Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 189
    • 190
    • 83 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3786
    84463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Εγω απο αυτα που λες εντοπιζω και εγ  οτι τερματιζουν τα αμορτισερ πιο ευκολα με 4 ατομα και αποσκευες.

      Το ίδιο όμως και στο 208 και στο c3 για παράδειγμα που τα ξέρω τα αυτοκίνητα πολύ καλά....στο 308 οχι, υπάρχουν άλλες βάσεις αμορτισέρ.

      Για λιγο καιρο οδηγούσα και εγω το turbo...το αυτοκίνητο ήταν καρτ....

      Επίσης κάπου διάβασα ότι το turbo είχε ελαφρώς πιο σκληρά αμορτισέρ από το mild hybrid, οπότε και εκεί ίσως έχουμε διαφορές.

      Αλλά και πάλι βλέπεις καταλήγουμε οι περισσότεροι πως τα αμορτισερ έχουν λάθος ρυθμίσεις για τα Βαλκάνια, ενώ διαβάζω σε τεστ των ευρωπαϊκών χωρών πως έχει την χρυσή τομή σε σπορ και άνεση.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        shumakos last edited by

        Όντως όλα τα b-seg που έχουν βάρος 1050 με 1100 kg, υπό φορτίο είναι το ίδιο χάλια με το Swift των 900-950 kg... Μην το γράψεις παραέξω αυτό. Το μικρό βάρος έρχεται και με κάποιο κόστος.

        Όταν π.χ ένα b seg VAG (Ibiza, Polo, A1) έχει μεταξόνιο-μετατρόχια  μικρομεσαίου 10ετίας και ζυγίζει καμιά 150αριά kg παραπάνω ανά εκδοση, δεν μπορείς να το τσουβαλιάζεις με το Swiφτάκι στη συμπεριφορά του υπό φορτίο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          ssfandos last edited by

          Κοίτα, το Swift έχει χαρακτήρα και είναι ερωτευσιμο αμαξάκι. Αν δεν προέκυπτε η κατανάλωση λαδιού δεν θα το έδινα. Τα υπόλοιπα θέματα της κατασκευής, αρκετά από αυτά, τα είχα εντοπίσει ήδη από το test drive, οπότε δεν παραπονιέμαι. Και η ηχομόνωση και οι τριγμοι και το η ποιότητα των τζαμιών και των πλαστικών δεν κρύβονται. Συνειδητά το αγόρασα, δεν παρασύρθηκα. Αλλά μετά από 3 χρόνια και 36000 χλμ απλώς ξενέρωσα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Εγω τα οδηγώ...εσυ;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              shumakos @lap last edited by

              Εγω τα οδηγώ...εσυ;

              Με αυτά που γράφεις δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Μπορεί να τα οδηγείς και να μη νιώθεις (Ξέρω... Όταν πήγαινες Rallye με τις πάντες μάθαινα το 'Λόλα να ένα μήλο'). Τι να πω... Όταν γράφει κάποιος ένα στραβό για το Swift, η στάνταρ απάντησή σου είναι ' Έλα μωρέ... Όλο το b seg έτσι είναι...' . Έλα όμως που δεν είναι...

              Για τη συμπεριφορά υπό φορτίο σε ανοιχτό δρόμο, με δεδομένα μετατρόχια και μεταξόνιο, αν μαλακώσεις την ανάρτηση και τη σηκώσεις λιγάκι (το Indian spec που τόσο πολύ ποθείς), το αυτοκίνητο θα γίνει ακόμη χειρότερο όσον αφορά τις τάσεις πλεύσης και το γενικότερο έλεγχο του αμαξώματος. Στην Ινδία όμως από ό,τι φαίνεται, έχουν οδικό δίκτυο μερικά κλικ (ίσως και ένα ολόκληρο μπαμ) χειρότερο ακόμη και από της Ελλαδίτσας, ώστε να βάζουν τις λακούβες, τα χαντάκια και τους χωματόδρομους σε προτεραιότητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • L
                lap last edited by

                Καλά εντάξει να χαμε να λέγαμε...

                Εσύ είσαι με το φιέστα, ή άλλος...δεν θυμάμαι...

                Αχ και πάλι αχ και ιστορίες για αγριους τα μεγαλα λογια για ρα φιέστα ....αυτό εχω να πω μόνο.

                Ένα τιμόνι, μια μακρυά σχέση μετάδοσης και ένα κλικ ηχομόνωση, αυτό ειναι το αυτοκίνητο....Όχι σουπερκαρ και δεν ξέρω εγώ τι

                Έτσι είναι όπως τα λέω όλο το b segment, αν το καταλάβετε θα κατεβείτε από το συννεφάκι σας.

                Είτε για b SUV είτε b seg γενικά.

                Σε αλλά κάτι κερδίζεις καινσεναλλα κάτι χάνεις αλλά όλα κινούνται γύρω από τον ίδιο μέσο όρο.

                Τεσπα, στην Ινδία αλλο προφίλ έχουν οχι άλλη ανάρτηση.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @ssfandos last edited by

                  Κοίτα, το Swift έχει χαρακτήρα και είναι ερωτευσιμο αμαξάκι. Αν δεν προέκυπτε η κατανάλωση λαδιού δεν θα το έδινα. Τα υπόλοιπα θέματα της κατασκευής, αρκετά από αυτά, τα είχα εντοπίσει ήδη από το test drive, οπότε δεν παραπονιέμαι. Και η ηχομόνωση και οι τριγμοι και το η ποιότητα των τζαμιών και των πλαστικών δεν κρύβονται. Συνειδητά το αγόρασα, δεν παρασύρθηκα. Αλλά μετά από 3 χρόνια και 36000 χλμ απλώς ξενέρωσα...

                  Φυσικά είναι ερωτευσιμο και για τον οδηγό του και για τους έξω. Όπου και αν περνώ πάντα πέφτουν τα μάτια πάνω του λογω σχήματος και full ledγη των που το βράδυ το κάνει πολύ ψαρωτικό. Με ενα πολο για παραδειγμα είσαι ανύπαρκτος για τα βλέμματα. Οι γυναίκες της παρέες τρελαίνονται για το αυτοκίνητο ιδιαίτερα το βράδυ, και με τις νικελ ζάντες κτλ

                  Ναι έχει στον μέσο όρο πλαστικά, πάνε δες του ibiza ....Και χτυπά τα να δεις...το ξέρω από το αρονα που οδηγώ κάποιες φορές.

                  Τώρα το λάδι που χάνεις είναι ως ένα σημείο φυσικό λογω τούρμπο, σε όλα χάνουν λογω του οτι το λάδι παίζει και ψυκτικό ρόλο για την τουρμπίνα οπότε έχουμε από εκεί απώλειες. Δεν σημαίνει ότι καίει στον θάλαμο καύσης λάδι.

                  Το turbo του swift λειτουργεί ανάποδα από ότι όλα τα άλλα της αγοράς με σκοπό το μικρό lag αυτο ισως παίζει ρόλο σε έναν διαφορετικό τρόπο ψύξης λιπανσης της τουρμπίνς για αυτό αναφέρουν ότι είναι φυσιολογικό .

                  Δηλαδή δεν σημαίνει οτι εχει θέμα ο κινητήρας. Έτσι λειτουργεί.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    ssfandos last edited by

                    Από αυτό που λες για το τούρμπο, δικαιολογειται η κατανάλωση λαδιού, όχι όμως ο διπλασιασμός της από χρόνο σε χρόνο. Μια σταθερή κατανάλωση θα είχε νόημα. Η περίπτωση μου όμως διαφέρει.

                    Σε σχέση με το Ibiza έχω άλλη γνώμη. Η ποιότητα των πλαστικών δεν είναι πολύ καλύτερη, σε κανένα σημείο όμως δεν είναι χειρότερη. Η συναρμογή είναι κλασεις καλύτερη. Το μοτέρ χειρότερο από του Swift μέχρι τις 2000 με 2500 στροφές, από εκεί και πάνω ισοδύναμο. Σε όλα τα υπόλοιπα εκτός της ευκινησιας, είναι αυτοκίνητο ανώτερης κλασης.

                    Το Fiesta, το οποίο οδήγησα αρκετά πρόσφατα (έκδοση 100 hp titanium), δεν έχει σε καμία περίπτωση τη ζωντάνια και το νεύρο του boosterjet ούτε την ευελιξία του Swift. Σε όλα τα άλλα (ποιότητα, συναρμογή, κύλιση, ηχομόνωση κλπ) είναι ξεκάθαρα καλύτερο αυτοκίνητο.

                    Προσωπική και, εννοείται, υποκειμενική η γνώμη μου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      ssfandos last edited by

                      Βέβαια, είναι μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα. Ακόμη περισσότερο αν υπολογίσουμε τους δασμούς που επιβαρύνουν το Swift.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alejandro @ssfandos last edited by

                        Ναι, το 1.0 boosterjet είχα. Στο 1ο service μετά από 14000 χλμ είχε κάψει 250 ml............. ενώ και οι δίσκοι ήταν σε κακή κατάσταση, το βερνίκι που είχε γεμίσει μικρές χαρακιές και το χρώμα που έφευγε τελείως σε κάποια σημεία από πετραδάκια με ξενέρωσαν τελείως.

                        1.0Τ και εγώ.
                        Σα να διαβάζω ποστ μου. Φυσικά στη Σουζουκι όποτε τα έλεγα ήταν φαση 'εεεεεεεεεεεεεεεεεεεελλλααα.. είναι δυνατόν;;;;'...
                        Το άλλαξες με κάποιο άλλο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Ναι ακριβώς έτσι λειτουργεί το turbo των swift , έχει σχεδόν μηδέν λαγκαρισμα, θυμίζει δυνατό ατμοσφαιρικό μοτέρ, για αυτό ανέφερε πως λειτουργεί ανάποδα απο τά υπολοιπα. Το τόνιζαν στην παρουσίαση του κινητήρα οι Ιάπωνες.

                          Τι να σου πω στο θέμα σου δεν γνωρίζω πολλά, θα το ψάξω όμως να δω τι παίζει.

                          Και ομωςνθεωρω του swift Την συναρμογή πιο σταθερή από του αρονα.

                          Για παράδειγμα το λευκό φιλέτο δεν τρίζει ποτέ στο swift ενώ στου αρονα το πλαστικό φιλέτο μπροστά από τον συνοδηγό, τρίζει με το που το ακουμπάς.

                          Το μόνο θέμα στο swift ήταν το καπάκι του καντράν που δεν ειναι ενιαίο με το υπολοιπο ταμπλο όπου ψεκάσα από την αρχή σιλικόνη στις γραμμές του γύρω γύρω και τελείωσε το οποίο θέμα από τότε...

                          Ναι το fiesta Έχει καλύτερη ηχομόνωση, ισχύει και ένα σχεδόν τέλειο τιμόνι εκεί διαφέρει κάπως από του swift, όλα τα άλλα είναι μέτρια και η κατανάλωση προς το κακή. Αν πας όμως για το mild hybrid τότε ενδέχεται να είναι ανεκτή και να βρεις καλό συνδυασμό όλων των παραγόντων . Η ανεση του fiesta στην st line ειναι σαν του swift mild hybrid, αλλα κρατω ενα αρνητικο για το swift και για το 10% των περιπτωσεων οπως το ανεφερα στο προηγπυμενο ποστ.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            ssfandos last edited by

                            Θα το αλλάξω με το Ibiza. Έχω την αίσθηση ότι συνολικά η έκδοση με τα 115 hp είναι λίγο πιο ολοκληρωμενο αυτοκίνητο από το Fiesta και πιο συμφέρουσα αγορά. Θα χάσω λίγο στην ευκολία κίνησης στα στενά και στο παρκάρισμα, αλλά και μισό λίτρο στην κατανάλωση σε σύγκριση με το Swift. Θα κερδίσω, νομίζω, σε όλα τα υπόλοιπα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap @ssfandos last edited by

                              Βέβαια, είναι μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα. Ακόμη περισσότερο αν υπολογίσουμε τους δασμούς που επιβαρύνουν το Swift.

                              Ακριβώς, το swift παιζει κανονικα σε τιμές picanto και i10 Όπου είναι σαφέστατα ενα ανώτερο αυτοκίνητο με υπερσύγχρονο εξοπλισμό ασφαλείας, υβριδικοτητας και καρτισια αίσθηση, ενω ειναι εξ ολοκληρου στα παντα ολα, made in Japan,αλλά κοστίζει όσο τα μεγαλύτερα

                              Εμάς όμως ως αγοραστές δεν μας νοιάζει αυτό, μας νοιάζει το πορτοφολι μας.

                              Αν κρίνεις όμως το προϊόν ως προϊόν καταλαβαίνεις για ποιο λόγο το υποστηρίζω.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @ssfandos last edited by

                                Θα το αλλάξω με το Ibiza. Έχω την αίσθηση ότι συνολικά η έκδοση με τα 115 hp είναι λίγο πιο ολοκληρωμενο αυτοκίνητο από το Fiesta και πιο συμφέρουσα αγορά. Θα χάσω λίγο στην ευκολία κίνησης στα στενά και στο παρκάρισμα, αλλά και μισό λίτρο στην κατανάλωση σε σύγκριση με το Swift. Θα κερδίσω, νομίζω, σε όλα τα υπόλοιπα.

                                Πόσο είχες με το swift turbo κατάνάλωση.

                                Θεωρώ το fiesta με τοmild hybrid καλύτερη επιλογή.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  ssfandos last edited by

                                  Συμφωνώ. Πολύ καλύτερο συνολικά το Swift από όλα της μικρότερης κλάσης. Εξίσου εύχρηστο στην κίνηση και στα στενά, καλύτερο οπουδήποτε αλλού (στροφιλικια, ταξίδι).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    ssfandos last edited by

                                    Στο trip computer έβλεπα από 5,5 έως 6,2. Στα βενζινάδικα (σε αρκετά διαφορετικά, όχι σε ένα) από 6,2 έως 7 λίτρα. Όλα τα χιλιόμετρα εντός Αττικής, αλλά όχι κατ 'ανάγκη χιλιόμετρα πόλης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      ssfandos last edited by

                                      Σε 2 ταξίδια Αθήνα - Βόλο γύρω στο 5,8 πραγματική με 120-130.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        ssfandos last edited by

                                        ... με πολύ θόρυβο βέβαια και ευαισθησία στους ανέμους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          1 με 1,5 λίτρο χοντρικά κάτω είναι το mild hybrid

                                          Στο ταξίδι μέχρι τα 110 είναι εξαιρετικό ίδιο με τα c seg μετρημένα με db, μιλαω για το τετρακιλυνδρο, μετά στα 130 ακούγεται ο τροχασμος κυρίως πίσω.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            shumakos last edited by

                                            Fiesta mild hybrid στην Ελλάδα μόνο το 155άρι, μιας και δεν εισάγεται προς το παρόν με το 125 mild hybrid. 125άρι έρχεται μόνο το συμβατικό. Με τιμές που αρχίζουν στα 19Κ+ για το φτηνότερο 155άρι, μάλλον δεν είναι επιλογή για οικονομία, αλλά για επιδόσεις. Το ότι πετυχαίνει και οικονομία είναι ένα ωραίο nice to have feature.

                                            To Ibiza είναι η ορθολογικότερη επιλογή στην κατηγορία, ειδικά με τις εκπτώσεις που παίζουν την τρέχουσα περίοδο. Mε 13Κ παίρνει κάποιος το βασικό Ibiza (reference;;;) με το μοτέρ των 115hp και με 14K το ίδιο μοτέρ με dsg. Στα ίδια λεφτά απλά δεν παίρνεις Fiesta, ενώ αυτό που τελικά παίρνεις με κανένα 15άρι, είναι με το μοτέρ των 95 ίππων λίγο καλύτερο εξοπλισμό (π.χ ηλ. παράθυρα πίσω που το Ibiza στη βασική έκδοση δεν έχει) και ταμπούρα πίσω. Εξοπλισμό που έχει όμως και με το παραπάνω το Ibiza στην επόμενη εκδοσή του(style;;;), η οποία με την επέκταση εγγύησης δε φτάνει τα χρήματα του Fiesta Titanium με το 95άρι μοτέρ και τα ταμπούρα πίσω πάντα. Το Clio είναι μία πιο σύγχρονη επιλογή σε αυτά τα χρήματα με όμορφο εσωτερικό, αλλά σε επιδόσεις και χώρους υπολείπεται σαφώς του Ibiza.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 83 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr