Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή από qashqai σε hatchback
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αλλαγή από qashqai σε hatchback
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 20
    • 21
    • 8 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    403
    3710
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alex19 last edited by

      το φόκους είναι ξεκάθαρα πιο όμορφο από το σιβικ και δεν είναι παπουδιάρικο σχεδιαστικά. Πάντως πολύ αμφιβάλλω ότι έριξε ο γνωστός σου το κοριτσάκι με το σιβικ, περισσότερο λόγο χωρισμού θα το έβρισκα το διαστημόπλοιο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        alex19 @ad276 last edited by

        Προς τι τα αρνητικα σχολια για το 155αρι Φοκους;Αν ειναι η χωριτικοτητα του κινητηρα,νομιζα οτι ειχαν ξεπεραστει αυτα με τοσους χιλιαριδες που κυκλοφορουν πλεον..

        Ενα αλλο,την Μερσεντες Α την εχετε αποκλισει ολοι;Αν εξαιρεσει κανεις τα ηλιθια ταμπλετ που εχει για ταμπλο,ειναι ενα εξαιρετικο συνολο (ακριβο και αυτο βεβαιως).

        Γιατι βλεπω προβληματα τα Μπεμβε,προβληματα τα Αουντι,οποτε απ την γερμανικη τριπλετα ερχεται πιο αξιοπιστη η Μερσεντες (ή μηπως οχι;)

        Παντως εγω θα ψηφισω Φοκους.Το Σιβικ καλο αλλα και μαλλον ασχημο ειναι,και πολυ μακρυ και φαρδυ και εχει και Σαρακακη...

        Η μερσεντες είναι πολύ ακριβότερη από τη σειρά 1 , και δεν έχει λογική να την αγοράσεις μόνο για το σήμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dublin @alex19 last edited by

          το φόκους είναι ξεκάθαρα πιο όμορφο από το σιβικ και δεν είναι παπουδιάρικο σχεδιαστικά. Πάντως πολύ αμφιβάλλω ότι έριξε ο γνωστός σου το κοριτσάκι με το σιβικ, περισσότερο λόγο χωρισμού θα το έβρισκα το διαστημόπλοιο.

          Μάλλον το έριξε επειδή είναι πιτσιρικάς, πηγαίνει 5 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο την τελευταία δεκαετία, και επειδή 26-27 χρονών είχε τα λεφτά να αγοράσει και να συντηρεί Civic!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            ad276 @alex19 last edited by

            Η μερσεντες είναι πολύ ακριβότερη από τη σειρά 1 , και δεν έχει λογική να την αγοράσεις μόνο για το σήμα

            [/quote]

            Μην ξεχνσς ομως οτι πληρωσεις παιρνεις.Μπορει η Μερκ να ειναι ακριβοτερη αλλα απ οτι φαινεται ειναι πιο σξιοπιστη....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alex19 last edited by

              Η Α200 με καλό εξοπλισμό είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τη σειρά 1 το θέμα είναι ότι στοιχίζει στη καλύτερη 40000€, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και στα 40000 υπάρχουν και άλλες επιλογές

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • dimitriscsd
                dimitriscsd last edited by

                Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το focus 182 αυτή τη στιγμή.

                Και το Civic αξιόλογο σε όποιον αρέσει σαν εμφάνιση, αλλά στην παρούσα φάση ίσως είναι καλύτερα να περιμένει κάποιος το καινούριο. Εκτός και αν κάνουν κάποια τρομερή προσφορά στα ετοιμοπαραδοτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • storm
                  storm @alex19 last edited by

                  το φόκους είναι ξεκάθαρα πιο όμορφο από το σιβικ και δεν είναι παπουδιάρικο σχεδιαστικά. Πάντως πολύ αμφιβάλλω ότι έριξε ο γνωστός σου το κοριτσάκι με το σιβικ, περισσότερο λόγο χωρισμού θα το έβρισκα το διαστημόπλοιο.

                  Ο καθείς με τις απόψεις του. Εμένα και τσάμπα να μου έδιναν ένα Focus θα το έπαιρνα για να το πουλήσω.

                  Θα αγόραζα Focus αν μου τα είχε κάνει καρπούζια μία σύζυγος που θα ήθελε οικογενειακό.

                  Άρα, ο καθείς με τις απόψεις του.

                  Επίσης δεν ανέφερα πουθενά ότι το παλικάρι έριξε με το Civic το κοριτσάκι. Αγόρασε το Civic (χωρίς να ρωτήσει κανέναν) γιατί ήθελε κάτι που να φαίνεται και να δείχνει σπορ, με σχεδίαση που να ξεφεύγει από τα καθιερωμένα. Το Focus το έχουμε και σε εταιρικά στην εργασία μου. Δεν μου λέει τίποτα απολύτως και ας έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά ή τιμόνι ή φρένα κλπ... Στο μυαλό μου δεν μπορώ να το δω σαν σπορ νεανικό αυτοκίνητο. Τυπικό hatchbak όπως και αρκετά άλλα π.χ. το Leon μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dublin @dimitriscsd last edited by

                    Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το focus 182 αυτή τη στιγμή.

                    Και το Civic αξιόλογο σε όποιον αρέσει σαν εμφάνιση, αλλά στην παρούσα φάση ίσως είναι καλύτερα να περιμένει κάποιος το καινούριο. Εκτός και αν κάνουν κάποια τρομερή προσφορά στα ετοιμοπαραδοτα.

                    Νομίζω και εγώ, απλά να αναφέρω ότι περιμένουμε 3-4 C από PSA (DS/Opel/Peugeot/Citroen) από Ιανουάριο (το C4) μέχρι Σεπτέμβριο, θα φέρουν φέρουν ανακατατάξεις στην κατηγορία, και στη χειρότερη, μείωση τιμών στο Focus.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • dimitriscsd
                      dimitriscsd @storm last edited by

                      Storm δε ξέρω τι εκδόσεις focus MK4 έχετε στη δουλειά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να μη θεωρείς σπορ εμφανισιακά το st line! Και ειδικά το Χ. Έχει πολύ άγριες γραμμές και καμιά σχέση με τις άλλες εκδόσεις.

                      Dublin καλοδεχούμενες οι νέες προτάσεις ο ανταγωνισμός έχει πάντα θετικά αποτελέσματα προς τον καταναλωτή. Αμφιβάλω όμως αν κάποιο από αυτά τα μοντέλα θα απασχολήσει κάποιον που έχει ως προτεραιότητα τις επιδόσεις και το στήσιμο. Σε αυτά τα κομμάτια το focus και το Civic παίζουν μπάλα μόνα τους. Δε ξέρω αν πρόκειται να βγει καμία νέα Giulietta. Εκεί ίσως να έχει ενδιαφέρον!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alex19 last edited by

                        Το φόκους στην έκδοση stline x έχει το ίδιο body kit με το st. Προσωπικά είναι ζήτημα εάν έχω δει πάνω από 5 φορές το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο δρόμο εδώ στην Αθήνα και κανένα από αυτά δεν ήταν το 182αρι. Αν κριτήριο είναι να ξεχωρίζεις υπάρχουν πολλές επιλογές σε κάμπριο και κουπε μεταχειρισμένα 5ετίας με αυτά τα χρήματα. Το θέμα είναι να ξεχωρίζεις με κάτι όμορφο όχι με κάτι σαν το σιβικ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd last edited by

                          Καλό είναι να αγοράζουμε κάτι που να γουστάρουμε εμείς. Σε κάποιους αρέσει που η εμφάνιση του Civic και καλά κάνουν και το αγοράζουν άσχετα με τι μπορεί να πιστεύουν οι άλλοι.

                          Από εκεί και πέρα υπάρχουν και αντικειμενικά κριτήρια κοινώς αποδεκτά. Γι αυτό μου κάνει εντύπωση το σχόλιο του Storm σχετικά με το αν φαίνεται σπορ η γραμμή του st line. Δεν έχει καμία σχέση με το business πχ με τις 16αρες που συνήθως παίρνουν οι εταιρίες... Άλλο αμάξι!

                          Επίσης σχετικά με το 155 mhybrid που αναφέρθηκε πριν, έχω να πω πως πάει αναπάντεχα καλά για 1000ρι! Αν σας δωθει ευκαιρία δοκιμάστε το ή ας σας πάνε μια βόλτα αν το έχει γνωστός. Στο δε fiesta αυτό το μοτέρ πιστεύω θα είναι τρομερό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            pope4kos @ad276 last edited by

                            Προς τι τα αρνητικα σχολια για το 155αρι Φοκους;Αν ειναι η χωριτικοτητα του κινητηρα,νομιζα οτι ειχαν ξεπεραστει αυτα με τοσους χιλιαριδες που κυκλοφορουν πλεον..

                            Ενα αλλο,την Μερσεντες Α την εχετε αποκλισει ολοι;Αν εξαιρεσει κανεις τα ηλιθια ταμπλετ που εχει για ταμπλο,ειναι ενα εξαιρετικο συνολο (ακριβο και αυτο βεβαιως).

                            Γιατι βλεπω προβληματα τα Μπεμβε,προβληματα τα Αουντι,οποτε απ την γερμανικη τριπλετα ερχεται πιο αξιοπιστη η Μερσεντες (ή μηπως οχι;)

                            Παντως εγω θα ψηφισω Φοκους.Το Σιβικ καλο αλλα και μαλλον ασχημο ειναι,και πολυ μακρυ και φαρδυ και εχει και Σαρακακη...

                            Η A class θέλει να φτάσεις στα 35 x για να πάρεις α αυτοκίνητο με καλό επίπεδο εξοπλισμού  αντίστοιχου με σειρά 1 ,σιβικ και φοκους .Επισης το Α class απο το Α160 έως και το Α200 είναι με ημιακαμπτο ..και επειδή την έχω οδηγήσει αν δεν έχει την αίσθηση κανενός από τα τρία  που αναφέρω.  Και οι οθόνες αν δεν πάρεις τις μεγάλες και μείνεις με τις διαστάσεις των βασικών εκδόσεων δεν δείχνουν ωραίες. Επίσης σε φόρουμ τις Mercedes υπάρχουν πολλά παράπονα για τριγμούς και κακή  ποιότητα ειδικά στα χειριστήρια του κλιματισμού ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pope4kos @alex19 last edited by

                              [quote=ALEX19]

                              Για φόκους ίδια τιμή έχω και εγώ απλά από ότι είδα δεν έχουν ενημερώσει το σύστημα τους ως προς τα τέλη ταξινόμησης οπότε υπολογίζω κανα 600€ λιγότερο. Στην BMW από review στο εξωτερικό είδα ότι η 8.8 έχει το προηγούμενο σύστημα. Πάντως και η audi και η bmw διαφημίζουν στο εξωτερικό τα  over the air updates αλλά εδώ στην Ελλάδα είναι τελείως ανενημέρωτοι οι πωλητές με αποτέλεσμα να μη μπορείς να καταλάβεις τι ισχύει τελικά

                              [/quote εδώ δεν ξέρουν καν τις είναι αυτό. Με άκουγε σαν να του έλεγα κάτι εξωπραγματικό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pope4kos @alex19 last edited by

                                Η Α200 με καλό εξοπλισμό είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τη σειρά 1 το θέμα είναι ότι στοιχίζει στη καλύτερη 40000€, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και στα 40000 υπάρχουν και άλλες επιλογές

                                εχει ημιακαμπτο πίσω. Επειδή το οδήγησα υπερέχει στην δύναμη του κινητήρα αλλά ηbmw έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά..πιο σπορ  θα έλεγα. Επίσης είναι πιο καλη η κύλιση  στην bmw με καλύτερο σαφώς τιμόνι ..η ποιότητα επίσης της bmw είναι εκ πρώτης όψεως καλύτερη στο εσωτερικό ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pope4kos @dimitriscsd last edited by

                                  Storm δε ξέρω τι εκδόσεις focus MK4 έχετε στη δουλειά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να μη θεωρείς σπορ εμφανισιακά το st line! Και ειδικά το Χ. Έχει πολύ άγριες γραμμές και καμιά σχέση με τις άλλες εκδόσεις.

                                  Dublin καλοδεχούμενες οι νέες προτάσεις ο ανταγωνισμός έχει πάντα θετικά αποτελέσματα προς τον καταναλωτή. Αμφιβάλω όμως αν κάποιο από αυτά τα μοντέλα θα απασχολήσει κάποιον που έχει ως προτεραιότητα τις επιδόσεις και το στήσιμο. Σε αυτά τα κομμάτια το focus και το Civic παίζουν μπάλα μόνα τους. Δε ξέρω αν πρόκειται να βγει καμία νέα Giulietta. Εκεί ίσως να έχει ενδιαφέρον!

                                  σύμφωνα απόλυτα. Το st line x μόνο παπουδιστικο δεν είναι. Καμία σχέση ..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alex19 last edited by

                                    To θέμα είναι επιδόσεις (φοκους) ή ποιότητα και τεχνολογία (σειρά 1); Αυτό είναι το δίλημμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • dimitriscsd
                                      dimitriscsd @alex19 last edited by

                                      To θέμα είναι επιδόσεις (φοκους) ή ποιότητα και τεχνολογία (σειρά 1); Αυτό είναι το δίλημμα.

                                      Τεχνολογία; Τι τεχνολογία έχει δηλαδή η bmw που δε την έχει το focus;

                                      Μάλλον εννοείς επιδόσεις ή εμφάνιση σαλονιού; Αυτό το ερώτημα μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσεις, έχει να κάνει με τα γούστα σου.

                                      Προσωπικά διαλέγω επιδόσεις! Έπιπλα έχει και το ΙΚΕΑ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • storm
                                        storm @dimitriscsd last edited by

                                        Storm δε ξέρω τι εκδόσεις focus MK4 έχετε στη δουλειά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να μη θεωρείς σπορ εμφανισιακά το st line! Και ειδικά το Χ. Έχει πολύ άγριες γραμμές και καμιά σχέση με τις άλλες εκδόσεις.

                                        Αναφέρεσαι σε αυτό: https://www.ford.gr/cars/new-focus/models-specs/st-line-x    ;;;

                                        Σόρυ ρε φίλε, αλλά εγώ το Focus ποτέ δεν κατάφερα να το δω σαν σπορ αυτοκίνητο. Ούτε το Fiesta. Ούτε τις εκδόσεις τους με μασπιέδες και αεροτομές.

                                        Σε αντίθεση με τα Ιαπωνικά π.χ. το Civic ή το νέο Corolla τα οποία για μένα ξεχωρίζουν. Αναφέρομαι πάντα στην σχεδίαση του αυτοκινήτου. Εντάξει γούστα είναι αυτά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • P
                                          petermeter @alex19 last edited by

                                          Το λεον έχει την πιο αντιεργονομική καμπίνα στη κατηγορία ούτε ένα φυσικό διακόπτη πλην του πλήκτρου για τα αλαρμ. Είναι χειρότερο αυτοκίνητο από το γκόλφ σε όλα πλην της εξωτερικής εμφάνισης. Το audi είναι υπερτιμολογημένο η διαμόρφωση που έκανα με τον πωλητή έφτασε τις 34000€ και το αυτοκίνητο είχε ελάχιστο εξοπλισμό. Ενώ τα υλικά στη καμπίνα δεν ήταν καλύτερα από το γκόλφ. Σε πριμιουμ όχημα μόνο η bmw 118i υπάρχει αυτή τη στιγμή σε λογική τιμή και με αξιοπρεπή εξοπλισμό. Το θέμα με τη συνδεσιμότητα λύνεται μόνο με τη δεκάρα αφού είναι η μόνη που υποστηρίζει idrive7.

                                          αν εννοούμε ότι φυσικοί διακόπτες δεν είναι οι διακόπτες αφής τους οποίους έχει το Leon
                                          τότε είμαι περίεργος πόσους περισσότερους φυσικούς διακόπτες έχει το Golf

                                          επίσης χειρότερο αυτοκίνητο το Leon από το Golf σε ολα πλην της εξωτερικής εμφάινισης;

                                          • ας πούμε χειρότερο σε ευρυχωρία, όταν το Leon έχει όχι μόνο μεγαλύτερο μεταξόνιο για περισσότερους χώρους πίσω αλλά και μεγαλύτερο σαλόνι σε εσωτερικές διαστάσεις; (συνολικά το Golf και το Α3 είναι πιο μικρά και από Leon και από Focus)
                                          • χειρότερο και σε ασφάλεια, όταν στις μετρήσεις του euroncap με τα αυστηρότερα τεστ του 2020 αποδείχθηκε ασφαλέστερο κι από το Audi A3;
                                          • χειρότερο και σε οδική συμπεριφορά όταν λχ το Golf δεν καταφέρνει το τεστ ταράνδου πάνω από τα 69km/h και το Leon στα 75km./h (υπόψιν το Audi A3 στα 73, άρα το Golf είναι απογοητευτικά χειρότερο από όλα τα ομόσταυλα)
                                          • χειρότερο και στα ηλεκτρονικά του, όταν το Golf έχει το πιο προβληματικό infotainment του γκρουπ;

                                          θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά δεν έχει νόημα
                                          απλά να μη λέμε υπερβολές και δε χρειάζεται τόση μονομέρεια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Εμενα μ αρεσει πολυ το νεο golf αλλα η αληθεια ειναι πως οσοι τα οδηγησαν εβγαλαν πρωτο το leon.

                                            Πιθανον να δωσει η vw εμφαση στα suv και αφησε στα hatchbacks την seat να πραουσιασει πιο ολοκληρομενη προταση.

                                            Το μονο σημειο που πασχει το leon ειναι ο θορυβος τροχασμου εναντι του golf.

                                            Την εχουμε βρει τωρα! Οποιος θελει να ξεχωρησει μια εκδοση απο τν αλλη στον ιδιο ομιλο απλα βαζει παλαιοτερης γενιας ηχομονωση στους θολους.

                                            (Αν τα δειτε το παλιο ηχομονωτικο ειναι σαν ανακατεμενα υφασματα, ενω τα νεα ειναι παχυτερα απο αλλο υλικο και μονοχρωμα)

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 8 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr