-
Ωραίος ο Βασίλας!
Να το χαρείς φίλε μου!
-
Ευχαριστώ
Ο Άγγελος είναι εδώ
Επίσης ξέχασα να πω ο φίλος ο Γιώργος που γνώρισα στο civicx.com
ήταν ο πρώτος που έφτιαξε ο Άγγελος και έχει το tune 3 χρόνια με 45.000 χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Βέβαια αυτός έχει customάρει μόνος του το πρόγραμμα παραπέρα και το έχει πάει στα άκρα. Θα τον βρείτε στο redliners επίσης να περιγράφει τα στάδια βελτίωσης και τις εμπειρίες του.
-
Γ
sargus wrote:
Κάτσε να περάσουν μερικές μέρες με το Ktuner να μας πεις την εμπειρία σου. Προς το παρόν σου φαίνεται πιο δυνατό από ότι με br;
Πόσο σου κόστισε;
Το έκανες από απόσταση ή πήγες Πειραιά;
Ευχαριστώ φίλε.
Είναι και πιο δυνατό και δουλεύει και πιο σωστά. Ο Άγγελος απο τη Hondasports έφτιαξε το προγραμμα και το προσάρμοσε ειδικά για το αμάξι μου. Μου έστειλε το αρχείο σε mail και το πέρασα στο αυτοκίνητο. Μετά έκανα δοκιμές μια εβδομάδα και του έστελνα καθημερινά όλα τα αρχεία που κατέγραφε το προγραμμα απο το αυτοκίνητο. Αυτός τα μελετούσε και τα διόρθωνε. Μιλάμε για Αβάνς, καύσιμα, μίγματα και χίλιες δυο άλλες παράμετροι.
Δεν ήταν ένα έτοιμο προγραμμα για όλους όπως το br που είναι αμφίβολο πως δουλεύει. Br θα πάνε να βάλουνε αυτοί που για τη μάρκα του αυτοκινήτου τους δεν υπάρχει κάτι ειδικό.
Για να αγοράσεις το μηχάνημα ktuner κάνει 480 ευρώ. Αυτό έχει μέσα 3 προγράμματα τα οποία τα μπαινοβγάζεις και διαλέγεις όποτε θέλεις. Μέσα στο μηχάνημα αποθηκεύει και της μαμάς το προγραμμα. Το πιο δυνατό που έχει μέσα είναι αυτό με 21 psi πίεση και είναι περίπου 210 άλογα και παρά πολύ safe.
Απο εκεί και πέρα μπορείς να αγοράσεις/ κατεβάζεις προγράμματα απο το internet και να τα βάζεις. Εγώ πλήρωσα τον Άγγελο 150 ευρώ και έκατσε και ασχολήθηκε και μου έφτιαξε το custom. Ο Άγγελος έχει φτιάξει καμία 15ρια αυτοκίνητα και έχει μεγάλη εμπειρία. Το σφυρήλατο civic fk7 με τα 300 άλογα που είχε δείξει στο YouTube το έχει φτιάξει αυτός και μηχανικά και το προγραμμα. Όταν θα βάλω intercooler ή ότι άλλο βάλω θα προσαρμόσει πάλι το προγραμμα για μένα δωρεάν.
Δες εδώ πως μπαίνει το μηχάνημα στο αμάξι.
Και εδώ πως συνδέεται με το infotainment
Σε αυτό το βίντεο αγόρασε αυτός ένα προγραμμα και το δουλεύει. Έχω να σου πω ότι το δικό μου προγραμμα είναι και ασφαλέστερο και πιο δυνατό. Ανεβαζει τη ροπή εκεί που πρέπει και βγάζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών.
Απόλαυσε το Βασίλα αλλά βάλε και κανένα λάστιχο. Και πες μας πόσα είναι στο τροχο;
-
vasilas wrote:
Γ
sargus wrote:
Κάτσε να περάσουν μερικές μέρες με το Ktuner να μας πεις την εμπειρία σου. Προς το παρόν σου φαίνεται πιο δυνατό από ότι με br;
Πόσο σου κόστισε;
Το έκανες από απόσταση ή πήγες Πειραιά;
Ευχαριστώ φίλε.
Είναι και πιο δυνατό και δουλεύει και πιο σωστά. Ο Άγγελος απο τη Hondasports έφτιαξε το προγραμμα και το προσάρμοσε ειδικά για το αμάξι μου. Μου έστειλε το αρχείο σε mail και το πέρασα στο αυτοκίνητο. Μετά έκανα δοκιμές μια εβδομάδα και του έστελνα καθημερινά όλα τα αρχεία που κατέγραφε το προγραμμα απο το αυτοκίνητο. Αυτός τα μελετούσε και τα διόρθωνε. Μιλάμε για Αβάνς, καύσιμα, μίγματα και χίλιες δυο άλλες παράμετροι.
Δεν ήταν ένα έτοιμο προγραμμα για όλους όπως το br που είναι αμφίβολο πως δουλεύει. Br θα πάνε να βάλουνε αυτοί που για τη μάρκα του αυτοκινήτου τους δεν υπάρχει κάτι ειδικό.
Για να αγοράσεις το μηχάνημα ktuner κάνει 480 ευρώ. Αυτό έχει μέσα 3 προγράμματα τα οποία τα μπαινοβγάζεις και διαλέγεις όποτε θέλεις. Μέσα στο μηχάνημα αποθηκεύει και της μαμάς το προγραμμα. Το πιο δυνατό που έχει μέσα είναι αυτό με 21 psi πίεση και είναι περίπου 210 άλογα και παρά πολύ safe.
Απο εκεί και πέρα μπορείς να αγοράσεις/ κατεβάζεις προγράμματα απο το internet και να τα βάζεις. Εγώ πλήρωσα τον Άγγελο 150 ευρώ και έκατσε και ασχολήθηκε και μου έφτιαξε το custom. Ο Άγγελος έχει φτιάξει καμία 15ρια αυτοκίνητα και έχει μεγάλη εμπειρία. Το σφυρήλατο civic fk7 με τα 300 άλογα που είχε δείξει στο YouTube το έχει φτιάξει αυτός και μηχανικά και το προγραμμα. Όταν θα βάλω intercooler ή ότι άλλο βάλω θα προσαρμόσει πάλι το προγραμμα για μένα δωρεάν.
Δες εδώ πως μπαίνει το μηχάνημα στο αμάξι.
Και εδώ πως συνδέεται με το infotainment
Σε αυτό το βίντεο αγόρασε αυτός ένα προγραμμα και το δουλεύει. Έχω να σου πω ότι το δικό μου προγραμμα είναι και ασφαλέστερο και πιο δυνατό. Ανεβαζει τη ροπή εκεί που πρέπει και βγάζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών.
Απόλαυσε το Βασίλα αλλά βάλε και κανένα λάστιχο. Και πες μας πόσα είναι στο τροχο;
Χρειάζεται λάστιχα γιατί τα ξεφλουδίζει αυτά.
Τώρα είναι περίπου 220 τροχό και με intercooler και φίλτρο ελευθέρας K&N θα πάει 230.
Δηλαδή όλη η ιστορία θα πιάσει περίπου 1.500 ευρώ. 600 δηλαδή κάνει το intercooler και 80-90 το φίλτρο + τα περαστικά.
-
Βασίλα όπως ξαναεγραψα υπάρχει συσκότιση στο θέμα tuning. Οι βελτιωτες δεν ενημερώνουν σωστά το κοινό και έτσι γράφονται ανακρίβειες. Τα άλογα που αναφέρεις είναι μετρημένα από τροχό που με την αναγωγή για το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά δίνει τα άλογα στο στρόφαλο στο περίπου. Αυτά που αναφερεις είναι περίπου στο στρόφαλο και πολλά σου λένε. Στο τροχο θα είναι γύρω στα 170/180. Το πιο εύκολο πράγμα να μετρηθεί είναι άλογα στο τροχό από το τροχό. Επιπλέον θα έλεγα ότι 1 φίλτρο δεν δίνει 10 άλογα. Η μαμά δίνει 183 στρόφαλο και στο τροχό γίνονται μέχρι και 15%κατω. Η απόλυτη μέτρηση στροφαλο γίνεται μόνο σε δυναμομετρο πάγκου όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές εδώ στο φόρουμ. Αν θέλεις Βασίλα πες στο φίλο να γράψει δυο τρία πράγματα για να αναδειχθεί το θέμα γιατί εσύ μπορεί να κατάλαβες λάθος.
-
Το civic είναι μετρημένο 180 μαμα στον τροχό από όλα τα δυναμομετρα που έχω δει και όπου έχω δει φωτογραφία δυναμομέτρησης στο ίντερνετ. Επίσης αυτός που δυναμομέτρησε το δικό μου για να βάλει BR το έβγαλε την πρώτη φορά 179 και τη δεύτερη αφού το κρύωσε λίγο 181. Μου είπε ότι η ένδειξη είναι τροχος. Και εδώ για τροχό μιλάει:
-
Το civic είναι μετρημένο 180 μαμα στον τροχό από όλα τα δυναμομετρα που έχω δει και όπου έχω δει φωτογραφία δυναμομέτρησης στο ίντερνετ. Επίσης αυτός που δυναμομέτρησε το δικό μου για να βάλει BR το έβγαλε την πρώτη φορά 179 και τη δεύτερη αφού το κρύωσε λίγο 181. Μου είπε ότι η ένδειξη είναι τροχος. Και εδώ για τροχό μιλάει:
Είναι απλό ρωτά αυτό το κύριο. Πόσα στο τροχό πόσα στρόφαλο.
-
Είναι σχετικά όλα με τα άλογα και είμαι και εγώ δύσπιστος σαν και εσένα. Το θέμα είναι και πως καταλαβαίνεις το αυτοκίνητο στο δρόμο. Δηλαδή έχω μπει σε E46 M3, E34 Μ5, EVO IX, σε τουρμπατο 106 rallye, Focus II ST και άλλα. Το civic τώρα αν σε βάλω μέσα και πάμε βόλτα θα νομίζεις ότι είναι 250 στρόφαλο.
Μαμά εντάξει πάει αλλά δεν είναι αυτό που θα ήθελες σε επιδόσεις. Τα άλογα είναι σχετικά. Δηλαδή είναι γεγονός ότι πάει καλύτερα από τα Golf 150, focus 180 και Gulietta 170 άλογα.
Οπότε τελικά πόση σημασία έχει το δυναμονετρο πάγκου και η μέτρηση στον τροχό ή όχι. Η E46 Μ3 που γράφουν 340, που τα έχει; Έχει καμία σημασία;
Το 50ευρω για μέτρηση στο δυναμομετρο μπορεί να μην το δώσω και ίσως καλύτερα να πάει στο φίλτρο K&N.
Ο φίλος που έχει βάλει intercooler στο Civic και το έχει κάνει 230 άλογα έχει κάνει αυτή τη μέτρηση:
https://drive.google.com/file/d/1LP9hsRF7qdzjk4NLJSKYwieOZ9gGz6vN/view?usp=drivesdk
και έχει αυτή τη δυναμομέτρηση
https://drive.google.com/file/d/1LTR7lWB4saRG_dmwRuwXAPTsAJE6iOtp/view?usp=drivesdk
Επίσης εγώ στην εθνική σε λίγο ανηφόρα επιασα 230 κοντέρ, 220 πραγματικά σε 41' +/-1 .
Τούτος κάνει 52'
-
Στις πλήμνες λέει μετράει
-
Οπότε καταλήγουμε ότι το civic 10ης γενιάς έχει μαμά περίπου 200 άλογα στο στρόφαλο και 180 στον τροχό. Για πρώτη φορά η Honda δήλωσε ψευδώς λιγότερα άλογα.
-
Από την στιγμή που ο τρόπος που μετράει η Honda και οι βελτιωτές είναι εντελώς διαφορετικός, δεν μπορείς να είσαι 100 % σίγουρος.
-
Από την στιγμή που ο τρόπος που μετράει η Honda και οι βελτιωτές είναι εντελώς διαφορετικός, δεν μπορείς να είσαι 100 % σίγουρος.
4-5 άλογα πάνω κάτω μπορεί να παίζουνε. Για ποιο αμάξι μπορείς να είσαι σίγουρος 100% ;
-
Οπότε καταλήγουμε ότι το civic 10ης γενιάς έχει μαμά περίπου 200 άλογα στο στρόφαλο και 180 στον τροχό. Για πρώτη φορά η Honda δήλωσε ψευδώς λιγότερα άλογα.
Βασίλη σε τι άλογα μετράς; Σε πόνυ; Χα!Χα!Χα!Χα,!Αχ!Αχ!
-
Βρε παιδιά μη κολλάτε στα νούμερα... Δεν υπάρχει λόγος. Όντως δεν γίνεται να προσδιορίσεις ακριβώς που βρίσκεσαι. Μπορείς όμως να προσδιορίσεις τι κέρδισες.
Πάει καλύτερα με το πρόγραμμα σε σχέση με στοκ; Είναι ικανοποιημένος ο ιδιοκτήτης με την νέα δύναμη; Όλα κομπλέ! Τι σε νοιάζει το νούμερο...
Τώρα μεταξύ μοντέλων για να φανεί πιο πάει πιο γρήγορα, μόνο βάζοντας το ένα δίπλα στο άλλο βγάζεις άκρη... Πόσο σημαντικό είναι αυτό όμως για τέτοια απλά καθημερινά αμάξια; Και επίσης άλλο στην ευθεία πιο γρήγορο και άλλο σε μια διαδρομή με στροφές. Το στήσιμο σε στροφές και γενικά πιο σύνθετη διαδρομή είναι πολύ πιο σημαντικό από την ιπποδύναμη.
-
Βρε παιδιά μη κολλάτε στα νούμερα... Δεν υπάρχει λόγος. Όντως δεν γίνεται να προσδιορίσεις ακριβώς που βρίσκεσαι. Μπορείς όμως να προσδιορίσεις τι κέρδισες.
Πάει καλύτερα με το πρόγραμμα σε σχέση με στοκ; Είναι ικανοποιημένος ο ιδιοκτήτης με την νέα δύναμη; Όλα κομπλέ! Τι σε νοιάζει το νούμερο...
Τώρα μεταξύ μοντέλων για να φανεί πιο πάει πιο γρήγορα, μόνο βάζοντας το ένα δίπλα στο άλλο βγάζεις άκρη... Πόσο σημαντικό είναι αυτό όμως για τέτοια απλά καθημερινά αμάξια; Και επίσης άλλο στην ευθεία πιο γρήγορο και άλλο σε μια διαδρομή με στροφές. Το στήσιμο σε στροφές και γενικά πιο σύνθετη διαδρομή είναι πολύ πιο σημαντικό από την ιπποδύναμη.
Θα συμφωνήσω μαζί σου
-
Οι αποδόσεις των αυτοκινήτων που ανακοινωνουν τα εργοστάσια ειναι όλες μέτρηση από στρόφαλο. Αυτά τα νούμερα είναι στάνταρ και με τη καμμιά δεν είναι παραπάνω από αυτά που ανακοινώνονται. Και από εμπειρία αναφέρω ότι μια βελτίωση 10% με αλλαγή χαρτογράφησης είναι τεράστια βελτίωση σε στοκ μοτέρ.
-
Εμεις μικροι πετουσαμε τα καθισματα έξω απο το αυτοκινητο και ειχαμε κατσε καλα tuning στο λεπτό.
Γατακια....
-
Κρατούσες το δικό σου.χα!χα!χα!
-
Ε ναι, ηθελε που και που να τα μετρας διοτι επαιρνες φορα και μετα ήταν αργά και καταλαβαινες το λαθος σου.
Χαχαχα
-
Οι αποδόσεις των αυτοκινήτων που ανακοινωνουν τα εργοστάσια ειναι όλες μέτρηση από στρόφαλο. Αυτά τα νούμερα είναι στάνταρ και με τη καμμιά δεν είναι παραπάνω από αυτά που ανακοινώνονται. Και από εμπειρία αναφέρω ότι μια βελτίωση 10% με αλλαγή χαρτογράφησης είναι τεράστια βελτίωση σε στοκ μοτέρ.
Στο παρελθόν και ιδίως σε γερμανικά αυτοκίνητα που ήταν σύνηθες να δηλώνονται παρακάτω απο τα πραγματικά, μιας και επηρέαζε το ύψος της ασφάλειας τους. Θυμάμαι από μνήμης την περίπτωση του Golf IV
Νέο Honda Civic 2017