-
Όσο καλό και να είναι ένα μονοθέσιο πάντα οι ομάδες χρειάζονται και τον καλύτερο οδηγό για να κάνει deliver. Επίσης ένας καλός οδηγός δεν αρκεί να είναι γρήγορος σε ένα γύρο ή επιθετικός στα προσπεράσματα. Χρειάζεται αξιοπιστία και επαναληψιμότητα. Ε άμα το έχει επαναλάβει και επτά φορές μόνο τυχαίο δε τον λές, μας αρέσει δε μας αρέσει ο Χάμιλτον δεν είναι απλά καλός, αλλά ο κορυφαίος.
Βασικά αν το κρίνουμε με νούμερα, θα τερματίσει την καριέρα του ως ο 'καλύτερος' όλων των εποχών. Εγώ θα τον χαρακτήριζα τον πιο αποτελεσματικό στο επίπεδο του Σουμάχερ.
Ο Βιλνέβ ας πούμε πήρε μηδέν πρωταθλήματα και έκανε 6 νίκες όλες κι όλες και όμως είναι στο πάνθεον των αθάνατων με αυτά που έκανε με το μονοθέσιο..
-
Πρωταθλητής 9 στις 10 φορές βγαίνει αυτός με το καλύτερο μονοθέσιο και αυτό φαίνεται άλλωστε και από το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών που είναι πιο ενδεικτικό της δυναμικής του μονοθεσίου. Το ότι κάποιες χρονιές μερικές ομάδες κάνουν το 1-2 στο Οδηγών σημαίνει ότι ακόμα και ο πρώτος τους οδηγός να μην το έπαιρνε, θα το έπαιρνε ο δεύτερος. Άρα να ευχαριστούν την Ομάδα για το ότι πήραν Πρωτάθλημα... Αν ο Χάμιλτον έμενε τόσα χρόνια στην McLaren για παράδειγμα, τώρα θα είχε 1 πρωτάθλημα όλο κι όλο...
Στα ιερά τέρατα βάλτε και τον Προστ.
-
Όσο καλό και να είναι ένα μονοθέσιο πάντα οι ομάδες χρειάζονται και τον καλύτερο οδηγό για να κάνει deliver. Επίσης ένας καλός οδηγός δεν αρκεί να είναι γρήγορος σε ένα γύρο ή επιθετικός στα προσπεράσματα. Χρειάζεται αξιοπιστία και επαναληψιμότητα. Ε άμα το έχει επαναλάβει και επτά φορές μόνο τυχαίο δε τον λές, μας αρέσει δε μας αρέσει ο Χάμιλτον δεν είναι απλά καλός, αλλά ο κορυφαίος.
Βασικά αν το κρίνουμε με νούμερα, θα τερματίσει την καριέρα του ως ο 'καλύτερος' όλων των εποχών. Εγώ θα τον χαρακτήριζα τον πιο αποτελεσματικό στο επίπεδο του Σουμάχερ.
Ο Βιλνέβ ας πούμε πήρε μηδέν πρωταθλήματα και έκανε 6 νίκες όλες κι όλες και όμως είναι στο πάνθεον των αθάνατων με αυτά που έκανε με το μονοθέσιο..
Το θέμα είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι ο καλύτερος για να βγεις πρωταθλητής. Χρειάζεται όμως να έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο (τουλάχιστον 9 στις 10 φορές). Αυτό φαίνονταν από τα χρόνια που πέρασαν οι Χάμιλτον, Αλόνσο. Κίμι κλπ στην αφάνεια, όταν δεν είχαν καλό μονοθέσιο.
-
Mastoras78 wrote:
Όσο καλό και να είναι ένα μονοθέσιο πάντα οι ομάδες χρειάζονται και τον καλύτερο οδηγό για να κάνει deliver. Επίσης ένας καλός οδηγός δεν αρκεί να είναι γρήγορος σε ένα γύρο ή επιθετικός στα προσπεράσματα. Χρειάζεται αξιοπιστία και επαναληψιμότητα. Ε άμα το έχει επαναλάβει και επτά φορές μόνο τυχαίο δε τον λές, μας αρέσει δε μας αρέσει ο Χάμιλτον δεν είναι απλά καλός, αλλά ο κορυφαίος.
Βασικά αν το κρίνουμε με νούμερα, θα τερματίσει την καριέρα του ως ο 'καλύτερος' όλων των εποχών. Εγώ θα τον χαρακτήριζα τον πιο αποτελεσματικό στο επίπεδο του Σουμάχερ.
Ο Βιλνέβ ας πούμε πήρε μηδέν πρωταθλήματα και έκανε 6 νίκες όλες κι όλες και όμως είναι στο πάνθεον των αθάνατων με αυτά που έκανε με το μονοθέσιο..
Το θέμα είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι ο καλύτερος για να βγεις πρωταθλητής. Χρειάζεται όμως να έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο (τουλάχιστον 9 στις 10 φορές). Αυτό φαίνονταν από τα χρόνια που πέρασαν οι Χάμιλτον, Αλόνσο. Κίμι κλπ στην αφάνεια, όταν δεν είχαν καλό μονοθέσιο.
Ε ναί, μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι, δε τρέχουν την πίστα γύρω γύρω με τα πόδια, χρειάζεσαι το κατάλληλο 'άτι'
Είναι συγκυριακό πάντως το τι θα γίνει κάθε χρονιά. Σπάνια θα έχεις μονοθέσια ιδίου επιπέδου ή τέτοιους συνδιασμούς οδηγών που να γίνει μάχη για πρωταθλήματα. Συνήθως το αμάξι είναι τόσο καλό που με έναν decent οδηγό θα κερδίσει. Τώρα αν αυτός ο οδηγός το κάνει σερί για χρόνια και με αλλαγή teammates κτλ δεν είναι απλά ένας καλός οδηγός, είναι κάτι παραπάνω απο αυτό.
Θυμάμαι χρονιές με Σούμι και Benneton να τους σκίζει ή Σούμι με χειρότερη Ferrari να κερδίζει τον Heineken αλλά αυτές οι χρονιές είναι να σου 'κάτσουν'..
-
Συνήθως το αμάξι είναι τόσο καλό που με έναν decent οδηγό θα κερδίσει.
Αυτό λέμε.
Σε σπάνιες περιπτώσεις κερδίζει κάποιος με λίγο υποδεέστερο μονοθέσιο (γιατί αν είναι πολύ υποδεέστερο δεν γίνεται), κυρίως λόγω συγκυριών, όπως για παράδειγμα ο Hamilton το 2008 ή ο Schumacher το 1994. Αυτά όμως γίνονται 1 φορά στα 10 χρόνια.
-
Καλύτερα πάσα στα μπουλόνια των τροχών οι αντίπαλοι της Φερράρι, και πιο προπονημένο πλήρωμα πιτ στοπ! Επιτέλους απάντηση στο 'τις πταίει'.
https://www.autoblog.gr/2020/12/13/h-ferrari-brhke-giati-ta-pit-stops-ths-einai-toso-arga-fetos/
Δεν ασχολούμαι με την φόρμουλα, αλλά ακριβώς γι' αυτό το λόγο θα σχολιάσω αυτά τα αρκουδιάρικα που διάβασα. Είτε ο άνθρωπος αυτός λέει μπούρδες για να κρύψει κάτι άλλο που δεν γνωρίζουμε, είτε πρέπει να μπει γερό νυστέρι σε αυτή την ομάδα. Μπορεί και τα δύο.
Διότι δεν είναι δυνατόν να έχουν όλοι καλύτερα πάσα στα μπουλόνια, ή να είναι όλοι πιο προπονημένοι και καλύτεροι από σένα που έχεις 1000 συμμετοχές σε τέτοιους αγώνες στους οποίους συμμετέχεις ανελλιπώς και έχεις κερδίσει αμέτρητες φορές. -
Θεωρώ ότι είναι υπερβολικό, για να μην πω εξωπραγματικό, ότι το μονοθέσιο είναι το α και το ω. Λογικά να το πάρουμε δεν μπορεί να είναι καθαρά και μόνο πρωταθλητής ένας οδηγός 7 φορές εξαιτίας του μονοθεσίου. Δε μπορώ να δεχτώ ούτε το 6 στις 7 ούτε καν το 5 στα 7. Τι να μας πει ο Μπότας? Δεν οδηγάει το ιδιο αξιόπιστο αυτοκίνητο? Γιατί δεν είναι/ ήταν ανταγωνιστικός ?
-
Μαλλον δεν θελεις να καταλαβεις το προφανες.
-
Το μόνο προφανές είναι πώς ο Χάμιλτον είναι κορυφαίος και γράφει κι αυτός τη δική του ιστορία. Ισοφάρισε τα πρωταθλήματα του Σουμάχερ και εκτός απροόπτου θα τον ξεπεράσει. Για να μην παρεξηγούμαστε εαν φέτος οδηγούσε Red Bull αντί Mercedes δε θα το έπαιρνε το πρωτάθλημα.
Αυτό που παραβλέπουμε είναι η διαφοροποίηση του κάνω **πρωταθλητισμό **επι σειρά ετών και βγάινω πρώτος, με το ένας πολύ καλός οδηγός που στο κατάλληλο αμάξι θα κέρδιζε.
Γι'αυτό λένε ότι το δύσκολο δεν είναι να φτάσεις στην κορυφή αλλά να παραμείνεις σε αυτήν. Η δίψα,το κίνητρο, η καψούρα θα σε φέρουν στην ύψιστη θέση μια φορά αν το επιτρέπουν οι συγκυρίες. Όταν υπάρχει όμως επαναληψιμότητα σε τέτοιο επίπεδο μόνο τυχαίος δεν είναι πρωταθλητής.. είναι ο πρώτος με τα όλα του.
Αφού έχει την ικανότητα και όρεξη κάθε χρονιά να κάνει τη δουλειά και να προσαρμόζεται όταν τον κυνηγάει ο κάθε φιλόδοξος νέος να τον εκθρονήσει το αξίζει και με το παραπάνω. Ο Rosberg τη χρονιά που το σήκωσε, την ίδια χρονιά αποσύρθηκε.. Αυτό πρέπει να μας λέει πολλά. Η πίεση είναι τεράστια και συνεχής..
-
Θεωρώ ότι είναι υπερβολικό, για να μην πω εξωπραγματικό, ότι το μονοθέσιο είναι το α και το ω. Λογικά να το πάρουμε δεν μπορεί να είναι καθαρά και μόνο πρωταθλητής ένας οδηγός 7 φορές εξαιτίας του μονοθεσίου. Δε μπορώ να δεχτώ ούτε το 6 στις 7 ούτε καν το 5 στα 7. Τι να μας πει ο Μπότας? Δεν οδηγάει το ιδιο αξιόπιστο αυτοκίνητο? Γιατί δεν είναι/ ήταν ανταγωνιστικός ?
Ο Bottas φέτος είναι 2ος. Αν δεν υπήρχε ο Hamilton, ο Bottas θα ήταν ο Πρωταθλητής. Θεωρείς ότι είναι καλύτερος από τον Leclerc ή τον Verstappen? Δεν είναι, απλά οδηγεί το καλύτερο μονοθέσιο! Στον προηγούμενο αγώνα ο Russell παραλίγο θα κέρδιζε, επειδή οδηγούσε Mercedes, σήμερα έφαγε γύρο επειδή οδηγούσε Williams!!!
-
Καλύτερα πάσα στα μπουλόνια των τροχών οι αντίπαλοι της Φερράρι, και πιο προπονημένο πλήρωμα πιτ στοπ! Επιτέλους απάντηση στο 'τις πταίει'.
https://www.autoblog.gr/2020/12/13/h-ferrari-brhke-giati-ta-pit-stops-ths-einai-toso-arga-fetos/
Δεν ασχολούμαι με την φόρμουλα, αλλά ακριβώς γι' αυτό το λόγο θα σχολιάσω αυτά τα αρκουδιάρικα που διάβασα. Είτε ο άνθρωπος αυτός λέει μπούρδες για να κρύψει κάτι άλλο που δεν γνωρίζουμε, είτε πρέπει να μπει γερό νυστέρι σε αυτή την ομάδα. Μπορεί και τα δύο.
Διότι δεν είναι δυνατόν να έχουν όλοι καλύτερα πάσα στα μπουλόνια, ή να είναι όλοι πιο προπονημένοι και καλύτεροι από σένα που έχεις 1000 συμμετοχές σε τέτοιους αγώνες στους οποίους συμμετέχεις ανελλιπώς και έχεις κερδίσει αμέτρητες φορές.Δεν θεωρώ ότι είναι δικαιολογία. Είναι αιτιολόγηση. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
-
Megane98hp wrote:
Θεωρώ ότι είναι υπερβολικό, για να μην πω εξωπραγματικό, ότι το μονοθέσιο είναι το α και το ω. Λογικά να το πάρουμε δεν μπορεί να είναι καθαρά και μόνο πρωταθλητής ένας οδηγός 7 φορές εξαιτίας του μονοθεσίου. Δε μπορώ να δεχτώ ούτε το 6 στις 7 ούτε καν το 5 στα 7. Τι να μας πει ο Μπότας? Δεν οδηγάει το ιδιο αξιόπιστο αυτοκίνητο? Γιατί δεν είναι/ ήταν ανταγωνιστικός ?
Ο Bottas φέτος είναι 2ος. Αν δεν υπήρχε ο Hamilton, ο Bottas θα ήταν ο Πρωταθλητής. Θεωρείς ότι είναι καλύτερος από τον Leclerc ή τον Verstappen? Δεν είναι, απλά οδηγεί το καλύτερο μονοθέσιο! Στον προηγούμενο αγώνα ο Russell παραλίγο θα κέρδιζε, επειδή οδηγούσε Mercedes, σήμερα έφαγε γύρο επειδή οδηγούσε Williams!!!
Ο Bottas οδηγάει Merc λίιιιιγο περισσότερο καιρό από τον Russel και είναι σταθερά δεύτερος και καταυδρωμένος. Σταθερά. Κι όχι μόνο αυτό αλλά τις περισσότερες φορές δίνει μάχη να κρατήσει τη θέση του κι όχι να επειλήσει τον Hamilton Το ότι ο Russell οδήγησε καλά σε ένα αγώνα με ένα πολύ καλό αμάξι τι μας λέει ? Τίποτα!!!
-
Μας λέει ότι αν οδηγείς το καλύτερο μονοθέσιο, και είσαι κάπως καλός, κερδίζεις. Μπορώ να σου ονοματίσει τουλάχιτον 5 πιλότους που θα έπαιρναν το Πρωτάθλημα φέτος αν οδηγούσαν Mercedes. Όπως και άλλους 5-10 το 2004 που η Ferrari έφτιαχνες αντίστοιχα διαστημόπλοια.
-
Θεωρω πως αν ο τρελος Μοντογια ειχε το αυτοκινητο του Σουμαχερ εκεινα τα χρονια,θα εριχνε γυρο στον δευτερο!!!!!!αν δεν ειχε αγορασει οικοπεδακι σε καμια καμπη,να τα λεμε και αυτα.
-
Δηλαδή ποιος κερδίζει τελικά? Αυτός που οδηγάει το καλύτερο μονοθέσιο και είναι πολύ καλός?
Αυτός που οδηγεί το καλύτερο μονοθέσιο και είναι κάπως καλός?
Αυτός που οδηγάει το καλύτερο μονοθέσιο και είναι κακός?
Εγώ που οδηγάω το καλύτερο μονοθέσιο ?
Και οι 4?
-
Όποιος είναι πιο κωλόφαρδος!!! Υπό συνθήκες μπορεί να κερδίσουν όλοι!!!
Για νίκη σε αγώνα μιλάμε, για πρωτάθλημα, αλλάζουν τα πράγματα!!!
Αν ο συνδυασμός είναι καλύτερο μονοθέσιο - καλύτερος οδηγός, δεν χρειάζεται συζήτηση (πχ Σουμάχερ 2004 - πρωτάθλημα από το καλοκαίρι!!!)
Βασικό είναι το μονοθέσιο (πρέπει οπωσδήποτε να είναι στα 2-3 καλύτερα της σεζόν!!!) Μέτα πάμε στον οδηγό (πρέπει να είναι στους 5 καλύτερους)
Μετά παίζει ρόλο ο συνδυασμός. πχ περισσότερες πιθανότητες έχει το 2ο καλύτερο μονοθέσιο με τον 3ο οδηγό από το 3ο καλύτερο μονοθέσιο με τον 2ο οδηγό (αλλά θα είναι σούπερ ντέρμπι).
Βέβαια παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες! Τακτική ομάδας, εκπαίδευση σε πιτ (η ferrari φέτος σε χρόνους πιτ ήταν άθλια)
-
Προσοχή. Επειδή χρησομοποίησα τη φράση 'ποιος κερδίζει', σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα να νικήσει 1,2,3, 10 αγώνες. Εδω λέμε εαν ο Χάμιλτον είναι ένα θρύλος στη F1 λόγω των ικανοτήτων του, λόγω του αυτοκινήτου που οδηγάει ή συνδιασμός και των 2. Για όσους δεν έχουν καταλάβει, ξαναλέω, το άτομο εχει βγει πρωταθλητής 7 φορές.
-
Ο Χάμιλτον είναι από τους καλύτερους! Τουλάχιστον για την 20ετία, ίσως ο καλύτερος!!! Αλλά δεν πάλευε για τίτλο από το 2009 εώς το 2013 που δεν είχε το καλύτερο μονοθέσιο και αυτό λέει αρκετά!!! Αντιθέτως αλλοι με υποδεέστερα μονοθέσια εκείνη την περίοδο πάλευαν για πρωταθλημα (το 2009 το πήρε ο Μπάτον που είχε το καλύτερο μονοθέσιο και το 2010-2013 o Φετελ που επίσης ειχε καλύτερο μονοθέσιο), ο Χάμιλτον ήταν 4ος-5ος-6ος στην τελική καταταξη των πρωταθληματων και άλλοι ήταν οι 2οι-3οι (Αλονσο κλπ)!!!
Για να τον χαρακτηρίσουμε θρύλο της φόρμουλα 1 πρέπει να βρεθεί σε μη κορυφαίο μονοθέσιο και να είναι σε θέση να είναι από τους πρώτους!!! Κατι τέτοιο δεν έχει γίνει! (από το 2014 η μερσεντές είναι από πολύ καλύτερο έως πάρα πολύ καλύτερο μονοθέσια από τα υπόλοιπα)
Π.χ. όπως ο Σουμάχερ το 1996-1999 και το 2005-6 και πολλοί άλλοι θρύλοι της φόρμουλα 1 που κέρδιζαν πρωταθλήματα ή και δεν τα κέρδιζαν και με μη κορυφαία μονοθέσια!
επαναλαμβάνω
'Βασικό είναι το μονοθέσιο (πρέπει οπωσδήποτε να είναι στα 2-3 καλύτερα της σεζόν!!!) Μέτα πάμε στον οδηγό (πρέπει να είναι στους 5 καλύτερους)'
Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα από τον Ρασελ που όταν καβαλησε το διαστημοπλοιο της μερσεντές θα κερδιζε ανετα (αν δεν ήταν η μ@λ@κία της ομάδας) . Επίσης αποδείχτηκε ότι η μερσεντες είναι διαστημόπλοιο σε σχέση με τα άλλα μονοθέσια που όποιος την καβαλάει, σχεδόν κερδιζει
Τωρα αν ο Χαμιλτον είναι 1ος 3ος ή 5ος απο τους οδηγούς που είναι στο grid αυτή τη στιγμή, το συζητάμε.
Αλλά να έχουμε στο μυαλό μας το εξής αν από το 1994 ώς το 2006 ο Σουμαχερ είχε το λίγο μονοθέσιο θα είχε 13 πρωταθληματα, αφού όλες αυτές τις σεζόν ο Σουμάχερ ήταν 1ος-2ος-3ος και το 99 5ος!!! Αλλά η Ουλιαμς ηταν πολύ καλύτερη το 1996-97 (1-2 οι Χιλ και Βιλνεβ το 1996), όπως η μακλαρεν το 1998 και ρενω το 2005-6 (κατι που φαίνεται και απο τις επιδόσεις των 2ων οδηγών μιας ομάδας). το 1999 ο Σουμαχερ ειχε τραυματιστεί και παραλίγο να το παρει ο Ιρβάιν (που η Φερραρι είχε καλύτερο μονοθέσιο), αλλά εκει επαιξε ρολο το οτι ο Χακκινεν ήταν αρκετά καλύτερος οδηγός!
Με τον Χαμιλτον κατι τέτοιο δεν έχει συμβεί!!!
Με την Μακλαρεν που είχε καλυτερο μονοθεσιο το 07-08 (ελάχιστα απο την Φερραρι, αλλά καλύτερο) ο Χαμιλτον πηρε πρωτάθλημα το 08, το 09 και το 11 ήταν 5ος και το 2010 το 12 και το 13 ήταν 4ος. Ειδικά το 11 που ήταν 5ος, ήταν πισω από τον Μπάτον που ήταν 2ος στην τελική καταταξη! Ενώ το 12 ο Μπατον ήταν μόνο 2 βαθμούς πίσω στην τελική κατάταξη!
-
Το 2007 και 2008 καλύτερο μονοθέσιο είχε η Ferrari, όπως φαίνεται από τις συνολικές νίκες και τα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών. Το δε 2006 παίχτηκες η ατυχία η Ferrari να χάσει το Κατασκευαστών, ενώ είχε περισσότερες νίκες, λόγω καλών πλασαρισμάτων των Renault.
-
Το 2007 και 2008 καλύτερο μονοθέσιο είχε η Ferrari, όπως φαίνεται από τις συνολικές νίκες και τα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών. Το δε 2006 παίχτηκες η ατυχία η Ferrari να χάσει το Κατασκευαστών, ενώ είχε περισσότερες νίκες, λόγω καλών πλασαρισμάτων των Renault.
To 2006 ήταν καλύτερη η Renault για αυτό και τα καλύτερα πλασαρίσματα των οδηγών της, Δία.
το 2007 η Mclaren έχασε το πρωτάθλημα κατασκευαστών επειδή μηδενίστηκε λόγω παρανομίας (αν θυμάμαι καλά), ενώ Alonso και Hamilton ήταν μόνο 1 βαθμό πίσω από τον Raikkonen (109-109-110),
Για το 2008 έχεις δίκιο, αλλά αν δεν ήταν ο κοβαλάινεν και ήταν άλλος οδηγός στη μακλάρεν ίσως να ήταν διαφορετική η τελική κατάταξη στους κατασκευαστές.
Τέλος πάντων λεπτομέρειες! Οι 2 μας (εκτός από άλλα πράγματα) συμφωνούμε ότι κύριο λόγο παίζει το μονοθέσιο
Formula 1, Γενικά Νέα!!!