-
Μάλιστα θέλει και λίγο άνοιγμα, ακόμη και στο στρώσιμο (ΟΧΙ κόφτες) αλλιώς κινδυνεύεις να έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα.
Σωστά (ξέχασα να το αναφέρω), θέλει ανά τακτικά χρονικά διαστήματα να δουλέυει ψηλά (5-6.000σαλ) για μερικά δευτερόλεπτα.
-
Από ότι καταλαβαίνω ένα ταξιδάκι (μεγάλη διαδρομή βασικά) σε εθνική θα του κάνει καλό επομένως!! Σε κάνα 10ημερο που θα αρουν τους περιορισμούς!! Ευχαριστώ για τις συμβουλές!!
-
Φυσικά και προτείνουν στρώσιμο. Το γράφει και στο βιβλίο κατόχου το οποίο καλό είναι να διαβάζουμε
Δεν τίθεται κανένα θέμα μπουκώματος... Αν είναι δυνατόν.
Το γράφει ξεκάθαρα πως δεν πρέπει να δέχεται ζόρι ο κινητήρας στην αρχή. Ανέφερα και εγώ πως πρέπει να λειτουργεί σε μεγάλο εύρος αλλά όχι μέχρι τέρμα. Η Ford μιλάει για άλλαγμα ταχυτήτων νωρίς.
Αναφέρει 1500 χιλιόμετρα βέβαια αλλά εγώ ήθελα να είμαι σίγουρος. Επίσης όσο ήταν αρχή απέφευγα την πόλη όσο μπορούσα. Μετά τα 2500 το πατούσα λίγο παραπάνω αλλά όχι κόφτη.
Πλέον το αμάξι πετάει. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την υπομονή που έκανα μέχρι τα 5000
Επίσης να αναφέρω πως μετά τις 5000 χμ παρατήρησα και αισθητή πτώση στην κατανάλωση.
-
Επίσης να αναφέρω πως μετά τις 5000 χμ παρατήρησα και αισθητή πτώση στην κατανάλωση.
Στο 2008 δεν είδα καμία παράγραφο. Είναι 260 σελίδες, μπορεί να μου ξέφυγε. Ούτως ή άλλως και εμείς αυτό είπαμε, 1500χλμ χαλαρά.
Εγώ τη πρώτη διαφορά την είδα γύρω στα 1500-1800χλμ (σε 5 διαφορετικά αυτοκίνητα που έχω προσέξει), άργησε να ανοίξει ο κινητήρας σου προφανώς.
Ακόμα και το φυλλάδιο που λες δίνει 1500χλμ, τα 5.000 είναι παραπάνω από 3 φορές περισσότερο..
Για πετρέλαιο, τελικό άνοιγμα θα δεις μετά από πολλές δεκάδες χιλιάδες, από προσωπική εμπειρία σε 3 πετρέλαια (διαφορετικής εταιρίας, 1 Ford) είδα σημαντική διαφορά μετά τα 50.000 (τελείως κατά προσέγγιση αυτός ο αριθμός, μπορεί σε κάποιο να ήταν κοντά 40.000).
-
Υπαρχουν απειρα αρθρα για στρωσιμο, στο ιντερνετ . Το ταξιδι δεν ενδείκνυται για στρωσιμο . Αντιθετως, η πολη ειναι προτιμότερη . Επισης τα πρωτα χλμ λειτουργιας του μοτερ ειναι τα πιο συμαντικα. Μιλαω για τα πρωτα 100-200 χλμ . Μετα τα 1000 χλμ ειναι σχεδον στρωμενο
-
Μόλις είδα ότι βγήκαν στην Γερμανία τα πρώτα φυλλάδια με τιμές και εξοπλισμούς για τα νέα Focus Hybrid
Εδώ θα βρείτε το φυλλάδιο :Ford Focus
Σε πρώτη φάση από ότι βλέπω και τσεκάροντας τιμή από το διαμορφωτή της Ford στην Γερμανία οι τιμές καταλόγου είναι σχεδόν οι ίδιες για το παλιό 1.0 125 hp St-line και το νέο 1.0 125 hp Hybrid St-line , δηλαδή περίπου στα 26.000 € . Απλά πλέον δεν θα βγάζει την απλή 1.0 σε ST-Line και πάνω. Μέχρι Titanium θα την πηγαίνει.
Επίσης το St-lineX με το St-line έχουν περίπου 1200 € διαφορά αλλά πχ σε σχέση με το Puma η St-lineΧ δεν έχει ημιδερμάτινα καθίσματα και ηχοσύστημα B&O αλλά μόνο ψηφιακή οθόνη οργάνων, ηλεκτρική πίσω πόρτα, υποβρασίονο πίσω , κάτι για καθίσματα συνοδηγού. Αυτά στην Γερμανία. Επίσης δεν υπάρχει αυτόματο Hybrid, μόνο χειροκίνητο.
Ας δούμε και εδώ τι θα φέρουν.
-
Προς το παρόν το mHEV σύστημα είναι για χειροκίνητα αμάξια (Puma, Fiesta, Focus, Transit). Για αυτόματα υπάρχουν τα pHEV κλπ.
-
αντε επιτελους
να δούμε με τι εξοπλισμό και τιμές θα έρθει στην Ελλάδα
σε αντίστοιχη τιμή πάντως αν βγει εδω, δηλαδη στα 21000 το 1.0 st-line mhybrid 125hp
τοτε κανα χιλιάρικο, αντε εναμιση πανω να ειναι το 1.0 st-line mhybrid με τα 155hp, που σημαινει θα ειναι πολυ δελεαστικο
απο κει και περα εχει γραφτει στη Γερμανια σε φορουμ οτι θα βγει και με τον ψηφιακο πινακα οργανων
-
Αρχές Ιουλίου έρχονται Ελλάδα τόσο το Focus όσο και το Fiesta mHEV. Πιστεύω μέσα στον Ιούνιο (ίσως και νωρίτερα) να ανακοινωθούν οι τιμές. Θα περάσω από την Βελμάρ μέσα στις επόμενες ημέρες, να ρωτήσω εαν γνωρίζουν κάτι.
-
Στο ST Line X θα είναι στάνταρ ο πίνακας και στο απλό έξτρα απ' ότι διάβασα.
Εμένα πάντως που είμαι μάλλον παλιομοδίτης μου αρέσει ο κλασσικός περισσότερο!
-
Καλησπέρα!!! Εκεί που πήγαινα σε δρόμο ταχειαςταχείας κυκλοφορίας χωρίς λόγο άρχισε να κουδουνιζει το pre collision system!! Ευτυχώς δεν φρέναρε!! Τι μπορεί να έγινε; τυχαία συνέπεσε με τη συμπλήρωση 200χλμ στο χιλιομετρητη!! Να ανησυχήσω;
-
Κάποιο buf στο software, βρώμικη κάμερα, κάτι τέτοιο υποπτέυομαι. Μου το έκανε και στο test drive Φιεστα που είχα για 2 ημέρες, Μου το έκανε 3 φορές, χωρίς λόγο αλλά δνε έδωσα σημασία. Γενικά όλα αυτά τα ηλεκτρονικά έχουν θεματάκια.
-
Κάποιο buf στο software, βρώμικη κάμερα, κάτι τέτοιο υποπτέυομαι. Μου το έκανε και στο test drive Φιεστα που είχα για 2 ημέρες, Μου το έκανε 3 φορές, χωρίς λόγο αλλά δνε έδωσα σημασία. Γενικά όλα αυτά τα ηλεκτρονικά έχουν θεματάκια.
Μπορεί να αρχίσει να φρενάρει στα καλά καθούμενα; να το απενεργοποιησω ή να μιλήσω με αντιπροσωπεία;
-
Μπορεί να αρχίσει να φρενάρει στα καλά καθούμενα; να το απενεργοποιησω ή να μιλήσω με αντιπροσωπεία;
Δεν ξέρω εαν φρενάρει ή είναι απλά warning. Οπωσδήποτε να μιλήσεις με αντιπροσωπεία να τους το πείς. Μπορεί να είναι απλά θέμα update ή να ξξέρουν κάτι περισσότερο.
-
Κάτι θα έπιασε το ραντάρ. Μήπως έκανε κανείς κάποια σφήνα μπροστά σου ή ήρθες κοντά στο μπροστά όχημα;
Μου το κάνει μέσα στην πόλη κυρίως όταν κάποιος έχει διπλοπαρκάρει σε κεντρικό και βγαίνω από στενό και βλέπει το αμάξι απότομα μπροστά του, ή όταν κάποιος κάθεται μπάστακας όρθιος δίπλα στο παρκαρισμένο του αυτοκίνητο σχεδόν στη μέση του δρόμου κτλ...
Για να φρενάρει πρέπει να είσαι ένα κλικ πριν το τρακάρισμα, αν κρίνει πως δεν πρόκειται να φρενάρεις μόνος σου. Αυτό μου το έκανε μία φορά μόνο όταν πετάχτηκε σκυλάκι μπροστά μου και όντως φρέναρε.
Μπορείς να επιλέξεις την ευαισθησία από το μενού. Εγώ το έχω στο medium.
Εννοείται πάντως πως αν είναι βρώμικο το τζάμι ή το ραντάρ μπορεί να φάει σκάλωμα ή ακόμα και να έχει κάποιο θέμα. Αν θεωρείς ότι δεν υπήρχε λόγος πυο ενεργοποιήθηκε να το αναφέρεις στην αντιπροσωπεία σίγουρα!
-
Ουσιαστικά πλησίαζα ανηφορικό κομμάτι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που αλλάζει απότομα η κλίση και πήγαινα με χλμ!!! Επειδή έχει μια ανωμαλία ο δρόμος ίσος στο επίπεδο του αισθητήρα (που είναι χαμηλά) εντόπισε πιθανό εμπόδιο αλλά όσο άλλαζε η κλίση δεν το εντοπιζε!! Ελάχιστα πριν είχε κάνει σφήνα μπροστά μου ένας αλλά ήμουν σε απόσταση τουλάχιστον 20-30μ!! Φρεναρα γκαζωσε !! Θα το παρακολουθώ
-
Καλησπέρα στην ομάδα!! Έχετε να προτείνετε κάποιο ποιοτικό κάλυμμα για τα καθίσματα και αντηλιακή προστασία - καλυμμα για το παρμπρίζ; ειδικά το 2ο είναι ζωτικής σημασίας για την οθόνη η οποία ζεματάει από τον ήλιο!!
-
Καλησπέρα στην ομάδα!
Θέλω να αγοράσω άμεσα το Focus 1.0 και θα ήθελα βοήθεια για την επιλογή μεταξύ BUSINESS και ST-LINE
Η BUSINESS είναι 1,500 ευρώ φθηνότερη
Από την άλλη η ST-LINE έχει πιο σπορτίφ πινελιές με ομορφότερες ζάντες, σπορ τιμόνι, διζωνικό κλιματισμό, Engine Start button
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
-
Το πιο χαμηλό ST-LINE με τις πλαϊνές ποδιές θα βρίσκει πιο εύκολα από κάτω;
-
H SPORT ανάρτηση της ST-LINE σε συνδυασμό με μεγαλύτερες ζάντες (16 -> 17) και χαμηλότερου προφίλ λάστιχα (205 -> 215) έχει μεγάλο (αρνητικό) αντίκτυπο στην προσφερόμενη άνεση και θόρυβο? Ρωτάω κυρίως για να καταλάβω αν σε κάποιο μεγάλο ταξίδι θα ταλαιπωρεί γυναίκα και παιδί
-
Πόσο καλύτερη είναι η οδική συμπεριφορά και το στήσιμο του ST-LINE σε σχέση με το Business?
Μήπως, επειδή τελικά η ουσία είναι η ίδια, να προτιμήσω το BUSINESS και μου μένουν και 1.5 χιλιάρικο για σουβλάκια;
Ευχαριστώ!
-
-
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Το πιο χαμηλό ST-LINE με τις πλαϊνές ποδιές θα βρίσκει πιο εύκολα από κάτω;
- H SPORT ανάρτηση της ST-LINE σε συνδυασμό με μεγαλύτερες ζάντες (16 -> 17) και χαμηλότερου προφίλ λάστιχα (205 -> 215) έχει μεγάλο (αρνητικό) αντίκτυπο στην προσφερόμενη άνεση και θόρυβο? Ρωτάω κυρίως για να καταλάβω αν σε κάποιο μεγάλο ταξίδι θα ταλαιπωρεί γυναίκα και παιδί
- Πόσο καλύτερη είναι η οδική συμπεριφορά και το στήσιμο του ST-LINE σε σχέση με το Business?
Μήπως, επειδή τελικά η ουσία είναι η ίδια, να προτιμήσω το BUSINESS και μου μένουν και 1.5 χιλιάρικο για σουβλάκια;
Το ST Line το είχα για ένα ΣΚ, οπότε το οδήγησα αρεκτά. Το Βusiness το έχω οδηγήσει για 30' περίπου.
Σαφώς και το ST Line είναι προτιμότερο, για πολλούς λόγους: πολύ πιο όμοροφο, καλύτερος εξοπλισμό, ευκολότερη μεταπώληση, καλύτερη οδική συμπεριφορά. Η διαφορά τιμή πιστεύω είναι μικρή για όλα τα επιπλέον που προσφέρει.
-
Ναι θα βρίσκει πιο εύκολα, αλλά δεν είναι και 'σαύρα'. Εγώ δεν βρήκα πουθενά και κινήθηκα αρκετά μέσα στην πόλη, ράμπες πάρκινγκ κλπ.
-
ΚΑΘΟΛΟΥ! Προσωπικά εντυπωσιάστηκα από το πόσο άνετο ήταν το αυτοκίνητο. Το περίμενα αρκετά σκληρό και δεν το πίστευα όταν το οδήγησα. Ήταν πιο άνετο από την 116 (f20) που είχα με απλές αναρτήσεις και 16' ζάντες. Συνδυάζει ιδανικά άνεση με οδική συμπεριφορά, η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία για την κατηγορία (σημ: οδήγησα αυτό με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, δεν έχω άποψη για τον ημιάκαμπτο). Ο γιος μου και η γυναίκα σε διαδρομή 1.5 ώρα δεν παραπονέθηκαν καθόλου για την άνεση, το αντίθετο. Αρχικά ήμουν πολύ επιφυλακτικός για το συνδυασμό σπορ ανάρητηση και 17' ζάντες στους Ελληνικούς δρόμους, αλλά διαψεύστηκα.
-
Αρκετά καλύτερη, τόσο λόγω ανάρτηση όσο και ελαστικών (είναι λίγο μπαλόνια στο business).
Όσοι είναι κάτοχοι, σίγουρα έχουν να πούν περισσότερα. Νομίζω έχουμε και κάτοχο που φοράει 18' ζάντες.
-
Aπ'όλα όσα λες, για μένα το μόνο ουσιαστικό + είναι ο διζων. κλιματισμός της ST-line.
Aφού έχεις οικογένεια, καλύτερα να προτιμήσεις λίγη παραπάνω άνεση δηλ. Business.
Έτσι κι αλλιώς με τον 1.0 (καλός κινητήρας,αλλά όχι σπορτίφ) δε νομίζω να είναι τόσο απαραίτητο το καλύτερο στήσιμο του ST-line.
Ford Focus MK4