-
Έχω πάρει κι εγώ το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά το 2016 οπότε είναι euro 6 και λογικά τη γλυτώνω, ελπίζω δηλαδή.....
Τον αριθμό του κινητήρα τον βρήκα σε ένα αυτοκόλλητο πάνω στο καπάκι όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία.
Σχετικά με τα λάδια η αντιπροσωπεία βάζει τα 5-30 μέχρι σήμερα και θέλω να αλλάξω σε 0-20. Ποια είναι η καλύτερη επιλογή? Πρέπει να ανησυχεί κάποιος για μαϊμού λάδια ή όχι?
-
Έχω πάρει κι εγώ το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά το 2016 οπότε είναι euro 6 και λογικά τη γλυτώνω, ελπίζω δηλαδή.....
Τον αριθμό του κινητήρα τον βρήκα σε ένα αυτοκόλλητο πάνω στο καπάκι όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία.
Σχετικά με τα λάδια η αντιπροσωπεία βάζει τα 5-30 μέχρι σήμερα και θέλω να αλλάξω σε 0-20. Ποια είναι η καλύτερη επιλογή? Πρέπει να ανησυχεί κάποιος για μαϊμού λάδια ή όχι?
-
Τα 2016 δεν έχουν πρόβλημα όπως έχουμε γράψει
-
Το σωστό λάδι που προτείνεται ξεκάθαρα στο βιβλίο του αυτοκινήτου, είναι το 0-20 (τουλάχιστον μέχρι τις πρώτες 100.000χμ)
-
Τα μαϊμού λάδια δεν έχουν σχέση με το τρέχον Topic. Συνοπτικά, ναι υπάρχουν μαϊμού λάδια και για αυτό αγοράζουμε μόνο από έμπιστους πωλητές ή πληρώνουμε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, και είμαστε σίγουροι.
-
Αλλαγές λαδιών πάντα το μέγιστο στις 7500χμ ή στο 1 έτος.
-
-
ειναι απλα συμφερουσα η τιμη γιαυτο τον λογο το σκεφτομαι ειναι η αληθεια
γιατι πιστευα με τα γιατροσοφια που λετε εδω θα την παλευε το μοτερακι !
αν οχι με μια αλλαγη ελατηριων και αλλαγες κλπ οπως προτεινεται σωζεται η κατασταση?
αυριο βασικα θα δω βασει πλαισιου πιο μοτερ φοραει μηπως και δεν ειναι στην λιστα που λετε ως προβληματικα οποτε θα προχωρησω πιο ανετα
Τα πάντα πωλούνται στην ανάλογη τιμή. Να έχουν βγει καλές παρτίδες πριν τον 3/2013, ΟΧΙ δεν έχουν βγει. Να μην καίει λάδια ακόμα, ναι είναι πιθανό.
Με αλλαγή ελατηρίων και καθαρισμό του μοτέρ, ναι δίνεις μια πνοή ζωής, αλλά το μοτέρ παραμένει προβληματικής σχεδίασης.
Αξιόπιστη μαρτυρία πως με άνοιγμα μοτέρ και καθαρισμό, εξαλίφεται η κατανάλωση λαδιού, δεν υπάρχει ακόμα. Κάποιοι λένε ότι μειώθηκε η κατανάλωση, κάποιοι όχι, κάποιοι ότι χειροτέρεψε. Κανείς δεν έχει πει αξιόπιστα τι έγινε, τι αλλάχτηκε και τι έγινε τελικά μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα
Έχε υπόψη κάθε άνοιγμα μοτέρ, πάει 1000€+. Δεν το ανοίγεις έτσι απλά δηλαδή με 100€ αν το έχεις έτσι απλά στο μυαλό σου.
Αν:
-
δεν βαριέσαι και έχεις χρόνο,
-
έχεις όρεξη και τεχνικές γνώσεις, να ασχοληθείς με το πρόβλημα που θα σου εμφανιστεί,
<li>δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα / έτος (
-
-
panospk wrote:
Έχω πάρει κι εγώ το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά το 2016 οπότε είναι euro 6 και λογικά τη γλυτώνω, ελπίζω δηλαδή.....
Τον αριθμό του κινητήρα τον βρήκα σε ένα αυτοκόλλητο πάνω στο καπάκι όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία.
Σχετικά με τα λάδια η αντιπροσωπεία βάζει τα 5-30 μέχρι σήμερα και θέλω να αλλάξω σε 0-20. Ποια είναι η καλύτερη επιλογή? Πρέπει να ανησυχεί κάποιος για μαϊμού λάδια ή όχι?
- Τα 2016 δεν έχουν πρόβλημα όπως έχουμε γράψει
- Το σωστό λάδι που προτείνεται ξεκάθαρα στο βιβλίο του αυτοκινήτου, είναι το 0-20 (τουλάχιστον μέχρι τις πρώτες 100.000χμ)
- Τα μαϊμού λάδια δεν έχουν σχέση με το τρέχον Topic. Συνοπτικά, ναι υπάρχουν μαϊμού λάδια και για αυτό αγοράζουμε μόνο από έμπιστους πωλητές ή πληρώνουμε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, και είμαστε σίγουροι.
- Αλλαγές λαδιών πάντα το μέγιστο στις 7500χμ ή στο 1 έτος.
Σε ευχαριστώ πολύ. Παράγγειλα Eneos 0-20 από επίσημο μεταπωλητή. Είχα την πεποίθηση ότι στο επίσημο service θα ακολουθούσαν τις οδηγίες αλλά μου είπαν ότι βάζουν 5-30 τελικά. Λογικά δεν θα έχει μεγάλη επίδραση γιατί 15000χλμ έχει το αμάξι...
-
Η Τoyota Hellas με ποιο σκεπτικο βαζει 5-30 ενω ο κατασκευαστης λεει 0-20? Εκτος κι αν το 5-30 ειναι στα συμβατα με αυτο το μοτερ , βασει Toyota παντα
-
Δίνει 2-3 επιλογές η Toyota από 0-20, ως 5-40 νομίζω
-
Τα πάντα πωλούνται στην ανάλογη τιμή. Να έχουν βγει καλές παρτίδες πριν τον 3/2013, ΟΧΙ δεν έχουν βγει. Να μην καίει λάδια ακόμα, ναι είναι πιθανό.
Με αλλαγή ελατηρίων και καθαρισμό του μοτέρ, ναι δίνεις μια πνοή ζωής, αλλά το μοτέρ παραμένει προβληματικής σχεδίασης.
Αξιόπιστη μαρτυρία πως με άνοιγμα μοτέρ και καθαρισμό, εξαλίφεται η κατανάλωση λαδιού, δεν υπάρχει ακόμα. Κάποιοι λένε ότι μειώθηκε η κατανάλωση, κάποιοι όχι, κάποιοι ότι χειροτέρεψε. Κανείς δεν έχει πει αξιόπιστα τι έγινε, τι αλλάχτηκε και τι έγινε τελικά μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα
Έχε υπόψη κάθε άνοιγμα μοτέρ, πάει 1000€+. Δεν το ανοίγεις έτσι απλά δηλαδή με 100€ αν το έχεις έτσι απλά στο μυαλό σου.
Αν:
-
δεν βαριέσαι και έχεις χρόνο,
-
έχεις όρεξη και τεχνικές γνώσεις, να ασχοληθείς με το πρόβλημα που θα σου εμφανιστεί,
<li>δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα / έτος (
-
-
Δίνει 2-3 επιλογές η Toyota από 0-20, ως 5-40 νομίζω
Στο βιβλίο πάντως λέει strongly recommended 0-20 και αν τύχει και δεν έχεις, μπορείς να βάλεις 5-30 αλλά στην πρώτη ευκαιρία θα πρέπει άμεσα να το αντικαταστήσεις με 0-20.
Η εδώ αντιπροσωπεία βάζει το 5-30 με πρόσχημα τη θερμοκρασία τους θερινούς μήνες. Το ίδιο κάνει και η honda σε μοτοσυκλέτες & αυτοκίνητα. Φυσικά ο λόγος κατά τη γνώμη μου είναι το κέρδος και τίποτα άλλο αφού το 0-20 έχει τα διπλά χρήματα και τα service θα έβγαιναν πολύ ακριβότερα. Αξιοσημείωτο δε είναι και τα χιλιόμετρα που λένε να κρατάς τα λάδια. Ίσως αν τα 15000 χλμ γινόντουσαν σε εθνικές οδούς με δούλεμα μέχρι 3500 στροφές το λάδι να άντεχε. Στο κέντρο όμως που πας σταμάτα-ξεκίνα και θερμοκρασίες φουλ εγώ τα αλλάζω κάθε 5000-6000 και στα δίκυκλα κάθε 3000.
Το g6 του 2000 που είχα πριν και του είχα πιει το αίμα με άσχημη χρήση αλλά ευλαβικά services με καλά λάδια πάντα, μου έφτασε 300.000 και δεν έκαιγε λάδι. Την τελευταία άνοιξη που το είχα ανέβαινα Βόλο τέρμα ως συνήθως και μου έκαψε φλάντζα κεφαλής. Λίγο όμως, δεν έμεινα στο δρόμο, απλώς πέρναγε το νερό και συμπλήρωνα.
Ελπίζω και το yaris να φτάσει τα ίδια χιλιόμετρα...
-
Η Τoyota Hellas με ποιο σκεπτικο βαζει 5-30 ενω ο κατασκευαστης λεει 0-20? Εκτος κι αν το 5-30 ειναι στα συμβατα με αυτο το μοτερ , βασει Toyota παντα
Δίνει 2-3 επιλογές η Toyota από 0-20, ως 5-40 νομίζω
Η ΤΟΥΟΤΑ βάζει 5-30 γιατί η τιμή ειναι σχεδον η μισή απο τα 0-20. Αν παει ο πελάτης και του ζητήσουν 100€ για αλλαγή λαδιών (παρότι θα του βάλουν σωστό λάδι), θα τους πει κλέφτες και δεν θα πάει ξανά (άσε που οι περισσότεροι δεν εκτιμούν το σωστό service, και το μόνο που ξέρουν, είναι να κρίνουν το ποσό πληρωμής).
Ένας άλλος λόγος είναι πως ενδεχομένως σε γρήγορη οδήγηση για ώρα και με καλοκαιρινή ζέστη, να μην προσφέρει επαρκή λίπναση. Αυτό το ενδεχόμενο, μάλλον έχει συντριπτικά λιγότερες πιθανότητες σε σχέση με το πρώτο ενδεχόμενο.
-Ο κατασκευαστής αναφέρει ξεκάθαρα στο βιβλίο του, χρήση ΜΟΝΟ 0W-20.
https://www.manualslib.com/manual/1772564/Toyota-Yaris.html?page=416
Επίσης επειδή έψαξα το manual για να παραθέσω τις απαντήσεις, ας προσθέσω ακόμα:
-Πόση κατανάλωση λαδιού δικαιολογεί ο κατασκευαστής (1λ/1000χμ)
https://www.manualslib.com/manual/1772564/Toyota-Yaris.html?page=304
-Πόση ποσότητα λαδιού είναι μεταξύ min-max στον 1NR-FE? (1,5λ)
https://www.manualslib.com/manual/1772564/Toyota-Yaris.html?term=oil&selected=13&page=303
-
Αρα** panospk** και **sphinxgr **η Τοyota Hellas ειναι υπευθυνη και αυτη για τη ζημια που παθαινει το μοτερ , αφου βαζει λαδι διαφορετικο απο αυτο που συνιστά o κατασκευαστης... Κριμα γιατι ειχε καλο ονομα στο after sales και σιγα σιγα βλεπω οτι αρχιζει να το καταστρεφει μονη της. Αν δεν εκανε το 0-20 για την ζεστη του καλοκαιριου της Ελλαδος , θα το ηξερε και θα προτεινε αλλο η ιδια η Toyota, κι οχι η ελληνικη αντιπροσωπεια που κανει του κεφαλιου της. Εξαλλου υπαρχουν κι αλλες χωρες που εχουν πιο πολυ ζεστη απο την Ελλαδα, δε νομιζω η Toyota να λεει μην βαζετε 0-20
Οσο για την διαφορά στο κοστος, δεν ειναι τεραστια μεταξυ 0-20 και 5-30. Η Τoyota πουλαει πανακριβα το 0-20 , στο εμποριο το βρισκεις φθηνοτερα. Αλλά και παλι , δεν ειναι λογος αυτος να καταστεφει τα μοτερ, για να μην φαινονται ακριβα τα σερβις στον πελατη
-
Αρα** panospk** και **sphinxgr **η Τοyota Hellas ειναι υπευθυνη και αυτη για τη ζημια που παθαινει το μοτερ , αφου βαζει λαδι διαφορετικο απο αυτο που συνιστά o κατασκευαστης... Κριμα γιατι ειχε καλο ονομα στο after sales και σιγα σιγα βλεπω οτι αρχιζει να το καταστρεφει μονη της. Αν δεν εκανε το 0-20 για την ζεστη του καλοκαιριου της Ελλαδος , θα το ηξερε και θα προτεινε αλλο η ιδια η Toyota, κι οχι η ελληνικη αντιπροσωπεια που κανει του κεφαλιου της. Εξαλλου υπαρχουν κι αλλες χωρες που εχουν πιο πολυ ζεστη απο την Ελλαδα, δε νομιζω η Toyota να λεει μην βαζετε 0-20
Οσο για την διαφορά στο κοστος, δεν ειναι τεραστια μεταξυ 0-20 και 5-30. Η Τoyota πουλαει πανακριβα το 0-20 , στο εμποριο το βρισκεις φθηνοτερα. Αλλά και παλι , δεν ειναι λογος αυτος να καταστεφει τα μοτερ, για να μην φαινονται ακριβα τα σερβις στον πελατη
Η toyota γενικά είναι υπεύθυνη. Υπό κανονικές συνθήκες, αν δηλαδή το μοτέρ δεν είχε αυτήν την αστοχία, δεν θα υπήρχε πρόβλημα. ΑΛΛΑ αφού την έχει την αστοχία, το 0-20 θα λίπαινε πιο αποτελεσματικά και κατά συνέπεια το πρόβλημα θα εμφανίζονταν αργότερα. Δεν θα το γλίτωνες πάντως.
Για το καλό after sales να σου πω την εμπειρία μου για το yaris. Το πήγα να βάλουν συναγερμό toyota (αυτον που βάζουν τελοσπάντων) γιατί δεν τον είχαν όταν το αγόρασα (μη βάλω άλλο ο κουτός και έχω προβλήματα) και όταν το πήρα το αμάξι, διαπίστωσα κάτω αριστερά σκισμένο το πλαστικό (αυτό που είναι ο διακόπτης που ανοίγει το καπό), οι διακόπτες που έχει εκεί για τα αυτόματα φώτα και τα αυτόματα φρένα, αποσυνδεδεμένοι και τα καπάκια στις κολώνες ξεκούμπωτα (περασαν τα καλώδια των αισθητήρων από εκεί). Είχαν κουμπώσει τα πλαστικά και τα καλώδια τα είχαν πιάσει από την προχειρότητά τους πάνω στο πλαστικό συνδετήρα και τα είχαν τσαλακώσει. Και στις 2 κολώνες. Τα είχα βγάλει και φωτογραφία τότε αλλά δεν ξέρω που την έχω τώρα. Οι certified μηχανικοί της toyota όλα αυτά....
Για το σκίσιμο αρκέστηκαν σε μία συγνώμη και τα άλλα τα διόρθωσα μόνος μου. Με το λάδι ξεχείλισε το ποτήρι και δεν θα ξαναπάω. Βασικά είναι το τελευταίο toyota που αγοράζω....
-
panospk ειχα κι εγω Toyota και σε γενικες γραμμες ημουν ευχαριστημενος απο το after sales τους. Οχι απολυτα, γιατι κατι μαλακιες μου εκαναν κι εμενα. Αυτα τελη του 90 εως το 2005 , καπου εκει δεν θυμαμαι ακριβως, μετα δεν ξαναπηγα σε εξουσιοδοτημενο....Αλλά τωρα βλεπω εχουν χειροτερεψει τα πραγματα....Δεν ειναι πλέον η Toyota Hellas που ξερουμε....Κι απο φιλο με auris δεν ακουω και τα καλυτερα παλι
-
Τα λεπτόρευστα λάδια 5-30 / 0-20 έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση από τα πχ 10-40 λόγω της μεγαλύτερης πτητικότητας τους που δημιουργούν νέφωση μέσα στον στροφαλοθάλαμο και καίγονται περνώντας μέσω του συστήματος της αναπνοής του στροφαλοθαλούμου στην εισαγωγή και στη συνέχεια στους θαλάμους καύσης, έτσι βλάπουμε να λείπει λάδι γιατί έχει καεί χωρίς να έχει πρόβλημα το μοτέρ.
Το φαινόμενο είναι αυξημένο κατά πολύ σε συνεχές ταξίδι στην Εθνική με σχετικά αυξημένη ταχύτητα για πολύ ώρα.
-
Αφου η Toyota λεει 0-20, θελει 0-20 ._
-
Καλησπερα,
προσφατα παρατηρησα οτι η σταθμη του λαδιου(yaris 1nrfe) ειχε πεσει, περιπου 700ml στα τελευταια 7000χλμ (90560χλμ). Βεβαια δεν ξερω απο πιο σημειο και μετα αρχισε να τα καιει. Εγινε καθαρισμος με xado, μπηκαν ENEOS 0w-20, και θα γινεται ελεχγος καθε 1000χλμ.
Οσον αφορα το xado 320ml με το ζορι φτανει για 3 κυλινδρους αντε στην καλυτερη για 4(για οποιον ενδιαφερεται καλυτερα να προμηθευτει 2 xado).
Θελω να ευχαριστησω τον sphinxgr για της πληροφοριες και επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στον χρηστη puntos που με βοηθησε παρα πολυ σε ολη την διαδικασια.
-
Με το 10-40 που εβαλα οπως μου προτειναν απο το συνεργειο και μελος του forum εχει πέσει η καταναλωση του απο οτι βλέπω αλλα δεν εχω κανει πολλα χλμ. Στον μαστορα που τον ξαναρωτησα μου ειπε αν συμπληρώνω δεν θα έχω προβλημα με το μοτερ και θα με παει χλμ. θα προσπαθησω καποια στιγμη να κανω και τον καθαρισμο. πιθανολογω οτι η σωστη συντηρηση που γινοταν πριν στην toyota αλλαγες λαδιου συχνες να εχει βοηθησει σχετικα.
-
Ψάχνομαι για αγορά μεταχειρισμένου yaris δεύτερης γενιάς και από όσο καταλαβαίνω ο 1.33 κινητήρας (1ΝR-FE) απορρίπεται. Το ερώτημα είναι, ο χιλίάρης τρικίλυνδρος 1KR-FE εμφανίζει τελικά το ίδιο πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού? Βρήκα κάποιες σκόρπιες αναφορές, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι ούτε το 5% των αναφορών για το 1NR-FE. Ξέρει κανένας πόσες τρύπες έχουν τα πιστόνια του 1KR-FE ή αν είναι βελτιωμένα σε σχέση με του 1NR-FE (που μου φαίνεται δύσκολο, δεδομένου οτι η toyota έλυσε οριστικά το θέμα αυτό μετά το 2013 για τον 1NR-FE).
Είναι ο 1KR-FE, αν και πιο αδύναμος, είναι μια λύση για όποιον δεν θέλει να πάει σε αυτοκίνητα νεότερα του 2013 για να αποφύγει το πρόβλημα του 1ΝR-FE?
Γενικά πόσο τελικά προβλημα είναι η κατανάλωση λαδιού σε αυτά τα αυτοκίνητα, δεδομένου ότι από όσο καταλάβει αρκετά toyota της εποχής αυτής (και πριν από αυτή) πάσχουν σε αυτό (π.χ. και ένα avensis 1zz-fe που έχω υποτίθεται έχει πάρομοιο πρόβλημα, αλλά είμαι αισίως στα 150.000km χωρίς κάποια ιδιαίτερη κατανάλωση - αλλάζω βέβαια αυστηρά στα 7500km λάδια). Βλέπω άπειρα yaris αυτής της εποχής να κυκλοφορούν και δεν μπορώ να καταλάβω αν τα πράγματα είναι όντως τόσο σόβαρα ή αν τελικά το πρόβλημα επηρεάζει ένα μικρό αριθμό αυτοκινήτων (π.χ. όσα τραβούσαν πάρα πολύ αργά τις αλλαγές λαδιών).
-
Για οποιον ενδιαφερεται εχω 2 σπρεί xado verylube anticarbon αθικτα μαις και τελικα δεν τα χρησιμοποιησα γιατι τι εδωσε το αυτοκινητο. ειμαι απο Θεσσαλονικη.
-
Καλημέρα έχω yaris december 2011. τα πρωτα 3ης γενιας που ηρθαν ελλαδα. εχω 89.000 χλμ, τα λαδια τα αλλαzω λαθε 7500-9000 με eneos hyper s 5-30. o κινητηρας εχει κωδικο
09181435 4285
R1N-P12 015
μπορει καποιος να μου πει αν ειναι στους προβληματικους?
δεν εχω παρατηρησει να εχει καψει λαδι ποτε. παραγγειλα και ενα xado καθαριστικο να ριξω προληπτικα.
-
τα 3ης γενιάς yaris δεν έχουν τον προβληματικό κινητήρα.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού