-
Χώρος αποσκευών στο LPG, 328lt (410 χωρίς υγραέριο).Πολύ καλύτερο κι ευρύχωρο αμάξι από την προηγούμενη γενιά (+12εκ.πλάτος), με μείον την αίσθηση στο τιμόνι -κυρίως ασάφεια στην ευθεία- και θόρυβος κύλισης.Ένα άλλο default είναι η θέση για το κινητό που σε λακκούβες κάνει κάποια τριξιματάκια. Κατανάλωση LPG 13-14km/lt (7,1-7,6lt/100km) που με μικρή προσπάθεια φτάνει τα 15km/lt (6,7lt/100km). Tιμή 1.0 LPG στην Ιταλία 13.950 euro.
-
Ωραιος!
Παντως, το πλουσιο stepway 14.000 ευρω.
Το απλο 13.000 ευρω...παντα η εκδοση confort. Στο μελλον θα ερθει και εκδοση prestige με ολα τα εξτρα πανω (μαλλον αυτα που βλεπουμε ειναι launch μοντελα) οπου θα βγει σε τιμες Γαλλιας στα 15.000 ευρω (το stepway) και 14.000 το απλο. Σε καθε περιπτωση το ανωτατο οριο σε αυτες τις χωρες ειναι τα 15.000 ευρω και για lpg με 6αρι σαζμαν και με τα παντα ολα.
Αντε να δουμε σε εμας εδω.
-
Δεν θεωρω πως αξιζει το παλαιο.
Ειναι αυτοκινητο 20 ετιας με φωτακια και λαμπακια
Ειδικα με την αυξηση που του βαλανε.... Πηγα προσφατα να παρω προσφορα και λεω του πωλητη τις σηκωσατε τις τιμες πολυ! Ειναι ιδιες με πριν 2 χρονια μου λεει,κανεις λαθος... Να δειτε τα μουτρα του οταν του εδειξα την προσφορα που ειχα παρει απο την ιδια αντιπροσωπεια απο αλλων πωλητη πριν 2 χρονια...!!!!!!
-
Αυτο λες καταιγιδα;
Και εγω θεωρω πως το απλο, ειναι πιο ολοκληρωμένο εκτος του υψους απο το εδαφος. 13,3 εκ.
Στα τεστ αναφερουν πως συγκριτικα με το stepway εχει και καλυτερη οδικη συμπεριφορα, και μαλακοτερα ελατηρια με αισθητα καλύτερη ανεση, κλασικιυ γαλλικου επιπεδου, αλλα και μικροτερη καταναώση και με ψηλοαισθητη καλυτερη ηχομονωση, ισως λογω απουσιας μπαρας οροφης.
Δηλαδη ειναι ενα ελαφρως καλυτερο αυτοκινητο, και φθηνοτερο.
Αποντην αλλη το αλλο ειναι πιο ομορφο και εχει 18 εκ απο το εδαφος.
Ναι αυτό λέω φίλε!
Το Stepway είναι περίεργη περίπτωση. Αναγκαστικά θα είναι ποιο ακριβό από το απλό και σίγουρα μία αξιοπρεπή έκδοση θα κοστίζει κάπου στα 14000euro. Οπότε αμέσως/αμέσως υπάρχουν και άλλες προτάσεις από τον ανταγωνισμό, έστω και με 'χειρότερους' κινητήρες. Συνήθως όμως ρόλο παίζει το λογότυπο.
Το απλό Sandero θεωρώ ότι θα ξεκινά λίγο κάτω από 10000euro και θα έχει μία έκδοση με καλό εξοπλισμό κάπου στα 12000euro. Ανταγωνισμός ελάχιστος σε αυτά τα χρήματα. Αυτό θα κάνει τη διαφορά.
-
Γενικα, το android auto ειναι οτι χρειαζεσαι σε ενα συγχρονο αυτοκινητο.
Επισης, ωραια θεση οδηγησης, χαμηλη και 'μεσα' στο ταμπλο και οχι απο πανω του, και βλεπω οι αλλαγες των σχεσεων γινονται ομορφα. Πρεπει να εχει ωραια αισθηση αυτο το νεο 6αρι της renault. Το εχει δοκιμασει κανεις να μας πει;
-
Εδω η απλη εκδοση. Πολυ καλη προταση, με απο οτι φαινεται εξαιρετικο vfm,.
Οι χωροι και το εσωτερικο πλατος (αναρωτιεται και ο παρουσιαστής για ποιον λόγο ειναι τοσο φαρδυ, οντας ο φτωχος συγγενης του clio, παρα το ιδιο το clio), ανετα μπορουν να υποστηρίξουν μια νεα οικογενεια. Δηλαδη ανετα το συτοκινητο μπορει να παιξει τον ρολο του κυριου και μοναδικου αυτοκινήτου ενος ζευγαριου.
Στα πλανα που το δειχνει να κινηται στον δρομο, φαινεται πιο ομορφο, παρα στις φωτογραφιες!
-
Verdict
The new Sandero feels like a very well targeted update to its predecessor. It drives better than ever and introduces more big-car features and technology – but not at the expense of the value proposition, which remains pretty much unrivalled. Only supermini buyers transfixed by Euro NCAP ratings should dismiss it; for everyone else, it provides a fascinating budget alternative to the class benchmarks.
https://www.autoexpress.co.uk/dacia/sandero/353880/new-dacia-sandero-2021-review
-
Αυτο θα ηταν ωραια εκδοση για οικογένειες ιδιαιτερα και για ταξι στην εκδοση με το υγραεριο, αλλα δεν το φερνουν.
-
Αυτο θα ηταν ωραια εκδοση για οικογένειες ιδιαιτερα και για ταξι στην εκδοση με το υγραεριο, αλλα δεν το φερνουν.
Τι άλλο να γράψουμε??? Περιμένουμε, να έρθει. Είχα γράψει αυτό:
https://forum.4troxoi.gr/comment/2105791072#comment-2105791072
Αν η dacia έβγαζε κάτι σαν το megane, θα ήταν ψηλά στη λίστα των προς αγορά αυτοκινήτων.
Αυτών που πιθανά θα μπορώ να αγοράσω, όχι αυτών που θα ήθελα να αγοράσω!!!
Θα ήθελα ένα civic, αλλά 25000€ και πάνω ούτε να το σκεφτώ δεν γίνεται. Εδώ και τα 17000€ που πιθανά θα κάνει το dacia υπερβολή θα είναι.
λίγο off topic αλλά αυτοκίνητα της κατηγορίας c κοστίζουν όσο κόστιζαν τα d πριν 15 χρόνια, ενώ η αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα έχει πέσει κατά πολύ (εγώ ξέρω ότι είμαι κάτω από το όριο του μέσου Έλληνα)
Ασε που όπως είπες 'δεν το φέρνουν'. Επίσης οι τιμές δεν φαίνεται ότι θα είναι κατάλληλες!
-
Για κάποιον λόγο το Logan μου φαίνεται πιο όμορφο απ' το Sandero! Ίσως είναι και ο τρίτος όγκος που, στα μάτια μου, το κάνει πιο αρμονικό. Άνετα θα το αγόραζα
-
Γενικα ο τριτος ογκος στα περισσοτερα αυτοκινητα οταν σχεδιαζεται σωστα τα δειχνει πιο αρμονικα.
Μαλλον εχουμε μαθει ως ανθρωποι σε αυτο το μοτιβο αναλογιας, (χρυσός κανόνας του Πυθαγόρα και φιμπονάτσι αργότερα)
Π.χ
https://i.pinimg.com/originals/48/5e/4f/485e4f542f153b3f672e2e157b25cc60.jpg
Οχι οτι Logan αγγιζει αυτες τις αναλογιες, αλλα λεμε τωρα συζητηση να γινεται.
-
Γενικα ο τριτος ογκος στα περισσοτερα αυτοκινητα οταν σχεδιαζεται σωστα τα δειχνει πιο αρμονικα.
Μαλλον εχουμε μαθει ως ανθρωποι σε αυτο το μοτιβο αναλογιας, (χρυσός κανόνας του Πυθαγόρα και φιμπονάτσι αργότερα)
Π.χ https://i.pinimg.com/originals/48/5e/4f/485e4f542f153b3f672e2e157b25cc60.jpg
Οχι οτι Logan αγγιζει αυτες τις αναλογιες, αλλα λεμε τωρα συζητηση να γινεται.
Γι αυτό και το Focus MK4 wagon είναι πιο ωραίο από το hatch
-
Αν αυτή είναι η αρχική τιμή, δύσκολο το βλέπω (15200 λέει)
-
Πιο ακριβο απο την υπολοιπη ευρωπη.
Καταλαβα.
16500 κοστιζει το gpl, χειροκίνητο με ολα μεσα.
-
πετανε το τυρακι προσοχη μην πεσουμε στη φακα όμως των τόσο ανεβασμενων τιμων για το ''μοδατο'' της εποχης υπερυψωμενο stepway
για να δουμε και το απλό πόσο θα έχει
γιατι με το ανεβασμα των τιμων του clio ειχα σκεφτεί και το είχα γράψει οτι πέφτει μαγειρεμα λόγω sandero...
-
Αν αυτή είναι η αρχική τιμή, δύσκολο το βλέπω (15200 λέει)https://www.car.gr/33920472-dacia-sandero-stepway
Δεν είναι έμπορος του εξουσιοδοτημένου δικτύου. Κάνει νομίζω παρα-εισαγωγές με άλλες εκδόσεις και τιμές από αυτές που έρχονται Ελλάδα.
-
Δηλαδη samatistas* αν ερθει επισημα λογω χοντιρκης και επίσημης εισαγωγικης, θα ειναι πιο κατω η τιμη;
*Μου θυμίζει το τραγούδι ... Mamasita... Χεχε
-
Παντως, στον χωρο αποσκευων αναφερει πως, περα απο τα ανακοινωθεντα λιτρα, χωρα στην ουσια παραπανω βαλιτσες απο το polo και ισες με το Leon!!!
Στην αίσθηση οδήγησης συγκριτικά με το παλιο ειναι hot hatch, φυσικο βεβαια καθως το παλιο στηριζεται σε πλατφόρμα του 1996. Αλλα γενικα ειναι πιο μαλακο απο τον ανταγωνισμό κατι που δεν ειναι και πολυ κακο. Ρουμανογαλλικο ειναι αλλωστε. Αυτο θέλεις οταν το επιλέγεις.
-
Το θέμα φίλε LAP είναι να έρθει στην Ελλάδα με τιμές ίδιες που έχει το σημερινό Sandero που είναι ρεαλιστικές.
Γιατί αν έρθει και ξεκινά από 13990euro και φθάνει στα 19990euro, κλάφτα Χαράλαμπε...
Και μην ξεχνάμε ότι αφορά το brandname DACIA...
Εκτός αν έγινε η DACIA η ΚΙΑ της Ευρώπης και δεν το έχουμε πάρει είδηση.
Και καλό θα ήταν να εξηγήσει κάποιος κάποια στιγμή εδώ μέσα γιατί το Renault Group στην Ελλάδα έχει τόσο ανεβασμένες τιμές. Τι το ιδιαίτερο προσφέρει αυτό το Group που να δικαιολογεί τις υψηλές τιμές;
-
Τίμια επιλογή το sandero.
Lap, έχω την εντύπωση ότι λέει πως από πλευράς ηχομόνωσης είναι μεν χειρότερο από Polo,208 κ.τ.λ. ,αλλά σαφώς καλύτερο από τα Σουζούκι
Οι Ρουμάνοι αμάξι με καλύτερη ηχομόνωση από τους Τζάπαν; Καλά ρε σχιστομάτηδες,τι βάλατε για μονωτικό κι είναι χειρότερο από το ρουμάνικο; φύλλα λαδόκολλας; Eίπαμε μείωση βάρους,ελαφρύ αμάξωμα, αλλά το παραχέσ@νε μάλλον!
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III