-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Αυτόματη καραφούλ Κούλα με τον τούρμπο, τότε που υπήρχαν καλές τιμές, θυμάμαι πως κόστιζε 16.800€ ή κάτι τέτοιο. 13μισο-14μισο ήταν με το CVT και 1.2λτ. Έτσι τα θυμάμαι τα νούμερα, και γι αυτό εκσταζιαζόταν ο Λαπ, γιατί όσο κόστιζε ένα βασικό χειροκίνητο Polo ή αυτόματο Ibiza κλπ αυτοκίνητα πόλης, έπαιρνες 'κανονικό οικογενειακό' με σπέσιαλ μηχανικά μέρη και χώρους. Το πρόβλημα της Κούλας ήταν το αισθητικό, καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση, κι όχι τις δροσερές μελαχροινές να σου τρέχουνε τα σάλια που παίζουν στα Μπόλυγουντ, οικονομοτεχνικά όμως ήταν το πιο vfm αυτοκίνητο για οικογένεια που έχει περάσει από την Ελληνική αγορά πρόσφατα (λείπουν τα Ιταλικά).
Με 19 χιλιάρικα μπορούσες να επιλέξεις χιλιάρι Vitara, είτε αυτόματο δικίνητο είτε χειροκίνητο 4x4, οπότε άξιζε η υπέρβαση.
Κι αν ανέβαινες κι άλλο, 21μισό νομίζω αυτόματο 4κίνητο χιλιάρι Vitara, για μικρό διάστημα ήταν αυτό στους τιμοκαταλόγους και δεν ξέρω αν όντως πουλήθηκαν τέτοια αυτοκίνητα και ποιοι τυχεροί τα πήραν.
Ξέρω πως είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ και υποτίθεται 'θα έπρεπε' να έχουμε φετίχ τα αυτοκίνητα, σε όλες όμως τις 'πολιτικές' συζητήσεις, αυτό θίγουμε ως αιτία της σημερινής κατάντιας της χώρας, το Κωστοπούλειο ξεβλάχεμα και τη 'μεγαλομανία' συλλήβδην της νεοελληνικής κοινωνίας που ήθελε κινητά κι ακίνητα κι αυτοκίνητα πάση θυσία και με οποιοδήποτε κόστος (οι πιτσιρικαρία που ζει ακόμη στο φανταστικό κόσμο της εφηβείας και του ίντερνετ, ακόμα 'θέλει κότερα κι ελλικόπτερα...'). Ο Λάπης την ίδια κριτική κάνει, στον τομέα του αυτοκινήτου... γιατί δεν είναι από αγάπη προς την αυτοκίνηση, το ότι πάει κάποιος υπάλληλος που βρίζει τις μειώσεις μισθών, ή κατεστραμένος επαγγελματίας που βρίζει τους πολιτικούς όλη μέρα, με μετρητά 6-8 χιλιάρικα, να πάρει με 60 δόσεις ένα αυτοκίνητο των 22 ή 25 ή 30 χιλιάδων ευρώ, επειδή έχει μαλακά πλαστικά και ημιδερμάτινο σαλόνι και 'ποιότητα κύλισης', και πάνω από όλα, αναγνωρίσιμο σήμα με συγκεκριμένο , έστω μικρό, επίπεδο στάτους στη κενωνία... το κάνει για τους ίδιους ή χειρότερους λόγους τους οποίους καυτηριάζουμε όταν κάποιος έβαζε το κεφάλι του στον τορβά για να χει Μεζονέτα, μόνο που αυτός με τη μεζονέτα, 'αν του καθόταν η τύχη' έκανε επένδυση κι όχι σπατάλη του δανείου που έπαιρνε, οπότε τώρα που δεν του έκατσε και τον βρίζουμε, πως δικαιολογούμε την αντίστοιχη αγορά ενός οχήματος που είναι αναλώσιμο και χάνει αξία με το χρονόμετρο;
Ποιο πολύ 'αγαπούσαν την αυτοκίνηση' οι γονείς μας και οι μεγαλύτεροι τα παλιότερα χρόνια, που αγόραζαν με αιματηρές οικονομίες ένα χιλιάρι 4τάχυτο και περίμεναν πότε θα μπορέσουν να του αναβαθμίσουν μηχανή & σασμαν, παρά ο σύγχρονος 'και καλά' ψαγμένος οδηγός που θέλει 'σπορ συμπεριφορά' κι επιδόσεις και 17 αερόσακους και οδηγικά προφίλ και σούπα και μούπες, αρκεί να είναι επαρκώς γυαλιστερό το μεταλλικό χρώμα και όσο γίνεται εντυπωσιακοτερο...
Καλά λέει κι ο harisma 'ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, λογαριασμό θα σου δώσει...' αλλά τότε θα πρέπει να πάψει οποιαδήποτε κοινωνική κριτική και να ριχτούμε όλοι δίχως αναστολές ολοκληρωτικά στον καταναλωτισμό, γιατί μια ζωή την έχουμε, καλύτερα να μην αφήσουμε και τίποτα όρθιο έτσι και κάνουν κανα ντου οι Τούρκοι, να μη βρουν ούτε κολυμπηθρόξυλο...
Όποιος τα χει, και τα χει για ξόδεμα, ας κάνει ότι γουστάρει, η μάζα όμως παρασύρεται από το πνεύμα της εποχής, κόντρα στο οποίο ήταν όπως φάνηκε η πολυτραγουδισμένη 'Κούλα' του Λαπ, και γι αυτό την έφαγε η μαρμάγκα...
-
Χαχα, ε μα.... οριστε αναλυση....
Παντως στην Αστραλια που φευγουμε και παλι ως μεταναστες πωλειται κανονικα η Κουλα. Ειναι φτωχοι εκει.
Οχι 17200 ελεγαν μια εποχη για την τουρμπατη, φουλ και αυτοματη με aisin, ετσι πηγα και εγω χαρουμενος σαν να παιζω κουτσο στα πλακακια .....μετα μου εσκασαν το παραμυθι και το πηγαν 17800 (αλλα νομιζω με 7 ετη εγγυηση )και με μεταλλικο και εξοδα μεταφορας, σημα πινακιδες ηταν 18 500 πες 19.000 ολο και κατι αλλο θα εβαζες...
Υ.γ 300 ευρω εξοδα μεταφορας.....αχαχαχαχα
-
Ναι αλλά δε ξηγιέσαι σωστά με τις φωτογραφίες!...
Δείξε μου εκείνο το νίκελ πλαστικό φρύδι στο πορτμπαγκαζ, να φτιαχτώ ξανά με τη Κούλα!
-
Οριστε, απολαυσε με δικη σου ευθυνη!
Μετα στα πιο σκληρα....
Ουφ...ανακατευτηκα.....
Παντως με ενα 50ρικο το νικελ το εκανες wrapping και τελειωνε το θεμα
Και μια για να συνελθουμε
-
'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !
Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.
Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.
Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..
-
'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !
Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.
Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.
Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..
-
'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !
Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.
Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.
Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..
-
'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !
Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.
Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.
Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..
-
'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !
Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.
Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.
Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..
-
'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !
Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.
Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.
Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..
Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές