Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 118
    • 119
    • 98 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2376
    38553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      slowmotion @mastoras78 last edited by

      σε περίπτωση επιδότησης από γονείς

      αλλά παρέλειψα να το αναφέρω δεν μιλάω για τέτοια περίπτωση αλλά για ανθρώπους που έχουν ακόμα και παιδί-α

      έχω γνωστό που πήρε πριν 10 χρόνια με 20 21 χιλιάρικα με μισθό 1200 και ένα παιδί Α3 καλομεταχειρισμένο 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα από ιδιώτη 1.6 fsi. Δεν έχει άλλους πόρους για να πεις οτι δικαιολογουν την αγορά κ μέχρι σήμερα το έχει χρυσοπληρώσει γιατί έχει παλιώσει πλέον είναι στα 170000 ΚΜ και όλο βγάζει ακριβές βλάβες παρόλο που το πάει σε μαστρομήτσο ''εμπιστοσύνης'' του.

      Παει ο μήνας 25 και περιμένει μια μια τις μέρες ποτε θα παει 30 ο μηνας για να πληρωθει γιατι στο μεσοδιάστημα εχει ξεμείνει και ταυτόχρονα να λέει 3 χρόνια και 40000 πρέπει να αλλάξω ελαστικά.

      εγω θεωρω οτι ζει πανω απο τις δυνατότητές του. Βέβαια ελευθερία έχουμε ο καθενας κανει οτι γουσταρει αρκεί να μην ενοχλεί τον διπλανό του. Αλλά δεν θα τον λυπηθώ κιόλας αν του συμβεί κάτι απρόοπτο και δεν έχει στην άκρη για ώρα ανάγκης.

      Πιστέυω οτι αρκετοί Έλληνες το έχουν χάσει και απλώνουν το χέρι τους περισσότερο από όσο φτάνει.

      στο θεμα μας τωρα εγω λεω οτι η Suzuki το εβγαλε σαν ενα αξιόπιστο και οικονομικό εργαλείο για να κάνεις την δουλειά σου

      'τόσο -όσο''  και απλά δεν έπιασε λόγω απτής ποιότητας και μόνο.

      στην Ελλαδα δεν πήγαινε και άσχημα πούλησε 1017 τεμάχια το 2019

      σχεδόν όσα το Hyundai i30 1050 και το golf 1015

      https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2019.asp

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        slowmotion @mastoras78 last edited by

        σε περίπτωση επιδότησης από γονείς

        αλλά παρέλειψα να το αναφέρω δεν μιλάω για τέτοια περίπτωση αλλά για ανθρώπους που έχουν ακόμα και παιδί-α

        έχω γνωστό που πήρε πριν 10 χρόνια με 20 21 χιλιάρικα με μισθό 1200 και ένα παιδί Α3 καλομεταχειρισμένο 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα από ιδιώτη 1.6 fsi. Δεν έχει άλλους πόρους για να πεις οτι δικαιολογουν την αγορά κ μέχρι σήμερα το έχει χρυσοπληρώσει γιατί έχει παλιώσει πλέον είναι στα 170000 ΚΜ και όλο βγάζει ακριβές βλάβες παρόλο που το πάει σε μαστρομήτσο ''εμπιστοσύνης'' του.

        Παει ο μήνας 25 και περιμένει μια μια τις μέρες ποτε θα παει 30 ο μηνας για να πληρωθει γιατι στο μεσοδιάστημα εχει ξεμείνει και ταυτόχρονα να λέει 3 χρόνια και 40000 πρέπει να αλλάξω ελαστικά.

        εγω θεωρω οτι ζει πανω απο τις δυνατότητές του. Βέβαια ελευθερία έχουμε ο καθενας κανει οτι γουσταρει αρκεί να μην ενοχλεί τον διπλανό του. Αλλά δεν θα τον λυπηθώ κιόλας αν του συμβεί κάτι απρόοπτο και δεν έχει στην άκρη για ώρα ανάγκης.

        Πιστέυω οτι αρκετοί Έλληνες το έχουν χάσει και απλώνουν το χέρι τους περισσότερο από όσο φτάνει.

        στο θεμα μας τωρα εγω λεω οτι η Suzuki το εβγαλε σαν ενα αξιόπιστο και οικονομικό εργαλείο για να κάνεις την δουλειά σου

        'τόσο -όσο''  και απλά δεν έπιασε λόγω απτής ποιότητας και μόνο.

        στην Ελλαδα δεν πήγαινε και άσχημα πούλησε 1017 τεμάχια το 2019

        σχεδόν όσα το Hyundai i30 1050 και το golf 1015

        https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2019.asp

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          slowmotion @mastoras78 last edited by

          σε περίπτωση επιδότησης από γονείς

          αλλά παρέλειψα να το αναφέρω δεν μιλάω για τέτοια περίπτωση αλλά για ανθρώπους που έχουν ακόμα και παιδί-α

          έχω γνωστό που πήρε πριν 10 χρόνια με 20 21 χιλιάρικα με μισθό 1200 και ένα παιδί Α3 καλομεταχειρισμένο 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα από ιδιώτη 1.6 fsi. Δεν έχει άλλους πόρους για να πεις οτι δικαιολογουν την αγορά κ μέχρι σήμερα το έχει χρυσοπληρώσει γιατί έχει παλιώσει πλέον είναι στα 170000 ΚΜ και όλο βγάζει ακριβές βλάβες παρόλο που το πάει σε μαστρομήτσο ''εμπιστοσύνης'' του.

          Παει ο μήνας 25 και περιμένει μια μια τις μέρες ποτε θα παει 30 ο μηνας για να πληρωθει γιατι στο μεσοδιάστημα εχει ξεμείνει και ταυτόχρονα να λέει 3 χρόνια και 40000 πρέπει να αλλάξω ελαστικά.

          εγω θεωρω οτι ζει πανω απο τις δυνατότητές του. Βέβαια ελευθερία έχουμε ο καθενας κανει οτι γουσταρει αρκεί να μην ενοχλεί τον διπλανό του. Αλλά δεν θα τον λυπηθώ κιόλας αν του συμβεί κάτι απρόοπτο και δεν έχει στην άκρη για ώρα ανάγκης.

          Πιστέυω οτι αρκετοί Έλληνες το έχουν χάσει και απλώνουν το χέρι τους περισσότερο από όσο φτάνει.

          στο θεμα μας τωρα εγω λεω οτι η Suzuki το εβγαλε σαν ενα αξιόπιστο και οικονομικό εργαλείο για να κάνεις την δουλειά σου

          'τόσο -όσο''  και απλά δεν έπιασε λόγω απτής ποιότητας και μόνο.

          στην Ελλαδα δεν πήγαινε και άσχημα πούλησε 1017 τεμάχια το 2019

          σχεδόν όσα το Hyundai i30 1050 και το golf 1015

          https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2019.asp

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            slowmotion @mastoras78 last edited by

            σε περίπτωση επιδότησης από γονείς

            αλλά παρέλειψα να το αναφέρω δεν μιλάω για τέτοια περίπτωση αλλά για ανθρώπους που έχουν ακόμα και παιδί-α

            έχω γνωστό που πήρε πριν 10 χρόνια με 20 21 χιλιάρικα με μισθό 1200 και ένα παιδί Α3 καλομεταχειρισμένο 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα από ιδιώτη 1.6 fsi. Δεν έχει άλλους πόρους για να πεις οτι δικαιολογουν την αγορά κ μέχρι σήμερα το έχει χρυσοπληρώσει γιατί έχει παλιώσει πλέον είναι στα 170000 ΚΜ και όλο βγάζει ακριβές βλάβες παρόλο που το πάει σε μαστρομήτσο ''εμπιστοσύνης'' του.

            Παει ο μήνας 25 και περιμένει μια μια τις μέρες ποτε θα παει 30 ο μηνας για να πληρωθει γιατι στο μεσοδιάστημα εχει ξεμείνει και ταυτόχρονα να λέει 3 χρόνια και 40000 πρέπει να αλλάξω ελαστικά.

            εγω θεωρω οτι ζει πανω απο τις δυνατότητές του. Βέβαια ελευθερία έχουμε ο καθενας κανει οτι γουσταρει αρκεί να μην ενοχλεί τον διπλανό του. Αλλά δεν θα τον λυπηθώ κιόλας αν του συμβεί κάτι απρόοπτο και δεν έχει στην άκρη για ώρα ανάγκης.

            Πιστέυω οτι αρκετοί Έλληνες το έχουν χάσει και απλώνουν το χέρι τους περισσότερο από όσο φτάνει.

            στο θεμα μας τωρα εγω λεω οτι η Suzuki το εβγαλε σαν ενα αξιόπιστο και οικονομικό εργαλείο για να κάνεις την δουλειά σου

            'τόσο -όσο''  και απλά δεν έπιασε λόγω απτής ποιότητας και μόνο.

            στην Ελλαδα δεν πήγαινε και άσχημα πούλησε 1017 τεμάχια το 2019

            σχεδόν όσα το Hyundai i30 1050 και το golf 1015

            https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2019.asp

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              poliviosfp @slowmotion last edited by

              Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

              Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

              Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

              Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                poliviosfp @slowmotion last edited by

                Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  poliviosfp @slowmotion last edited by

                  Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                  Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                  Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                  Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    poliviosfp @slowmotion last edited by

                    Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                    Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                    Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                    Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      poliviosfp @slowmotion last edited by

                      Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                      Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                      Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                      Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        poliviosfp @slowmotion last edited by

                        Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                        Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                        Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                        Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          poliviosfp @slowmotion last edited by

                          Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                          Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                          Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                          Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            poliviosfp @slowmotion last edited by

                            Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                            Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                            Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                            Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              poliviosfp @slowmotion last edited by

                              Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                              Αν ψάξει κάποιος αυτό το φλύαρο τοπικ, στην αρχή του, κάπου το είχαμε επισημάνει. Σκληρά πλαστικά και οικονομία στα σημεία επειδή ήταν project from scratch. Έτσι ήταν και το civic ep, και το fk/fn είχε μαλακά. Έτσι ήταν κάποια στιγμή και τα λεόν και πολλά άλλα premium wannabe μεσαία.

                              Ίσως όταν υπάρξει επόμενη γενιά που δεν έχει τόσο μεγάλο κόστος εξέλιξης να βελτιωθεί στην απτή ποιότητα (βλέπε το ταμπλό του βιτάρα).

                              Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 @poliviosfp last edited by

                                Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  harisma23 @poliviosfp last edited by

                                  Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                  Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                  Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • H
                                    harisma23 @poliviosfp last edited by

                                    Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                    Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                    Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • H
                                      harisma23 @poliviosfp last edited by

                                      Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                      Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                      Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        harisma23 @poliviosfp last edited by

                                        Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                        Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                        Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          harisma23 @poliviosfp last edited by

                                          Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                          Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                          Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 @poliviosfp last edited by

                                            Κοινωνιολογία της αυτοκίνησης το balenaki χαχα.

                                            Βέβαια, μαλακά πλαστικά και πιτσιρίκια δεν πάνε μαζί έτσι;

                                            Εντάξει, τώρα περάσαμε από την κοινωνιολογία στους Αισώπου μύθους: 'όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 98 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr