Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 118
    • 119
    • 99 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2376
    38475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 @poliviosfp last edited by

      Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

      Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

      Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        harisma23 @poliviosfp last edited by

        Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

        Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

        Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 @poliviosfp last edited by

          Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

          Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

          Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 @poliviosfp last edited by

            Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

            Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

            Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nontaskatsaras @harisma23 last edited by

              poliviosfp wrote:

              Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

              Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

              Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

              Όντως δεν πάνε μαζί. Όμως για να είμαστε ειλικρινείς, αν είχαμε δυο πανομοιότυπα οχήματα με μόνη διαφορά τη σκληρότητα των πλαστικών, ε δε θα διαλέγαμε τα σκληρά.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nontaskatsaras @harisma23 last edited by

                poliviosfp wrote:

                Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                Όντως δεν πάνε μαζί. Όμως για να είμαστε ειλικρινείς, αν είχαμε δυο πανομοιότυπα οχήματα με μόνη διαφορά τη σκληρότητα των πλαστικών, ε δε θα διαλέγαμε τα σκληρά.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nontaskatsaras @harisma23 last edited by

                  poliviosfp wrote:

                  Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                  Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                  Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                  Όντως δεν πάνε μαζί. Όμως για να είμαστε ειλικρινείς, αν είχαμε δυο πανομοιότυπα οχήματα με μόνη διαφορά τη σκληρότητα των πλαστικών, ε δε θα διαλέγαμε τα σκληρά.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nontaskatsaras @harisma23 last edited by

                    poliviosfp wrote:

                    Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                    Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                    Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                    Όντως δεν πάνε μαζί. Όμως για να είμαστε ειλικρινείς, αν είχαμε δυο πανομοιότυπα οχήματα με μόνη διαφορά τη σκληρότητα των πλαστικών, ε δε θα διαλέγαμε τα σκληρά.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nontaskatsaras @harisma23 last edited by

                      poliviosfp wrote:

                      Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                      Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                      Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                      Όντως δεν πάνε μαζί. Όμως για να είμαστε ειλικρινείς, αν είχαμε δυο πανομοιότυπα οχήματα με μόνη διαφορά τη σκληρότητα των πλαστικών, ε δε θα διαλέγαμε τα σκληρά.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nontaskatsaras @harisma23 last edited by

                        poliviosfp wrote:

                        Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                        Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                        Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                        Όντως δεν πάνε μαζί. Όμως για να είμαστε ειλικρινείς, αν είχαμε δυο πανομοιότυπα οχήματα με μόνη διαφορά τη σκληρότητα των πλαστικών, ε δε θα διαλέγαμε τα σκληρά.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          poliviosfp @nontaskatsaras last edited by

                          poliviosfp wrote:

                          Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                          Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                          Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                          Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                          Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            poliviosfp @nontaskatsaras last edited by

                            poliviosfp wrote:

                            Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                            Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                            Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                            Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                            Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              poliviosfp @nontaskatsaras last edited by

                              poliviosfp wrote:

                              Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                              Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                              Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                              Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                              Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                poliviosfp @nontaskatsaras last edited by

                                poliviosfp wrote:

                                Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  poliviosfp @nontaskatsaras last edited by

                                  poliviosfp wrote:

                                  Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                  Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                  Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                  Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                  Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    poliviosfp @nontaskatsaras last edited by

                                    poliviosfp wrote:

                                    Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                    Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                    Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                    Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                    Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      slowmotion last edited by

                                      έχει σκληρά πλαστικά και πούλησε 209 κομμάτια παραπάνω το 2019. Βεβαια δεν ειναι οικογενειακό αν και μπορεί υπο καποιες προυποθέσεις να γίνει. Σίγουρα ειναι δεν θα πω κουκλί αλλά σίγουρα εύπεπτο εντός εκτός. Μην μπω σε αναφορές σε επιμέρους στοιχεία και των δυο γιατί δεν έχει νόημα για τουλάχιστον δύο λόγους αλλά σε ένα test drive νομιζω το ibiza με το καλύτερο τιμόνι του που απο οτι εχω καταλάβει το λέτε αυτό, σασ διαβαζω τόσα χρόνια και γενικώς σαν ''αίσθηση αμαξώματος'' θα έπειθε τον ενδιαφερόμενο αγοραστή.

                                      Εκτός από την απτή ποιότητα νομίζω το baleno αλλα και αρκετά ακόμα ασιάτικα ήταν και παραμένουν φλύαρα τόσο στο εσωτερικό τους όσο και στο εξωτερικό τους και με καποια πραματα που δεν ταιριάζουν μερικές φορές π.χ. φωτισμός οργάνων, ''άκυρες εσοχές-αεραγωγοί'' κ.λ.π.

                                      αυτό που λέτε για τα μαλακά πλαστικά το εννοείτε στην όψη και στην ουσία. Αλλά κάποτε οι Ιταλοί (δεν το έχω προσέξει αν το κάνουν ακόμα σε Gulia και Gullietta) που ειναι μανουλες στο design ακόμα και στα σκληρά πλαστικά, σε κάποια μέρη του εσωτερικού, τους έδιναν αυτη την όψη μαλακού με τις γραμμούλες σαν πόροι που είναι πως να το εξηγήσω νομίζω μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ 🙂

                                      οπότε ακόμα και τα σκληρά είχαν αποδεκτή εμφάνιση δεν φαινόντουσαν φθηνά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        slowmotion last edited by

                                        έχει σκληρά πλαστικά και πούλησε 209 κομμάτια παραπάνω το 2019. Βεβαια δεν ειναι οικογενειακό αν και μπορεί υπο καποιες προυποθέσεις να γίνει. Σίγουρα ειναι δεν θα πω κουκλί αλλά σίγουρα εύπεπτο εντός εκτός. Μην μπω σε αναφορές σε επιμέρους στοιχεία και των δυο γιατί δεν έχει νόημα για τουλάχιστον δύο λόγους αλλά σε ένα test drive νομιζω το ibiza με το καλύτερο τιμόνι του που απο οτι εχω καταλάβει το λέτε αυτό, σασ διαβαζω τόσα χρόνια και γενικώς σαν ''αίσθηση αμαξώματος'' θα έπειθε τον ενδιαφερόμενο αγοραστή.

                                        Εκτός από την απτή ποιότητα νομίζω το baleno αλλα και αρκετά ακόμα ασιάτικα ήταν και παραμένουν φλύαρα τόσο στο εσωτερικό τους όσο και στο εξωτερικό τους και με καποια πραματα που δεν ταιριάζουν μερικές φορές π.χ. φωτισμός οργάνων, ''άκυρες εσοχές-αεραγωγοί'' κ.λ.π.

                                        αυτό που λέτε για τα μαλακά πλαστικά το εννοείτε στην όψη και στην ουσία. Αλλά κάποτε οι Ιταλοί (δεν το έχω προσέξει αν το κάνουν ακόμα σε Gulia και Gullietta) που ειναι μανουλες στο design ακόμα και στα σκληρά πλαστικά, σε κάποια μέρη του εσωτερικού, τους έδιναν αυτη την όψη μαλακού με τις γραμμούλες σαν πόροι που είναι πως να το εξηγήσω νομίζω μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ 🙂

                                        οπότε ακόμα και τα σκληρά είχαν αποδεκτή εμφάνιση δεν φαινόντουσαν φθηνά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          slowmotion @poliviosfp last edited by

                                          έχει σκληρά πλαστικά και πούλησε 209 κομμάτια παραπάνω το 2019. Βεβαια δεν ειναι οικογενειακό αν και μπορεί υπο καποιες προυποθέσεις να γίνει. Σίγουρα ειναι δεν θα πω κουκλί αλλά σίγουρα εύπεπτο εντός εκτός. Μην μπω σε αναφορές σε επιμέρους στοιχεία και των δυο γιατί δεν έχει νόημα για τουλάχιστον δύο λόγους αλλά σε ένα test drive νομιζω το ibiza με το καλύτερο τιμόνι του που απο οτι εχω καταλάβει το λέτε αυτό, σασ διαβαζω τόσα χρόνια και γενικώς σαν ''αίσθηση αμαξώματος'' θα έπειθε τον ενδιαφερόμενο αγοραστή.

                                          Εκτός από την απτή ποιότητα νομίζω το baleno αλλα και αρκετά ακόμα ασιάτικα ήταν και παραμένουν φλύαρα τόσο στο εσωτερικό τους όσο και στο εξωτερικό τους και με καποια πραματα που δεν ταιριάζουν μερικές φορές π.χ. φωτισμός οργάνων, ''άκυρες εσοχές-αεραγωγοί'' κ.λ.π.

                                          αυτό που λέτε για τα μαλακά πλαστικά το εννοείτε στην όψη και στην ουσία. Αλλά κάποτε οι Ιταλοί (δεν το έχω προσέξει αν το κάνουν ακόμα σε Gulia και Gullietta) που ειναι μανουλες στο design ακόμα και στα σκληρά πλαστικά, σε κάποια μέρη του εσωτερικού, τους έδιναν αυτη την όψη μαλακού με τις γραμμούλες σαν πόροι που είναι πως να το εξηγήσω νομίζω μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ 🙂

                                          οπότε ακόμα και τα σκληρά είχαν αποδεκτή εμφάνιση δεν φαινόντουσαν φθηνά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 @slowmotion last edited by

                                            harisma23 wrote:

                                            poliviosfp wrote:

                                            Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                            Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                            Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                            Πολλούς haters έχει αυτό το τοπικ! Ενδιαφέρον χαχα

                                            Φίλε μου όταν μπαίνουν στο σιβίκ τα κοριτσάκια και κλοτσάνε την αλκαντάρα στην πλάτη του μπάκετ, και ξύνουν με τα χεράκια τους τα μαλακά πλαστικά της πόρτας, ή πατάνε στο κάθισμα για να μπούνε, δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο.Στο baleno όλα είναι αντοχής και δεν έχουν ουτε μια γρατζουνιά γιατί είναι σκληρά =αντοχή στο χρόνο. Παίζει το ρόλο του και αυτό. Και κανένα από τα 3 αμάξια μου δεν είναι κοτέτσι. Πολλούς δεν τους νοιάζει βέβαια να οδηγάνε τσαντίρι οπότε πάω πάσο.

                                            Καταλαβαίνεις φαντάζομαι το ότι να χαρακτηρίζεις haters όσους μπορεί να διαφωνούν μαζί σου είναι τουλάχιστον υπερβολικό και μικροπρεπές.

                                            Κατά τ' άλλα μιλούσαμε για πλαστικά και όχι για ταπετσαρίες (το αλκαντάρα που ανέφερες). Κι εκεί όμως υπάρχουν πολύ ακριβότερα υλικά από την ταπετσαρία του Baleno τα οποία είναι και καλύτερα αν έχεις παιδιά. Το δέρμα π.χ. καθαρίζεται πολύ πιο εύκολα από οποιαδήποτε υφασμάτινη ταπετσαρία.

                                            Γενικά η απλούστευση που κάνεις ότι τα φθηνότερα υλικά είναι και καλύετρα (με την έννοια των πιο ανθεκτικών) για τα παιδιά, απλώς δεν ισχύει! Το μόνο που ισχύει είναι ότι οι ζημιές σε πειράζουν λιγότερο στο φθηνότερο αυτοκινητο. Και βεβαίως δεν ισχύει επ' ουδενί η εξίσωση σκληρά πλαστικά = αντοχή στο χρόνο. Και τα σκληρά και τα μαλακά πλαστικά μπορούν να γρατζουνιστούν εξίσου εύκολα ή δύσκολα, ανάλογα με την κατεργασία του καθενός. Κατά τ' άλλα είτε σκληρά είτε μαλακά δεν έχω δει κανένα ταμπλό να ανοίγει από τον ήλιο τα τελευταία 30-40 χρόνια.

                                            Σε τελική ανάλυση μην κάνουμε προσόν ένα μειονέκτημα. Αν τα σκληρά πλαστικά ήταν η καλύτερη επιλογή για τους οικογενειάρχες, τότε δεν θα υπήρχε τετράπορτη BMW, Mercedes ή Audi με μαλακά πλαστικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 99 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr