Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 176
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 295
    • 296
    • 178 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    156123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Υγρό κεράκι/quick detailer της polarchem. Απίστευτα αποτελέσματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap last edited by

        Χμμμ θα το δοκιμάσω, νομίζω το είχες ξαβαπει

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilas @dimitriscsd last edited by

          Υγρό κεράκι/quick detailer της polarchem. Απίστευτα αποτελέσματα.

          Γιατί όχι. Θα το δοκιμάσω

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • sargus
            sargus last edited by

            Ήρθε χθες οικογενειακή επίσκεψη ένας φίλος μου που πήρε μετά από την προτροπή μου το Honda civic sedan comfort MT 1.5 182 ps στα 21-21,5 χιλιάρικα.

            Έχω να πω ότι το ζήλεψα πολύ το αμάξι του. Είναι αμαξάρα, κούρσα παλιάς κοπής με 4,67 (αν θυμάμαι καλά) μέτρα, σε μαύρο λιμουζινέ χρώμα. Καθόμουν και το χάζευα ενώ έχω παρόμοιο και πιο πλούσιο αμάξι. Εμένα το sport είναι πιο 'σκληρό' και κρατάει καλύτερα στις στροφές, εκείνου είναι πιο μαλακά ρυθμισμένο και βασικά είναι από τα πιο άνετα αμάξια που έχω οδηγήσει.

            Έχω να πω ότι το συγκεκριμένο αμάξι στα 20.900 που το έχουν τώρα προσφορά (με δώρο τέλη και κάτι άλλο) είναι κλεψιά!  Δε μπορώ να φανταστώ καλύτερο value for money! Όποιος θέλει ας πάει να το κάνει μια βόλτα. Μετά τα αντίστοιχης τιμής αυτοκίνητα (καλά όχι όλα), θα του φαίνονται σαν πλαστικά παιχνίδια. Ο πεθερός μου πήρε πρόσφατα το T-roc στα 22,5 (πιο ακριβά δηλ. από το civic) και ενώ είναι μια χαρά αμάξι, εντούτοις φαίνεται σα ψεύτικο παιχνιδάκι αν το οδηγήσεις back to back με το civic.

            Εννοείται ότι αν υπάρχει ακόμη σε 2-3 χρόνια που θα αλλάξουμε το αμάξι της γυναίκας θα πάρουμε αυτό και ας έχουμε δύο civic στο ίδιο σπίτι! 

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              otokomae @sargus last edited by

              Ήρθε χθες οικογενειακή επίσκεψη ένας φίλος μου που πήρε μετά από την προτροπή μου το Honda civic sedan comfort MT 1.5 182 ps στα 21-21,5 χιλιάρικα.

              Έχω να πω ότι το ζήλεψα πολύ το αμάξι του. Είναι αμαξάρα, κούρσα παλιάς κοπής με 4,67 (αν θυμάμαι καλά) μέτρα, σε μαύρο λιμουζινέ χρώμα. Καθόμουν και το χάζευα ενώ έχω παρόμοιο και πιο πλούσιο αμάξι. Εμένα το sport είναι πιο 'σκληρό' και κρατάει καλύτερα στις στροφές, εκείνου είναι πιο μαλακά ρυθμισμένο και βασικά είναι από τα πιο άνετα αμάξια που έχω οδηγήσει.

              Έχω να πω ότι το συγκεκριμένο αμάξι στα 20.900 που το έχουν τώρα προσφορά (με δώρο τέλη και κάτι άλλο) είναι κλεψιά!  Δε μπορώ να φανταστώ καλύτερο value for money! Όποιος θέλει ας πάει να το κάνει μια βόλτα. Μετά τα αντίστοιχης τιμής αυτοκίνητα (καλά όχι όλα), θα του φαίνονται σαν πλαστικά παιχνίδια. Ο πεθερός μου πήρε πρόσφατα το T-roc στα 22,5 (πιο ακριβά δηλ. από το civic) και ενώ είναι μια χαρά αμάξι, εντούτοις φαίνεται σα ψεύτικο παιχνιδάκι αν το οδηγήσεις back to back με το civic.

              Εννοείται ότι αν υπάρχει ακόμη σε 2-3 χρόνια που θα αλλάξουμε το αμάξι της γυναίκας θα πάρουμε αυτό και ας έχουμε δύο civic στο ίδιο σπίτι! 

              Συμφωνώ απολυτα αλλά όταν λες όχι όλα ποια εννοείς;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                techguru @vasilas last edited by

                Η πιο διαδεδομένη λύση στο εξωτερικό είναι το K tuner και το Hondata flash pro. Και στις δύο περιπτώσεις αγοράζεις τη συσκευή και περνάς έτοιμα προγράμματα που έχει μέσα ενώ παράλληλα αποθηκεύεις το μαμά για όταν θες να το ξαναβάλεις.

                Εκεί υπάρχουν πολλές επιλογές συμπεριλαμβανομένου και του Rev Hang

                Mε custom tune και Mishimoto intercooler οπως γραφεις στο  civicx δεν θα κανεις δουλεια man

                Εχει ξανασυζητηθει το θεμα παλια εδω. Στην ουσια για να αντεξει την μετροπη θα πρεπει να αλλαχτουν περισσοτερα πραγματα(πολλα απο αυτα τα φοραει το si το αμερικανικο και για αυτο και εχει μαμα περισσοτερα αλογα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • sargus
                  sargus @otokomae last edited by

                  Συμφωνώ απολυτα αλλά όταν λες όχι όλα ποια εννοείς;

                  Γενικά δε θέλω να είμαι υπερβολικός. Την ώρα που το έγραφα ας πούμε σκέφτηκα το focus. Που ενώ θεωρώ ανώτερο το civic, εντούτοις δε θα πω για ένα αμάξι σαν το focus ότι είναι παιχνιδάκι μπροστά στο δικό μας. Είναι πολύ καλό και αυτό.

                  Εγώ προσωπικά όμως θεωρώ το civic το καλύτερο αμάξι που μπορείς να πάρεις μέχρι τα λεφτά των 2λιτρων 3άρας-Giulia. Εκεί, ναι, είναι ένα καθαρό σκαλοπάτι πάνω. Για τίποτα κάτω από αυτά τα 2 δε θα άλλαζα το civic.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bolt last edited by

                    Ποσα χλμ σας βγαζει το ντεποζιτο; και ποσα λιτρα χωραει τελικα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      otokomae @sargus last edited by

                      otokomae wrote:

                      Συμφωνώ απολυτα αλλά όταν λες όχι όλα ποια εννοείς;

                      Γενικά δε θέλω να είμαι υπερβολικός. Την ώρα που το έγραφα ας πούμε σκέφτηκα το focus. Που ενώ θεωρώ ανώτερο το civic, εντούτοις δε θα πω για ένα αμάξι σαν το focus ότι είναι παιχνιδάκι μπροστά στο δικό μας. Είναι πολύ καλό και αυτό.

                      Εγώ προσωπικά όμως θεωρώ το civic το καλύτερο αμάξι που μπορείς να πάρεις μέχρι τα λεφτά των 2λιτρων 3άρας-Giulia. Εκεί, ναι, είναι ένα καθαρό σκαλοπάτι πάνω. Για τίποτα κάτω από αυτά τα 2 δε θα άλλαζα το civic.

                      Ναι το focus st αν θέλουμε να είμαστε ακριβοδικαιοι έχει ένα μικρό προβάδισμα στη ρύθμιση της ανάρτησης, είναι λίγο πιο σφιχτό σε σχέση με το sport civic. Από μοτέρ είναι εκ διαμέτρου αντίθετα, το civic υπερτερεί. Το sport plus καλύπτει αυτή τη μικρή υστέρηση και η διαφορά είναι ξεκάθαρη. Για την Alfa τα λόγια είναι περιττά. Άλλη γεωμετρία. Δεν έχουμε οδηγήσει βέβαια 1 si. Ο φιλτατος Σαρακάκης θα το κοστολογουσε γύρω στα 40χιλ οπότε θα είχε μηδενικές πωλήσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • O
                        otokomae last edited by

                        Πώς το κάνεις αυτο; Πρέπει να ξέρεις όμως ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να το στεγνώνεις εντελώς πριν βάλεις καύσιμο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • thesniki
                          thesniki @bolt last edited by

                          Ποσα χλμ σας βγαζει το ντεποζιτο; και ποσα λιτρα χωραει τελικα;

                          Δεν έχω καταφέρει να βάλω πάνω από 42.5 λίτρα, και δεν έβλεπα ούτε μια γραμμούλα στο δείκτη όταν πήγα για φουλάρισμα

                          Αυτονομία για το πετρέλαιο, αυτή τη περίοδο είναι 1000+

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • thesniki
                            thesniki @otokomae last edited by

                            Πώς το κάνεις αυτο; Πρέπει να ξέρεις όμως ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να το στεγνώνεις εντελώς πριν βάλεις καύσιμο.

                            Τι εννοείς πως το κάνω? Ποιό?

                            Ναι βρε το ξέρω, αλλά σκέψου όταν λέω 1000+, ούτε η ρεζέρβα έχει ανάψει ακόμα.

                            Την φορά που έβαλα 42.5, είχα διανύσει 1100+ χλμ!!. Δεν το έκανα εσκεμμένα, απλά δεν πρόσεξα οτι είμαι τόσο χαμηλά και το επόμενο πρατήριο (που εμπιστεύομαι) ήταν μακριά.

                            Βάζω σε δυο μόνο πρατήρια (στο 90+% των περιπτώσεων) και μόνο το 'καλό' πετρέλαιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              otokomae @thesniki last edited by

                              otokomae wrote:

                              Πώς το κάνεις αυτο; Πρέπει να ξέρεις όμως ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να το στεγνώνεις εντελώς πριν βάλεις καύσιμο.

                              Τι εννοείς πως το κάνω? Ποιό?

                              Ναι βρε το ξέρω, αλλά σκέψου όταν λέω 1000+, ούτε η ρεζέρβα έχει ανάψει ακόμα.

                              Την φορά που έβαλα 42.5, είχα διανύσει 1100+ χλμ!!. Δεν το έκανα εσκεμμένα, απλά δεν πρόσεξα οτι είμαι τόσο χαμηλά και το επόμενο πρατήριο (που εμπιστεύομαι) ήταν μακριά.

                              Βάζω σε δυο μόνο πρατήρια (στο 90+% των περιπτώσεων) και μόνο το 'καλό' πετρέλαιο.

                              Να υποθέσω ότι το πας με 110km για να είχε τέτοια αυτονομία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vasilas @techguru last edited by

                                vasilas wrote:

                                Η πιο διαδεδομένη λύση στο εξωτερικό είναι το K tuner και το Hondata flash pro. Και στις δύο περιπτώσεις αγοράζεις τη συσκευή και περνάς έτοιμα προγράμματα που έχει μέσα ενώ παράλληλα αποθηκεύεις το μαμά για όταν θες να το ξαναβάλεις.

                                Εκεί υπάρχουν πολλές επιλογές συμπεριλαμβανομένου και του Rev Hang

                                Mε custom tune και Mishimoto intercooler οπως γραφεις στο  civicx δεν θα κανεις δουλεια man

                                Εχει ξανασυζητηθει το θεμα παλια εδω. Στην ουσια για να αντεξει την μετροπη θα πρεπει να αλλαχτουν περισσοτερα πραγματα(πολλα απο αυτα τα φοραει το si το αμερικανικο και για αυτο και εχει μαμα περισσοτερα αλογα)

                                Αν διάβασες όλα που έγραψα στο civicx τότε θα διάβασες ότι γύρισα πίσω και το Br-Performance και έχω πάει στο ktuner. Σκοπεύω σύντομα να πάω σε Mishimoto intercooler και ίσως ένα φίλτρο K N στο φιλτροκούτι. Το ktuner έχει μέσα νομίζω 3 βασικά προγράμματα που είναι πολύ ασφαλή και με λιγότερες επιδόσεις. Υπάρχει η δυνατότητα να μπει TSP stage 1 ομως, καθώς και custom tune από την Hondasports. Επίσης με το ktuner έχεις τη δυνατότητα το ECON να είναι το μαμά πρόγραμμα και απενεργοποιώντας το να μπαίνεις στο tune οπότε δεν είσαι πάντα σε tune.

                                Από εκεί και πέρα αν μπει και downpipe που δίνει αρκετά και αρχίζουν να μαζεύονται άλογα 230-240, το αυτοκίνητο θα αρχίσει να πατιναρει και πρέπει να μπει ο δίσκος του Type R ή κάτι άλλο πιο δυνατό από το μαμά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • thesniki
                                  thesniki @otokomae last edited by

                                  Να υποθέσω ότι το πας με 110km για να είχε τέτοια αυτονομία.

                                  Κυρίως ναι, και μόνο αυτοκινητόδρομο καθημερινά οπότε πάει με το CC

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • gatoz
                                    gatoz last edited by

                                    παντως ενω οι πουγκαίοι ασχολουνται με οθονες και πιξελια, οι χονταιοι ψαχνωνται για ιντερκουλερ και ρεβ χανγκινγκ. για αυτο ουάνς χοντα, παντα χοντα, αμα θες οθονη πηγαινε στο κοτσωβολο.

                                    αστο ρε συ μπουλονη, αμα κοιτας τριο οχτω και αν παιζει τουρκικα σιριαλ στο καντραν, δεν ειναι ο σιβικας για σενα

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • thesniki
                                      thesniki last edited by

                                      Κατοσταρίσαμε σήμερις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Πω ρε φίλε! Να τα χιλιάσεις!

                                        Προβλήματα; Βλάβες;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • thesniki
                                          thesniki @sargus last edited by

                                          Πω ρε φίλε! Να τα χιλιάσεις!

                                          χαχαχα

                                          Ευελπιστώ να μην χρειαστεί και να το αλλάξω μέχρι τότε

                                          Προβλήματα; Βλάβες;

                                          Ευτυχώς τίποτα από τα δυο. Ούτε τριγμούς που διαβάζω, ούτε κάτι άλλο περιέργο.

                                          Τα σέρβις στην ώρα τους και μόνο, αλλά αυτό ειναι και το σπαστικό για το πετρέλαιο οτι κάθε 10.000 χλμ περίπου θέλει επίσκεψη σε συνεργείο, οπότε μου έρχεται κάθε 2 μήνες περίπου να πηγαίνω απο εκεί!

                                          Κατά τα άλλα σούπερ ευχαριστημένος, και με τους χώρους του και με την απόδοσή του, και με την οικονομία του.

                                          Serves the purpose όπως λέμε στο χωριόμ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • V
                                            vasilas last edited by

                                            Του δίνεις και καταλαβαίνει με χιλιόμετρα! Μπράβο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 178 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr