Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.
Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).
Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.
Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.
Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.
Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.