-
Καλησπέρα σας. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους. Καλώς σας βρήκα. Η αλήθεια είναι ότι είμαι τελείως άσχετος και βρήκα πολύ ενδιαφέροντα θέματα κατά καιρούς ωστόσο μόλις έκανα λογαριασμό για να ρωτήσω κάτι πολύ βασικό που με ανησυχεί. Σήμερα έτυχε ο μικρός μου γιος να βάλει νερό αντί στο ντεπόζιτο για τους υαλοκαθαριστήρες σε αυτό για τα υγρά φρένων. Η απορία μου είναι η εξής: Το τραβάω όλο και βάζω καινούριο? Εχει κάποια άλλη διαδικασία που πρέπει να γίνει σε συνεργείο? Προείπα ότι είμαι άσχετος και με συγχωρειτε που σας κλέβω χρόνο για κάτι τόσο απλό.
-
Καλησπέρα σας. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους. Καλώς σας βρήκα. Η αλήθεια είναι ότι είμαι τελείως άσχετος και βρήκα πολύ ενδιαφέροντα θέματα κατά καιρούς ωστόσο μόλις έκανα λογαριασμό για να ρωτήσω κάτι πολύ βασικό που με ανησυχεί. Σήμερα έτυχε ο μικρός μου γιος να βάλει νερό αντί στο ντεπόζιτο για τους υαλοκαθαριστήρες σε αυτό για τα υγρά φρένων. Η απορία μου είναι η εξής: Το τραβάω όλο και βάζω καινούριο? Εχει κάποια άλλη διαδικασία που πρέπει να γίνει σε συνεργείο? Προείπα ότι είμαι άσχετος και με συγχωρειτε που σας κλέβω χρόνο για κάτι τόσο απλό.
-
Ξέρεις να κάνεις εξαέρωση τα φρένα; Γιατί αλλιώς δεν θα σταματάς με τίποτα.
Πήγαινε σε συνεργείο.
-
Οχι δεν γνωρίζω, είμαι τελείως άσχετος. Επομένως πάω σε συνεργείο και ζητάω αλλαγή υγρών και εξαέρωση. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την αμεση απάντηση.
-
Πριν κουνήσεις το αυτοκίνητο (πριν πατήσεις καν το φρένο) βρες μια σύριγγα και τράβα όλα τα νερωμένα υγρά από το δοχείο των υγρών φρένων, πρόσθεσε νέα υγρά μέχρι το μαξ και πήγαινέ το στο συνεργείο, ιδανικά αν έχεις γνωστό μηχανικό φώναξε τον στο σπίτι να στο κάνει εξαέρωση εκεί (εννοείται ότι θα φέρει φρέσκα υγρά γρύλο ορθοστάτες κ.τ.λ)
-
Ναι και πες τους οτι εβαλες νερο καταλαθος, να το ξερουν . Ενδεχομένως να χρειαζεται ξέπλυμα το κυκλωμα
Αν μπορεις τραβα απο το δοχειο των φρενων με μια πεντακαθαρη σύριγγα οσο υγρο υπαρχει μεσα και συμπληρωσε με ενα υγρο φρενων. Αλλά μαλλον δεν θα εχεις αμεση προσβαση να το αφαιρεσεις. Συνηθως εχεις σιτα ή πλαστικο καλυμα και δεν σε αφηνει
-
Πόσο νερό έβαλε ο μικρός ? Υποθέτω ότι συμπλήρωσε μόνο όσο νομίζατε ότι έλειπε. Αν πράγματι έλειπε υγρό από το δοχείο των φρένων έχεις πρόβλημα διαρροής, ένας οπτικός έλεγχος στο εσωτερικό των τροχών θα δείξει αν υπάρχει διαρροή υγρού φρένων.
Αν οι τροχοί είναι στεγνοί και έχει κατέβει η στάθμη σημαίνει ότι έχεις φαγωμένα τακάκια; / σιαγώνες, όταν τρώγονται τα τακάκια κατεβαίνει και η στάθμη των υγρών στο δοχείο, ποτέ δεν συμπληρώνουμε υγρά αν δεν έχουμε διαρροές, απλά αλλάζουμε τακάκια και η στάθμη επανέρχεται, αν συμπληρώσουμε υγρά και μετά αλλάξουμε τακάκια, θα χυθούν υγρά από το δοχεία τα οποία είναι διαβρωτικά και αλλοιώνουν το χρώμα.
Αν το συνεργείο σου είναι κοντά μπορείς να πας με χαμηλή ταχύτητα για να μη ζεσταθούν πολύ τα φρένα, μόνο αν η θερμοκρασία των υγρών περάσει το σημείο βρασμού του νερού θα έχεις θέμα, κάτι που είναι σπάνιο μέσα στην πόλη με χαμηλούς / κανονικούς ρυθμούς.
Οπότε θέλεις τακάκια και αλλαγή υγρών φρένων με καλή εξαέρωση σε όλους τους τροχούς.
Τι αυτοκίνητο είναι ?
-
Παιδιά δεν είδα καθόλου πόσο έβαλε , όταν με φώναξε να κλείσω το καπο μου λέει βάλε και το καπάκι και τότε διαπίστωσα ότι το γέμισε μέχρι πάνω αλλά δεν έχω ιδέα πόσο είχε πριν. Πάντως είναι peugeot 208 με 22000 χλμ σχετικά καινουριο δηλαδή οπότε δεν νομίζω να είχε πέσει η στάθμη των υγρών. Τώρα είμαι σε αναζήτηση συνεργείου γιατί αυτό στη γειτονιά μου δεν αναλαμβάνει τρίτη του Πάσχα όπως μου είπε , μόνο πιο σοβαρά πράγματα , ε όσο να ναι το να μην έχεις φρένα εγώ σοβαρό το θεωρώ αλλά τι να πω. Πάντως πραγματικά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
-
Γιατί αποφασίσατε να συμπληρώσετε υγρά ?
-
Μάλλον ο μικρός θα το μπέρδεψε με το παγούρι για τους υαλοκαθαριστήρες.
-
Εντάξει μαθαίνει το παιδί. Όλοι μας έχουμε κάνει παρόμοια λάθη απειρίας. Το βασικότερο να κατάλαβε το λάθος και από εκεί και πέρα με επιτήρηση από μπαμπά σε παρόμοια θέματα. ...
-
Τραβάς όλο το υγρό απο το παγούρι με σύριγγα και βάζεις συμβατό υγρό φρένων.
Πας σε συνεργείο και ζητάς αντικατάσταση και εξαέρωση.
*Δεν ξέρω κατά πόσο υπάρχει πιθανότητα να είναι πιο βαρύ το νερό και να ανακατευθηκε. Αν ισχύει αυτό, τότε το αυτοκίνητο δεν πρέπει να οδηγηθεί και πρέπει να γίνει ολικός καθαρισμός του κυκλώματος (ηλεκτρονικό άνοιγμα τις αντλίας abs κλπ). Το σίγουρο είναι ότι το υγρό φρένων, τραβάει την υγρασία, οπότε πιθανότατα να έχει προχωρήσει το νερό σε όλο το κύκλωμα.
Αν κάποιος θέλει να το δοκιμάσει βάζει σε ενα ποτήρι μια ποσότητα υγρού φρένων και άλλη μια νερού να δει αν αναμιγνύονται μόνα τους.
-
Tα υγρά των φρένων είναι υγροσκοπικά και απορροφούν την υγρασία, δηλαδή αναμιγμύονται απόλυτα με το νερό, τα υγρά φρένων δεν είναι λάδι
Υγρά φρένων