Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Y
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    yefoj

    @yefoj

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    yefoj Unfollow Follow

    Latest posts made by yefoj

    • RE: Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές

      Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

      Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

      Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.

      Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
      Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
      και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
      Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.

      Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.

      Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Y
      yefoj
    • RE: Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές

      Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

      Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

      Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.

      Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
      Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
      και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
      Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.

      Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.

      Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Y
      yefoj
    • RE: Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές

      Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

      Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

      Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.

      Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
      Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
      και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
      Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.

      Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.

      Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Y
      yefoj
    • RE: Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές

      Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. **Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν **και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

      Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

      Μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί έχει ξαναγραφτεί το ίδιο πράγμα στο παρόν φόρουμ πάλι από φίλο της Suzuki και οδηγούμαι δηλαδή στο συμπέρασμα ότι δε μπορεί σε κάποιο φόρουμ εξειδικευμένο για Suzuki θα κάνουν τέτοιες συζητήσεις.

      Σε ποιά γενιά του Λεόν αναφέρεστε ότι είχε ποτέ υπάρξει χωρίς μαλακά πλαστικά;
      Δεν έχει υπάρξει καμία γενιά του Λεόν χωρίς μαλακά πλαστικά,
      και η πρώτη, και η δεύτερη, και η τρίτη και η τέταρτη γενιά, όλες είχαν το μαλακό πλαστικό τους όπως το είχε και το Golf και ο ανταγωνισμός.
      Εδώ το Λεόν από την πρώτη γενιά και είχε φώτα εισόδου στις 4 πόρτες (που το Golf είχε στις μπροστινές μόνο), αμορτισέρ στο καπώ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, εργοστασιακό ηχοσύστημα με χωριστές γραμμές ακουστικών για τους πίσω επιβάτες κοκ. Ευκολίες δηλαδή που δε δείχνουν φτήνιες.

      Απλά για να μη δημιουργούμε κάποιους μύθους.

      Όχι ότι σημαίνει κάτι, αλλά αφού γίνεται, κουβέντα να γίνεται.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Y
      yefoj
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr