-
Ποιο μου θυμίζει..... Ποιο μου θυμίζει..... Αααα κάπως έτσι θα είναι το επόμενο SX4 SCROSS
https://www.gocar.gr/news/new-models/31838,Toyota_Corolla_Cross_Anamesa_sta_C-HR_ka.html
-
καλησπερα σε ολους,
Ειμαι προς αναζητηση αυτοκινητου (diesel) και το s cross ειναι αναμεσα στα υποψηφια.. μαζι με qasqai και tuscon.
Εχω δει ενα μεταχειρισμενο απο το σφακιανακη 1 χρονου με 12.500 χιλ χιλιομετρα εκδοση gl+. 4χ2 ( 02/2019)
H τιμη του 18000 και οπως αναφερει το αυτοκινητο αυτο ειχε 7 χρονια εγγυηση (5,5 χρονια ακομα)
H αληθεια ειναι πως γενικα δυσκολευομαι πολυ να βρω και να εμπιστευτω μεταχειρισμενο με φαση 70000 - 80000 χιλ αλλα από τη μια τα 12.500 χιλ ειναι σχεδον καινουργιο και απο την αλλη υπαρχει η εγγυηση συν οτι πουλιεται απο τον επισημο αντιπροσωπο με οτι σημαινει αυτο.
Θεωρειται ειναι καλη επιλογη απο τη στιγμη που δεν βγαινει πλεον σε diesel ? ποσο ειχε αρχικη τιμη?
-
Το QQ κάπου έβλεπα το 'χαρίζουν' αυτή την περίοδο, για δες τιμές για καινούργιο.
Κ εγώ κοίταγα το συγκεκριμένο σε diesel μεταχειρισμένο, εκτός που δεν βρήκα τόσο καινούργιο όσο αυτό που λες, δεν έδινα τόσα λεφτά για μεταχειρισμένο ενώ μπορείς να πάρεις καινούργιο με λιγο περισσότερα.
Το αυτοκίνητο είναι καλό και πολύ μικρότερο από QQ καο Tuscon αλλά με καλούς χώρους για το μέγεθος του.
-
και εγω αυτο πιστευω θεωρω για καποιον που το θελει για ταξιδια και για αθηνα 50-50 εχει το τελειο μεγεθος.
Νομιζω 12.500 χιλιομετρα ουτε το πρωτο servis δεν θα εχει κανει..
απλα πλεον δυστηχως τα εκοψε τα diesel η suzuki...
-
απο τουσον ειναι οντως μικροτερο απο qq ειναι 9 ποντος κοντuτερο και 2 ποντους στενοτερο με τα ιδια λτ αποσκευες , οποτε μονο πολυ μικροτερο δεν χαρακτηριζεται
-
6oς χρόνος και ώρα για αλλαγή σετ χρονισμού. Τιμη αντιπροσωπείας 650 με αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού χωρίς αντλία νερού. Τιμή συνεργείου, πρωην μάστορα fiat με εμπειρία στον αντίστοιχο κινητήρα της fiat 400 ευρώ με γνήσιο σετ χρονισμού, λάδια petronas 5 30, ολα τα φίλτρα και πετρελαίου. Suzuki s cross 1.6 diesel allgreep. Αντιπροσωπεία γειά χαρά!
-
γνωριζετε αν η αναρτηση στα diesel ειναι πολλαπλων συνδεσμων?
-
φυσικα και οχι, ημιακαμπτος παντου
-
λοιπον, πηγα σημερα να δω ενα αλλο scross απο κοντα.. γιατι το προηγουμενο το προλαβε καποιος αλλος
εκδοση 2018 glx all grip συν δερματινα καθισματα , 32000 κμ
το συγκεκριμενο φαινομενικα τουλαχιστον ηταν τελειο τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα. Μεσα ο εξοπλισμος ειχε δερματινα καθισματα που και αυτα ηταν αψογα. (εκδοση glx)
το μονο που μου εκανε εντυπωση ηταν πως το αυτοκινητο φοραγε τις ζαντες του gl+ αν και glx..
παμε τωρα στα σημαντικα..
ο πωλητης (βελμαρ ) που βαριοταν να εξυπηρετησει λιγο μου λεει δεν μπορεις να το κανεις test drive για ειναι ανασφαλιστο παρα μονο μεσα στις εγκαταστασεις.
βιβλια , service ολα κανονικα
με το που το εβαλε μπροστα αναψε ενα λαμπακι 'dpf please drive to regenerate' καπως ετσι - ειναι κατι φυσιολογικο αυτο?
-
λοιπον, πηγα σημερα να δω ενα αλλο scross απο κοντα.. γιατι το προηγουμενο το προλαβε καποιος αλλος
εκδοση 2018 glx all grip συν δερματινα καθισματα , 32000 κμ
το συγκεκριμενο φαινομενικα τουλαχιστον ηταν τελειο τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα. Μεσα ο εξοπλισμος ειχε δερματινα καθισματα που και αυτα ηταν αψογα. (εκδοση glx)
το μονο που μου εκανε εντυπωση ηταν πως το αυτοκινητο φοραγε τις ζαντες του gl+ αν και glx..
παμε τωρα στα σημαντικα..
ο πωλητης (βελμαρ ) που βαριοταν να εξυπηρετησει λιγο μου λεει δεν μπορεις να το κανεις test drive για ειναι ανασφαλιστο παρα μονο μεσα στις εγκαταστασεις.
βιβλια , service ολα κανονικα
με το που το εβαλε μπροστα αναψε ενα λαμπακι 'dpf please drive to regenerate' καπως ετσι - ειναι κατι φυσιολογικο αυτο?
φυσικα!
ξεκαπνισμα θελει, λιγα λεπτα με 2500rpm, ολα τα νεα πετρελαια ετσι ειναι
-
λοιπον, πηγα σημερα να δω ενα αλλο scross απο κοντα.. γιατι το προηγουμενο το προλαβε καποιος αλλος
εκδοση 2018 glx all grip συν δερματινα καθισματα , 32000 κμ
το συγκεκριμενο φαινομενικα τουλαχιστον ηταν τελειο τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα. Μεσα ο εξοπλισμος ειχε δερματινα καθισματα που και αυτα ηταν αψογα. (εκδοση glx)
το μονο που μου εκανε εντυπωση ηταν πως το αυτοκινητο φοραγε τις ζαντες του gl+ αν και glx..
παμε τωρα στα σημαντικα..
ο πωλητης (βελμαρ ) που βαριοταν να εξυπηρετησει λιγο μου λεει δεν μπορεις να το κανεις test drive για ειναι ανασφαλιστο παρα μονο μεσα στις εγκαταστασεις.
βιβλια , service ολα κανονικα
με το που το εβαλε μπροστα αναψε ενα λαμπακι 'dpf please drive to regenerate' καπως ετσι - ειναι κατι φυσιολογικο αυτο?
φυσικα!
ξεκαπνισμα θελει, λιγα λεπτα με 2500rpm, ολα τα νεα πετρελαια ετσι ειναι
-
Το βιβλίο service το θεωρώ ελλιπές, πχ 32 Κ και δεν έχει αλλάξει φίλτρο αέρα?. Αμάξι που λόγω χρήσης έχει γράψει τα km στο συνεχές μποτιλιάρισμα και έχει συμπληρώσει τα km επόμενου service από τον χειμώνα? Τα 20 χιλιάρικα δεν είναι τιμή για έξυπνους αγοραστές, φιλικά....
-
Το βιβλίο service το θεωρώ ελλιπές, πχ 32 Κ και δεν έχει αλλάξει φίλτρο αέρα?. Αμάξι που λόγω χρήσης έχει γράψει τα km στο συνεχές μποτιλιάρισμα και έχει συμπληρώσει τα km επόμενου service από τον χειμώνα? Τα 20 χιλιάρικα δεν είναι τιμή για έξυπνους αγοραστές, φιλικά....
Δεκτον και εγω το σκεφτομαι. ισχυουν αυτα που λες , απλα θεωρησα πως αξιζε να του ριξω μια ματια. Η αληθεια ειναι πως 20000 χιλιαρικα ειναι πολλα αλλα απο την αλλη τα diesel πλεον δυσευρετα.
φιλτρο αερα λεει εχει κανει καθαρισμό... ' Αμάξι που λόγω χρήσης έχει γράψει τα km στο συνεχές μποτιλιάρισμα και έχει συμπληρώσει τα km επόμενου service από τον χειμώνα?' τι εννοεις
-
Ο καθαρισμος δεν επαρκει. Η χρηση του αυτοκινητου δεν ηταν η πλεον ενδεδειγμενη, ασχετα αν το αμαξι θεωρειται 'σκυλι'
-
αν καιει τοσο το αδελφο αλλα αψηλο σαν τοιχος
https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=103&p=855016#p854998
...οι τιμες που πραγματι κραταν σαν μεταχειρισμενα εχουν μια καποια δικαιολογια
-
Κλίνω άγρια για το επομενο νέο vitara awd....χθες πηγα σε παραλία
Τελικά πάρκαρα εκεί που πάρκαρουν όλοι και βούτηξα εκεί που πάνε όλοι.
Χαμός από κόσμο.
Έβλεπα κατι awd να περνούν την άμμο και να πηγαίνουν στα καλύτερα μέρη πιο μακρυά απο τον πολύ κόσμο.
Μόνο για αυτό καθόμουν μέσα στο νερό σαν σημαδουρα με κόσμο γύρω μου να φωνασκει και αποφάσιζα για το awd.
-
Κλίνω άγρια για το επομενο νέο vitara awd....χθες πηγα σε παραλία
Τελικά πάρκαρα εκεί που πάρκαρουν όλοι και βούτηξα εκεί που πάνε όλοι.
Χαμός από κόσμο.
Έβλεπα κατι awd να περνούν την άμμο και να πηγαίνουν στα καλύτερα μέρη πιο μακρυά απο τον πολύ κόσμο.
Μόνο για αυτό καθόμουν μέσα στο νερό σαν σημαδουρα με κόσμο γύρω μου να φωνασκει και αποφάσιζα για το awd.
Καλά, μην νομίζεις ότι AWD σημαίνει 'πηγαίνω παντού'. Καμιά φορά χρειάζεσαι και τα κατάλληλα λάστιχα (+αναρτήσεις +απόσταση απτο έδαφος).
Και εγώ έχω το S-Cross AllGrip για να μην παρεξηγούμεθα.
-
Σαν το προ-προ-προηγούμενο, δεν έχει..off road animal αν θυμάστε.
Και το σημαντικότερο είναι το λάστιχο κατ'εμέ.
Δεν συνδυάζεται off road με δρόμο, είναι έννοιες αντίθετες (θόρυβος κύλισης, οικονομία, απόσταση φρεναρίσματος, στρίψιμο).
-
Δεν ξέρω, αλλά περνούσαν κάτι αμμοβουναλακια που δεν πήγαινε κανένα νορμάλ αυτοκίνητο,
Πατούσαν λίγο γκαζάκι. Περνούσαν και πήγαιναν στα καλύτερα μέρη.
-
Δεν ξέρω, αλλά περνούσαν κάτι αμμοβουναλακια που δεν πήγαινε κανένα νορμάλ αυτοκίνητο,
Πατούσαν λίγο γκαζάκι. Περνούσαν και πήγαιναν στα καλύτερα μέρη.
Το off road είναι πολύ μεγάλο θέμα, με 4Χ4 και ένα καλό λαστιχάκι 4seasons πας σε αρκετά μέρη, κάποιες φορές δεν φθάνει ούτε το καθαρά βουνισιο λάστιχο. Έχουμε κολλήσει άπειρες φορές με καθαρά off και παρατησαμε αυτοκίνητα σε λάσπες ή χιόνι και τα βγάλαμε με αγροτικό ή τρακτέρ την επόμενη..
Gatoz θα ξέρει καλύτερα.
SUZUKI SX4 SCROSS