-
Αγαπητοί φίλοι, καθώς στους επόμενους μήνες θα επαναπατριστώ, να προϋπαντήσω την Ανάπτυξη, μην έρθει και λείπω, θα χρειαστώ κι ένα αυτοκίνητο.
Θα ήθελα όσοι γνωρίζουν το θέμα εισαγωγής αυτοκινήτου, ή ξέρουν άνθρωπο που γνωρίζει, αφού δουν το παρακάτω κείμενο, να πουν γνώμη ή συμβουλεύσουν:
Όταν το δικαιούχο πρόσωπο μετοικεί από τις Ηπείρους της Αμερικής και της Αφρικής καθώς και από τα Κράτη της Αυστραλίας του ΙΡΑΚ, της Ιορδανίας, Κουβέιτ, Σαουδικής Αραβίας, Μπαχρέιν, Κατάρ και των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων ανεξάρτητα αν είχε στην κυριότητα και χρήση του αυτοκίνητο στον τόπο της προηγούμενης κατοικίας του, μπορεί να αποκτήσει επιβατικό αυτοκίνητο ή αυτοκινούμενο τροχόσπιτο από οποιαδήποτε χώρα εκτός Ελλάδος, ακόμα και μετά την έκδοση του πιστοποιητικού μετοικεσίας, με τον όρο ότι ο τελωνισμός θα γίνει μέσα σε δώδεκα μήνες από την έκδοση του πιστοποιητικού μετοικεσίας και με την προϋπόθεση ότι ο δικαιούχος έχει άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (ελληνική ή αλλοδαπή) που ισχύει κατά την έκδοση του πιστοποιητικού μετοικεσίας. Το επιβατικό αυτοκίνητο απαιτείται να είναι εντελώς καινουργιές, νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (με καταλύτη).
Στην περίπτωση αυτή, καταβάλλεται στην Ελλάδα και ο προβλεπόμενος Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.).
Η έκταση της απαλλαγής, ανέρχεται στο 80% του τέλους ταξινόμησης για αυτοκίνητα μέχρι 2000 κ.ε.. Εάν το Ι.Χ επιβατικό αυτοκίνητο ή το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο που εισάγεται είναι πάνω από 2000 κυβικά εκατοστά, η απαλλαγή περιορίζεται στο 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης.- Όλα τα προσωπικά είδη (οικοσκευή, μέσα μεταφοράς, λοιπά είδη), σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, πρέπει να εκτελωνίζονται μία φορά όλα μαζί ή και τμηματικά, πριν από την παρέλευση 12μηνης προθεσμίας από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού μετοικεσίας. Δηλαδή, πρέπει να προσκομίζονται στο τελωνείο για τελωνισμό, το αργότερο μέσα σε 12 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού μετοικεσίας.
Ειδικότερα τα μέσα μεταφοράς θα πρέπει εντός μηνός από την είσοδό τους στην Ελλάδα, να προσκομίζονται στο Τελωνείο για τελωνισμό, με την προϋπόθεση, ότι το διάστημα αυτό δεν ξεπερνά τη διάρκεια ισχύος του πιστοποιητικού μετοικεσίας (12 μήνες από την έκδοσή του).
Επισημαίνεται ότι τα αυτοκίνητα τρίτων χωρών, εάν δεν πληρούν την εκάστοτε τελευταία κοινοτική οδηγία, όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων και καυσαερίων, ή είναι συμβατικής τεχνολογίας, προκειμένου να διαπιστωθεί η δυνατότητα ταξινόμησής τους από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνούν με την παραπάνω υπηρεσία(τηλ. 210-6508438)
- Όλα τα προσωπικά είδη (οικοσκευή, μέσα μεταφοράς, λοιπά είδη), σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, πρέπει να εκτελωνίζονται μία φορά όλα μαζί ή και τμηματικά, πριν από την παρέλευση 12μηνης προθεσμίας από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού μετοικεσίας. Δηλαδή, πρέπει να προσκομίζονται στο τελωνείο για τελωνισμό, το αργότερο μέσα σε 12 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού μετοικεσίας.
-
Αγαπητοί φίλοι, καθώς στους επόμενους μήνες θα επαναπατριστώ, να προϋπαντήσω την Ανάπτυξη, μην έρθει και λείπω, θα χρειαστώ κι ένα αυτοκίνητο.
Θα ήθελα όσοι γνωρίζουν το θέμα εισαγωγής αυτοκινήτου, ή ξέρουν άνθρωπο που γνωρίζει, αφού δουν το παρακάτω κείμενο, να πουν γνώμη ή συμβουλεύσουν:
Όταν το δικαιούχο πρόσωπο μετοικεί από τις Ηπείρους της Αμερικής και της Αφρικής καθώς και από τα Κράτη της Αυστραλίας του ΙΡΑΚ, της Ιορδανίας, Κουβέιτ, Σαουδικής Αραβίας, Μπαχρέιν, Κατάρ και των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων ανεξάρτητα αν είχε στην κυριότητα και χρήση του αυτοκίνητο στον τόπο της προηγούμενης κατοικίας του, μπορεί να αποκτήσει επιβατικό αυτοκίνητο ή αυτοκινούμενο τροχόσπιτο από οποιαδήποτε χώρα εκτός Ελλάδος, ακόμα και μετά την έκδοση του πιστοποιητικού μετοικεσίας, με τον όρο ότι ο τελωνισμός θα γίνει μέσα σε δώδεκα μήνες από την έκδοση του πιστοποιητικού μετοικεσίας και με την προϋπόθεση ότι ο δικαιούχος έχει άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (ελληνική ή αλλοδαπή) που ισχύει κατά την έκδοση του πιστοποιητικού μετοικεσίας. Το επιβατικό αυτοκίνητο απαιτείται να είναι εντελώς καινουργιές, νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (με καταλύτη).
Στην περίπτωση αυτή, καταβάλλεται στην Ελλάδα και ο προβλεπόμενος Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.).
Η έκταση της απαλλαγής, ανέρχεται στο 80% του τέλους ταξινόμησης για αυτοκίνητα μέχρι 2000 κ.ε.. Εάν το Ι.Χ επιβατικό αυτοκίνητο ή το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο που εισάγεται είναι πάνω από 2000 κυβικά εκατοστά, η απαλλαγή περιορίζεται στο 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης.- Όλα τα προσωπικά είδη (οικοσκευή, μέσα μεταφοράς, λοιπά είδη), σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, πρέπει να εκτελωνίζονται μία φορά όλα μαζί ή και τμηματικά, πριν από την παρέλευση 12μηνης προθεσμίας από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού μετοικεσίας. Δηλαδή, πρέπει να προσκομίζονται στο τελωνείο για τελωνισμό, το αργότερο μέσα σε 12 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού μετοικεσίας.
Ειδικότερα τα μέσα μεταφοράς θα πρέπει εντός μηνός από την είσοδό τους στην Ελλάδα, να προσκομίζονται στο Τελωνείο για τελωνισμό, με την προϋπόθεση, ότι το διάστημα αυτό δεν ξεπερνά τη διάρκεια ισχύος του πιστοποιητικού μετοικεσίας (12 μήνες από την έκδοσή του).
Επισημαίνεται ότι τα αυτοκίνητα τρίτων χωρών, εάν δεν πληρούν την εκάστοτε τελευταία κοινοτική οδηγία, όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων και καυσαερίων, ή είναι συμβατικής τεχνολογίας, προκειμένου να διαπιστωθεί η δυνατότητα ταξινόμησής τους από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνούν με την παραπάνω υπηρεσία(τηλ. 210-6508438)
- Όλα τα προσωπικά είδη (οικοσκευή, μέσα μεταφοράς, λοιπά είδη), σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, πρέπει να εκτελωνίζονται μία φορά όλα μαζί ή και τμηματικά, πριν από την παρέλευση 12μηνης προθεσμίας από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού μετοικεσίας. Δηλαδή, πρέπει να προσκομίζονται στο τελωνείο για τελωνισμό, το αργότερο μέσα σε 12 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού μετοικεσίας.
-
Εγώ γυρίζω στα πάτρια εδάφη απ' τη Σαουδαραβία.
-
Άρα σύμφωνα με τα παραπάνω, μπορώ να κάνω χρήση δικαιώματος και να εισάγω απ' οπουδήποτε αυτοκίνητο, χωρίς να πληρώσω το 80% του τέλους ταξινόμησης. Σωστά το διαβάζω;
-
Όσον αφορά τέλη κυκλοφορίας και λοιπά φορολογικά, δεν αλλάζει κάτι, σωστά;
-
Μπορείτε να προτείνετε κάποιο σενάριο αγοράς, που να έχει σημαντικό όφελος και να αξίζει τον κόπο;
Παράδειγμα, αν αγοράσω ένα καινούριο από δω και το φέρω, θα πληρώσω μεταφορικά, δεν θα χει ισχύουσα εγγύηση, επί το πλείστον εδώ ξεκινάνε απ' τα 2λιτρα και πάνω, δεν ξέρω αν θα καλύπτει τις ευρωπαϊκές νόρμες ρύπων. Δεν μου φαίνεται ευκαιρία...
Κάποιο σενάριο αγοράς από Ευρώπη που να αξίζει; έχετε να προτείνετε κάτι;
-
-
Έχω ανοίξει παρόμοιο θέμα με πιθανό επαναπατρισμό από Αγγλία και δεν έβγαλα άκρη... Θα παρακολουθώ κι αυτό να δω τι θα βγει.
-
Αν μας διαβάζει κανείς με εμπειρία στο θέμα, ίσως κάτι να βγει
Εσύ όταν έρθεις από Αγγλία, θα έρθεις από χώρα εκτός ΕΕ?
Εγώ δεν γνωρίζω και τα βασικά, π.χ. αν αγοράσω ένα αυτοκίνητο καινούριο από Γερμανία για να το εισάγω, θα πληρώσω 2 φορές το ΦΠΑ, ξανά στον επαναπατρισμό;
Θα πληρώσω στην Ελλάδα το 20% των τελών ταξινόμισης, ενώ έχω ξαναπληρώσει αντίστοιχα τέλη σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα;
Δεν γίνεται να αγοραστεί αυτοκίνητο στην Ελλάδα με απαλλαγή του μέρους των τελών;
-
-
Άρα σύμφωνα με τα παραπάνω, μπορώ να κάνω χρήση δικαιώματος και να εισάγω απ' οπουδήποτε αυτοκίνητο, χωρίς να πληρώσω το 80% του τέλους ταξινόμησης. Σωστά το διαβάζω;
-
Όσον αφορά τέλη κυκλοφορίας και λοιπά φορολογικά, δεν αλλάζει κάτι, σωστά;
-
Μπορείτε να προτείνετε κάποιο σενάριο αγοράς, που να έχει σημαντικό όφελος και να αξίζει τον κόπο;
Παράδειγμα, αν αγοράσω ένα καινούριο από δω και το φέρω, θα πληρώσω μεταφορικά, δεν θα χει ισχύουσα εγγύηση, επί το πλείστον εδώ ξεκινάνε απ' τα 2λιτρα και πάνω, δεν ξέρω αν θα καλύπτει τις ευρωπαϊκές νόρμες ρύπων. Δεν μου φαίνεται ευκαιρία...
Κάποιο σενάριο αγοράς από Ευρώπη που να αξίζει; έχετε να προτείνετε κάτι;
-
Ναι, σωστά. Αρκεί να είναι 2λιτρο, αλλιώς θα πληρώσεις το 50% των τελών ταξινόμησης. Επίσης θα πληρώσεις ΦΠΑ 24%.
-
Σωστά, πληρώνεις τέλη κανονικά.
-
Δεν έχω ιδέα από τιμές και μοντέλα στην Σαουδική Αραβία.
Για να σε συμφέρει, θα πρέπει να βρείς ποιο αυτοκίνητο σε ενδιαφέρει και πόσο έχει στην Σ.Α. Μετά να δεις εαν κυκλοφορεί Ευρώπη (για να μην μπλέξεις με εγκρίσεις τύπου) και πόσο κοστίζει στην Ελλάδα. Μετά θα προσθέσεις 24% ΦΠΑ στην τιμή της Σ.Α και επίσης και ένα % φόρου (δύσκολο να το βρείς μόνος σου).
Για παράδειγμα ένα 3008 1.6Τ GT Line έχει €30.000 στην Σ.Α. Με το ΦΠΑ θα σου στοιχίσει €37.500 και θα πληρώσεις και τουλάχιστον 2.000 φόρο, οπότε συνολικά €39.500 ενώ εδώ έχει €43.000.
Οπότε πρεπειί να δεις πόσο αγοράζεις μερικά αυτοκίνητα από αυτά που θες στην Σ.Α (δεν ξέρω τι προσφορές παίζουν) και μετά να δεις εδώ τι προσφορές παίζουν. Εαν έχεις και έναν εκτελωνιστή, θα βοηθήσει πολύ να σου πεί τον τελικό φόρο στην Ελλάδα ανά αυτοκίνητο.
-
-
Εγώ δεν γνωρίζω και τα βασικά, π.χ. αν αγοράσω ένα αυτοκίνητο καινούριο από Γερμανία για να το εισάγω, θα πληρώσω 2 φορές το ΦΠΑ, ξανά στον επαναπατρισμό;
Θα πληρώσω στην Ελλάδα το 20% των τελών ταξινόμισης, ενώ έχω ξαναπληρώσει αντίστοιχα τέλη σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα;
Δεν γίνεται να αγοραστεί αυτοκίνητο στην Ελλάδα με απαλλαγή του μέρους των τελών;
-
Όχι, ΦΠΑ πληρώνεις ΜΟΝΟ μια φορά, εφόσον μιλάμε για κράτος της Ε.Ε.
-
Ναι θα τα πληρώσεις στην Ελλάδα (οι άλλες χώρες έχουν άλλους φόρους).
-
Παλιά γινόταν, δεν ξέρω εαν γίνεται πια. Θα πρέπει να ρωτήσεις σε μια αντιπροσωπεία.
-
-
Καλησπέρα,
Σε συνέχεια της περίπτωσης της Σαουδικής Αραβίας, υπάρχει και άλλο ερώτημα.
Παραδείγματος χάριν, το νέο subaru Forester στην Ευρώπη θα έρθει με συνδυασμό hybrid και βενζινοκινητήρα.Στην μέση ανατολή με απλούς κινητήρες.Ποιος μπορεί να επιβεβαιώσει ότι στην Ελλάδα μπορεί να κυκλοφορήσει?
Ίσως μόνο η subaru???
-
Είναι προϋπόθεση τα αυτοκίνητα που εισάγονται, να συμβαδίζουν με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Στο 90% των περιπτώσεων αυτό δεν συμβαίνει, ακόμη και οι Ευρωπαϊκές εταιρείες πουλάνε αυτοκίνητα στη Μέση Ανατολή που δεν υπόκεινται στους ευρωπαϊκούς περιορισμούς ρύπων (ή απαιτήσεων ασφαλείας κλπ.) Μόνο σε περιπτώσεις όπως τα υβριδικά Toyota ίσως ταυτίζονται οι κινητήρες, αλλά και πάλι ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις, καθώς είναι λίγο διαφορετικές οι προδιαγραφές καυσίμων, θερμοκρασιών κλπ.
αυτό ίσως είναι και το σκεπτικό του νόμου, ότι επειδή είναι πρακτικά αδύνατο να βρεις εδώ αυτοκίνητο που να συμβαδίζει 100% με τη νομοθεσία της Ευρώπης, έχεις τη δυνατότητα να το εισάγεις από άλλη χώρα (η οποία προφανώς θα υπόκειται στην ευρωπαϊκή νομοθεσία) πληρώνοντας μόνο ένα μικρό μέρος των τελών ταξινόμησης κατά την εισαγωγή του.
Θα προσπαθήσω να μάθω περισσότερα όταν έρθω για τις γιορτές και θα ενημερώσω.
-
Καλησπέρα!
Βλέπω ότι μέχρι στιγμής δεν υπήρχε κάποια απάντηση, είμαι κι εγώ στην ίδια φάση, σκοπεύω να επιστρέψω Ελλάδα από ΗΑΕ και με ενδιαφέρει το πως μπορώ να πάρω όχημα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με 80% ελάφρυνση στα ΤΤ.
Το έχεις κάνει εσύ τελικά;
Γνωρίζεις αν μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένο Euro 6 από Ευρώπη και να το εισάγεις Ελλάδα;;
-
Καλησπέρα!
Βλέπω ότι μέχρι στιγμής δεν υπήρχε κάποια απάντηση, είμαι κι εγώ στην ίδια φάση, σκοπεύω να επιστρέψω Ελλάδα από ΗΑΕ και με ενδιαφέρει το πως μπορώ να πάρω όχημα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με 80% ελάφρυνση στα ΤΤ.
Το έχεις κάνει εσύ τελικά;
Γνωρίζεις αν μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένο Euro 6 από Ευρώπη και να το εισάγεις Ελλάδα;;
Με τον ιό τελικά παρατάθηκε το συμβόλαιό μου και από χειμώνα βλέπω αν θα φύγω, οπότε ακόμη δεν έχω κάνει κάτι. Έστειλα μια ερώτηση στο εδώ προξενείο (Ριαντ) όταν ετοιμαζόμουν για αναχώρηση, μου είπανε πως μπορώ να πάρω το έγγραφο, κόστος 120€ και με αυτό ανέφεραν αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου με την έκπτωση στα Τέλη Ταξινόμισης. Τελικά όμως αμφιβάλω αν θα μπω στη διαδικασία για τους παρακάτω λόγους: 1. Είναι μεγάλη ταλαιπωρία για μένα να μεταβώ στο Ριαντ που βρίσκεται το προξενείο. 900χλμ πήγαινε-έλα. 2. Αυτοκίνητα που με ενδιέφεραν όπως τα Ford, η εισαγωγή δεν γίνεται στο όνομά μου, ώστε δεν μπορεί να εφαρμοστεί η έκπτωση. 3. Έχει νόημα τελικά μόνο για ακριβά αυτοκίνητα, 30 χιλιάδων ευρώ και πάνω νομίζω, ώστε να γλυτώσεις 2-3 χιλιάρικα το πολύ. Δεν θέλω να κάνω τόσο ακριβή αγορά. Ας πούμε ότι προτιμώ να πάρω ένα υβριδικό όπου τα τέλη ταξινόμισης είναι ήδη μειωμένα, χωρίς αυτό τον δαίδαλο γραφειοκρατίας...
Μόνη σίγουρη απάντηση μπορείς να πάρεις από κάποιο εκτελωνιστή που έχει επαναλάβει τη διαδικασία. Και το όφελος δεν μου φαίνεται ανάλογο των εξόδων και της ταλαιπωρίας...
-
Με τον ιό τελικά παρατάθηκε το συμβόλαιό μου και από χειμώνα βλέπω αν θα φύγω, οπότε ακόμη δεν έχω κάνει κάτι. Έστειλα μια ερώτηση στο εδώ προξενείο (Ριαντ) όταν ετοιμαζόμουν για αναχώρηση, μου είπανε πως μπορώ να πάρω το έγγραφο, κόστος 120€ και με αυτό ανέφεραν αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου με την έκπτωση στα Τέλη Ταξινόμισης. Τελικά όμως αμφιβάλω αν θα μπω στη διαδικασία για τους παρακάτω λόγους: 1. Είναι μεγάλη ταλαιπωρία για μένα να μεταβώ στο Ριαντ που βρίσκεται το προξενείο. 900χλμ πήγαινε-έλα. 2. Αυτοκίνητα που με ενδιέφεραν όπως τα Ford, η εισαγωγή δεν γίνεται στο όνομά μου, ώστε δεν μπορεί να εφαρμοστεί η έκπτωση. 3. Έχει νόημα τελικά μόνο για ακριβά αυτοκίνητα, 30 χιλιάδων ευρώ και πάνω νομίζω, ώστε να γλυτώσεις 2-3 χιλιάρικα το πολύ. Δεν θέλω να κάνω τόσο ακριβή αγορά. Ας πούμε ότι προτιμώ να πάρω ένα υβριδικό όπου τα τέλη ταξινόμισης είναι ήδη μειωμένα, χωρίς αυτό τον δαίδαλο γραφειοκρατίας...
Μόνη σίγουρη απάντηση μπορείς να πάρεις από κάποιο εκτελωνιστή που έχει επαναλάβει τη διαδικασία. Και το όφελος δεν μου φαίνεται ανάλογο των εξόδων και της ταλαιπωρίας...
Καλησπέρα,
Σ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! με ενδιαφέρει ακριβό για τα ελληνικά δεδομένα το οποίο ελαφρώς μεταχειρισμένο με κάτω από 10.000χλμ τελικά θα μου βγει ίσως και μισή τιμή από τα Ελληνικά. Σίγουρα πάντως μπορείς να πας σε μια αντιπροσωπεία ford και να πάρεις καινούριο πχ Kuga (αυτά που λένε Escape στο GCC) και να έχεις αρκετό κέρδος.
Δεν γνώριζα ότι μπορείς να πάρεις και μεταχειρισμένο από Ευρώπη πάντως Euro 6 με τα 80% μείωση. Δυστυχώς δεν βρήκα εκτελωντιστή που να έχει πλήρη άποψη στο θέμα
-
piliourits wrote:
Με τον ιό τελικά παρατάθηκε το συμβόλαιό μου και από χειμώνα βλέπω αν θα φύγω, οπότε ακόμη δεν έχω κάνει κάτι. Έστειλα μια ερώτηση στο εδώ προξενείο (Ριαντ) όταν ετοιμαζόμουν για αναχώρηση, μου είπανε πως μπορώ να πάρω το έγγραφο, κόστος 120€ και με αυτό ανέφεραν αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου με την έκπτωση στα Τέλη Ταξινόμισης. Τελικά όμως αμφιβάλω αν θα μπω στη διαδικασία για τους παρακάτω λόγους: 1. Είναι μεγάλη ταλαιπωρία για μένα να μεταβώ στο Ριαντ που βρίσκεται το προξενείο. 900χλμ πήγαινε-έλα. 2. Αυτοκίνητα που με ενδιέφεραν όπως τα Ford, η εισαγωγή δεν γίνεται στο όνομά μου, ώστε δεν μπορεί να εφαρμοστεί η έκπτωση. 3. Έχει νόημα τελικά μόνο για ακριβά αυτοκίνητα, 30 χιλιάδων ευρώ και πάνω νομίζω, ώστε να γλυτώσεις 2-3 χιλιάρικα το πολύ. Δεν θέλω να κάνω τόσο ακριβή αγορά. Ας πούμε ότι προτιμώ να πάρω ένα υβριδικό όπου τα τέλη ταξινόμισης είναι ήδη μειωμένα, χωρίς αυτό τον δαίδαλο γραφειοκρατίας...
Μόνη σίγουρη απάντηση μπορείς να πάρεις από κάποιο εκτελωνιστή που έχει επαναλάβει τη διαδικασία. Και το όφελος δεν μου φαίνεται ανάλογο των εξόδων και της ταλαιπωρίας...
Καλησπέρα,
Σ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! με ενδιαφέρει ακριβό για τα ελληνικά δεδομένα το οποίο ελαφρώς μεταχειρισμένο με κάτω από 10.000χλμ τελικά θα μου βγει ίσως και μισή τιμή από τα Ελληνικά. Σίγουρα πάντως μπορείς να πας σε μια αντιπροσωπεία ford και να πάρεις καινούριο πχ Kuga (αυτά που λένε Escape στο GCC) και να έχεις αρκετό κέρδος.
Δεν γνώριζα ότι μπορείς να πάρεις και μεταχειρισμένο από Ευρώπη πάντως Euro 6 με τα 80% μείωση. Δυστυχώς δεν βρήκα εκτελωντιστή που να έχει πλήρη άποψη στο θέμα
Στη Ford που ρωτήσαμε δεν είναι δυνατόν να γίνει η έκπτωση, λόγω του τρόπου με τον οποίο εκτελωνίζουν τα καινούρια αυτοκίνητα.
Γενικά όπως παρατηρείς, θολό τοπίο το συγκεκριμένο ζήτημα. Ίσως αν έχεις 'εσωτερική' πρόσβαση σε κάποιο τελωνείο, να μπορέσουν να σε συμβουλέψουν. Καλό θα ήταν όμως να βρεις συγκεκριμένο υπάλληλο που θα φέρει τη διαδικασία εις πέρας, γιατί στα ελληνικά τελωνεία υπάρχει πολλή αυθαίρετη βούληση στις εφαρμογές και την ερμηνεία των διατάξεων, από τον κάθε υπεύθυνο...
Και να επαναλάβω, την αγορά μεταχειρισμένου την ανέφεραν σε ένα email που έλαβα από το προξενείο, ΔΕΝ είναι διασταυρωμένο, ίσως στο τελωνείο σου πουν πως εφαρμόζεται μόνο σε καινούριο. Γι αυτό λέω, μην αρκείσαι σε γνώμες, αλλά κάνε προσωπική επαφή με κάποιο σοβαρό εκτελωνιστή ή υπάλληλο τελωνείου που θα ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη δική σου υπόθεση.
-
γιατί στα ελληνικά τελωνεία υπάρχει πολλή αυθαίρετη βούληση στις εφαρμογές και την ερμηνεία των διατάξεων, από τον κάθε υπεύθυνο...
Αυτό είναι το ΜΟΝΟ σίγουρο!! Διαφορετικοί υπάλληλοι βγάζουνδιαφορετικό φόρο για το ίδιο αυτοκίνητο....αχαχαχα....μπάχαλο!
-
Φίλοι μου καλημέρα. Θέλω να φέρω ένα αυτοκίνητο από Γερμανία. Το αυτοκίνητο θα πάω να το πάρω ο ίδιος και θα το φέρω οδικώς. Είναι 2012 μοντ. με 132.000 χλμ EURO 5 με 129 CO2 και κοστίζει 2.500 €. Λιανική τιμή προ φόρων δε γνωρίζω.
Αν έχει την καλοσύνη κάποιος φίλος που γνωρίζει ας με ενημερώσει, πόσα είναι τα έξοδα για να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο στην Ελλάδα π.χ. ( τελωνείο, πινακίδες τ.τ. κλπ. ). Ας πέσει και 200-300 € έξω, απλά θα ήθελα ενδεικτικά να έχω μια τάξη μεγέθους.
Τα 2500 € θα φτάσουν 3500, 4500, 5500 € ;Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Φίλοι μου καλημέρα. Θέλω να φέρω ένα αυτοκίνητο από Γερμανία. Το αυτοκίνητο θα πάω να το πάρω ο ίδιος και θα το φέρω οδικώς. Είναι 2012 μοντ. με 132.000 χλμ EURO 5 με 129 CO2 και κοστίζει 2.500 €. Λιανική τιμή προ φόρων δε γνωρίζω.
Αν έχει την καλοσύνη κάποιος φίλος που γνωρίζει ας με ενημερώσει, πόσα είναι τα έξοδα για να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο στην Ελλάδα π.χ. ( τελωνείο, πινακίδες τ.τ. κλπ. ). Ας πέσει και 200-300 € έξω, απλά θα ήθελα ενδεικτικά να έχω μια τάξη μεγέθους.
Τα 2500 € θα φτάσουν 3500, 4500, 5500 € ;Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με αυτά τα στοιχεία που δίνεις, ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να σου πεί! Χρειάζεται μάρκα και μοντέλο για μια προσέγγιση και για το ακριβές ποσό χρειάζεται το τιμολόγιο και το VIN, ώστε να τσεκαριστεί ακριβώς το ποσό.
-
Ford Fiesta είναι, το τιμολόγιο θα είναι 2.500 €. VIN δε γνωρίζω.
-
Μόνο ένας εκτελωνιστής θα σου πεί ακριβώς, εφόσον έχει όλα τα στοιχεία του οχήματος. Τελείως εμπειρικά, περίπου €1.000 το τελωνείο με πινακίδες, αλλά επειδή μεταβάλλεται με εξοπλισμό μπορεί να είναι και €900 ή €1.300. Μετά υπολογίζεις και τα υπόλοιπα εξόδα και βρίσκεις το συνολικό κόστος. Περί τα €4.500-5.000 το υπολογίζω τελείως χοντρικά.
-
Σ' ευχαριστώ πολύ.
Με βοήθησε και ένα σχόλιο που βρήκα σε άλλο θέμα ....
Γ) μεταχειρισμενο απο εξω. Πηγα σε εναν μαντρα ( τι φατσες εχουν, ετοιμοι για φυλακη ειναι). Μου λεει υπολογισε 2 2,5κ πανω απο την τιμη του mobile.de. προμηθειες/μεταφορα/ανθρωπος εξω. 'Σε μια βδομαδα θα εχεις αμαξι'... εχει καποια allure 24 με 26 απο εμπορους γερμανιας. Οποτε ενα 27ρι στο νερο.. και τι θα τυχεις.(παντως βρισκεις με τουμπανους εξοπλισμους).
Άρα άμα βγάλω προμήθειες, ανθρώπους έξω κλπ γύρω στα 1000-1500 το κόβω, ευχαριστώ και πάλι.
-
Με βοήθησε και ένα σχόλιο που βρήκα σε άλλο θέμα ....
Άρα άμα βγάλω προμήθειες, ανθρώπους έξω κλπ γύρω στα 1000-1500 το κόβω, ευχαριστώ και πάλι.
Αυτό το σχόλιο αφορά αυτοκίνητο που ΔΕΝ πληρώνει φόρους, λόγω ατέλειας, άρα δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
Θές έξοδα δικά σου (ανάλογα την χώρα από €600 έως και €1.000, ανάλογα πόσο αντέχεις να οδηγείς και από που θα έρθεις), πορσωρινές πινακίδες και ασφάλεια για να μπορείς να το φέρεις οδικώς.
Αυτοκίνητο επαναπατρισθέντος