Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 118
    • 119
    • 100 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2376
    32169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 @poliviosfp last edited by

      harisma23 wrote:

      poliviosfp wrote:

      Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

      Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

      Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

      Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

      Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

      Καταλαβαίνεις φαντάζομαι το ότι να χαρακτηρίζεις haters όσους μπορεί να διαφωνούν μαζί σου είναι τουλάχιστον υπερβολικό και μικροπρεπές.

      Κατά τ' άλλα μιλούσαμε για πλαστικά και όχι για ταπετσαρίες (το αλκαντάρα που ανέφερες). Κι εκεί όμως υπάρχουν πολύ ακριβότερα υλικά από την ταπετσαρία του Baleno τα οποία είναι και καλύτερα αν έχεις παιδιά. Το δέρμα π.χ. καθαρίζεται πολύ πιο εύκολα από οποιαδήποτε υφασμάτινη ταπετσαρία.

      Γενικά η απλούστευση που κάνεις ότι τα φθηνότερα υλικά είναι και καλύετρα (με την έννοια των πιο ανθεκτικών) για τα παιδιά, απλώς δεν ισχύει! Το μόνο που ισχύει είναι ότι οι ζημιές σε πειράζουν λιγότερο στο φθηνότερο αυτοκινητο. Και βεβαίως δεν ισχύει επ' ουδενί η εξίσωση σκληρά πλαστικά = αντοχή στο χρόνο. Και τα σκληρά και τα μαλακά πλαστικά μπορούν να γρατζουνιστούν εξίσου εύκολα ή δύσκολα, ανάλογα με την κατεργασία του καθενός. Κατά τ' άλλα είτε σκληρά είτε μαλακά δεν έχω δει κανένα ταμπλό να ανοίγει από τον ήλιο τα τελευταία 30-40 χρόνια.

      Σε τελική ανάλυση μην κάνουμε προσόν ένα μειονέκτημα. Αν τα σκληρά πλαστικά ήταν η καλύτερη επιλογή για τους οικογενειάρχες, τότε δεν θα υπήρχε τετράπορτη BMW, Mercedes ή Audi με μαλακά πλαστικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 @poliviosfp last edited by

        harisma23 wrote:

        poliviosfp wrote:

        Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

        Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

        Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

        Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

        Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

        Καταλαβαίνεις φαντάζομαι το ότι να χαρακτηρίζεις haters όσους μπορεί να διαφωνούν μαζί σου είναι τουλάχιστον υπερβολικό και μικροπρεπές.

        Κατά τ' άλλα μιλούσαμε για πλαστικά και όχι για ταπετσαρίες (το αλκαντάρα που ανέφερες). Κι εκεί όμως υπάρχουν πολύ ακριβότερα υλικά από την ταπετσαρία του Baleno τα οποία είναι και καλύτερα αν έχεις παιδιά. Το δέρμα π.χ. καθαρίζεται πολύ πιο εύκολα από οποιαδήποτε υφασμάτινη ταπετσαρία.

        Γενικά η απλούστευση που κάνεις ότι τα φθηνότερα υλικά είναι και καλύετρα (με την έννοια των πιο ανθεκτικών) για τα παιδιά, απλώς δεν ισχύει! Το μόνο που ισχύει είναι ότι οι ζημιές σε πειράζουν λιγότερο στο φθηνότερο αυτοκινητο. Και βεβαίως δεν ισχύει επ' ουδενί η εξίσωση σκληρά πλαστικά = αντοχή στο χρόνο. Και τα σκληρά και τα μαλακά πλαστικά μπορούν να γρατζουνιστούν εξίσου εύκολα ή δύσκολα, ανάλογα με την κατεργασία του καθενός. Κατά τ' άλλα είτε σκληρά είτε μαλακά δεν έχω δει κανένα ταμπλό να ανοίγει από τον ήλιο τα τελευταία 30-40 χρόνια.

        Σε τελική ανάλυση μην κάνουμε προσόν ένα μειονέκτημα. Αν τα σκληρά πλαστικά ήταν η καλύτερη επιλογή για τους οικογενειάρχες, τότε δεν θα υπήρχε τετράπορτη BMW, Mercedes ή Audi με μαλακά πλαστικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 @poliviosfp last edited by

          harisma23 wrote:

          poliviosfp wrote:

          Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

          Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

          Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

          Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

          Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

          Καταλαβαίνεις φαντάζομαι το ότι να χαρακτηρίζεις haters όσους μπορεί να διαφωνούν μαζί σου είναι τουλάχιστον υπερβολικό και μικροπρεπές.

          Κατά τ' άλλα μιλούσαμε για πλαστικά και όχι για ταπετσαρίες (το αλκαντάρα που ανέφερες). Κι εκεί όμως υπάρχουν πολύ ακριβότερα υλικά από την ταπετσαρία του Baleno τα οποία είναι και καλύτερα αν έχεις παιδιά. Το δέρμα π.χ. καθαρίζεται πολύ πιο εύκολα από οποιαδήποτε υφασμάτινη ταπετσαρία.

          Γενικά η απλούστευση που κάνεις ότι τα φθηνότερα υλικά είναι και καλύετρα (με την έννοια των πιο ανθεκτικών) για τα παιδιά, απλώς δεν ισχύει! Το μόνο που ισχύει είναι ότι οι ζημιές σε πειράζουν λιγότερο στο φθηνότερο αυτοκινητο. Και βεβαίως δεν ισχύει επ' ουδενί η εξίσωση σκληρά πλαστικά = αντοχή στο χρόνο. Και τα σκληρά και τα μαλακά πλαστικά μπορούν να γρατζουνιστούν εξίσου εύκολα ή δύσκολα, ανάλογα με την κατεργασία του καθενός. Κατά τ' άλλα είτε σκληρά είτε μαλακά δεν έχω δει κανένα ταμπλό να ανοίγει από τον ήλιο τα τελευταία 30-40 χρόνια.

          Σε τελική ανάλυση μην κάνουμε προσόν ένα μειονέκτημα. Αν τα σκληρά πλαστικά ήταν η καλύτερη επιλογή για τους οικογενειάρχες, τότε δεν θα υπήρχε τετράπορτη BMW, Mercedes ή Audi με μαλακά πλαστικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 @slowmotion last edited by

            harisma23 wrote:

            poliviosfp wrote:

            Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

            Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

            Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

            Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

            Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

            Καταλαβαίνεις φαντάζομαι το ότι να χαρακτηρίζεις haters όσους μπορεί να διαφωνούν μαζί σου είναι τουλάχιστον υπερβολικό και μικροπρεπές.

            Κατά τ' άλλα μιλούσαμε για πλαστικά και όχι για ταπετσαρίες (το αλκαντάρα που ανέφερες). Κι εκεί όμως υπάρχουν πολύ ακριβότερα υλικά από την ταπετσαρία του Baleno τα οποία είναι και καλύτερα αν έχεις παιδιά. Το δέρμα π.χ. καθαρίζεται πολύ πιο εύκολα από οποιαδήποτε υφασμάτινη ταπετσαρία.

            Γενικά η απλούστευση που κάνεις ότι τα φθηνότερα υλικά είναι και καλύετρα (με την έννοια των πιο ανθεκτικών) για τα παιδιά, απλώς δεν ισχύει! Το μόνο που ισχύει είναι ότι οι ζημιές σε πειράζουν λιγότερο στο φθηνότερο αυτοκινητο. Και βεβαίως δεν ισχύει επ' ουδενί η εξίσωση σκληρά πλαστικά = αντοχή στο χρόνο. Και τα σκληρά και τα μαλακά πλαστικά μπορούν να γρατζουνιστούν εξίσου εύκολα ή δύσκολα, ανάλογα με την κατεργασία του καθενός. Κατά τ' άλλα είτε σκληρά είτε μαλακά δεν έχω δει κανένα ταμπλό να ανοίγει από τον ήλιο τα τελευταία 30-40 χρόνια.

            Σε τελική ανάλυση μην κάνουμε προσόν ένα μειονέκτημα. Αν τα σκληρά πλαστικά ήταν η καλύτερη επιλογή για τους οικογενειάρχες, τότε δεν θα υπήρχε τετράπορτη BMW, Mercedes ή Audi με μαλακά πλαστικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              harisma23 @slowmotion last edited by

              harisma23 wrote:

              poliviosfp wrote:

              Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

              Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

              Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

              Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

              Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

              Καταλαβαίνεις φαντάζομαι το ότι να χαρακτηρίζεις haters όσους μπορεί να διαφωνούν μαζί σου είναι τουλάχιστον υπερβολικό και μικροπρεπές.

              Κατά τ' άλλα μιλούσαμε για πλαστικά και όχι για ταπετσαρίες (το αλκαντάρα που ανέφερες). Κι εκεί όμως υπάρχουν πολύ ακριβότερα υλικά από την ταπετσαρία του Baleno τα οποία είναι και καλύτερα αν έχεις παιδιά. Το δέρμα π.χ. καθαρίζεται πολύ πιο εύκολα από οποιαδήποτε υφασμάτινη ταπετσαρία.

              Γενικά η απλούστευση που κάνεις ότι τα φθηνότερα υλικά είναι και καλύετρα (με την έννοια των πιο ανθεκτικών) για τα παιδιά, απλώς δεν ισχύει! Το μόνο που ισχύει είναι ότι οι ζημιές σε πειράζουν λιγότερο στο φθηνότερο αυτοκινητο. Και βεβαίως δεν ισχύει επ' ουδενί η εξίσωση σκληρά πλαστικά = αντοχή στο χρόνο. Και τα σκληρά και τα μαλακά πλαστικά μπορούν να γρατζουνιστούν εξίσου εύκολα ή δύσκολα, ανάλογα με την κατεργασία του καθενός. Κατά τ' άλλα είτε σκληρά είτε μαλακά δεν έχω δει κανένα ταμπλό να ανοίγει από τον ήλιο τα τελευταία 30-40 χρόνια.

              Σε τελική ανάλυση μην κάνουμε προσόν ένα μειονέκτημα. Αν τα σκληρά πλαστικά ήταν η καλύτερη επιλογή για τους οικογενειάρχες, τότε δεν θα υπήρχε τετράπορτη BMW, Mercedes ή Audi με μαλακά πλαστικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagkirk @harisma23 last edited by

                Παιδιά που είναι ο Lap ;

                Τι του κάνατε πάλι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vagkirk @harisma23 last edited by

                  Παιδιά που είναι ο Lap ;

                  Τι του κάνατε πάλι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagkirk @harisma23 last edited by

                    Παιδιά που είναι ο Lap ;

                    Τι του κάνατε πάλι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Y
                      yefoj @vagkirk last edited by

                      Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                      Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                      Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.

                      Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
                      Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
                      και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
                      Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.

                      Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.

                      Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yefoj @harisma23 last edited by

                        Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                        Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                        Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.

                        Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
                        Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
                        και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
                        Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.

                        Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.

                        Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Y
                          yefoj @vagkirk last edited by

                          Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                          Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                          Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.

                          Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
                          Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
                          και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
                          Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.

                          Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.

                          Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yefoj @vagkirk last edited by

                            Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                            Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                            Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.

                            Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
                            Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
                            και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
                            Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.

                            Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.

                            Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @yefoj last edited by

                              harisma23 wrote:

                              poliviosfp wrote:

                              Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                              Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                              Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                              Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                              Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                              Σκληρά πλαστικά δεν σημαίνει ότι δεν χαράσσονται ή φθείρονται. Είναι θέμα κατεργασίας, είτε σκληρά, είτε μαλακά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus @harisma23 last edited by

                                harisma23 wrote:

                                poliviosfp wrote:

                                Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                Σκληρά πλαστικά δεν σημαίνει ότι δεν χαράσσονται ή φθείρονται. Είναι θέμα κατεργασίας, είτε σκληρά, είτε μαλακά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus @harisma23 last edited by

                                  harisma23 wrote:

                                  poliviosfp wrote:

                                  Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                  Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                  Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                  Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                  Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                  Σκληρά πλαστικά δεν σημαίνει ότι δεν χαράσσονται ή φθείρονται. Είναι θέμα κατεργασίας, είτε σκληρά, είτε μαλακά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @harisma23 last edited by

                                    harisma23 wrote:

                                    poliviosfp wrote:

                                    Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                    Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                    Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                    Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                    Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                    Σκληρά πλαστικά δεν σημαίνει ότι δεν χαράσσονται ή φθείρονται. Είναι θέμα κατεργασίας, είτε σκληρά, είτε μαλακά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus @yefoj last edited by

                                      harisma23 wrote:

                                      poliviosfp wrote:

                                      Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                      Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                      Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                      Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                      Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                      Σκληρά πλαστικά δεν σημαίνει ότι δεν χαράσσονται ή φθείρονται. Είναι θέμα κατεργασίας, είτε σκληρά, είτε μαλακά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus @yefoj last edited by

                                        harisma23 wrote:

                                        poliviosfp wrote:

                                        Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                        Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                        Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                        Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                        Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                        Σκληρά πλαστικά δεν σημαίνει ότι δεν χαράσσονται ή φθείρονται. Είναι θέμα κατεργασίας, είτε σκληρά, είτε μαλακά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harisma23 @realzeus last edited by

                                          Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ Δία!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 @realzeus last edited by

                                            Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ Δία!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 100 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr