-
Χρυσοβαλάντης Τσαντάκης wrote:
Για το βιταρα με βλέπω και εμένα.αν και πρώτο ειχα το 3008 Αλλα ολοι με έχουν πει μακριά από peugeot. Οπότε λέω για βιταρα μαλλον εχει και χώρους και είναι αξιόπιστο απο τι διαβάζω
Ε, άμα σου έχουν πει ΟΛΟΙ μακριά από Peugeot, τι να κάνεις κι εσύ; Να τους πας κόντρα;
Χαχαχα δεν ξερω ρε φιλε δυστυχώς δεν έχω ιδέα από αμαξια και έτσι δεν ξέρω τπτ. Λενε τα πεζο δεν είναι τόσο αξιοπιστα
-
Εεε το 7 από το 9 είναι 22% μείωση, δεν το λές και λίγο.
Το σχόλιό μου είχε να κάνει ότι πόσο πιο κάτω να δείς σε μικτές συνθήκες σε 1.000αρι B SUV βενζίνη? Μην έχουμε και παράλογες απαιτήσεις. Για πιο χαμηλές καταναλώσεις σε B SUV βενζίνης θέλει αυγό στο ποδί΄και καθόλου κίνηση. Αλλιώς diesel.
Οικονομικά με παίρνει και για diesel αλλά υπάρχει και αυτή η τρομοκρατία με το τέλος των diesel και την φορολόγηση τους με extra τέλη κτλ κτλ !
-
Και εγώ συμπλήρωσα 1500 χλμ μαζί του (Distinctive 1.6 crdi 116ps) και μου αρέσει πάρα πολύ...αν και προέρχομαι από μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα...έπεσε και παραγγελία ήδη για μπάρες οροφής για τα θαλάσσια σπορ....
-
Εντωμεταξυ ρωτησα διοτι μ αρεσει και εμενα και ειπαν πως θα σταματήσει το diesel, ισχυει;
-
Αυτό που ξέρω είναι σε 2-3 μηνες έρχεται πλοιο με diesel.... εγώ το πήρα μτχ από ιδιώτη 14μηνων αυτοκίνητο....ήθελα καινούργιο αλλά δεν είχα άνεση του χρόνου να περιμένω....
-
Εντωμεταξυ ρωτησα διοτι μ αρεσει και εμενα και ειπαν πως θα σταματήσει το diesel, ισχυει;
Πιθανόν, τώρα προωθούν το υβριδικό με μηδενικά Τ.Κ. (90gr CO2), 23 και κάτι χιλιάρικα που παίζει σε καταναλώσεις diesel από ότι έχω διαβάσει (5-5,5λτ/100km)
-
Για αυτό έχει και 3,9% επιτόκιο το υβριδικό σε σχέση με 7,9% στα υπόλοιπα.....
-
**Lap wrote:**Εντωμεταξυ ρωτησα διοτι μ αρεσει και εμενα και ειπαν πως θα σταματήσει το diesel, ισχυει;
Πιθανόν, τώρα προωθούν το υβριδικό με μηδενικά Τ.Κ. (90gr CO2), 23 και κάτι χιλιάρικα που παίζει σε καταναλώσεις diesel από ότι έχω διαβάσει (5-5,5λτ/100km)
Προς το παρόν και στο κοντινό μέλλον, 'καταναλώσεις ντήζελ' στη βενζίνη, σημαίνει γύρω στο 40% χρηματική διαφορά, αν και έχει το πλεονέκτημα της μοντέρνας τεχνολογίας και χαμηλών/μηδενικών τελών κυκλοφορίας (όπου ανταλλάζουμε τον κίνδυνο για ακριβές βλάβες της ντηζελοκίνησης με το κόστος βλάβης των μπαταριών).
-
panormus772 wrote:
Πιθανόν, τώρα προωθούν το υβριδικό με μηδενικά Τ.Κ. (90gr CO2), 23 και κάτι χιλιάρικα που παίζει σε καταναλώσεις diesel από ότι έχω διαβάσει (5-5,5λτ/100km)
Προς το παρόν και στο κοντινό μέλλον, 'καταναλώσεις ντήζελ' στη βενζίνη, σημαίνει γύρω στο 40% χρηματική διαφορά, αν και έχει το πλεονέκτημα της μοντέρνας τεχνολογίας και χαμηλών/μηδενικών τελών κυκλοφορίας (όπου ανταλλάζουμε τον κίνδυνο για ακριβές βλάβες της ντηζελοκίνησης με το κόστος βλάβης των μπαταριών).
Η μέση κατανάλωση του είναι 5-5,5 (στο sprintmonitor βλέπω 5,03). Bάζω μια μέση τιμή βενζίνης 1,4-1,5 ευρώ/lt. To ντήζελ το θυμόμουν στο 1,2 (περίπου 20-25% χαμηλότερα από βενζίνη). έχει πέσει πλέον στο 1 ευρώ;
-
piliourits wrote:
panormus772 wrote:
Πιθανόν, τώρα προωθούν το υβριδικό με μηδενικά Τ.Κ. (90gr CO2), 23 και κάτι χιλιάρικα που παίζει σε καταναλώσεις diesel από ότι έχω διαβάσει (5-5,5λτ/100km)
Προς το παρόν και στο κοντινό μέλλον, 'καταναλώσεις ντήζελ' στη βενζίνη, σημαίνει γύρω στο 40% χρηματική διαφορά, αν και έχει το πλεονέκτημα της μοντέρνας τεχνολογίας και χαμηλών/μηδενικών τελών κυκλοφορίας (όπου ανταλλάζουμε τον κίνδυνο για ακριβές βλάβες της ντηζελοκίνησης με το κόστος βλάβης των μπαταριών).
Η μέση κατανάλωση του είναι 5-5,5 (στο sprintmonitor βλέπω 5,03). Bάζω μια μέση τιμή βενζίνης 1,4-1,5 ευρώ/lt. To ντήζελ το θυμόμουν στο 1,2 (περίπου 20-25% χαμηλότερα από βενζίνη). έχει πέσει πλέον στο 1 ευρώ;
copy paste από το σύλλογο τους.
'Μζςεσ τιμζσ λιανικισ πϊλθςθσ καυςίμων για όλθ τθν Ελλάδα,
για τθν Κυριακή, 2 Αυγοφστου 2020 (τιμζσ ςε €/λτ, ςυμπ. ΦΠΑ) Προϊόν Αρ. Πρατηρίων
Μέση Τιμή
Αμόλσβδη 95 οκτ. 2.865 1,430
Αμόλσβδη 100 οκτ. 1.792 1,637
Diesel Κίνησης 3.023 1,157
Το Drive δίνει 6.1 κατανάλωση πάντως και στο Diesel δίνει 4.1-4.3 λίτρα/100Khm
-
panormus772 wrote:
piliourits wrote:
panormus772 wrote:
Πιθανόν, τώρα προωθούν το υβριδικό με μηδενικά Τ.Κ. (90gr CO2), 23 και κάτι χιλιάρικα που παίζει σε καταναλώσεις diesel από ότι έχω διαβάσει (5-5,5λτ/100km)
Προς το παρόν και στο κοντινό μέλλον, 'καταναλώσεις ντήζελ' στη βενζίνη, σημαίνει γύρω στο 40% χρηματική διαφορά, αν και έχει το πλεονέκτημα της μοντέρνας τεχνολογίας και χαμηλών/μηδενικών τελών κυκλοφορίας (όπου ανταλλάζουμε τον κίνδυνο για ακριβές βλάβες της ντηζελοκίνησης με το κόστος βλάβης των μπαταριών).
Η μέση κατανάλωση του είναι 5-5,5 (στο sprintmonitor βλέπω 5,03). Bάζω μια μέση τιμή βενζίνης 1,4-1,5 ευρώ/lt. To ντήζελ το θυμόμουν στο 1,2 (περίπου 20-25% χαμηλότερα από βενζίνη). έχει πέσει πλέον στο 1 ευρώ;
copy paste από το σύλλογο τους.
'Μζςεσ τιμζσ λιανικισ πϊλθςθσ καυςίμων για όλθ τθν Ελλάδα,
για τθν Κυριακή, 2 Αυγοφστου 2020 (τιμζσ ςε €/λτ, ςυμπ. ΦΠΑ) Προϊόν Αρ. Πρατηρίων
Μέση Τιμή
Αμόλσβδη 95 οκτ. 2.865 1,430
Αμόλσβδη 100 οκτ. 1.792 1,637
Diesel Κίνησης 3.023 1,157
Το Drive δίνει 6.1 κατανάλωση πάντως και στο Diesel δίνει 4.1-4.3 λίτρα/100Khm
ΧΆΧΑ. Φίλε Dublin είσαι καλά ή σε βάρεσε κάνα εγκεφαλικό.
-
Dublin wrote:
panormus772 wrote:
piliourits wrote:
panormus772 wrote:
Πιθανόν, τώρα προωθούν το υβριδικό με μηδενικά Τ.Κ. (90gr CO2), 23 και κάτι χιλιάρικα που παίζει σε καταναλώσεις diesel από ότι έχω διαβάσει (5-5,5λτ/100km)
Προς το παρόν και στο κοντινό μέλλον, 'καταναλώσεις ντήζελ' στη βενζίνη, σημαίνει γύρω στο 40% χρηματική διαφορά, αν και έχει το πλεονέκτημα της μοντέρνας τεχνολογίας και χαμηλών/μηδενικών τελών κυκλοφορίας (όπου ανταλλάζουμε τον κίνδυνο για ακριβές βλάβες της ντηζελοκίνησης με το κόστος βλάβης των μπαταριών).
Η μέση κατανάλωση του είναι 5-5,5 (στο sprintmonitor βλέπω 5,03). Bάζω μια μέση τιμή βενζίνης 1,4-1,5 ευρώ/lt. To ντήζελ το θυμόμουν στο 1,2 (περίπου 20-25% χαμηλότερα από βενζίνη). έχει πέσει πλέον στο 1 ευρώ;
copy paste από το σύλλογο τους.
'Μζςεσ τιμζσ λιανικισ πϊλθςθσ καυςίμων για όλθ τθν Ελλάδα,
για τθν Κυριακή, 2 Αυγοφστου 2020 (τιμζσ ςε €/λτ, ςυμπ. ΦΠΑ) Προϊόν Αρ. Πρατηρίων
Μέση Τιμή
Αμόλσβδη 95 οκτ. 2.865 1,430
Αμόλσβδη 100 οκτ. 1.792 1,637
Diesel Κίνησης 3.023 1,157
Το Drive δίνει 6.1 κατανάλωση πάντως και στο Diesel δίνει 4.1-4.3 λίτρα/100Khm
ΧΆΧΑ. Φίλε Dublin είσαι καλά ή σε βάρεσε κάνα εγκεφαλικό.
4
Το έκανα copy paste, και στην επικόλληση μου το έβγαλε έτσι, δεν καθόμουν να το διορθώσω με τίποτα!
πάντως βενζίνη 95οκτ 1,430 100οκτ 1,637 και απλό diesel 1,157 !!
-
Όλα για καποιο λόγο γίνονται. Αρμονία του σύμπαντος...άλλοι κόβουν γράμματα που ειναι και δωρεάν, σε εσένα προσθέτει δωρεαν γραμματα για να έρθει σε ισσοροποια το σύμπαν.
Υ.γ με βλέπω για καμία αποβολή πάλι έτσι για να κάνω καμία βουτιτσα στην θαλασσα.
Υ.γ.1 εγκεφαλικό θα πάθει μετά από κοντρα με swift ....
-
https://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-ananeomeno-hyundai-kona-video
Θετικές και καλοδεχούμενες οι βελτιώσεις (ιδίως στο εσωτερικό,στην άνεση κι ηχομόνωση). Απ'ότι βλέπω ο 1600άρης βενζίνης βελτιώθηκε κατά 22 άλογα (από 177 πήγε 198,αν και νομίζω πως πρέπει να είναι ο ίδιος με του Kia που βγάζει ήδη 204hp).
Βέβαια,σε ένα ακόμη B-Suv/crossover,δεν ξέρω τι νόημα έχει εκδόση Ν-line (πέρα από αισθητικό).
-
Ο 1,6T πρέπει να είναι καινούργιος κινητήρας.
-
Ο 1,6T πρέπει να είναι καινούργιος κινητήρας.
Nαι, πρέπει να έχεις δίκιο γιατί δεν το λέει απλά 1.6 Τ-GDI,αλλά τον ονομάζει 1.6 Τ-GDI Smartstream. Μπορεί βέβαια να μην ολοκαίνουριος,αλλά απλώς να έχει κάποιες βελτιώσεις, όμως τον θεωρούν νέο κινητήρα.
-
Στο Kona hybrid 'εξαφανίστηκε' μία έκδοση από τον τιμοκατάλογο.
Υπήρχε premium+smart pack με τιμή 25.090 (24.190 με την έκπτωση) κι ήταν μαζί με τη βασική premium, με μικρότερες ζάντες κι εξασφάλιζε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (κατά NEDC). Είχε 600 ευρώ παραπάνω από την αρχική, αλλά συμπεριλάμβανε το Adaptive CC, Lanekeep assist στο μέσο της λωρίδας κι έγχρωμη,μεγαλύτερη οθόνη πληροφοριών στο κέντρο του καντράν.
Ήταν καλή έκδοση εξοπλισμού για όποιον ενδιαφερόταν για το υβριδικό,χωρίς να πληρώνει και τέλη. Ή εξαντλήθηκε το στοκ ή κάποια ανεξήγητη -όπως συχνά συμβαίνει- πολιτική των εκάστοτε ντόπιων εισαγωγικών εταιριών.
-
Πλησιάζει και το facelift Kona σε λίγο οπότε παίζει να τελείωσε το στοκ από τη συγκεκριμένη έκδοση...
-
Πρώτη (παγκόσμια?) δοκιμή του νέου facelift Kona:
Καλό δείχνει.. Μ' αρέσει περισσότερο από το προηγούμενο.
-
Hyundai Kona