-
Μα αυτό είναι μια κλασσική μέθοδος για να μετακινήσεις το αυτοκίνητο, όταν δεν παίρνει μπροστά η μηχανή.
Το μοτέρ της μίζας είναι πολύ δυνατό.
Επίσης, με το χειρόφρενο καλά τραβηγμένο, δεν κινείται το αυτοκίνητο τόσο ώστε να προκαλέσει ατύχημα.
-
με 1η και χωρίς να πατάει γκάζι κάποιος και χωρίς συμπλέκτη γυρίζοντας τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει.
δες αν το κάνει και με δευτέρα. Άλλη διάγνωση αν το κάνει με 1η ή 2α. άλλη διάγνωση αν το κάνει με όλες τις ταχύτητες
-
Μετα απο 290.000κμ η αντλια βενζινης ειπε αντιο.Η προηγουμενη το ειπε στις 250.000κμ. Εχω μια μεταχειρισμενη παντα στο αμαξι εδω κ 3-4 χρονια.
Το υγραεριο τρομερη ευκολια,παιρνει και σβηνει,και μετα απλα μιζαρει.Πατας το μαγικο κουμπι παρατεταμενα και με την πρωτη εγινε το θαυμα.
Σύνολο 540.000 χλμ; Σε τι αμάξι;
-
Πρόκειται να αλλάξω τακάκια στα φρένα της W211 (με SBC ) σε περιοχή που δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο συνεργείο ΜΒ. Γνωρίζετε αν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει ο μάστορας στην αλλαγή (πέρα από το να είανι τα σωστά τακάκαι) ;
-
Πρόκειται να αλλάξω τακάκια στα φρένα της W211 (με SBC ) σε περιοχή που δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο συνεργείο ΜΒ. Γνωρίζετε αν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει ο μάστορας στην αλλαγή (πέρα από το να είναι τα σωστά τακάκια) ;
-
W202 AMG wrote:
Μετα απο 290.000κμ η αντλια βενζινης ειπε αντιο.Η προηγουμενη το ειπε στις 250.000κμ. Εχω μια μεταχειρισμενη παντα στο αμαξι εδω κ 3-4 χρονια.
Το υγραεριο τρομερη ευκολια,παιρνει και σβηνει,και μετα απλα μιζαρει.Πατας το μαγικο κουμπι παρατεταμενα και με την πρωτη εγινε το θαυμα.
Σύνολο 540.000 χλμ; Σε τι αμάξι;
Mercedes w202 c180 auto βενζινη
-
Ωραίο κανάλι που στο συγκεκριμένο βίντεο δείχνει τη διάγνωση για τυπικό DSG κιβώτιο.
Στην αρχή του βίντεο κάνει λίγο promotion ένα διαγνωστικό μπαταρίας, μετά τα εξηγεί ωραία.
Μου κάνει εντύπωση ότι διαφημίζει συνεργάτες του που κάνουν refurbishment μονάδες Mechatronics για DSG και τα στέλνουν έτοιμα, κάτι σημαίνει για την αξιοπιστία τους... απ την άλλη, καλή υποστήριξη!
-
Θέλω συμβουλή αν έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο, και περίεργο, ζήτημα. Δεν ξέρω αν φταίει το αφαλατωμένο νερό εδώ ή κάτι άλλο, αλλά έχω παρατηρήσει στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, αλλά και στα γυαλιά αστιγματισμού που συνηθίζω να πλένω, ένα περίεργο φαινόμενο, σαν να υπάρχει ένα μόνιμο 'φίλμ λαδιού' ανεπαίσθητο αν δεν τραβήξει την προσοχή να το παρατηρήσεις, που υπό γωνία ιριδίζει ανεπαίσθητα και διαθλά τα γύρω φώτα σχηματίζοντας μια 'ταινία' του διαθλούμενου φωτός...
ξέρω είναι περίεργο και δύσκολο να το περιγράψω, αλλά αν κάποιος το έχει συναντήσει θα καταλάβει τί εννοώ και ίσως ξέρει κάποια λύση να μου πει.
-
Αν κατάλαβα καλά εννοείς ότι σε μια πλατεία με πολλά φώτα κτλ. τα βλέπεις σαν να δικαιούνται εκεί που δεν θα έπρεπε αν δεν κοιτάς κάπου συγκεκριμένα.Εγω έχω μυωπία,πρώτη φορά με ενόχλησε αυτό τελευταία φορά που άλλαξα γυαλιά και έβαλα υποτίθεται πανάκριβους φακούς + να σκουραίνουν στο φως του ήλιου. Μέχρι τρ που είδα το ποστ σου δεν με απασχόλησε,τις πρώτες μέρες με εκνεύρισε έντονα.
-
Αν κατάλαβα καλά εννοείς ότι σε μια πλατεία με πολλά φώτα κτλ. τα βλέπεις σαν να δικαιούνται εκεί που δεν θα έπρεπε αν δεν κοιτάς κάπου συγκεκριμένα.Εγω έχω μυωπία,πρώτη φορά με ενόχλησε αυτό τελευταία φορά που άλλαξα γυαλιά και έβαλα υποτίθεται πανάκριβους φακούς + να σκουραίνουν στο φως του ήλιου. Μέχρι τρ που είδα το ποστ σου δεν με απασχόλησε,τις πρώτες μέρες με εκνεύρισε έντονα.
Κάποιες μικρές ανωμαλίες οράσεως, όπως αστιγματισμός ή μικρή μυωπία (συνήθως το ένα είναι στα όρια του άλλου) έχουν το σύμπτωμα να βλέπουμε αυξημένο 'φωτοστέφανο' ή 'αστέρι' στις γύρω φωτεινές πηγές όπως λάμπες.
Είχα κι εγώ τέτοια γυαλιά, οπότε καταλαβαίνεις αυτό που περιγράφω, και στα γυαλιά σου οφείλεται στο ότι όντως υπάρχει ένα επιπλέον στρώμα φωτοχρωματικό στους φακούς (επίσης τέτοια γυαλιά φτάνουν 99% διάφανα αλλά ποτέ 100%).
Το πρόβλημα είναι πως παρατηρώ στα απλά γυαλιά μου αλλά και το μπαρμπριζ σαν να υπάρχει ένα αμυδρό φιλμ όταν το παρατηρώ υπό γωνία. Έτσι όταν κινείται το αυτοκίνητο σε καλά φωτισμένο δρόμο (τα καινούρια κομμάτια της πόλης έιναι έτσι εδώ, πολύ προσεγμένα) η διάθλαση του φωτισμού κάνει μια φωτεινή 'ταινία' που γίνεται αντιληπτή με την κίνηση του οχήματος... υποψιάζομαι πως όντως είτε κάποια αλλοίωση επίστρωσης έγινε ή κάποιο ανεπαίσθητο 'φιλμ' στο τζάμι απ την ποιότητα του νερού ή πρόσθετα που έχει. Θα ήθελα να ξέρω τί τρόπος προτείνεται για πολύ καλό καθαρισμό της επιφάνειας του παρμπρίζ..
-
Φωτοστέφανο δεν έχω δει ποτέ,πρώτη φορά με προβλημάτισε με αυτά τα γυαλιά η περιφερειακή όραση όσον αφορά πηγές φωτισμού.Ουσιαστικα μόνο οι πηγές φωτός φαίνονται ΚΑΙ μετατοπισμενες μέσα στη σωστή εικόνα.Μονο όμως περιφερειακά.
Τώρα όσον αφορά το παρμπρίζ εγώ θα σου λεγα αζαξ ή μπλε οινόπνευμα.Μετα νομίζω δεν τίθεται θέμα να έμεινε τίποτα.
Υ.Γ. Κερωσες μήπως τα τζάμια ή με κερί ή σε πλυντήριο?
-
Ένα πιο καλό βίντεο από το w202 χωρις τελικό αλλά με το μεσαίο στη θέση του. Δυστυχως δεν γέμισα την 3η γιατί μέσα στο τούνελ....
Υ.γ. αν το ηχείο δεν είναι καλό προς τη μέγιστη ένταση χαλάει τον ήχο.
-
Ωραιος ηχος.
-
Εδω το νεο κιβωτιο της hyundai kia. Ειναι το ενδιαμεσο σταδιο μεταξυ ενος αυτοματου και ενος χειροκινητου.
Δηλαδη χειροκινητο κιβωτιο χωρις συμπλεκτη!
Κατι αντιστοιχο ειχε γινει και με την a class mk1. Γενικως, το βρισκω ωραια ιδεα. Μακαρι να ερθει και εδω.
-
Είναι κάτι 'καινούριο' και μας προκαλεί το ενδιαφέρον... αλλά πιο το όφελος; σε σύγκριση με οποιοδήποτε κλασσικό αυτόματο υστερεί, καθώς κάνει τα μισά πράγματα. Θα είναι φθηνότερο; για τον κατασκευαστή, το πελάτη, ή και τους δύο; κι αφού είναι 'shift by wire', βάλτε ρε παιδιά δυο κουμπάκια-αυτάκια στο τιμόνι να γίνει δουλειά, τι το θετε το ανακάτεμα βενζίνας στο χτένι;
-
Για την οδηγικη ικανοποιηση. Ειναι ωραια η αισθηση να αλλαζεις ταχυτητες, το πιο βαρετο ειναι η συμπλεξη και αποσυμπλεξη. Πλεον αυτο το εξαλείφει.
-
Για την οδηγικη ικανοποιηση. Ειναι ωραια η αισθηση να αλλαζεις ταχυτητες, το πιο βαρετο ειναι η συμπλεξη και αποσυμπλεξη. Πλεον αυτο το εξαλείφει.
Όταν είσαι νέος σου αρέσουν τα πάντα! Οι αλλαγές, ο συμπλέκτης, τα σπιναρίσματα, τα παντιλίκια κλπ.
Όσο μεγαλώνεις θέλεις αυτόματα κιβώτια, να μην πατάς τίποτα, να ανοιγοκλείνουν φώτα/υαλοκαθαριστήρες μόνα τους. Αν πήγαινε και μόνο του, ακόμα καλύτερα! Άστα λαπ....
-
Golf 4 1,4. Άρχισε να κάνει θόρυβο σαν διαφορικό,άλλες φορές στο πάτα ή στο άσε αλλά όχι πάντα.Μετακινηθηκε 30κμ και χάνει βαλβολινες μεταξύ κινητήρα-σασμαν.Χανει απλά βαλβολινες και ελπίζω το motorkote να έσωσε τη φάση ή το σασμάν το έχω αποχωριστεί και δεν το ξέρω?
-
Για την ιστορία το γκολφ θέλει σασμάν.Λεω για μεταχειρισμένο και να το πουλήσω μετά το στρατό.
Το κερασάκι στην τούρτα. Είχα πάει διακοπές Λευκάδα, υποψιασμένος λέω θα προσέξω που θα βάλω αέριο. Μενω από αέριο τη στιγμή που περνούσα από βενζινάδικο μπαίνω λέω 10€.Φευγω,κοιτάω και τι να δω....... Στην ταμπέλα με ανύπαρκτα γράμματα ΑΠ δίπλα από το autogas(πετρογκαζ υποτίθεται....)Λέω την κάτσαμε.Κανω λίγο υπομονή όντως ήταν γτπ το αέριο.Φευγω και βάζω αέριο για το ταξίδι της επιστροφής κάπου Πρέβεζα από shell coral gas,δεν πρόλαβα να πιάσω αυτοκινητόδρομο για Ιωάννινα το αμάξι misfire και σκασιματα με φορτίο και απότομο βύθισμα στο γκάζι.
Τέλος πάντων τα μπουζί καλοκαιρινά ως προς το χρώμα και με σημάδια υπερθέρμανσης.....
Δύο απορίες:
1η τα μπουζί που πήρα είναι μεν τα σωστά αλλά με ένα R μέσα στον κωδικό,μου είπαν πως είναι πιο ανθεκτικά,εγώ ξέρω πως σημαίνει αντίσταση,θα έχω θέμα με τους πολλαπλασιαστές αν τα αφήσω 15-30κ πάνω?
2η Λευκάδα-Πρεβεζα όλα τα πρατήρια ίδια φάση είναι?
-
Λίγο ρημάδι σου έχει βγει το γκολφ νομίζω. Πόσα χλμ έχει;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........