-
Ρε μηπως ξυπνησαν απο την χοντα και εχουμε αλλον επισημο εισαγωγεα και δουμε και εμεις επιπτελους hondaσε φυσιολογικες τιμες;
το σιβικ πάντως μια χαρά τιμή έχει αλλά και πάλι δεν το πολύαγοράζει ο κόσμος.
-
Ετσι γρηγορα σκεφτομενκς το γιατι
1 είναι της μόδας τα SUV
2 οι περισσότεροι σε αυτά τα χρήματα θέλουν diesel για τους δικούς τους λόγους
- Αντικειμενικά το κόστος του απασχολεί το άνω άκρο της μεσαίας τάξης.
-
Ετσι γρηγορα σκεφτομενκς το γιατι
1 είναι της μόδας τα SUV
2 οι περισσότεροι σε αυτά τα χρήματα θέλουν diesel για τους δικούς τους λόγους
- Αντικειμενικά το κόστος του απασχολεί το άνω άκρο της μεσαίας τάξης.
- Ο κόσμος προτιμά vag
-
Εγώ πάλι θεωρώ πως για να πάρεις honda πρέπει ή να είσαι πρώην κάτοχος civic οπότε ξέρεις τι θα πάρεις ή να σου αρέσει πάρα πολυ(εγώ αλλά ας όψεται η κατάργηση το diesel). Αλλιώς ο άλλος θα πάει να το παίξει οαου με bmw merc audi ή αν θέλει Ιάπωνα θα χάσει σε μοτέρ αλλά θα πάει στη σιγουριά (ας μην κρυβόμαστε) της toyota
-
Εγω μετα απο Ibiza k focus ειπα να δοκιμασω civic γιατι παντα θαυμαζα τη Honda δεν ηταν συντηρητικη σαν toyota κ μου αρεσε που ειχε παντα πρωτοτυπη σχεδιαση..Ευτυχως πηρα το civic προ facelift που με ζορι τα καταφερα γιατι μετα δεν επαιζε λογο τιμης, κ ειχα κολησει με τη πρωτη απο εμφανιση..Ο μονος φοβος ο Σ κ το διαπιστωσα με το να περιμενω 3 μηνες παρμπριζ μετα απο πετρουλα στην Εθνικη..Ελπιζω να με βγαλει κερδισμενο η επιλογη μου
-
Εγω μετα απο Ibiza k focus ειπα να δοκιμασω civic γιατι παντα θαυμαζα τη Honda δεν ηταν συντηρητικη σαν toyota κ μου αρεσε που ειχε παντα πρωτοτυπη σχεδιαση..Ευτυχως πηρα το civic προ facelift που με ζορι τα καταφερα γιατι μετα δεν επαιζε λογο τιμης, κ ειχα κολησει με τη πρωτη απο εμφανιση..Ο μονος φοβος ο Σ κ το διαπιστωσα με το να περιμενω 3 μηνες παρμπριζ μετα απο πετρουλα στην Εθνικη..Ελπιζω να με βγαλει κερδισμενο η επιλογη μου
Αυτό θέλω να τονίσω όταν λέω σιγουριά για toyota κράζω με διπλωματία Σ. Και γω όπως έχω γράψει το λατρεύω το αυτοκίνητο και ζηλεύω όσους το έχουν με την καλή έννοια πάντα. Από την άλλη βλέπεις τις μ... Του Σ. Είναι δυνατόν τρεις μήνες ένα παρμπρίζ με τα πόδια να χες πάει Αγγλία θα το χες φέρει νωριτερα
-
Εδωσα μια δικαιολογια λογο κρισης ολες οι εταιριες δε στοκαρουν, ελυσε τη συνεργασια με Βελμαρ τοτε, ηρθε κ η απογραφη της αλλαγης της χρονιας,αλλα κ με κατι εξτρα που ειχα βαλει, παλι 2 3 μηνες εκαναν.Λιγα λιγα ερχονταν, τη μια εγινε κ λαθος κ ηρθαν 2 αριστερα προστατευτικα πορτας..ασε θα δουμε..
-
Πως αξιολογούν οι γνωρίζοντες τα φώτα led του civic; Καλά, μέτρια, χάλια; Ρωτάω γιατί δεν έχω εμπειρία με άλλο αμάξι με led και επίσης έβαλα χθες στο astra της γυναίκας μου αφτερμαρκετ λάμπες στη μεσαία σκάλα (Philips H7 CrystalVision) και μου φαίνεται ότι φωτίζουν εξίσου καλά με τα led του Civic.
-
Τα led του civic είναι ότι πιο δυνατό έχω δει και φέγγουν και στο βρεγμένο οδόστρωμα. Πολύ σπάνια έχω ανάψει τα μπροστινά προβολακια.
-
Τα led του civic είναι ότι πιο δυνατό έχω δει και φέγγουν και στο βρεγμένο οδόστρωμα. Πολύ σπάνια έχω ανάψει τα μπροστινά προβολακια.
Τα προβολακια επιτρέπονται μόνο όταν υπάρχει περιορισμένη ορατότητα και κανονικά θα έπρεπε να απαγορευθούν εντελώς όπως και xenon που είναι καλά για κανενα λαγο. Βλέπεις αστεράκια για κανένα λεπτό.
-
stavtsim wrote:
Εγω μετα απο Ibiza k focus ειπα να δοκιμασω civic γιατι παντα θαυμαζα τη Honda δεν ηταν συντηρητικη σαν toyota κ μου αρεσε που ειχε παντα πρωτοτυπη σχεδιαση..Ευτυχως πηρα το civic προ facelift που με ζορι τα καταφερα γιατι μετα δεν επαιζε λογο τιμης, κ ειχα κολησει με τη πρωτη απο εμφανιση..Ο μονος φοβος ο Σ κ το διαπιστωσα με το να περιμενω 3 μηνες παρμπριζ μετα απο πετρουλα στην Εθνικη..Ελπιζω να με βγαλει κερδισμενο η επιλογη μου
Αυτό θέλω να τονίσω όταν λέω σιγουριά για toyota κράζω με διπλωματία Σ. Και γω όπως έχω γράψει το λατρεύω το αυτοκίνητο και ζηλεύω όσους το έχουν με την καλή έννοια πάντα. Από την άλλη βλέπεις τις μ... Του Σ. Είναι δυνατόν τρεις μήνες ένα παρμπρίζ με τα πόδια να χες πάει Αγγλία θα το χες φέρει νωριτερα
Το καλό η κακο είναι ότι άμα έχεις το σιβικ δε μπορείς να οδηγήσεις ένα Τογιότα πόσο μάλλον ένα Ίμπιζα. Ε απλά εγώ θα συμβιβαζομουν λίγο με το φοκους.
-
-
Lap wrote:
Ρε μηπως ξυπνησαν απο την χοντα και εχουμε αλλον επισημο εισαγωγεα και δουμε και εμεις επιπτελους hondaσε φυσιολογικες τιμες;
το σιβικ πάντως μια χαρά τιμή έχει αλλά και πάλι δεν το πολύαγοράζει ο κόσμος.
Από περιέργεια πάντως κοίταξα τις πωλήσεις στα c segment και χαλαρά στην συγκεκριμένη κατηγορία >50% των πωλήσεων είναι ενοικιαζόμενα και leasing.
-
-
Τελικά το δικό μου αυτοκίνητο φόρεσε ktuner και πρόγραμμα από τη Hondasports.gr.
220 άλογα με 34 κιλά ροπή. Καλύτερο από το μαμά σε όλο το φάσμα πολύ ασφαλές.
Ο Άγγελος που είναι εκεί είναι πάρα πολύ εξυπηρετικός και συννενοήσιμος.
Το rev hang ενεργοποιείται και απενεργοποιείται κατά επιθυμία
-
Κάτσε ρε Βασιλα. Δεν είχες βάλει br εσύ; Τι έγινε;
-
Κάτσε ρε Βασιλα. Δεν είχες βάλει br εσύ; Τι έγινε;
Το έβγαλα και πήρα τα λεφτά πίσω. Στις 2.000 ακριβώς αν πήγαινες και πατούσες έκανε lag.
Επίσης το ECON ήταν προβληματικό.
Άλλος ένας λόγος ήταν το ktuner στην Ελλάδα με αντιπροσωπεία την Hondasports στον Πειραιά. Όλη η Αμερική έχει το ktuner. Είναι καλύτερο και από το Hondata.
Αγοράζεις το μηχάνημα και βάζεις ότι πρόγραμμα θες και όταν γουστάρεις το γυρίζεις μαμά μέσα από το infotainment σε 5 λεπτά. Επίσης σου δείχνει στο infotainment ένα σωρό πληροφορίες real time για τον κινητήρα. Μέσα σε αυτές και το knock control που δείχνει την ποιότητα της βενζίνης.
-
Κάτσε να περάσουν μερικές μέρες με το Ktuner να μας πεις την εμπειρία σου. Προς το παρόν σου φαίνεται πιο δυνατό από ότι με br;
Πόσο σου κόστισε;
Το έκανες από απόσταση ή πήγες Πειραιά;
Ευχαριστώ φίλε.
-
Γ>
Κάτσε να περάσουν μερικές μέρες με το Ktuner να μας πεις την εμπειρία σου. Προς το παρόν σου φαίνεται πιο δυνατό από ότι με br;
Πόσο σου κόστισε;
Το έκανες από απόσταση ή πήγες Πειραιά;
Ευχαριστώ φίλε.
Είναι και πιο δυνατό και δουλεύει και πιο σωστά. Ο Άγγελος απο τη Hondasports έφτιαξε το προγραμμα και το προσάρμοσε ειδικά για το αμάξι μου. Μου έστειλε το αρχείο σε mail και το πέρασα στο αυτοκίνητο. Μετά έκανα δοκιμές μια εβδομάδα και του έστελνα καθημερινά όλα τα αρχεία που κατέγραφε το προγραμμα απο το αυτοκίνητο. Αυτός τα μελετούσε και τα διόρθωνε. Μιλάμε για Αβάνς, καύσιμα, μίγματα και χίλιες δυο άλλες παράμετροι.
Δεν ήταν ένα έτοιμο προγραμμα για όλους όπως το br που είναι αμφίβολο πως δουλεύει. Br θα πάνε να βάλουνε αυτοί που για τη μάρκα του αυτοκινήτου τους δεν υπάρχει κάτι ειδικό.
Για να αγοράσεις το μηχάνημα ktuner κάνει 480 ευρώ. Αυτό έχει μέσα 3 προγράμματα τα οποία τα μπαινοβγάζεις και διαλέγεις όποτε θέλεις. Μέσα στο μηχάνημα αποθηκεύει και της μαμάς το προγραμμα. Το πιο δυνατό που έχει μέσα είναι αυτό με 21 psi πίεση και είναι περίπου 210 άλογα και παρά πολύ safe.
Απο εκεί και πέρα μπορείς να αγοράσεις/ κατεβάζεις προγράμματα απο το internet και να τα βάζεις. Εγώ πλήρωσα τον Άγγελο 150 ευρώ και έκατσε και ασχολήθηκε και μου έφτιαξε το custom. Ο Άγγελος έχει φτιάξει καμία 15ρια αυτοκίνητα και έχει μεγάλη εμπειρία. Το σφυρήλατο civic fk7 με τα 300 άλογα που είχε δείξει στο YouTube το έχει φτιάξει αυτός και μηχανικά και το προγραμμα. Όταν θα βάλω intercooler ή ότι άλλο βάλω θα προσαρμόσει πάλι το προγραμμα για μένα δωρεάν.
Δες εδώ πως μπαίνει το μηχάνημα στο αμάξι.
Και εδώ πως συνδέεται με το infotainment
Σε αυτό το βίντεο αγόρασε αυτός ένα προγραμμα και το δουλεύει. Έχω να σου πω ότι το δικό μου προγραμμα είναι και ασφαλέστερο και πιο δυνατό. Ανεβαζει τη ροπή εκεί που πρέπει και βγάζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών.
-
Που τον βρισκουμε τον Αγγελο?
Νέο Honda Civic 2017