-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.
Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.
Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'
Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.
Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
-
Οτι να'ναι.
Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.
Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;
3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that
4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.
4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).
5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.
Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.
Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές