-
Το quality control δεν παίζει κανένα ρόλο με το λανθασμένο σχεδιασμό του κινητήρα, επίσης για το μεταχειρισμένο αναφέρομαι στο φίλο που λέει για το 1000αρι yaris...εγώ που έχω γαλικό αντίστοιχης χρονολογίας με τα συγκεκριμένα yaris και auris ούτε λάδια καίει, καλθτερη οδική συμπεριφορά έχει , καλύτερες επιδόσεις γιατί είναι τουρμπακι οπότε τι να το κάνεις τον Ιάπωνα αν δεν έχει ούτε αξιοπιστία....επίσης μη νομίζουν κάποιοι ότι τα made in japan στερούνται προβλημάτων ειχαμε civic sedan του 2006 made in japan και μας είχε βγάλει τη Παναγία και ο αντιπρόσωπος σφύριζε αδιάφορα
-
Αν είναι εύκολο να μην συνεχίσουμε τη διαμάχη του τι φταίει στην αυτοκινητοβιομηχανία και τι είναι καλό ή κακό.
Ας μείνουμε στο θέμα που είναι ο κινητήρας 1nr-fe ώστε να διευκολύνουμε μελλοντικούς αναγνώστες που έχουν πρόβλημα με αυτό τον κινητήρα.
-
Σχετικά με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων, έχει γραφεί πολλές φορές σε αυτό το θέμα ότι τα αυτοκίνητα μετά τον 2008 δεν έχουν καμία σχέση με πριν. Γιατί? Γιατί υπάρχουν πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που για να επιτευχθούν αλλάζει η σχεδίαση του κινητήρα σε βάρος της αξιοπιστίας , σε συνδυασμό με το κόστος παραγωγής που πρέπει να πέσει και έτσι κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου δίνεται σε 3ες εταιρίες για παραγωγή, με χαμηλότερη ποιότητα και συναρμολόγηση σε χώρες με χαμηλής εξειδίκευσης εργατικό δυναμικό.
Όσον αφορά το συνεργείο που κάνει τον καθαρισμό δεν το ξέρω (αλλιώς θα το έγραφα). Ξέρω όμως πως μπορεί να το βρει κάποιος.
Το υγρό του καθαρισμού το φέρνει ο ακόλουθος αντιπρόσωπος http://www.motorlube.gr/ ή το ψάχνετε στο ebay (στη διπλή τιμή λόγω μεταφορικών)
- Παίρνετε τηλέφωνο στο μαγαζί 210.5615347, ρωτάτε αν έχει το Xado σπρέι καθαρισμού ελατηρίων. Αν το έχει, ζητάτε να σας πουν ποιο είναι το συνεργείο που θα κάνει τον καθαρισμό (είναι στην ίδια περιοχή και τα 2).
- Παίρνετε τηλέφωνο το συνεργείο και κλείνετε ραντεβού.
- Πριν το ραντεβού, την ίδια μέρα, αγοράζετε το υγρό + λάδια/φίλτρο, από τον αντιπρόσωπο και μετά πάτε στο συνεργείο. (Έχετε κατά νου πως χρειάζεστε 3 ώρες τουλάχιστον. 1 ώρα μόνο, θέλει για να κρυώσει ο κινητήρας με το που φτάσετε.) Το κόστος είναι περίπου 15€ το υγρό + περίπου 20€ τα εργατικά (ρωτήστε στο τηλ για ακριβή ποσά). Κάποιοι βάζουν παράλληλα και καθαριστικό κινητήρα (engine flush) με 15€ επιπλέον.
Η διαδικασία του καθαρισμού πρέπει να γίνει όταν έχει έρθει η ώρα της αλλαγής λαδιών. Συνολικό κόστος υπολογίζετε για καθαρισμό 50€ περίπου + 50€ για τα λάδια/φίλτρο (που ούτως ή άλλως θα αλλάζατε).
Φυσικά έχω γράψει οδηγίες για όσους θέλουν λίγες σελίδες πριν, ώστε να κάνουν την εφαρμογή μόνοι τους.
Για το καθαρισμό το συνεργείο που με σύστησαν απο το motorlube μου πήρε για τον καθαρισμό και για την αλλαγή λαδιών 15 Ευρώ εργασία.
Να συμπληρώσω στα πιο πάνω σχόλια μου ότι έχοντας κάνει 3000 χλμ απο το καθαρισμό άλλαξα πάλι λάδια γιατί φαίνονταν αρκετά νερομένα και μαύρα, θεώρησα πως είχαν μείνει υπολείματα του XADO μέσα και συνέχισαν να κάνουν δουλειά. Εννοείται πως στον καθαρισμό είχα αλλάξει λάδια επι τόπου.
-
Λοιπόν, στο yaris έχω κάνει 6-7 καθαρισμούς με το xado. Μετά τον τελευταίο, το αμάξι έχει κάνει 2.500 km και υπολογίζω ότι έχει κάψει γύρω στα 600-700 ml λάδι. Να σημειώσω ότι τα τελευταία 10k km βάζουμε λάδι 0-20. Αν εξαιρέσει κανείς το μικρό κροτάλισμα στην πρωινή εκκίνηση, δεν είχαμε άλλο πρόβλημα με τα λάδια. Να φανταστεί κανείς ότι με κατανάλωση 1,5 λίτρο λάδι στα 1.000 km, το είχαμε ξεγράψει.. Βρε λες;
-
επίσης μη νομίζουν κάποιοι ότι τα made in japan στερούνται προβλημάτων ειχαμε civic sedan του 2006 made in japan και μας είχε βγάλει τη Παναγία και ο αντιπρόσωπος σφύριζε αδιάφορα
Εισαι σιγουρος? Αυτο ηταν Τουρκικο
-
Τα MY06 χωρίς vsa ήταν japan μετά πήγε Τουρκία
-
Λοιπόν, στο yaris έχω κάνει 6-7 καθαρισμούς με το xado. Μετά τον τελευταίο, το αμάξι έχει κάνει 2.500 km και υπολογίζω ότι έχει κάψει γύρω στα 600-700 ml λάδι. Να σημειώσω ότι τα τελευταία 10k km βάζουμε λάδι 0-20. Αν εξαιρέσει κανείς το μικρό κροτάλισμα στην πρωινή εκκίνηση, δεν είχαμε άλλο πρόβλημα με τα λάδια. Να φανταστεί κανείς ότι με κατανάλωση 1,5 λίτρο λάδι στα 1.000 km, το είχαμε ξεγράψει.. Βρε λες;
Καλησπέρα φίλε,
Αυτό με το κροτάλισμα το πρωί τί εννοείς ακριβώς; Γιατί εμένα στα πρώτα μέτρα στις 2000 στροφές περίπου ακούγεται πτερούγισμα σαν καδένα, την άλλαξα την καδένα αλλά δεν βελτιώθηκε αυτό.
-
Ας μπω και εγώ στην παρέα σας...βασικά ο πατέρας μου.
Αγοράστηκε καινούργιο 01/2010. Σε ερώτηση για τον τύπο λαδιού μου είχαν πει 10-40 και αντέδρασα επειδή ήθελα 0-20. Έπεσαν τα μαστόρια να με φάνε πριν φύγουν οι γονείς μου με το αυτοκίνητο ότι θα 'χαλάσει' με 0-20 για το κλίμα μας και επειδή φοβήθηκε και ο πατέρας μου συμβιβάστηκε έστω στο 5-30. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 111.500 και κλέινει χρόνο από την προηγούμενη αλλαγή και 6,5κ. Η στάθμη είναι στην μέση.
Οδήγηση σε επαρχεία, παπουδίστικη. 1 χρόνο μετά την αγορά (2011) το αυτοκίνητο όταν έπαιρνε μπροστά σαν να ρετάριζε κάποιες φορές και σε ερώτηση που είχε κάνει ο πατέρας μου ήταν ότι έπρεπε να ανοιχτεί ο κινητήρας για ρεκτιφιέ και θα επιδιορθωθεί. Φυσικά και δεν το κάναμε. Αν ξέραμε για την αστοχία αυτή φυσικά και θα είχαμε δεχτεί. Το θέμα όμως είναι ότι δεν μας εξήγησαν πως και γιατί.
Οπότε πάμε και εμείς για καθαρισμό με το σπρέι από την επόμενη εβδομάδα που θα έρθει και αλλαγή από εδώ και πέρα στα 5κ ενώ άλλαζε στα 7,5κ.
Θα ενημερώσω για την εξέλιξη. Υπάρχει η τεχνική οδηγία στα ελληνικά; Έχει στείλει κάποιος στον συνήγορο του πολίτη; θα βοηθούσε αν είχαμε χειροπιαστά πράγματα επειδή είμαι διατεθημένος να στείλω έστω μία επιστολή. Ποτέ δεν ξέρεις.
Καλές γιορτές.
Προσθήκη
1)Σε λάδια έχουν προταθεί 2. Της Liqui Moly και Eneos; Έχουμε δει καλύτερα αποτελέσματα με κάποιο εκ των 2; όσο μπορεί να συγκρίνει κάποιος.
- Μου προτάθηκε επ΄σιης από το μαγαζί να πάρω και αυτό για καλύτερο αποτέλεσμα. Το έχει δοκιμάσει κάποιος;
-
Ας μπω και εγώ στην παρέα σας...βασικά ο πατέρας μου.
Αγοράστηκε καινούργιο 01/2010. Σε ερώτηση για τον τύπο λαδιού μου είχαν πει 10-40 και αντέδρασα επειδή ήθελα 0-20. Έπεσαν τα μαστόρια να με φάνε πριν φύγουν οι γονείς μου με το αυτοκίνητο ότι θα 'χαλάσει' με 0-20 για το κλίμα μας και επειδή φοβήθηκε και ο πατέρας μου συμβιβάστηκε έστω στο 5-30. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 111.500 και κλέινει χρόνο από την προηγούμενη αλλαγή και 6,5κ. Η στάθμη είναι στην μέση.
Οδήγηση σε επαρχεία, παπουδίστικη. 1 χρόνο μετά την αγορά (2011) το αυτοκίνητο όταν έπαιρνε μπροστά σαν να ρετάριζε κάποιες φορές και σε ερώτηση που είχε κάνει ο πατέρας μου ήταν ότι έπρεπε να ανοιχτεί ο κινητήρας για ρεκτιφιέ και θα επιδιορθωθεί. Φυσικά και δεν το κάναμε. Αν ξέραμε για την αστοχία αυτή φυσικά και θα είχαμε δεχτεί. Το θέμα όμως είναι ότι δεν μας εξήγησαν πως και γιατί.
Οπότε πάμε και εμείς για καθαρισμό με το σπρέι από την επόμενη εβδομάδα που θα έρθει και αλλαγή από εδώ και πέρα στα 5κ ενώ άλλαζε στα 7,5κ.
Θα ενημερώσω για την εξέλιξη. Υπάρχει η τεχνική οδηγία στα ελληνικά; Έχει στείλει κάποιος στον συνήγορο του πολίτη; θα βοηθούσε αν είχαμε χειροπιαστά πράγματα επειδή είμαι διατεθειμένος να στείλω έστω μία επιστολή. Ποτέ δεν ξέρεις.
Καλές γιορτές.
Προσθήκη
1)Σε λάδια έχουν προταθεί 2. Της Liqui Moly και Eneos; Έχουμε δει καλύτερα αποτελέσματα με κάποιο εκ των 2; όσο μπορεί να συγκρίνει κάποιος.
- Μου προτάθηκε επ΄σιης από το μαγαζί να πάρω και αυτό για καλύτερο αποτέλεσμα. Το έχει δοκιμάσει κάποιος;
-
Λάδια δεν παίζει ρόλο η μάρκα. Αρκεί να είναι σίγουρα αυθεντικά απο εκεί που τα αγοράζεις. Εγω προσωπικά προτιμώ mobil 1 πράσινα. Διαφορά αποκλείεται να δει και να έχει αξιοπιστη άποψη κάποιος αν δεν κάνει χημική ανάλυση.
-
Οδηγία στα Ελληνικά δεν υπάρχει. Αν βρεις γνωστό σου σε εξουσιοδοτημένο ΤΟΥΟΤΑ, θα σου βρει.
-
Το μαγαζί δίκιο έχει. Για να γίνει σωστή δουλεια χρειάζεται και το προιόν που δείχνεις. Πολλοί το έχουν βάλει με επιτυχία. Φυσικά μετά ακολουθεί αλλαγή λαδιών.
-
Ο συνήγορος τι να σου πει για αυτοκίνητο που μετά απο 10 χρόνια καίει λάδια?! ΟΚ αν υπήρχε μαζική αγωγή και πίεση προς την ΤΟΥΟΤΑ και προβολή στα ΜΜΕ, τότε θα μπορούσε να δοθεί μια γενναία έκπτωση επισκευής πχ 1500€ τελικη τιμηα. Μέχρι εκεί όμως.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά και για την όλη βοήθεια εδώ μέσα.
Πήρα και το flush και βλέπουμε.
Διαφωνώ για τον συνήγορο. Θα μπορούσε να ΄γίνει κάτι. Στην χειρότερη θα πληρώναμε μόνο τα εργατικά. Εγώ πάντως θα στείλω όταν βρω χρόνο και θα αναφέρω για την εξέλιξη.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά και για την όλη βοήθεια εδώ μέσα.
Πήρα και το flush και βλέπουμε.
Διαφωνώ για τον συνήγορο. Θα μπορούσε να ΄γίνει κάτι. Στην χειρότερη θα πληρώναμε μόνο τα εργατικά. Εγώ πάντως θα στείλω όταν βρω χρόνο και θα αναφέρω για την εξέλιξη.
Καλησπέρα φίλε,
Όσον αφορα την εφαρμογή του Flash που έβαλες μπορείς να μου πείς περισσότερες πληροφορίες. Το έβαλες μετά τον καθαρισμό του xado?το έκανες την ίδια στιγμή; σε ποιο συνεργείο και με ποιό τρόπο; Αν θες στείλε μου στο Mail και το τηλεφωνο σου να το συζητήσουμε.
-
fabil wrote:
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά και για την όλη βοήθεια εδώ μέσα.
Πήρα και το flush και βλέπουμε.
Διαφωνώ για τον συνήγορο. Θα μπορούσε να ΄γίνει κάτι. Στην χειρότερη θα πληρώναμε μόνο τα εργατικά. Εγώ πάντως θα στείλω όταν βρω χρόνο και θα αναφέρω για την εξέλιξη.
Καλησπέρα φίλε,
Όσον αφορα την εφαρμογή του Flash που έβαλες μπορείς να μου πείς περισσότερες πληροφορίες. Το έβαλες μετά τον καθαρισμό του xado?το έκανες την ίδια στιγμή; σε ποιο συνεργείο και με ποιό τρόπο; Αν θες στείλε μου στο Mail και το τηλεφωνο σου να το συζητήσουμε.
Καλησπέρα.
Δεν το έχω βάλει ακόμα. Τρίτη-Τετάρτη υπολογίζω να έρθει οπότε από το νέο έτος θα κλείσω ραντεβού για σέρβις.
Το βάζεις την μηχανή και κάνεις κάποια χιλιόμετρα. Αναφέρει για 150-200χλμ. Αλλά εγώ θα του κάνω περίπου 100χλμ μονοκόματα (σκέφτομαι μήπως κάνω ζημιά με παραπάνω) και μετά απευθείας στο συνεργείο για να κρυώσει σε καμία ώρα ώστε να βγάλουμε μπουζί και να βάλουμε το xado.
Θα σου στείλω και το τηλ μου αν θέλεις να με ρωτήσις κάτι. Μου εξήγησε και το μαγαζί πως να βάλω ο xado.
-
Ψεκάζεις ισόποσα σε κάθε κύλινδρο. Εγώ πήρα 2 σπρέι επειδή έχει αναφερθεί ότι ίσως δεν φτάνει για τον 4ο. Οπότε σκοπεύω να ψεκάσω για 3-4 δευτερόλεπτα σε κάθε κύλινδρο και με το που τελειώσω με τον 4ο μετά να ξεκινήσω με το 2ο σπρέι πάλι με ψέκασμα από τον 4ο κύλινδρο προς τον 1ο.
-
Βαζεις μόνο τα μπουζί και γυρίζεις μίζα για να αλλάξουν θέση οι κύλινδροι.
3.Περιμένεις 20-30 λετπα για να ενεργήσει και μετά ξαναμιζάρεις και περιμένεις άλλαα 5-10.
- Βάζεις καλώδια και έτοιμο για αλλαγή λαδιών. Απλά δεν θυμάμαι αν θέλει μετά την 2η αναμονή αν θέλει ξανά μιζάρισμα ώστε να καθαρίσουν καλύτερα ή να φύγουν οι επικαθίσεις και μετά να αλλάξεις λάδια-φίλτρο.
Καλές γιορτές και Καλά Χριστούγεννα!
-
-
Πρόσεχε μην μείνει πολύ υγρό μέσα στους κυλίνδρους! Χωρίς μπουζί μιζαρε κ βάλε πανί από πάνω.
-
Εννοείς να μην βάλω καθόλου τα μπουζί;
-
Στην Αθήνα η στο Ιρκούτσκ είναι το αυτοκίνητο;
-
Καλησπέρα φίλε,
Όσον αφορα την εφαρμογή του Flash που έβαλες μπορείς να μου πείς περισσότερες πληροφορίες. Το έβαλες μετά τον καθαρισμό του xado?το έκανες την ίδια στιγμή; σε ποιο συνεργείο και με ποιό τρόπο; Αν θες στείλε μου στο Mail και το τηλεφωνο σου να το συζητήσουμε
Το συγκεκριμένο engine flush το βάζεις λίγα λεπτά πριν την αλλαγή λαδιών, μέσα στα λάδια απο την τάπα λαδιων. Αν διαβάσεις το link περιγραφει τι είναι και πως το χρησιμοποιείς. Μόνο του αν το βάλεις, μάλλον δεν κάνει κάτι. Συνδυαστικά με τον καθαρισμό με το υγρό xado, μάλλον κάτι κάνει.
-
Δεν το έχω βάλει ακόμα. Τρίτη-Τετάρτη υπολογίζω να έρθει οπότε από το νέο έτος θα κλείσω ραντεβού για σέρβις.
Το βάζεις την μηχανή και κάνεις κάποια χιλιόμετρα. Αναφέρει για 150-200χλμ. Αλλά εγώ θα του κάνω περίπου 100χλμ μονοκόματα (σκέφτομαι μήπως κάνω ζημιά με παραπάνω) και μετά απευθείας στο συνεργείο για να κρυώσει σε καμία ώρα ώστε να βγάλουμε μπουζί και να βάλουμε το xado.
Θα σου στείλω και το τηλ μου αν θέλεις να με ρωτήσις κάτι. Μου εξήγησε και το μαγαζί πως να βάλω ο xado.
-
Ψεκάζεις ισόποσα σε κάθε κύλινδρο. Εγώ πήρα 2 σπρέι επειδή έχει αναφερθεί ότι ίσως δεν φτάνει για τον 4ο. Οπότε σκοπεύω να ψεκάσω για 3-4 δευτερόλεπτα σε κάθε κύλινδρο και με το που τελειώσω με τον 4ο μετά να ξεκινήσω με το 2ο σπρέι πάλι με ψέκασμα από τον 4ο κύλινδρο προς τον 1ο.
-
Βαζεις μόνο τα μπουζί και γυρίζεις μίζα για να αλλάξουν θέση οι κύλινδροι.
3.Περιμένεις 20-30 λετπα για να ενεργήσει και μετά ξαναμιζάρεις και περιμένεις άλλαα 5-10.
- Βάζεις καλώδια και έτοιμο για αλλαγή λαδιών. Απλά δεν θυμάμαι αν θέλει μετά την 2η αναμονή αν θέλει ξανά μιζάρισμα ώστε να καθαρίσουν καλύτερα ή να φύγουν οι επικαθίσεις και μετά να αλλάξεις λάδια-φίλτρο.
Καλές γιορτές και Καλά Χριστούγεννα!
Λάθος έχεις καταλάβει τις οδηγίες. Διάβασε ξανά
https://forum.4troxoi.gr/comment/2105795330#comment-2105795330
-
-
Καλημέρα και Χρόνια πολλά, Τα βήματα που ανέφερα ήταν ακριβώς αυτά που μου είπαν από το κατάστημα. Δεν υπήρχαν δικές μου προσθήκες. Οι δικές σου οδηγίες είναι πιο λεπτομερείς οπότε μάλλον σε εμένα θα είπε την σύντομη εκδοχή. Δεν ήξερα για ασφαλειες, πετσέτες, και βόλτα αφου το βάλεις μπροστά.
Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα και Χρόνια πολλά, Τα βήματα που ανέφερα ήταν ακριβώς αυτά που μου είπαν από το κατάστημα. Δεν υπήρχαν δικές μου προσθήκες. Οι δικές σου οδηγίες είναι πιο λεπτομερείς οπότε μάλλον σε εμένα θα είπε την σύντομη εκδοχή. Δεν ήξερα για ασφαλειες, πετσέτες, και βόλτα αφου το βάλεις μπροστά.
Ευχαριστώ.
Χρόνια πολλά φίλε μου.
Η αλήθεια είναι πως δεν γίνεται να σου πει τη διαδικασία μέσω τηλεφώνου αναλυτικά. Σου λένε στο περίπου τι πρέπει να κάνεις να έχεις μια ιδέα, να ξέρεις αν μπορείς τεχνικά να τα καταφέρεις.
Χονδρικά τις γράφει και στην επίσημη σελίδα του προϊόντος αν δεις. Απλά εγώ τις έγραψα πιο αναλυτικά αφού πρώτα τις εφάρμοσα στο δικό μου
-
Warm up the engine. It should be warmed but not hot
-
Unscrew the spark plugs. Disconnect ignition timing sensor, Hall device and commutator
-
Spray the content (for 5 sec) into each cylinder alternately through a nozzle hose. Screw the plugs back in. Wait for 10-20 minutes. Unscrew the plugs. Cover the plug holes with absorbing fabric to avoid dirt flying-out and getting onto the paint. Rotate the engine with the starter for several seconds
-
Place the spark plugs into their position
-
Start the engine and run it at moderate rpm for up to 15 minutes. During this period softened remains of carbon will be removed through the exhaust system
-
-
Γεια σας ομοιοπαθείς φίλοι !Είχα καταθέσει και παλιότερα τη δική μου εμπειρία , αλλά για κάποιο λόγο νομίζω ότι σβήστηκε .Τέλοσπάντων , θα αναφέρω συνοπτικά:Έχω ένα Auris τέλος 2009 στα 150.000 km τώρα . Ήδη από τα 100.000 έκαιγε περίπου 400ml /1000 km .Έκανα τότε καθαρισμό με Xado anticarbon spray πρόσθεσα και engine flush Liquid Moly , η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά , αλλά τώρα , μετά από 50.000 km , βρίσκομαι περίπου στην ίδια κατάσταση .Καίει κάτι λιγότερο από 400 ml .Όχι τραγικό , θα πείτε , αλλά , καθώς δε σκοπεύω να αλλάξω αυτοκίνητο σύντομα , προβληματίζομαι για το τι πρέπει να πράξω. Έχω στα χέρια μου ένα ρώσικο καθαριστικό , το LAVR ML -203. Διαβάζω πως είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για 20 - 30.000 km , σαφώς ανώτερο του xado αλλά με ενδεχόμενο ρίσκο για βαμμένες επιφάνειες . Χρειάζεται ίσως μετά την εφαρμογή ξήλωμα του κάρτερ λαδιού και καθαρισμός του. Έχει δοκιμάσει κανείς αυτή τη λύση; (Υποτίθεται ότι είναι απολύτως ασφαλές για άλλα μεταλικά και πλαστικά μέρη του συστήματος λίπανσης )Λέω πάντως να το δοκιμάσω . Η εναλλακτική είναι περίπου 1500 ευρώ σε φιλική τιμή (αλλαγή πιστονιών ελατηρίων κ.λ.π. ) Θα ήθελα τη γνώμη σας .Ευχαριστώ και καλές γιορτές με υγεία !
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού