Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 118
    • 119
    • 32 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2377
    30990
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 @lap last edited by

      Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

      Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

      Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

      Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

      Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

      Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

      Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mastoras78
        mastoras78 @lap last edited by

        Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

        Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

        Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

        Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

        Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

        Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

        Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • mastoras78
          mastoras78 @lap last edited by

          Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

          Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

          Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

          Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

          Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

          Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

          Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • mastoras78
            mastoras78 @lap last edited by

            Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

            Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

            Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

            Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

            Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

            Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

            Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • mastoras78
              mastoras78 @lap last edited by

              Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

              Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

              Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

              Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

              Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

              Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

              Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mastoras78
                mastoras78 @lap last edited by

                Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mastoras78
                  mastoras78 @lap last edited by

                  Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                  Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                  Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                  Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                  Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                  Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                  Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mastoras78
                    mastoras78 @lap last edited by

                    Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                    Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                    Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                    Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                    Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                    Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                    Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • mastoras78
                      mastoras78 @lap last edited by

                      Τα νούμερα που αναφέρεις περί αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα είναι αυθαίρετα και προσωπική σου εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο. Σε μια οικογένεια πχ συχνά μπαίνουν δύο μισθοί, κάποιοι εισπράττουν και νοίκι από ακίνητα, κάποιοι έχουν δικό τους σπίτι άρα και μικρότερα μηνιαία λειτουργικά έξοδα, κάποιοι παίρνουν και αρκετά 'μαύρα' και ένα σορό άλλοι παράγοντες. Αυτό που μετράει στην τελική είναι το πόσα 'καθαρά' μένουν σε ένα νοικοκυριό κάθε μήνα.

                      Ακόμα και οι 'άνετοι' οικονομικά μπορεί να έχουν ένα αμάξι περσινό και ένα 15ετίας για να δείς πόσο το όλο θέμα περιπλέκεται.

                      Ένας ιδιώτης για να αγοράσει ένα αμάξι σήμερα το κάνει συνήθως ώς εξής.. Πουλάει το παλιό του, συν κάποια μετρητά που έχει μαζέψει σύν ένα κεφάλαιο που θα χρηματοδοτηθεί απο την τράπεζα που αν δε καλύπτει τα κριτήρια βάση εκκαθαριστικού απλά δε του δίνει δάνειο. Αν η τράπεζα του δίνει δάνειο έτσι όπως έχουν σφίξει τα πράγματα(ευτυχώς) τότε μπορεί να το καλύψει και ναι η τράπεζα ξέρει καλύτερα από όλους μας...

                      Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμπολιτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα για νέο αμάξι... ΔΥ, Γιατροί,Δικηγόροι,μηχανικοί,λογιστές κτλ κτλ που είναι άνω του 5% που εσύ εκτιμάς..

                      Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις στις πωλήσεις είναι ότι το 'κύρος' είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για ένα καταναλωτή και λειτουργεί υποσυνείδητα.. ναι σημαντικότερο και από την αξία. Εύκολα δηλαδή θα κάνει ο καταναλωτής την οικονομική υπέρβαση για ένα αγαθό εφόσον είναι 'επώνυμο' .. Γι' αυτό και τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να αλλάξουν την εικόνα τους προς τους καταναλωτές και να πλασαριστούν ως 'premium'

                      Οι πωλήσεις καλώς η κακώς είναι ο δείκτης αξίας ενός μοντέλου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και θέλουν κέρδη.

                      Όσον αφορά τον καταναλωτή αυτό που έχει αξία είναι να ναι ευχαριστημένος με την επιλογή του κατά την αγορά και συμβίωση με αυτό που επέλεξε. Αυτό λοιπόν που αξίζει για εσένα για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αδιάφορο.. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, ο καθένας μας είναι **διαφορετικός **και έχει τα δικά του κριτήρια..

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dublin @lap last edited by

                        Οτι να'ναι.

                        Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                        Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                        3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                        4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                        4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                        5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                        Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin @lap last edited by

                          Οτι να'ναι.

                          Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                          Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                          3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                          4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                          4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                          5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                          Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dublin @lap last edited by

                            Οτι να'ναι.

                            Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                            Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                            3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                            4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                            4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                            5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                            Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dublin @lap last edited by

                              Οτι να'ναι.

                              Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                              Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                              3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                              4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                              4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                              5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                              Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dublin @lap last edited by

                                Οτι να'ναι.

                                Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                                Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                                3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                                4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                                4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                                5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                                Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dublin @lap last edited by

                                  Οτι να'ναι.

                                  Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                                  Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                                  3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                                  4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                                  4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                                  5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                                  Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dublin @lap last edited by

                                    Οτι να'ναι.

                                    Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                                    Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                                    3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                                    4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                                    4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                                    5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                                    Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dublin @lap last edited by

                                      Οτι να'ναι.

                                      Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                                      Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                                      3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                                      4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                                      4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                                      5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                                      Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dublin @lap last edited by

                                        Οτι να'ναι.

                                        Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                                        Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                                        3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                                        4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                                        4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                                        5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                                        Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin @lap last edited by

                                          Οτι να'ναι.

                                          Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                                          Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                                          3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                                          4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                                          4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                                          5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                                          Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dublin @lap last edited by

                                            Οτι να'ναι.

                                            Πρώτα απ'όλα δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις 'γελοίους' και αλλά τέτοια τους ανθρώπους. Αν είναι δυνατόν. Συγκρατήσου λίγο, χάνεις πασά ιδέα αξιοπιστίας.

                                            Δεύτερον, οι δηλώσεις στην εφορία είναι για γέλια. Πρώτη φορά ακούς ότι η Ελλάδα έχει απίστευτη φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα; Σήμερα ανακαλύπτουμε τον τροχό;

                                            3ον, το αυτοκίνητο δεν άρεσε και δεν πούλησε. as simple as that

                                            4ον, όσο και να σε συμπαθώ καταντάς γραφικός με την προσπάθειά σου να διαχωριστείς από την υπόλοιπη κοινωνία. Πάντα προσπαθείς να πεις κάτι το διαφορετικό, την εξωτική (αλλά πολύ φθηνή επιλογή). Όσο περισσότερο προσπαθείς να ξεχωρίσεις, τόσο περισσότερο γίνεσαι σαν αυτούς που θες να αποφύγεις (χιπστερισμος λεγόταν αυτό πριν 10χρονια, ευτυχώς μας άφησε χρονους). Κάποιες φορές για κάποιους ευνόητους λόγους η αγορά επιβραβεύει ή όχι κάποιο προϊόν.

                                            4ον το 208 πουλάει πολύ, βλέπω πάρα πολλά πλέον στον δρόμο (άσχετο, αλλά και σχετικό!).

                                            5ον, το να νομίζεις οτι είσαι ο ποιό έξυπνος του δωματίου καταντά λυπηρό μερικές φορές.

                                            Σιγά το Baleno. 1000 φορές θα έπαιρνα C3 Aircross πριν πάρω Baleno, και μάλλον αυτό σκέφτηκαν και οι υπόλοιποι και έπαιρναν Clio, C3, Corsa και όλα τα υπόλοιπα B και B suv.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 32 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr