-
Το να φτάσει ένα ινδικό αυτοκίνητο τα standards της Ευρώπης (ρύποι, προδιαγραφές ασφαλείες κλπ) είναι πολύ δύσκολη και ακριβή υπόθεση, αν γίνεται καν. Αυτά για κανονική έγκριση τύπου. Για μεμονωμένες εισαγωγές γίνεται. Μεγάλη αγορά όμως δεν υπάρχει για τέτοια οχήματα, όπως είδαμε και με το Asia Rocsta, πριν 25 χρόνια.
άι ντου αγκρί
αλλα απο οτι ειδα στην ιταλια εχουν ηδη παρει εγγριση τυπου για δυο σουβια
λες?
-
Ρε σεις ψαχτειτε πρωτα ...μια χαρα μπόρει η εταιρια αν θελει να βγαινει euro spec
Ασχετο, αλλα και αυτο ειναι εξαιρετικη και φθηνη λυση για πολλες οικογενειες.
-
REALZEUS wrote:
Το να φτάσει ένα ινδικό αυτοκίνητο τα standards της Ευρώπης (ρύποι, προδιαγραφές ασφαλείες κλπ) είναι πολύ δύσκολη και ακριβή υπόθεση, αν γίνεται καν. Αυτά για κανονική έγκριση τύπου. Για μεμονωμένες εισαγωγές γίνεται. Μεγάλη αγορά όμως δεν υπάρχει για τέτοια οχήματα, όπως είδαμε και με το Asia Rocsta, πριν 25 χρόνια.
άι ντου αγκρί
αλλα απο οτι ειδα στην ιταλια εχουν ηδη παρει εγγριση τυπου για δυο σουβια
λες?
Ναι, αλλά όχι σαν αυτό που λέμε. Σωστά; Για τον ίδιο λόγο (ρύποι και ασφάλεια) σταμάτησε η Land Rover το παλιό Defender.
-
Καλα εντσξει...
Ε ρε τι εχει να γινει Β.Π με το mahindra
Οριστε, αλλαζεις μασκα....κολλας και ενα jeep και αντε τρεχα γυρευε.
https://www.autodevot.com/2020/08/aftermarket-front-grille-new-mahindra-thar-surfaces-online/
-
http://overdrive.in/reviews/2020-mahindra-thar-first-drive-review/
Κολλημα ειναι το ατιμο...διοτι δεν ειναι τελειως απιαστο ονειρο ενα τετοιο θηριο
Να το παρεις και να κανεις βολτες στα βουνσ και με αυτομαπτο κιβωτιο, σαν του γατου που βαζει σε video ....
Πολυ καλυτερο χομπυ για τετοι αυτοκινητο απο καφε και ποζερια σε πλατειες
Τελικα θα πωλειται στην Ιταλία;
-
-
Παντως ειχαν παρουσια και στην Ελλαδα, μαλιστα ειχα δει ενα πριν καποια χρονια.
-
Λαπ, αυτά αν έρθουν Ελλάδα θα ξεκινάνε από 25 χιλιάδες, όποιος θέλει χόμπυ παίρνει vitara
-
Πολλα ρε συ τα 25;
Ποσο θα εχουν; 20% δασμο;
Η κουλα απο 10800 ξεκινουσε εδω εξ ινδιας εισαγόμενη....
Ποσο εκανε εκει η Κουλα;
Edit...αουτς....
Η Κουλα εκει κοστιζε η glx με αυτοματο κιβωτιο cvt και με τον 1,2 ....8700 ευρω.
Εδω 16.000 ευρω που περαν του δασμου, δεν ξερω τι να πω;....
Και μαλιστα θυμαμαι πως ελεγαν τα sites οτι το αυτοκινητο ειχε τρομερη κερδοφορία και οι τιμες της ως maruti suzuki, εκει περα, ηταν υψηλες αλλα λογω προϊοντος και ζητησης τις κρατουσε ψηλα. Η δε μετοχη της καλπαζε απο διαφορους επενδυτες.
Εφτασε γενικως η suzuki να ειναι στις πιο κερδοφορες αυτοκινητοβιομηχανιες παγκοσμίως, ανωτερη της bmw.
Ε ρε μασα οι δικοι μας εδω εις τας Ευρώπας..... διπλασια τελικη τιμη.....ωραιοι....
Υ.γ με ισοτιμια σημερινη η τοπ εκδοση του Thar με αυτομστο κιβωτιο και diesel, 14.000 ευρω στην Ινδια
-
Μα αυτό σου έγραψα... εγώ χάζευα στη βάρδια σε ένα υπολογιστή το φόρουμ και εσείς γράφατε για το αμάξι και στο δίπλα γραφείο οι δυο ινδοί συνάδελφοι το κοιτούσαν ταυτόχρονα στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή (γ@μω τις συμπτώσεις, ήταν η μοναδική μέρα που μιλήσαμε για αυτοκίντα) και μου το δείχνει ο ένας και λέει 'αυτό θα πάρω όταν γυρίσω, ακριβό αλλά πολύ γερό και φθηνή συντήρηση', δηλαδή είναι όχημα 'upper class' για τους 'λεφτάδες' ινδούς εκεί, όπως παίρναν τα wrangler & cherokee εδώ παλιά (οι ινδοί είναι οι πλέον χαμηλόμισθοι Ασιάτες αλλοδαποί στην βιομηχανία εδώ - όπως και οι Έλληνες σε σύγκριση με Ευρωπαίους - δηλαδή καθαρίζουν 2μιση ως 3 χιλιάδες σε ευρώ το μήνα, τα μισά να αποταμιεύουν, είναι χοντρά φράγκα για Ινδία, όπως παλιά που οι Έλληνες μετανάστες έχτιζαν πολυκατοικίες στην Ελλάδα).
Αν η κούλα έρχεται 50%-100% ακριβότερη στην Ελλάδα, από 14Κ θα βγεί κοντά στο 25Κ το Thar οπότε είναι πιο λογική αγορά ένα Vitara...
-
Με τους ινδους εχουμε πολλα κοινα.
Εκτος του οτι μοιαζουμε φυσιογνωμικά σε χαρακτηριστικα προσωπου, εκτος του χρωματος του δερματος, (αυτο εχει να κανει και με τον ηλιο που εχουν εκει και εμεις στον ηλιο κατράμι γινομαστε), καποιες καστες τους, οχι ολες (εχουν πολλες καστες), ειναι το ιδιο στυλ ανθρωπου με εμας αλλα σε αλλη χωρα.
Ιδιο επιπεδο κιτς,
Ιδιος τροπος διασκεδασης,
Ιδιο επιπεδο συντηρητισμού της κοινωνίας
Ιδιο επιπεδο ρατσισμου προς τους άλλους
Ιδιο επιπεδο εφευρετικότητας και πατέντας
Ιδιο επιπεδο αγαπης για τη μορφωση και την ποιηση
Ιδιο επιπεδο οικογενειακών δεσμών
Ιδιο επιπεδο αγαπης στην λαϊκη τους μουσική
Ιδιο επιπεδο θρησκευτικοτητας.
Ιδιο επιπεδο μισθου στο εξωτερικο.
-
Με τους ινδους εχουμε πολλα κοινα.
Εκτος του οτι μοιαζουμε φυσιογνωμικά σε χαρακτηριστικα προσωπου, εκτος του χρωματος του δερματος, -ΝΑΙ- (αυτο εχει να κανει και με τον ηλιο που εχουν εκει και εμεις στον ηλιο κατράμι γινομαστε), καποιες καστες τους, οχι ολες (εχουν πολλες καστες), ειναι το ιδιο στυλ ανθρωπου με εμας αλλα σε αλλη χωρα.
Ιδιο επιπεδο κιτς, NAI, κάπου όμως μας ξεπερνάνε
Ιδιος τροπος διασκεδασης, OXI (στην πλειοψηφία δεν πίνουν αλκοόλ, δεν τρώνε κρέας, δεν θα τις δεις όχι με μπικίνι στη παραλία, αλλά ούτε ασκεπείς δημοσίως, αν και μερικές (λίγες) είναι τρελά μελανούρια να πέφτουν σαγόνια, διασκεδάζουν σαν τους Έλληνες προ '70, 20 άτομα όλο το σόι μαζί πικ-νικ κλπ. με καυτερές μπάμιες και μπιριάνι και οι άντρες κάνουν τα κουμάντα, πατριαρχία με τα μπούνια)
Ιδιο επιπεδο συντηρητισμού της κοινωνίας (ΟΧΙ, πολύ πολύ πιο συντηρητικοί, βλέπε και παραπάνω, 'Ελλάδα' προ '70, προξενιά του παλιού καιρού, 'μεταχειρισμένη' νύφη επιστρέφεται κλπ. πατριαρχία με τα μπούνια)
Ιδιο επιπεδο ρατσισμου προς τους άλλους (χμμ, αν είσαι 'ανώτερός τους' θα ακούς μόνο YES Sir, Boss etc. σε κάθε περίπτωση, αν είσαι 'κατώτερός τους' θα σε πατήσουν και θα σκουπίσουν και τις σόλες της παντόφλας...)
Ιδιο επιπεδο εφευρετικότητας και πατέντας (μάλλον ΝΑΙ, πενία τέχνας κατεργάζεται παγκοσμίως)
Ιδιο επιπεδο αγαπης για τη μορφωση και την ποιηση (Yes boss! 'μόρφωση' ως προς τα επαγγελματικά προσόντα, τώρα πόσο αγάπη έχουν οι Έλληνες για την ποίηση, θα σε γελάσω...)
Ιδιο επιπεδο οικογενειακών δεσμών (NAI, αλλά Ελλάδα του '70, πατριαρχία με τα μπούνια)
Ιδιο επιπεδο αγαπης στην λαϊκη τους μουσική ΝΑΙ
Ιδιο επιπεδο θρησκευτικοτητας. (ΟΧΙ, οι Έλληνες είναι θρησκευόμενοι μόνο στο Φεησμπουκ, όταν συζητάνε πολιτικά σε φόρουμ και Πάσχα, Χριστούγενα, οι περισσότεροι από τους Ινδούς είναι πιο φανατικοί από τους Μουσουλμάνους κι αν ψάξεις τη θρησκεία τους είναι πιο ολοκληρωμένο σύστημα διαβίωσης ακόμη κι απ΄τη Σαρία, άλλο αν εμείς ερχόμαστε σε επαφή συνήθως με το πιο μορφωμένο και φιλελεύθερο 20% του πληθυσμού τους - θα μου πεις, μόνο αυτοί αγοράζουν το Thar...)
Ιδιο επιπεδο μισθου στο εξωτερικο. (OXI τουλάχιστον στην Αραπιά, οι αποδοχές του μέσου Έλληνα, δηλαδή 'Διαβατηρίου ανατολικής Ευρώπης' που είναι Direct hire, ξεκινούν από 5000$ + πληρωμένη διαμονή λίγων χιλιάδων ευρώ, του αντίστοιχου επιπέδου Ινδού από 2500$ μαζί με τη διαμονή. Βέβαια για τα μεγέθη τους μπορεί να έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη στην Ινδία απ' τον Έλληνα στην Ελλάδα, ο κάθε Βαλκάνιος όμως θα βάλει περισσότερα στην άκρη, οι αναλογίες είναι 10.000+ Ινδοί προς 1 Έλληνα ή Βαλκάνιο γενικότερα)
-
να μανθανετε τεκνα μου, να μανθανετε...
https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=58&t=33849&start=30#p859419
https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=58&t=33849&start=45#p859479
-
Ποιό OLD SCHOOL και πιο απλό πεθαίνεις
**Με Steyr Haflinger στην Αράχωβα. Ναι, στρατιωτικό test drive είναι **
-
@ παρνις - μονοπατια
απο μπρος
και απο πισω
-
Απλά καύλα, σόρρυ κι όλας!!!!
-
αλλα και το σουκου ειχε μια καποια δρασις
-
..
-
εχθες κριου πηγα να την απογευματινη βολτα για περπατημα. καθως γυριζα δουλεια, τηλεφωνο. ο περδικαλι νιβι κοινος φιλαρακος ημων. στο χαλκουτσι στη παραλια εχει στην ακρια ενα χαλι μερος με βαλτο και χωρις δρομο. αποφασισε ο δικος μας να παιξει τον ξυλοκοπο για πρωτη φορα στη ζωη του. οταν μπηκε ειχε αμπωτη. μετα αρχισε να ανεβαινει. το αποτελεσμα. και η διασωση. αντι να γυρισω γραφειο βρεθηκα χαλκουτσι.... πολυ δυσκολα, αφου πριν τον βγαλω εγω κολλησε πρωτα ενα φορτηγο, μετα ενα τρακτερ και μετα 2ο τρακτερ. το τζιβι εδωκε ρεστα ομως. οεο.
-
Κ-Ο-Λ-Α-Σ-Η
OLD SCHOOL ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΗ