-
Για να έχεις χειριστήρια στο τιμόνι πλέον, από όσο ξέρω, πρέπει να βάλεις προεγκατάσταση κοτσαδόρου ή ολόκληρο κοτσαδόρο. Τσέκαρέ το με τον πωλητή.
Αυτό συμβαίνει διότι ο κατασκευαστής λέει πως σε περίπτωση ρυμούλκησης, σε κάποιες περιστάσεις μπορεί να χρειαστεί να κατεβάσεις χειροκίνητα ταχύτητα για να 'κρατήσει' καλύτερα το αμάξι π.χ. σε μια κατηφόρα.
Αν δεν βάλεις τα παραπάνω, ο επιλογέας ταχυτήτων, αντί για το Μ (manual) στο κέντρο, έχει το L (low) και όταν ενεργοποιείται, κρατάει μικρότερες σχέσεις στο κιβώτιο για αντίστοιχες περιπτώσεις, χωρίς να ρυμουλκείς. Εκεί, τα χειριστήρια απουσιάζουν. Όλα γίνονται αυτόματα.
Χαζομάρα το θέμα του clima. Θα έπρεπε να είναι στάνταρ. Θα σου πρότεινα να περιμένεις τα καινούρια πακέτα που θα έρθουν το καλοκαίρι μαζί με τα υβριδικά σύνολα. Είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν έξτρα σύνολα (π.χ. St Line, St Line X) με περισσότερο εξοπλισμό στάνταρ στα ακριβότερα. Μπορεί κάτι τέτοιο να σε βολέψει.
Κοίτα επίσης ψάξε και τι stock υπάρχει σε αντιπροσωπείες καθώς πολλά από τις πρώτες παρτίδες ήρθαν με προωθητικό έξτρα εξοπλισμό δωρεάν (clima, HUD, parking assist, προστατευτικά θυρών κ.ά.). Ακόμα και σε άλλη πόλη να βρίσκεται κάποιο αμάξι στοκ, λογικά ο έμπορος θα μπορεί να σου το φέρει!
Τώρα αν βρεις κάποια καλή προσφορά και βιάζεσαι, μη σε ξενερώνει η έλλειψη του clima. Εντάξει ωραία ευκολία είναι αλλά και το απλό air condition κάνει μια χαρά τη δουλειά του! Αν σε καλύπτουν τα υπόλοιπα μη κολλήσεις εκεί. Φυσικά να είναι και η τιμή σωστή!
-
Τα ετοιμοπαραδοτα είναι με χειροκίνητο κιβώτιο και πράγματι έχουν έξτρα εξοπλισμό και δίνουν και 300 κάτι έκπτωση. Σε αυτόματο δεν έχουν στοκ.
-
Θα φτασεις 28 30k tkin73?
28 ταβάνι εξαντλημένο γερά.
-
Τα ετοιμοπαραδοτα είναι με χειροκίνητο κιβώτιο και πράγματι έχουν έξτρα εξοπλισμό και δίνουν και 300 κάτι έκπτωση. Σε αυτόματο δεν έχουν στοκ.
Κατανοώ το ότι προτιμάς το αυτόματο, όμως να σου θυμίσω πως αν θέλεις πιο πλούσιο εξοπλισμό στα ίδια χρήματα, το χειροκίνητο του 1.5 βενζίνη (αν βρεις), είναι έργο τέχνης. Απίστευτη αίσθηση. Απλά δεν είμαι σίγουρος ποιο κιβώτιο βάζουν στο 1.5 πετρέλαιο. Για το κιβώτιο που έχει την όπισθεν στα δεξιά δεν έχω άποψη - δεν το έχω δοκιμάσει. Πρέπει να το κοιτάξεις.
-
Έχει στο car ένα active πετρέλαιο αυτόματο με κλίμα, hud, σταθερά full LED Και πιθανότατα parking pack με 6500 χιλιόμετρα. Μάλλον θα έχει και χειριστήρια στο τιμόνι αφού είναι από τα πιο παλιά.
Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να βάλω σύνδεσμο. Ψάξε το. Έχει δυνατό εξοπλισμό και είναι μέσα στο budget σου. Απ' ότι βλέπω του λείπει μόνο το adaptive CC.
Και ωραίο χρώμα!
-
Όσο αφορά τον εξοπλισμό που αναφέρετε, όλα τα ετοιμοπαράδοτα ST-LINE και Active έρχονται με CLIMA. Μόνο το Business δεν έχει
Είναι τέλειο το CLIMA ιδιαίτερα επειδή το Auto έχει τις 3 σκάλες και μπορείς να ρυθμίσεις πόσο δυνατό να είναι το αυτόματο
-
dimitriscsd: ξέρω ποιό λες (είναι ανθρακί, εεεε) και συμπτωματικά το έκανα test drive
Περιττό να σας πω ότι μόλις βγήκα κατάλαβα ότι είναι το Active...
E, και τελικά παρήγγειλα το Active σε 1.0 manual!
-
dimitriscsd: ξέρω ποιό λες (είναι ανθρακί, εεεε) και συμπτωματικά το έκανα test drive
Περιττό να σας πω ότι μόλις βγήκα κατάλαβα ότι είναι το Active...
E, και τελικά παρήγγειλα το Active σε 1.0 manual!
Είχε όντως χειριστήρια στο τιμόνι; line assist είχε; Θυμάσαι τα χλμ και πριν πόσο καιρό το έκανες βόλτα;
Τι κατανάλωση έχει με το 1.0? Είσαι ευχαριστημένος από το τράβηγμα και τις ρεπριζ;
-
Αυτό της αγγελίας δεν νομίζω να έχει lane assist γιατί δεν έχει adaptive cc. Λείπει και το κουμπί από του adaptive από τιμόνι. Κλαιν μάιν όμως το lane assist...
Ίσως όμως και να έχει γιατί λειτουργεί με την κάμερα στο τζάμι και όχι με το radar. Πρέπει να το ρωτήσεις
-
dimitriscsd: ξέρω ποιό λες (είναι ανθρακί, εεεε) και συμπτωματικά το έκανα test drive
Περιττό να σας πω ότι μόλις βγήκα κατάλαβα ότι είναι το Active...
E, και **τελικά παρήγγειλα το Active σε 1.0 manual! **
Κοίτα φίλε, δεν θα μας ανάβεις και μετά θα μας αφήνεις στα κρύα του λουτρού!
Λέγε αναλυτικά εξοπλισμό και τιμή κλειδί (καμπίνα, εξοπλισμός άνεσης & ασφαλείας, τύπος ανάρτησης κλπ.) αν θέλεις και δεν το παίζεις δύσκολος, και γενικότερες εντυπώσεις από αίσθηση κιβωτίου, απόσταση από έδαφος και άλλες τέτοιες πικάντικες λεπτομέρειες, γιατί έχει γυαλίσει το μάτι μας...
-
Tkin73: το είδα πριν μια εβδομάδα. Χιλιόμετρα είχε γύρω στα 6,5Κ αν θυμάμαι καλά. Αυτάκια είχε στο τιμόνι και Lane Assist, κάμερα οπισθοπορείας κτλ. Ήταν Diesel και αυτόματο όπως είπαμε, απολαυστικό στο δρόμο αλλά τελικά το απέρριψα λόγω Diesel και τιμής...
-
piliourits: δίκιο έχεις ρε μαν!
Ακόμα δεν έχω παραλάβει αλλά είναι σε λευκό και περιέχει, όπως όλα τα ετοιμοπαράδοτα Active:
-
κάμερα οπισθοπορείας
-
αυτόματο παρκάρισμα
-
κλιματισμό
-
αυτόματους υαλοκαθαριστήρες
-
είσοδο/εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί
Να δούμε πως θα είναι από δύναμη ο 1000άρης αν και έχω διαβάσει ότι είναι επαρκής για χρήση σε πόλη και έξω
-
-
Το αμάξι ήταν πένα εμφανισιακά ; Ή είχε γρατζουνιτσες γδαρσίματα μέσα εξω;
-
ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ
-
Πάντως πέρα από τα υπόλοιπα, όταν έψαχνα τεστ ντράιβ, δεν είχαν φυσικά το 182 βενζίνη που ήθελα και μου έδωσαν ένα 1.5 πετρέλαιο 120.
Παρά την αρκετά χαμηλότερη ιπποδύναμη, το αμάξι με άφησε έκπληκτο, ειδικά με την ροπή του. Το είχα για δύο ώρες μέσα στην πόλη και γύρω γύρω στον περιφερειακό και μπορώ να πω πως για καθημερινό η δύναμη ήταν ιδανική.
Αν κάποιος κάνει αρκετά χιλιόμετρα και προσέχει να μη κάνει μικρές διαδρομές συνεχώς, αφού καταπονούν τα DPF, θα ευχαριστηθεί αρκετά το 1.5 ecoblue
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου dimitriscsd. Θέλει πολλά χιλιόμετρα εκτός για να αξίζει να το πάρεις...
Εξίσου μεγάλη απόλαυση βέβαια ήταν και το αυτόματο
Δεν το προτίμησα με το 1000άρι γιατί αφενός δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, αφετέρου στον 1000άρι αυξάνει κατανάλωση και μειώνει επιδόσεις πολύ. Ταιριάζει σε πιο δυνατό κινητήρα
-
αφετέρου στον 1000άρι αυξάνει κατανάλωση και μειώνει επιδόσεις πολύ. Ταιριάζει σε πιο δυνατό κινητήρα
Αυτά τα κάνει ένα σύγχρονο 8άρι αυτόματο κιβώτιο; Είσαι σίγουρος;
-
Εγω πάντως που οδηγησα το αυτοματο ντιζελ μπορω να πω οτι είναι από τους πιο ελαστικους κινητηρες με πολυ ομαλο τραβηγμα απο χαμηλα και κρατά αρκετα ψηλα για ντιζελ την δυναμη του. Και μου ειχε κάνει εντυπωση η καταναλωση με ατσαλη οδηγηση συνεχή ανεβοκαταβάσματα ταχυτήτων και αρκετες 140 άρες 150αρες και η καταναλωση μηδενισμένη εμεινε στα 6 λτ ( σε 1.0 ή 1.5 βενζινης οχι φορντ αλλα xceed / scala) το δεκαρικο το ειχα στην τσεπη αναλογα.
-
harisma23: δυστυχώς ναι και μάλιστα στον 1000άρη είναι ακόμα πιο αισθητή η διαφορά.
Δες παρακάτω απόσπασμα από τις επίσημες προδιαγραφές και θα καταλάβεις:
-
harisma23: δυστυχώς ναι και μάλιστα στον 1000άρη είναι ακόμα πιο αισθητή η διαφορά.
Δες παρακάτω απόσπασμα από τις επίσημες προδιαγραφές και θα καταλάβεις:
Πολύ περίεργο αυτό...
Το ίδιο ακριβώς κιβώτιο στοιχίζει 1,1 δευτερόλεπτα στο χρόνο 0-100 στο 1.0 και μόλις 0,1 δετερόλεπτα στον 1.5. Και επιβαρύνει τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση κατά 22% στο 1.0 και κατά 10% στο 1.5.
Ford Focus MK4