν 'επιστήμονες' και λειτουργούν πάντα με γνώμονα το σωστό, το πολύ κάποιες απ' αυτές να έχουν νεότερους που λαμβάνουν κάποια επιμόρφωση κι εκπαίδευση για τα οχήματα πάνω στα οποία εργάζονται (ευχολόγιο...).

      Αλλά δεν είναι ο τομέας του μάστορα, οι προδιαγραφές των λιπαντικών και υγρών του κινητήρα. Ο Μάστορας μπορεί να έχει κεφαλαίο 'Μ' σε πράγματα που γνωρίζει και τον αφορούν. Αλλά μόνο ο κατασκευαστής έχει λόγο σε θέματα όπως τα λιπαντικά καινούριου οχήματος. Κι αν αναθεωρήσει ο κατασκευαστής τις προδιαγραφές (κι όχι ο εισαγωγέας/αντιπρόσωπος, επειδή υπέγραψε πιο επικερδή εμπορική συμφωνία) κάποιο τεκμηριωμένο λόγο θα έχει και θα πρέπει να ακολουθήσουμε την καινούρια προδιαγραφή.

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!

      Εύχομαι να ελευθερωθούμε ξανά και γρήγορα να βάλουμε μπρος κανένα ταξιδάκι στην όμορφη Ελλαδάρα μας...

      (Άσχετο, αλλά ελπίζω να χιονίσει παντού στην Αττική!!!)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp

      Παίδες αν δεν μας κάνουν οι οδηγίες του κατασκευαστή που έχει τμήματα έρευνας και εργαστήρια και ξέρει τις ιδιότητες από τα κράματα μετάλλων, τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται σε κάθε σημείο, την απαγωγή  της κάθε επιφάνειας, τη ψυκτική ικανότητα του κυκλώματος που εφοδιάζει το αυτοκίνητο, την απόδοση της συγκεκριμένης αντλίας λαδιού που εφοδιάζει το αυτοκίνητο ακόμη και υπό διαφορετικές συνθήκες των g πλευρικής επιτάχυνσης κου λου που, και απασχολεί μηχανολόγους που σπούδασαν την αντοχή υλικών και κάνουν θερμογραφία και στατιστική ανάλυση του θερμικού προφίλ του κινητήρα, ας ακούμε τον κάθε μάστορα που έμαθε απ' τις πολλές σφαλιάρες απ' τον προηγούμενο, δεν βροντοχτυπά τις χάντρες αλλά δουλεύει σκληρά κι έχουν χοντρύνει τα δάχτυλα απ' το πολύ σφίξιμο επειδή οι άντρες δεν χρησιμοποιούν ροπόκλειδα και πίνει και 2 τσιπουράκια κατά τις 9 το πρωί να αντέχει το κρύο του συνεργείου που μπάζει με τη γκαραζόπορτα ανοιχτή και ξεδιψάει με πράσινη τα ζεστά καλοκαιρινά μεσημέρια. Αυτός ξέρει τη διαφορά μεταξύ 'χοντρού' και 'ψιλού' λαδιού και θα κάνει την καταλληλότερη επιλογή για το αυτοκίνητό μας...

      Χρήση ροπόκλειδων σε όλες τις εργασίες...καθαρά χέρια εργασίας με τη χρήση γαντιών και την συχνή εναλλαγή τους...Ειδικές ζελατίνες μίας χρήσης στα καθίσματα και στο τιμόνι του κάθε αυτοκινήτου..Γνήσια ανταλλακτικά με πραγματική εγγύηση...Εγγύηση καλής συναρμογής κάθε ανταλλακτικού..Ειδικά εργαλεία μονταρίσματος-ξεμονταρίσματος του κάθε ανταλλακτικού - μέρους του κινητήρα...Χρήση Drill book για εξεζητημένη εργασία και οχι μόνο...Παρουσία του πελάτη (για οσους επιθυμούν) έμπροσθεν του καπό του κινητήρα για έλεγχο εργασιών για τυχόν ''αστοχίες'' υλικών..

      Ουτοπικές αντιπροσωπείες-service οχημάτων που όλοι θα θέλαμε να πληρώνουμε και δεν υπάρχουν στην Ελλάδα...δυστυχώς..Πληρώνουμε βέβαια για την παροχή αυτών των εργασιών καθ'αυτόν τον τρόπο αλλά ολοι δουλεύουν σε στύλ Μαστρο-Τάδε στις αντιπροσωπείες.

      Ανέφερες το εξής

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp

      Το θεωρώ απίθανο να θέλει 6,2 λίτρα λάδι ο 1.5. Λάδι 0W-20 θέλει 3,8 λίτρα, όπως λέει και το εγχειρίδιο. Δες κι εδώ:

      https://www.automobile-catalog.com/oil_coolant_capacity/2018/2740340/ford_focus_1_5_ecoblue_120.html

      https://www.auto-data.net/en/ford-focus-iv-hatchback-1.5-ecoblue-120hp-32961

      Κατά τ' άλλα χαλάρωσε και ευχαριστήσου το καινούριο σου αυτοκίνητο!

      Μην το πάρεις στραβά,έχεις δίκιο, το εγχειρίδιο αυτό λεει, απλά με παραξενεύει που γράφει αυτό κατω απο το καπό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp

      1). το ετήσιο κόστος για αλλαγή λαδιών  0-20 και φίλτρου είναι ....

      και μην καταδικάσεις το αμάξι να κινείται συνέχεια στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας με καύσωνα το καλοκαίρι,

      γιατί μετά τα 8 χρόνια θα σου πει το service ότι το μοτέρ έχει θέμα...

      Θα προσπαθήσω πλέον να κινούμαι μόνο Αττική οδό γιατί η περιοχή του κέντρου Αθήνας ήταν είναι και θα είναι κινητηροφάγος περιοχή.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp

      Εγώ πείστηκα πάντως. Σήμερα το πρωί είχε και αυτή την θερμοκρασία,

      βρήκα και αυτό το διάγραμμα, πρέπει να αλλάξω και λάδια σε κανέναν μήνα, οπότε πάω καρφί για 20W-50 ή SAE40.

      Καλημέρες!!

      Την φωτό πως την ανέβασες;

      Αν σου είναι εύκολο μπορείς  να μου πείς τον τρόπο;

      Ευχαριστώ πολύ !

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp

      JAPAN_POWER wrote:

      Τελικά τα 0w-20 απο οσα γράφετε είναι μάλλον ψιλά για το ελληνικό καλοκαίρι και τα 5W30 αποτελούν μονόδρομο για την πρώτη αλλαγή λαδιών του Ford.

      Βρε συ, από το άγχος σου για το καινούριο σου αυτοκίνητο έχεις θολώσει, μου φαίνεται!

      Από όλη αυτή την κουβέντα που κάναμε, αυτό κατάλαβες; Ότι δηλαδή δεν ξέρει η Ford που κατασκευάζει το αυτοκίνητο σου ποιο είναι το σωστό λάδι, αλλά ξέρει ο κάθε άγνωστος (εμού συμπεριλαμβανομένου) που γνωμοδοτεί άνευ κόστους καλυμμένος από την ανωνυμία του πληκτρολογίου;

      Χάριν κουβέντας, ας παραδεχτούμε ότι υπάρχουν κάποιες πολύ σπάνιες περιπτώσεις που ο κατασκευαστής είχε κάνει αρχικά λάθος στις προδιαγραφές του λαδιού. Πόσες είναι αυτές; 1%; Δύσκολα, αλλά έστω ότι είναι 1%. Τι πιθανότητες λαθους πιστεύεις ότι έχουν οι συμβουλές των μελών εδώ μέσα (μη μηχανικών ή εμπειρικών ή και κάποιων ελαχίστων μηχανικών); Λιγότερες από 1%; Αν ναι, τότε ακολούθησε τις πιθανότητες και πήγαινε στο 5W-30. Αν όχι, συνέχισε με 0W-20.

      Επιπλέον, έχεις 8 χρόνια εγγύησης. Μάντεψε ποιο λάδι αν χρησιμοποιείς, αυξάνεις τις πιθανότητες σου να βρεθείς εκτός κάλυψης της εγγύησης σε περίπτωση μηχανικής βλάβης...

      Τέλος πάντων, δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το συζητάμε παραπάνω. Κάνε ότι νομίζεις καλύτερο για το αυτοκίνητο σου...

      Καλή σου ημέρα!!

      Ευχαριστώ για την απάντησή σου..

      Έχω μπερδευτεί αρκετά απο οσα διαβάζω στο ιντερνετ.Απλα εχω μείνει λιγο πίσω τεχνολογικά εξ'ού και οι χαζές απορίες μου!!!

      Θα κανω τελικά οτι λεει ο κατασκευαστής...

      Εξάλλου εχω 8 χρόνια εγγύηση

      Σε ευχαριστώ και παλι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • RE: Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp

      Δεν τσακωνόμαστε! Ανταλλάσουμε απόψεις,γνώμες και εμπειρίες. Επόμενο είναι να υπάρχουν αντικρουόμενες λοιπόν απόψεις,σχετικά με το τί λέει ο κατασκευαστής,το συνεργείο και η εμπειρία του καθένα. Καλή συνέχεια και να χαίρεσαι το καινούργιο σου αυτοκίνητο. Εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις στο φόρουμ,όχι μόνο στο δικό σου θέμα.

      Φυσικα και θα συνεχισω να γραφω γιατι βλεπω πως συμμετεχουν αρκετοι και γραφουν με ωραιο τροπο και οχι με ειρωνεία και απαξίωση.

      Εύχομαι να δουμε ασπρη και πολυ χιονισμενη ημερα απο σήμερα και έπειτα...

      Προσοχη σε ολους!!!

      Καλη σας ημερα!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japan_power
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr