Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 118
    • 119
    • 31 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2377
    30977
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @poliviosfp last edited by

      Ναι πολυβιε αυτο ειναι το καλο με το να διαφωνουμε ανταλλασουμε αποψεις, αυτο το τελευταιο γνωμικο για παραδειγμα δεν το γνωριζα να σου πω την αληθεια, ωραιο.

      Η προσεγγιση  μου εχει να κανει πιο πολυ με ολους οσους βλεπω γυρω μου καθημερινα, ολοι χρωστανε σε ολους. Αλλα ξαφνικα τον βλεπεις με audi, λες ρε γαμ@@ο , αυτος χρωστα, το ξερω προσωπικα οτι χρωστα,  τι παιζει εδω;

      Μετα βγαινεις για ποτακι, ο χαμος απο πολυ καλα αυτοκινητα....τι δουλεια κανεις ρωτας; καπου στο χιλιαρικο ειναι.....με ΤΗΝ αυτοκινηταρα απ εξω απο το μαγαζι...... και παει λεγοντας....

      Ε εγω θα πηγαινα με Κουλα πρωτη μουρη παρκαρισμενη. Τοσα βγαζω, τοσα μπορω.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap @poliviosfp last edited by

        Ναι πολυβιε αυτο ειναι το καλο με το να διαφωνουμε ανταλλασουμε αποψεις, αυτο το τελευταιο γνωμικο για παραδειγμα δεν το γνωριζα να σου πω την αληθεια, ωραιο.

        Η προσεγγιση  μου εχει να κανει πιο πολυ με ολους οσους βλεπω γυρω μου καθημερινα, ολοι χρωστανε σε ολους. Αλλα ξαφνικα τον βλεπεις με audi, λες ρε γαμ@@ο , αυτος χρωστα, το ξερω προσωπικα οτι χρωστα,  τι παιζει εδω;

        Μετα βγαινεις για ποτακι, ο χαμος απο πολυ καλα αυτοκινητα....τι δουλεια κανεις ρωτας; καπου στο χιλιαρικο ειναι.....με ΤΗΝ αυτοκινηταρα απ εξω απο το μαγαζι...... και παει λεγοντας....

        Ε εγω θα πηγαινα με Κουλα πρωτη μουρη παρκαρισμενη. Τοσα βγαζω, τοσα μπορω.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap @poliviosfp last edited by

          Ναι πολυβιε αυτο ειναι το καλο με το να διαφωνουμε ανταλλασουμε αποψεις, αυτο το τελευταιο γνωμικο για παραδειγμα δεν το γνωριζα να σου πω την αληθεια, ωραιο.

          Η προσεγγιση  μου εχει να κανει πιο πολυ με ολους οσους βλεπω γυρω μου καθημερινα, ολοι χρωστανε σε ολους. Αλλα ξαφνικα τον βλεπεις με audi, λες ρε γαμ@@ο , αυτος χρωστα, το ξερω προσωπικα οτι χρωστα,  τι παιζει εδω;

          Μετα βγαινεις για ποτακι, ο χαμος απο πολυ καλα αυτοκινητα....τι δουλεια κανεις ρωτας; καπου στο χιλιαρικο ειναι.....με ΤΗΝ αυτοκινηταρα απ εξω απο το μαγαζι...... και παει λεγοντας....

          Ε εγω θα πηγαινα με Κουλα πρωτη μουρη παρκαρισμενη. Τοσα βγαζω, τοσα μπορω.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap @poliviosfp last edited by

            Ναι πολυβιε αυτο ειναι το καλο με το να διαφωνουμε ανταλλασουμε αποψεις, αυτο το τελευταιο γνωμικο για παραδειγμα δεν το γνωριζα να σου πω την αληθεια, ωραιο.

            Η προσεγγιση  μου εχει να κανει πιο πολυ με ολους οσους βλεπω γυρω μου καθημερινα, ολοι χρωστανε σε ολους. Αλλα ξαφνικα τον βλεπεις με audi, λες ρε γαμ@@ο , αυτος χρωστα, το ξερω προσωπικα οτι χρωστα,  τι παιζει εδω;

            Μετα βγαινεις για ποτακι, ο χαμος απο πολυ καλα αυτοκινητα....τι δουλεια κανεις ρωτας; καπου στο χιλιαρικο ειναι.....με ΤΗΝ αυτοκινηταρα απ εξω απο το μαγαζι...... και παει λεγοντας....

            Ε εγω θα πηγαινα με Κουλα πρωτη μουρη παρκαρισμενη. Τοσα βγαζω, τοσα μπορω.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap @poliviosfp last edited by

              Ναι πολυβιε αυτο ειναι το καλο με το να διαφωνουμε ανταλλασουμε αποψεις, αυτο το τελευταιο γνωμικο για παραδειγμα δεν το γνωριζα να σου πω την αληθεια, ωραιο.

              Η προσεγγιση  μου εχει να κανει πιο πολυ με ολους οσους βλεπω γυρω μου καθημερινα, ολοι χρωστανε σε ολους. Αλλα ξαφνικα τον βλεπεις με audi, λες ρε γαμ@@ο , αυτος χρωστα, το ξερω προσωπικα οτι χρωστα,  τι παιζει εδω;

              Μετα βγαινεις για ποτακι, ο χαμος απο πολυ καλα αυτοκινητα....τι δουλεια κανεις ρωτας; καπου στο χιλιαρικο ειναι.....με ΤΗΝ αυτοκινηταρα απ εξω απο το μαγαζι...... και παει λεγοντας....

              Ε εγω θα πηγαινα με Κουλα πρωτη μουρη παρκαρισμενη. Τοσα βγαζω, τοσα μπορω.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap @poliviosfp last edited by

                Ναι πολυβιε αυτο ειναι το καλο με το να διαφωνουμε ανταλλασουμε αποψεις, αυτο το τελευταιο γνωμικο για παραδειγμα δεν το γνωριζα να σου πω την αληθεια, ωραιο.

                Η προσεγγιση  μου εχει να κανει πιο πολυ με ολους οσους βλεπω γυρω μου καθημερινα, ολοι χρωστανε σε ολους. Αλλα ξαφνικα τον βλεπεις με audi, λες ρε γαμ@@ο , αυτος χρωστα, το ξερω προσωπικα οτι χρωστα,  τι παιζει εδω;

                Μετα βγαινεις για ποτακι, ο χαμος απο πολυ καλα αυτοκινητα....τι δουλεια κανεις ρωτας; καπου στο χιλιαρικο ειναι.....με ΤΗΝ αυτοκινηταρα απ εξω απο το μαγαζι...... και παει λεγοντας....

                Ε εγω θα πηγαινα με Κουλα πρωτη μουρη παρκαρισμενη. Τοσα βγαζω, τοσα μπορω.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • mastoras78
                  mastoras78 @lap last edited by

                  Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                  Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                  Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                  Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                  Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                  Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                  Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mastoras78
                    mastoras78 @lap last edited by

                    Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                    Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                    Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                    Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                    Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                    Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                    Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • mastoras78
                      mastoras78 @lap last edited by

                      Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                      Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                      Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                      Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                      Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                      Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                      Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • mastoras78
                        mastoras78 @lap last edited by

                        Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                        Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                        Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                        Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                        Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                        Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                        Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • mastoras78
                          mastoras78 @lap last edited by

                          Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                          Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                          Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                          Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                          Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                          Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                          Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mastoras78
                            mastoras78 @lap last edited by

                            Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                            Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                            Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                            Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                            Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                            Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                            Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mastoras78
                              mastoras78 @lap last edited by

                              Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                              Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                              Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                              Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                              Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                              Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                              Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                              #tsekourato_ksevrakoma

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • mastoras78
                                mastoras78 @lap last edited by

                                Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                                Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                                Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                                Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                                Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                                Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                                Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • mastoras78
                                  mastoras78 @lap last edited by

                                  Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                                  Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                                  Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                                  Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                                  Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                                  Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                                  Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                  #tsekourato_ksevrakoma

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 @lap last edited by

                                    Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                                    Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                                    Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                                    Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                                    Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                                    Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                                    Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 @lap last edited by

                                      Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                                      Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                                      Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                                      Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                                      Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                                      Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                                      Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • mastoras78
                                        mastoras78 @lap last edited by

                                        Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                                        Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                                        Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                                        Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                                        Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                                        Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                                        Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                        #tsekourato_ksevrakoma

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • mastoras78
                                          mastoras78 @lap last edited by

                                          Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                                          Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                                          Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                                          Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                                          Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                                          Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                                          Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                          #tsekourato_ksevrakoma

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 @lap last edited by

                                            Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                                            Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                                            Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                                            Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                                            Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                                            Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                                            Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 31 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr