Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia Sportage IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia Sportage IV
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 26 / 28
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    559
    5157
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamiespoursas @super-t last edited by

      δεν έχει κουμπί να το απενεργοποιείς το start stop;

      Κουμπί έχει, το θέμα είναι αν πρέπει να το απενεργοποιώ ή δεν τρέχει κάστανο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        super-t @jamiespoursas last edited by

        super@t wrote:

        δεν έχει κουμπί να το απενεργοποιείς το start stop;

        Κουμπί έχει, το θέμα είναι αν πρέπει να το απενεργοποιώ ή δεν τρέχει κάστανο.

        Ε μετά από ταξίδι ή μεγάλη διαδρομή άστο μισό λεπτό που λέει ο λόγος πριν το σβήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          tkin73 last edited by

          Ναι αλλά μπορεί να σβήσει μόνο του περιμένοντας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            super-t last edited by

            Απενεργοποιεί το start-stop πριν σταματήσει και περιμένει λίγο, δεν χάθηκε ο κόσμος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • I
              ioannism5 last edited by

              Μετά από 15 μήνες και 15300km άρχισα να ακούω έναν υποκοφο θόρυβο όταν δούλευε ο κινητήρας του αυτοκινήτου.

              Πίστευα ότι ο θόρυβος προέρχονταν από την μηχανή, αλλά τελικά αφού το πήγα στην αντιπροσωπεία και το ακούσαμε προσεκτικά, και αφού βάλαμε μπροστά και το test drive που είχαν εκεί και δεν έκανε θόρυβο, διαπιστώσαμε ότι ο ήχος προέρχονταν από την αντλία πετρελαίου.

              Έχει κάποιος άλλος από τους κατόχους του hybrid sportage αντίστοιχο θέμα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                tkin73 last edited by

                και σου είπαν για αντικατάσταση? ευτυχως είσαι εντος της μεγάλης εγγυησης σου γιατί αν θέλει αλλαγη το κοστός περνά τα 1000 ευρω.

                Αλλα μου κανει εντυπωση αντλια πετρελαίου σε αμάξι και μάλιστα με την αξιοπιστια της κια σχεδόν αστρωτο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • I
                  ioannism5 last edited by

                  Όχι βέβαια!!!

                  Μου είπαν να το δούμε με τον καιρό πως θα πάει και αν θα παραμείνει ο θόρυβος το ίδιο ή αν θα αυξηθεί...

                  Για το θέμα της εγγύησης είπαν ότι υπό προϋποθέσεις συμπεριλαμβάνεται και η αντλία, αλλά 'αν είναι να φτάσουμε εκεί κάτι θα κάνουμε και δεν θα πληρώσεις'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Eνταξει δεν ξερω ποσο υπαρκτος και ενοχλητικος ειναι ο θορυβος αλλα ειναι στεναχωρο σε νεο αμαξι να υπαρχει θορυβος προερχομενος κατω απο το καπο.

                    Και αυτο θα το παρακολουθουμε τι σημαινει? περιμένουμε μεχρι να βγάλει βλάβη? το αμαξι το πηρες χωρίς βορυβο ...δλδ αν δεν αυξηθει αλλα μεινει ετσι θα εχεις για τα υπολοιπα χρονια αυτον τον ηχο συντροφια?...

                    Και το σίγουρο είναι ο θορυβος απο μονος του να εξαφανιστεί δεν υπαρχει περίπτωση...

                    και αν η αντλια τα φτυσει μια μερα μετα την ληξη της εγγυησης τι θα κάνεις ? θα παρακαλάς για να στο περάσουν εντος εγγύησης?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • I
                      ioannism5 last edited by

                      Τελικά χτες και στα πλαίσια της εγγύησης έγινε αντικατάσταση του μοτέρ της αντλίας χαμηλής πίεσης καυσίμου.

                      Η εξυπηρέτηση τελικά από την αντιπροσωπεία ήταν άμεση και πολύ φιλική.

                      Δεν δείξανε δυσφορία ούτε ήταν αρνητικοί, αν και πρώτα έπρεπε να 'ακούσουμε' το test drive που είχανε καθώς και ένα καινούργιο που μόλις είχε παραληφθεί!

                      Πλέον το αυτοκίνητο είναι αθόρυβο όπως όταν το είχα αγοράσει!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Μάλλον την αντλία υψηλής πίεσης σου άλλαξαν δεν νομίζω να υπάρχει αντλία χαμηλής. Είναι απο τις σοβαρές ακριβές βλάβες που βγάζουν τα ντίζελ. Είναι περίεργο ότι εμφανίστηκε τόσο γρήγορα και σε μια τόσο αξιόπιστη εταιρεία αλλά όλα συμβαίνουν το θέμα είναι ότι καλυφθηκες όπως έπρεπε πλήρως. Το έχεις πάνω από δύο χρόνια; Το λέω γιατί αν το είχες πάνω από δύο σε κάποιους κατασκευαστές θα ήσουν εκτός εγγύησης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • S
                          super-t @tkin73 last edited by

                          Μάλλον την αντλία υψηλής πίεσης σου άλλαξαν δεν νομίζω να υπάρχει αντλία χαμηλής. ...

                          Πως πάει το καύσιμο από το ντεπόζιτο ως την αντλία υψηλής πίεσης;

                          Δεν λέω ότι είναι αυτό ή του αλλάξαν αυτή την αντλία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Φυσικά και υπάρχουν αντλίες καυσίμου υψηλής και χαμηλής πίεσης. Απλά μην το πείτε στον Dublin που νομίζει ότι τα ντίζελ βγάζουν 300.000 χλμ, ενώ τα βενζίνης σκορπάνε στα 100.000 και επιμένει κιόλας επειδή το άκουσε στο ΤΕΙ πριν 20 χρόνια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • D
                              dublin @realzeus last edited by

                              Φυσικά και υπάρχουν αντλίες καυσίμου υψηλής και χαμηλής πίεσης. Απλά μην το πείτε στον Dublin που νομίζει ότι τα ντίζελ βγάζουν 300.000 χλμ, ενώ τα βενζίνης σκορπάνε στα 100.000 και επιμένει κιόλας επειδή το άκουσε στο ΤΕΙ πριν 20 χρόνια...

                              Είπα εγώ τίποτα για τις αντλίες; είπα ότι σκορπάνε στα 100.000χλμ;

                              Τα diesel είναι κατηγορία από μόνα τους και έχουν τεράστιες εφαρμογές σε βιομηχανικό και εμπορικό επίπεδο, προφανεστατα επειδή έχουν πολλαπλά οφέλη, και ξεφεύγουν από το στενό όριο της αυτοκίνησης.

                              Εγώ πάντως περιμένω λιγότερες βλάβες στα ίδια χιλιόμετρα από τους diesel μου από τους αντίστοιχους 1.0 3κυλινδρους. Σίγουρα σε 10 χρόνια θα έχω κάποιο/-α από τα diesel μου. Θα το θυμάμαι!

                              Ας κάνει ο καθένας την προσωπική του έρευνα, από 1 ελαττωματικό εξάρτημα σε ένα ολοκαίνουργιο KIA, που μάλιστα φημίζονται για το πόσα λίγα πρόβληματα βγάζουν, εσύ έβγαλες συμπέρασμα ότι 'σκορπάνε' οι diesel;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • realzeus
                                realzeus @dublin last edited by

                                REALZEUS wrote:

                                Φυσικά και υπάρχουν αντλίες καυσίμου υψηλής και χαμηλής πίεσης. Απλά μην το πείτε στον Dublin που νομίζει ότι τα ντίζελ βγάζουν 300.000 χλμ, ενώ τα βενζίνης σκορπάνε στα 100.000 και επιμένει κιόλας επειδή το άκουσε στο ΤΕΙ πριν 20 χρόνια...

                                Είπα εγώ τίποτα για τις αντλίες; είπα ότι σκορπάνε στα 100.000χλμ;

                                Τα diesel είναι κατηγορία από μόνα τους και έχουν τεράστιες εφαρμογές σε βιομηχανικό και εμπορικό επίπεδο, προφανεστατα επειδή έχουν πολλαπλά οφέλη, και ξεφεύγουν από το στενό όριο της αυτοκίνησης.

                                Εγώ πάντως περιμένω λιγότερες βλάβες στα ίδια χιλιόμετρα από τους diesel μου από τους αντίστοιχους 1.0 3κυλινδρους. Σίγουρα σε 10 χρόνια θα έχω κάποιο/-α από τα diesel μου. Θα το θυμάμαι!

                                Ας κάνει ο καθένας την προσωπική του έρευνα, από 1 ελαττωματικό εξάρτημα σε ένα ολοκαίνουργιο KIA, που μάλιστα φημίζονται για το πόσα λίγα πρόβληματα βγάζουν, εσύ έβγαλες συμπέρασμα ότι 'σκορπάνε' οι diesel;

                                Δεν είναι θέμα προσωπικής έρευνας, είναι θέμα μηχανολογικής μελέτης. Στα αυτοκίνητα, το προσδόκιμο είναι ίδιο και στα βενζινοκίνητα, και στα πετρελαιοκίνητα. Απλά σε θυμήθηκα γιατί έλεγες ότι τα βενζίνης σκορπάνε μετά τα 100.000 χλμ και τα ντίζελ πάνε άνετα 300.000 χλμ, Φυσικά ούτε το ένα, ούτε το άλλο, ισχύει.

                                ΥΓ: Επειδή μίλησες για εφαρμογές εκτός αυτοκίνησης, για πολλά χρόνια είχα στην δουλειά μου ντίζελ μοτέρ 37.700 κυβικών (όχι δεν είναι λάθος, τριάντα επτά χιλιάδες, επτακόσια κυβικά), οπότε κάτι ξέρω κι από αυτά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • alex-mix
                                  alex-mix @realzeus last edited by

                                  ΥΓ: Επειδή μίλησες για εφαρμογές εκτός αυτοκίνησης, για πολλά χρόνια είχα στην δουλειά μου ντίζελ μοτέρ 37.700 κυβικών (όχι δεν είναι λάθος, τριάντα επτά χιλιάδες, επτακόσια κυβικά), οπότε κάτι ξέρω κι από αυτά...

                                  [/quote]ΧΆΧΑ Δία εγώ είχα στο στρατό τα BMP και θυμάμαι κάθε Παρασκευή μπαίναμε μέσα στον κινητήρα και βγάζαμε το λάδι που έχανε από τον κινητήρα με σφουγγάρια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    argosxolos last edited by

                                    Σορρυ για το οφ τοπικ.

                                    Σε ποιο στρατόπεδο ρε Αλεξ;Καλπάκι;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • alex-mix
                                      alex-mix @argosxolos last edited by

                                      Σορρυ για το οφ τοπικ.

                                      Σε ποιο στρατόπεδο ρε Αλεξ;Καλπάκι;

                                      Ναι ρε φίλε 99 με 2000 μετά πήγα φλωρινα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        argosxolos last edited by

                                        2001 εγώ μετά Κόνιτσα.καθε παρασκευη μας έβγαινε ο πατος για γρασαρισμα στα άρματα.τι ωραία χρόνια ανέμελα χεχε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • alex-mix
                                          alex-mix @argosxolos last edited by

                                          2001 εγώ μετά Κόνιτσα.καθε παρασκευη μας έβγαινε ο πατος για γρασαρισμα στα άρματα.τι ωραία χρόνια ανέμελα χεχε

                                          Όντως φίλε ανέμελα. Καταρχάς συγνώμη για το offtopic που θα πω.

                                          Θυμάμαι το 1ο καψόνι σαν νέος ήταν να ξυπνήσω κάποιον και να του πω ξύπνα απολυεσαι

                                          Ανοίγει τα μάτια του χαμογελάει και μου λέει 'ευχαριστώ, τώρα αρχίζουν τα δύσκολα'

                                          ΠΌΣΟ δίκιο ειχε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Πώς είναι ίδιο το προσδόκιμο όταν στα ντίζελ χιτώνια έμβολα μπιελες κυλινδροκεφαλες και γενικά όλη η μηχανή είναι πιο βαρέως τύπου από της βενζίνης?

                                            Φυσικά και οι ντίζελ ζοριζονται περισσότερο λόγο της μεγαλύτερης σχέσης συμπίεσης, από την άλλη βέβαια δουλεύουν σε χαμηλότερες στροφες αλλα βλέποντας απλά έναν κινητήρα πετρελαίου με έναν βενζίνης αποδομημενο θα πεις ότι του πετρελαίου θα αντέξει σίγουρα περισσότερο σαν κατασκευή.

                                            Είναι πολύ πιο βαρέως τύπου κατασκευή η ντίζελ μηχανή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 26 / 28
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr