-
Καλησπέρα σας, ήθελα να αναφέρω ένα πρόβλημα μήπως με βοηθήσετε
Εδω και καιρό έχω πρόβλημα με το αυτοκίνητο , χάνει παραφλου εν ώρα κίνησης μόνο.
εχω αλλάξει ψυγείο, αντλία νερού , κολάρα, φλάντζα ,το βεντιλατερ δουλευει κανονικά.
Αλλά το πρόβλημα συνεχίζει ... σήμερα μου έβαλαν καινούργια τάπα στο παγούρι του νερού μήπως είναι από κει.. αλλά έχω χάσει ελπίδες .. καμία άποψη;; -
Καλησπέρα σας, ήθελα να αναφέρω ένα πρόβλημα μήπως με βοηθήσετε
Εδω και καιρό έχω πρόβλημα με το αυτοκίνητο , χάνει παραφλου εν ώρα κίνησης μόνο.
εχω αλλάξει ψυγείο, αντλία νερού , κολάρα, φλάντζα ,το βεντιλατερ δουλευει κανονικά.
Αλλά το πρόβλημα συνεχίζει ... σήμερα μου έβαλαν καινούργια τάπα στο παγούρι του νερού μήπως είναι από κει.. αλλά έχω χάσει ελπίδες .. καμία άποψη;; -
Καταρχην αυτος που στα αλλαξε ολα αυτα και χωρις να βρεθει το προβλημα ειναι λαμογιο. Σε βρηκε σαν ευκαιρια να βγαλει μερικα χρηματα εις βαρος σου. Ποσα πληρωσες μεχρι τωρα?
2ον ποσο νερο χανει ? Ειδες πουθενα νερα να σταζουν?
-
Καταρχην αυτος που στα αλλαξε ολα αυτα και χωρις να βρεθει το προβλημα ειναι λαμογιο. Σε βρηκε σαν ευκαιρια να βγαλει μερικα χρηματα εις βαρος σου. Ποσα πληρωσες μεχρι τωρα?
2ον ποσο νερο χανει ? Ειδες πουθενα νερα να σταζουν?
Το ξέρω αυτό αλλά δε τα έχει αλλάξει όλα ο ίδιος έχω πάει σε 3 διαφορετικά συνεργεία. Και το τελευταίο εξουσιοδοτημένο της Citroen
δεν έχει πουθενά διαρροή από ότι έχω κοιτάξει και από ότι μου λένε. Χθες το οδήγησα 2 ωρες και μετά έπρεπε να γεμίσω 3 δάχτυλα νερο. Μου είπαν να το ξανα οδηγήσω σήμερα για να δω αν θα ξαναχάσει ενώ αλλάξαμε την τάπα. -
Απο πολλά σημεια μπορει να χανει νερο. Αλλαζες παραφλου ή ηταν χρονια με παλιο παραφλου ή και σκετο νερο? Μεσα στην καμπινα παρατηρησες παραπανω υγρασια απο οτι παλιοτερα? Αν μπορεις οδηγησε το με τον αερα του καλοριφερ στο κρυο. Δεν ειναι απαραιτητο να ανοιξεις τον αερα του καλοριφερ.Απλα η θερμοκρασια να ειναι στο κρυο κι ας ειναι και κλειστο. Οδηγησε το την επομενη φορα στο κρυο το καλοριφερ και δες αν ξαναεχασε
-
Απο πολλά σημεια μπορει να χανει νερο. Αλλαζες παραφλου ή ηταν χρονια με παλιο παραφλου ή και σκετο νερο? Μεσα στην καμπινα παρατηρησες παραπανω υγρασια απο οτι παλιοτερα? Αν μπορεις οδηγησε το με τον αερα του καλοριφερ στο κρυο. Δεν ειναι απαραιτητο να ανοιξεις τον αερα του καλοριφερ.Απλα η θερμοκρασια να ειναι στο κρυο κι ας ειναι και κλειστο. Οδηγησε το την επομενη φορα στο κρυο το καλοριφερ και δες αν ξαναεχασε
το παραφλου το είχα σίγουρα ένα χρόνο, το άλλαξα το καλοκαίρι και τελευταία λόγω απώλειας αλλάζει συνέχεια
Εννοείς μήπως χάνει από το καλοριφέρ; Θα το γυρίσω στο κρύο να δω..
-
Ναι για το καλοριφερ λεω , το επιασες
Εννοω αν αλλαζε παλια παραφλου. Γιατι αν εχει να αλλαξει 15 χρονια ή ειχε σκετο νερο μεσα, πιθανον κατι σκουριασε.
Φλατζα κεφαλης ειπες αλλαξες ε?
Σταματημενο δεν χανει καθολου?
-
Ναι για το καλοριφερ λεω , το επιασες
Εννοω αν αλλαζε παλια παραφλου. Γιατι αν εχει να αλλαξει 15 χρονια ή ειχε σκετο νερο μεσα, πιθανον κατι σκουριασε.
Φλατζα κεφαλης ειπες αλλαξες ε?
Σταματημενο δεν χανει καθολου?
Αλλαξα φλάντζα κεφαλής, σταματημένο δε χάνει καθόλου, μόνο όταν ζορίζεται.
-
Οταν λες ζοριζεται? Σε χαλαρη βολτα δεν θα χασει δηλαδη? Σιγουρα σου αλλαξαν φλατζα κεφαλης ή μπορει και να τα τσεπωσανε και ειπαν οτι αλλαξαν ?
-
Φαντάζομαι ότι τα λάδια ελέγχθηκαν και δεν είναι σαν μαγιονέζα...
Από εκεί και πέρα μου έχει τύχει να χάσει από διαρροή λόγω κακού σφιξίματος στο καπάκι, με αποτέλεσμα να πάρει αέρα το κύκλωμα και να θέλει εξαέρωση. Έγινε αυτή η διαδικασία; Γιατί μέχρι να γίνει εξαέρωση φαίνεται σαν να χάνει υγρά, ενώ δεν χάνει, απλά καλύπτει τις φυσαλίδες αέρα στο κύκλωμα κάθε φορά που προσθέτεις νερό.
Βέβαια αυτά είναι βασικά πράγματα για ένα συνεργείο, οπότε κατά 99% το έλεγξχαν.
-
Φαντάζομαι ότι τα λάδια ελέγχθηκαν και δεν είναι σαν μαγιονέζα...
Από εκεί και πέρα μου έχει τύχει να χάσει από διαρροή λόγω κακού σφιξίματος στο καπάκι, με αποτέλεσμα να πάρει αέρα το κύκλωμα και να θέλει εξαέρωση. Έγινε αυτή η διαδικασία; Γιατί μέχρι να γίνει εξαέρωση φαίνεται σαν να χάνει υγρά, ενώ δεν χάνει, απλά καλύπτει τις φυσαλίδες αέρα στο κύκλωμα κάθε φορά που προσθέτεις νερό.
Βέβαια αυτά είναι βασικά πράγματα για ένα συνεργείο, οπότε κατά 99% το έλεγξχαν.
Δία μην ορκίζεσαι. Δεν κάνουν πάντα σωστή εξαέρωση και μετά κυνηγάμε φαντάσματα.
-
Από το καβούκι θερμοστάτη μήπως; Από το ψυγείο καλοριφέρ ίσως;
Χρησιμοποιήται παραφλού ή νερό; Αν το πρώτο τότε από κάπου θα πρέπει να μυρίζει.
-
μέσα στο χώρο της μηχανής δεν βλέπεις πουθενά νερά;όταν το ζορισεις σταματά άνοιξε το καπό και κοίτα με έναν φακό...
-
Ριξε μια ματιά στην αντλία νερού, αυτές χάνουν από την μηχανική σαλαμάστρα ( mechanical seal ) οι αντλίες νερού έχουν και μια τρύπα από κάτω ώστε όταν φθείρεται η σαλαμάστρα να αρχίζει και στάζει για να αλλάζεται η αντλία, μπορεί να χάνει μόνο εν κινήσει που ανεβαίνει η πίεση στο κύκλωμα
-
Την αλλαξε την αντλια ειπε.....
-
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΜΗΧΑΝΕΣ. ΤΩΡΑ ΚΑΗΚΕ ΚΑΙ Η ΤΡΙΤΗ. ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ. ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΑΞΙΔΙ. ΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΛΕΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ. ΕΝΩ ΕΓΩ ΤΗΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ. ΠΗΡΑ ΤΗΛ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ;;;; ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΝΕΡΟ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΑΝΟΥΝ. ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΖΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ , ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΑΝΕ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΟΡΝΤ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΡΟ ΔΕ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΝΕΡΟ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΝΕΡΟ
-
ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ;
-
Εβαλε αλλη μηχανη , μεταχειρισμενη ή επισκευαζετε την ιδια τις αλλες 2 φορες?
Γιατι καιγονται οι μηχανες ? Ολες ειχαν διαρροη νερου?
(Γραφε με μικρα γραμματα)
-
Αλλαξε μηχανικο.
-
ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ;
Αλλαξε μηχανικο.
Χάνει νερό το αυτοκίνητο