Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 118
    • 119
    • 27 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2377
    31031
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 @piliourits last edited by

      'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

      Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

      Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

      Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mastoras78
        mastoras78 @piliourits last edited by

        'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

        Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

        Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

        Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • mastoras78
          mastoras78 @piliourits last edited by

          'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

          Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

          Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

          Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • mastoras78
            mastoras78 @piliourits last edited by

            'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

            Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

            Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

            Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • mastoras78
              mastoras78 @piliourits last edited by

              'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

              Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

              Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

              Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mastoras78
                mastoras78 @piliourits last edited by

                'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • mastoras78
                  mastoras78 @piliourits last edited by

                  'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                  Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                  Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                  Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mastoras78
                    mastoras78 @piliourits last edited by

                    'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                    Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                    Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                    Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mastoras78
                      mastoras78 @piliourits last edited by

                      'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                      Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                      Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                      Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • mastoras78
                        mastoras78 @piliourits last edited by

                        'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                        Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                        Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                        Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • mastoras78
                          mastoras78 @piliourits last edited by

                          'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                          Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                          Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                          Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mastoras78
                            mastoras78 @lap last edited by

                            'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                            Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                            Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                            Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • mastoras78
                              mastoras78 @piliourits last edited by

                              'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                              Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                              Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                              Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                              #tsekourato_ksevrakoma

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • mastoras78
                                mastoras78 @piliourits last edited by

                                'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                                Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                                Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                                Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • mastoras78
                                  mastoras78 @piliourits last edited by

                                  'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                                  Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                                  Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                                  Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                  #tsekourato_ksevrakoma

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 @piliourits last edited by

                                    'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                                    Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                                    Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                                    Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 @piliourits last edited by

                                      'καθώς ομοίαζε με καθημερινή Ινδή νοικοκυρά χωρίς αποτρίχωση' χαχα δάκρυσα πολύ καλό !

                                      Υπάρχουν και περίεργα φαινόμενα με κόσμο που χρεώνεται αμάξια ενώ δε μπορεί να τα συντηρήσει όπως και άλλα αγαθά. Αυτό γινόταν κατά κόρον τις εποχές Πασόκ και γραμματίων. Ευτυχώς αυτά τα φαινόμενα έχουν περιοριστεί μιας και σχεδόν όλα γίνονται μέσω τραπέζης που ζητά εκκαθαριστικά κτλ κτλ. Σε αυτό το σημείο να δηλώσω ότι ουδεμία συμπάθεια τρέφω στους δανειολήπτες που δεν είναι τυπικοί με τις υποχρεώσεις τους μακάρι να ήταν και πιο αυστηρές οι τράπεζες απέναντι τους.

                                      Όσον αφορά στο τι αγοράζουν οι συμπολίτες μας, μια ματιά στον μέσο όρο ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα φανερώνει το εξής απλό συμπέρασμα...**ΔΕΝ **αγοράζουν ! Πολύ απλά γιατί δε μπορούν.. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγάλο κεφάλαιο είτε μιλάμε για 15 είτε για 25 συν.

                                      Και για να φτάσουμε στο δια ταύτα λοιπόν αυτοί που μπορούν και αγοράζουν δεν ξημεροβραδιάζονται απαραίτητα στο φόρουμ των 4Τ.. Καταναλωτές είναι και άλλος βάζει προτεραιότητα κατά τα δική του ιδιοσυγκρασία το κύρος(premium), άλλος αξιοπιστία(γιαπωνέζικα), άλλος την ομορφιά (ευρωπαικά) και άλλος το vfm. Δεν έχει κανα κόμπλεξ η αγορά ή οι καταναλωτές, αν κάτι αρέσει θα το πάρουν αν όχι θα προσπεράσουν. Μια χαρά βλέπω X1,QQ,Duster για παράδειγμα εκεί έξω οπότε αν κάτι δε πουλήσει κάτι δε κάνει το ίδιο το προιόν καλά..

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap @mastoras78 last edited by

                                        Ε φυσικα για καποιον λογο αγοραζουν, δεν ειπαμε οτι αγοραζουν στην τυχη.

                                        Το θεμα ομως ειναι πως το 5% των ελληνων εχουν οικονομικη δυνατοτητα αγορας αυτοκινητου των 25 πλας χιλιαδων ευρω.

                                        Τουλαχιστον οπως δηλωνουν επισημως τα εισοδηματα τους. Να πουμε 10%,15% με τα μαυρα μεσα; ποσο;

                                        Ολοι οι αλλοι που επιλεγουν ακριβα αυτοκινητα, επιλεγουν αυτοκινητα ανω της δυνστοτητας τους ακριβως λογω κυρους. (Εξαιρω τους πετρολχεντς που επιλεγουν για την οδηγηση και αυτο ειναι πληρως κατανοητό σε εμενα) Το οποιο κυρος ειναι κουφιο, αυτο στηλιτευω εγω. Κυρος σε τι; σε ποιο θεμα;

                                        Αφου το οποιο ακριβο αυτοκινητο το αγοραζουν και το συντηρουν  οσοι εχουν ενα ταδε υψηλο εισοδημα, οκ δεκτον και καθολου κατακριτέο, εσυ ομως δεν εχεις τετοιο εισοδημα...τοτε ποιο το κυρος σου πουνεχεις τετοιο αυτοκινητο;

                                        Δηλαδη κοβεις απο αλλα βασικα αγαθα και αναγκες για μια λαμαρινα που λεει και ο Δασκαλος

                                        Ολα για το θεαθήναι...

                                        Γελοιοτητα.

                                        Οι πωλησεις δεν ειναι πσντα ο δεικτης της αξιας ενος αυτοκινητου, εσυ πρεπει να το ξερεις αυτο καλυτερα απο ολους.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @mastoras78 last edited by

                                          Ε φυσικα για καποιον λογο αγοραζουν, δεν ειπαμε οτι αγοραζουν στην τυχη.

                                          Το θεμα ομως ειναι πως το 5% των ελληνων εχουν οικονομικη δυνατοτητα αγορας αυτοκινητου των 25 πλας χιλιαδων ευρω.

                                          Τουλαχιστον οπως δηλωνουν επισημως τα εισοδηματα τους. Να πουμε 10%,15% με τα μαυρα μεσα; ποσο;

                                          Ολοι οι αλλοι που επιλεγουν ακριβα αυτοκινητα, επιλεγουν αυτοκινητα ανω της δυνστοτητας τους ακριβως λογω κυρους. (Εξαιρω τους πετρολχεντς που επιλεγουν για την οδηγηση και αυτο ειναι πληρως κατανοητό σε εμενα) Το οποιο κυρος ειναι κουφιο, αυτο στηλιτευω εγω. Κυρος σε τι; σε ποιο θεμα;

                                          Αφου το οποιο ακριβο αυτοκινητο το αγοραζουν και το συντηρουν  οσοι εχουν ενα ταδε υψηλο εισοδημα, οκ δεκτον και καθολου κατακριτέο, εσυ ομως δεν εχεις τετοιο εισοδημα...τοτε ποιο το κυρος σου πουνεχεις τετοιο αυτοκινητο;

                                          Δηλαδη κοβεις απο αλλα βασικα αγαθα και αναγκες για μια λαμαρινα που λεει και ο Δασκαλος

                                          Ολα για το θεαθήναι...

                                          Γελοιοτητα.

                                          Οι πωλησεις δεν ειναι πσντα ο δεικτης της αξιας ενος αυτοκινητου, εσυ πρεπει να το ξερεις αυτο καλυτερα απο ολους.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap @mastoras78 last edited by

                                            Ε φυσικα για καποιον λογο αγοραζουν, δεν ειπαμε οτι αγοραζουν στην τυχη.

                                            Το θεμα ομως ειναι πως το 5% των ελληνων εχουν οικονομικη δυνατοτητα αγορας αυτοκινητου των 25 πλας χιλιαδων ευρω.

                                            Τουλαχιστον οπως δηλωνουν επισημως τα εισοδηματα τους. Να πουμε 10%,15% με τα μαυρα μεσα; ποσο;

                                            Ολοι οι αλλοι που επιλεγουν ακριβα αυτοκινητα, επιλεγουν αυτοκινητα ανω της δυνστοτητας τους ακριβως λογω κυρους. (Εξαιρω τους πετρολχεντς που επιλεγουν για την οδηγηση και αυτο ειναι πληρως κατανοητό σε εμενα) Το οποιο κυρος ειναι κουφιο, αυτο στηλιτευω εγω. Κυρος σε τι; σε ποιο θεμα;

                                            Αφου το οποιο ακριβο αυτοκινητο το αγοραζουν και το συντηρουν  οσοι εχουν ενα ταδε υψηλο εισοδημα, οκ δεκτον και καθολου κατακριτέο, εσυ ομως δεν εχεις τετοιο εισοδημα...τοτε ποιο το κυρος σου πουνεχεις τετοιο αυτοκινητο;

                                            Δηλαδη κοβεις απο αλλα βασικα αγαθα και αναγκες για μια λαμαρινα που λεει και ο Δασκαλος

                                            Ολα για το θεαθήναι...

                                            Γελοιοτητα.

                                            Οι πωλησεις δεν ειναι πσντα ο δεικτης της αξιας ενος αυτοκινητου, εσυ πρεπει να το ξερεις αυτο καλυτερα απο ολους.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 27 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr