Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 189
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 295
    • 296
    • 191 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    147149
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k last edited by

      https://www.autoblog.gr/2020/07/17/neo-honda-civic-thn-anoiksh-tou-2021/

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • sargus
        sargus last edited by

        Συνεχίζει λοιπόν ο μέσος όρος ζωής των civic να είναι περίπου στα 5 χρόνια. Θα παρουσιαστεί την άνοιξη, θα κυκλοφορήσει στις αγορές καλοκαίρι-φθινόπωρο οπότε σε εμάς λογικά τέλη 22 με αρχές 23.

        Τουλάχιστον κάπως έτσι έγινε στο τωρινό civic. Από την άλλη, το jazz φαίνεται πως θα το φέρει νωρίτερα από τα συνηθισμένα.

        Ας ελπίσουμε να μην είναι πολύ ωραίο γιατί τώρα που έγινα Hondaκιας θα το θέλω σίγουρα. Θα ξεπαραδιαστουμε!! Ίσως έπρεπε να πάρω μια Giulietta για να μην έχω τέτοια προβλήματα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          aikibill @alexandros-k last edited by

          https://www.autoblog.gr/2020/07/17/neo-honda-civic-thn-anoiksh-tou-2021/

          Το ευρωπαϊκό άραγε θα είναι made in turkey η japan?

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • O
            otokomae @sargus last edited by

            Συνεχίζει λοιπόν ο μέσος όρος ζωής των civic να είναι περίπου στα 5 χρόνια. Θα παρουσιαστεί την άνοιξη, θα κυκλοφορήσει στις αγορές καλοκαίρι-φθινόπωρο οπότε σε εμάς λογικά τέλη 22 με αρχές 23.

            Τουλάχιστον κάπως έτσι έγινε στο τωρινό civic. Από την άλλη, το jazz φαίνεται πως θα το φέρει νωρίτερα από τα συνηθισμένα.

            Ας ελπίσουμε να μην είναι πολύ ωραίο γιατί τώρα που έγινα Hondaκιας θα το θέλω σίγουρα. Θα ξεπαραδιαστουμε!! Ίσως έπρεπε να πάρω μια Giulietta για να μην έχω τέτοια προβλήματα...

            Θα είχες αλλά προβλήματα όλο προβλήματα. Καλό αμάξι κορυφαία ανάρτηση φρένα και τιμόνι. Αλλά οι παθογένειες της alfa παραμένουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • realzeus
              realzeus @otokomae last edited by

              sargus wrote:

              Συνεχίζει λοιπόν ο μέσος όρος ζωής των civic να είναι περίπου στα 5 χρόνια. Θα παρουσιαστεί την άνοιξη, θα κυκλοφορήσει στις αγορές καλοκαίρι-φθινόπωρο οπότε σε εμάς λογικά τέλη 22 με αρχές 23.

              Τουλάχιστον κάπως έτσι έγινε στο τωρινό civic. Από την άλλη, το jazz φαίνεται πως θα το φέρει νωρίτερα από τα συνηθισμένα.

              Ας ελπίσουμε να μην είναι πολύ ωραίο γιατί τώρα που έγινα Hondaκιας θα το θέλω σίγουρα. Θα ξεπαραδιαστουμε!! Ίσως έπρεπε να πάρω μια Giulietta για να μην έχω τέτοια προβλήματα...

              Θα είχες αλλά προβλήματα όλο προβλήματα. Καλό αμάξι κορυφαία ανάρτηση φρένα και τιμόνι. Αλλά οι παθογένειες της alfa παραμένουν.

              Οι δοξασίες του παρελθόντος φυσικά και δεν ισχύουν σήμερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • alex-mix
                alex-mix @aikibill last edited by

                alexandros.K wrote:

                https://www.autoblog.gr/2020/07/17/neo-honda-civic-thn-anoiksh-tou-2021/

                Το ευρωπαϊκό άραγε θα είναι made in turkey η japan?

                Για Τουρκία νομίζω χλωμό γιατί είχαν πει θα το κλείσουν και αυτό νωρίτερα από το αγγλικο

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • O
                  otokomae last edited by

                  Η alfa είναι το όνειρο της αυτοκινησης για πολύ κόσμο, αυτό όμως δεν την κανει αξιόπιστη. Είχε προβλήματα περισσότερα στο παρελθόν και συνεχίζει να έχει σε μοτέρ και περιφερειακά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • realzeus
                    realzeus @otokomae last edited by

                    Η alfa είναι το όνειρο της αυτοκινησης για πολύ κόσμο, αυτό όμως δεν την κανει αξιόπιστη. Είχε προβλήματα περισσότερα στο παρελθόν και συνεχίζει να έχει σε μοτέρ και περιφερειακά.

                    Αυτά που λες δείχνουν άγνοια. Ποιο μοτέρ της Alfa βγάζει προβλήματα και που;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • O
                      otokomae last edited by

                      1. Δοξασίες του παρελθόντος: alfa 75 turbo 7000km έμεινε στο δρόμο από κεντρική γείωση με αποτέλεσμα κολλημένο μοτέρ. Αυτό είπε τότε ο Ροιδης.

                      2. Σημερα: MiTo 10000 km Κατέβασμα σασμάν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Η 75 είναι αυτοκίνητο 40 ετών.

                        Το ότι κατέβασες κιβώτιο σε ένα αυτοκίνητο δεν λέει τίποτα.

                        Θέλεις να σου πω σε πόσα άλλα έχουν κατέβει; Σε δύο δικά μου (ένα γερμανικό και ένα αγγλικό).

                        Στον μέσο όρο οι Alfa είναι από τα πιο αξιόπιστα ευρωπαϊκά και μόνο κάποια Mazda και Subaru (πραγματικά Made in Japan) είναι πιο αξιόπιστα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • O
                          otokomae @vasilas last edited by

                          Ένας φίλος Ιταλός μου είχε πει  να πάρω Gulietta και ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστη από από το Civic.

                          Δεν τον πίστεψα 

                          Και καλά εκανες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • V
                            vasilas last edited by

                            Ένας φίλος Ιταλός μου είχε πει  να πάρω Gulietta και ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστη από το Civic.

                            Δεν τον πίστεψα 

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • sargus
                              sargus last edited by

                              Η Giulietta έχει αποδειχτεί αρκετά αξιόπιστο αυτοκίνητο. Και μπορούμε να το πούμε με βεβαιότητα μετά από 10 χρόνια που κυκλοφορεί!

                              Το πιο σημαντικό της θέμα ήταν το multiair στο οποίο έπασχε η πρώτη της γενιά (χονδρικά μέχρι το 14) και πέρα από αυτό τίποτα σημαντικό. Κάποιοι τριγμοί στην καμπίνα και τα ομολογουμένως άθλια πλαστικά χερουλια των πορτών που εσπαγαν στην παραμικρή κακομεταχείριση.

                              Αν έπαιρνα αμάξι έως το 2015-2016 θα έπαιρνα Giulietta αβλεπί. Ούτε που θα πήγαινα σε άλλη αντιπροσωπία. Αμάξι που χαίρεσαι να το οδηγείς και να μην τελειώνει η βόλτα ποτέ. Μέχρι να οδηγήσω το civic μου, μόνο την πισωκινητη BMW 1 και το focus έβαζα κοντά της σε απόλαυση οδήγησης. Πλέον θεωρώ το civic το βασιλιά της κατηγορίας (ίσως να είμαι προκατειλημενος λόγω εξοικείωσης βέβαια) αν και θεωρώ ότι δεν είναι τόσο παιχνιδιαρικο σαν τα άλλα 3. Το civic ίσως είναι πιο ουδέτερο πιο 'μηχανή για χρόνους' από τα άλλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • G
                                ggab @realzeus last edited by

                                Η 75 είναι αυτοκίνητο 40 ετών.

                                Το ότι κατέβασες κιβώτιο σε ένα αυτοκίνητο δεν λέει τίποτα.

                                Θέλεις να σου πω σε πόσα άλλα έχουν κατέβει; Σε δύο δικά μου (ένα γερμανικό και ένα αγγλικό).

                                Στον μέσο όρο οι Alfa είναι από τα πιο αξιόπιστα ευρωπαϊκά και μόνο κάποια Mazda και Subaru (πραγματικά Made in Japan) είναι πιο αξιόπιστα.

                                Το διαβάσαμε και αυτό!!!

                                Ότι να'ναι......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • realzeus
                                  realzeus @ggab last edited by

                                  REALZEUS wrote:

                                  Η 75 είναι αυτοκίνητο 40 ετών.

                                  Το ότι κατέβασες κιβώτιο σε ένα αυτοκίνητο δεν λέει τίποτα.

                                  Θέλεις να σου πω σε πόσα άλλα έχουν κατέβει; Σε δύο δικά μου (ένα γερμανικό και ένα αγγλικό).

                                  Στον μέσο όρο οι Alfa είναι από τα πιο αξιόπιστα ευρωπαϊκά και μόνο κάποια Mazda και Subaru (πραγματικά Made in Japan) είναι πιο αξιόπιστα.

                                  Το διαβάσαμε και αυτό!!!

                                  Ότι να'ναι......

                                  Να το διαβάσετε μπας και τελειώσουν κάποια στιγμή οι δοξασίες των παππούδων σας. Οι κινητήρες των Alfa δεν θέλουν πολλαπλασιαστές και μπεκιέρες ψεκασμού κάθε δεύτερο φθινόπωρο, όπως οι BMW, ούτε νέο κιβώτιο κάθε μήνα, όπως τα VAG (καθ' υπερβολήν τα χρονικά διαστήματα προφανώς για να δώσουν έμφαση). Θα ένιωθα πολύ πιο άνετα με μια Giulietta παρά με μια BMW 1. Εγώ ήμουν τυχερός, η δική μου BMW βγήκε αξιόπιστη, αλλά στα συνεργεία έβλεπα σημεία και τέρατα... Μόνο τα ιαπωνικά/κορεάτικα βάζω παραπάνω σε αξιοπιστία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    otokomae last edited by

                                    Δια είσαι 20 χρονων; Γιατί δε βγαίνουν τα νούμερα με τους παππούδες που αναφέρεις. Χα!χα! χα!χα! Αχ κλαιω! Συγνώμη ε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • V
                                      vasilas @sargus last edited by

                                      Η Giulietta έχει αποδειχτεί αρκετά αξιόπιστο αυτοκίνητο. Και μπορούμε να το πούμε με βεβαιότητα μετά από 10 χρόνια που κυκλοφορεί!

                                      Το πιο σημαντικό της θέμα ήταν το multiair στο οποίο έπασχε η πρώτη της γενιά (χονδρικά μέχρι το 14) και πέρα από αυτό τίποτα σημαντικό. Κάποιοι τριγμοί στην καμπίνα και τα ομολογουμένως άθλια πλαστικά χερουλια των πορτών που εσπαγαν στην παραμικρή κακομεταχείριση.

                                      Αν έπαιρνα αμάξι έως το 2015-2016 θα έπαιρνα Giulietta αβλεπί. Ούτε που θα πήγαινα σε άλλη αντιπροσωπία. Αμάξι που χαίρεσαι να το οδηγείς και να μην τελειώνει η βόλτα ποτέ. Μέχρι να οδηγήσω το civic μου, μόνο την πισωκινητη BMW 1 και το focus έβαζα κοντά της σε απόλαυση οδήγησης. Πλέον θεωρώ το civic το βασιλιά της κατηγορίας (ίσως να είμαι προκατειλημενος λόγω εξοικείωσης βέβαια) αν και θεωρώ ότι δεν είναι τόσο παιχνιδιαρικο σαν τα άλλα 3. Το civic ίσως είναι πιο ουδέτερο πιο 'μηχανή για χρόνους' από τα άλλα.

                                      Τώρα γύρισα από βόλτα. Δεν σταματάς να το ευχαριστιέσαι! Πήγαινα σιγά σε όλη τη διαδρομή αλλά αυτά τα 34 κιλά ρε φίλε αλλάζει τελείως η οδήγηση. Πηγαίνεις σε χαμηλότερες στροφές και νιώθεις τη βελούδινη ώθηση της ροπής.

                                      Θα έλεγα ότι είναι ουδέτερο το civic. Την προηγούμενη εβδομάδα είχα μπει σε στροφή με 215 και είμαι ακόμα εδώ και γράφω. Ήταν νύχτα και το είχα πατήσει ξεχνώντας πόσο γρήγορα θα έφτανα στη στροφή. Άρχισα να μπαίνω με 205 αλλά για να μη με πετάξει το πάτησα και βγήκα με 215. Η ανάρτηση και τα λάστιχα ήταν στα όρια τους μάλλον.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Να προσέχεις φίλε!

                                        Και κυρίως να προσέχεις αυτές τις ημέρες γιατί είμαι γυρω από τα Χανιά με την οικογένεια και δε θα ήθελα να σε πετύχω σε καμία στροφή να μου έρχεσαι με 215! 

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Την ξέρεις την αρχαία φράση που λέει 'γελα δ' ο μωρός καν τι μη γελοίον ει'; Συγγνώμη, ε;

                                          Έχω υπερδιπλάσια ηλικία από αυτήν που ανέφερες πάντως και καλό θα ήταν να έρθετε στο 2020 κάποια στιγμή σχετικά με τα αυτοκίνητα. Που τα ιταλικά ποτέ δεν έπασχαν στα μηxανικά, το πρόβλημα ήταν η σκουριά στο αμάξωμα κυρίως και μερικά ηλεκτρικά, όχι τόσα πολλά βέβαια όσον οι Γάλλοι και οι Άγγλοι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                          • V
                                            vasilas @sargus last edited by

                                            Να προσέχεις φίλε!

                                            Και κυρίως να προσέχεις αυτές τις ημέρες γιατί είμαι γυρω από τα Χανιά με την οικογένεια και δε θα ήθελα να σε πετύχω σε καμία στροφή να μου έρχεσαι με 215! 

                                            Φίλε δεν το ξανακάνω αυτό! Ητανε λάθος! Απλά το αμάξι κρατάει έστω και με τα μαμά λάστιχα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 191 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr