-
-
Τι να πω;;;.... Χαράς το κουράγιο του μερσεντακια.
Κάτσε παιδί μου μέσα....Την καραντίνα μου μέσα.
-
Τι να πω;;;.... Χαράς το κουράγιο του μερσεντακια.
Κάτσε παιδί μου μέσα....Την καραντίνα μου μέσα.
Lap εξωτερικα του αυτοκινητου η εργασια και για μενα και για τον μαστορα.Αληθεια δυσκολη η κατασταση (ειδικα απο οικονομικης αποψης και αριθμων!)
-
Λοιπον, βγηκε το τελικο και στη θεση του μπηκε το μαμα μεσαιο με τη μπουκα.
Ο καλυτερος ηχος που εχω ακουσει απο 1800αρι αμαξι.Ο ηχος βαθυς, παραπεμπει σε παρα πολλα κυβικα και πολλους κυλινδρους μεχρι τις 3000+σαλ και απο εκει και πανω σαν εξακυλινδρο με straight pipe ,σαν αγωνιστικο.Ειδικα αν ακους το αμαξι απεξω να παταει μιλαμε για ονειρο.
Επιταχυνση οπως τα γραφω παραπανω.Επιβραδυνση λιγος ηχος.Σταθερη ταχυτητα?ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα!!!
Αν εβαζα καζανακι τελικο τετοιο αποτελεσμα δεν θα πετυχαινα με τιποτα.
Αποδοση δεν εχασα σιγουρα αλλα δεν πηγα σε στανταρ ορεινη διαδρομη να δω διαφορα.
Το σημαντικοτερο!Η θεση του μεσαιου ειναι καθοριστικη.Στη μαμα θεση βγαζει τελειως διαφορετικο ηχο που θυμιζει σε καποιο βαθμο σαξοραλλο.
-
Ωραίος w202 amg καλές βόλτες. Με λίγο προσοχή λόγο εποχής βέβαια.
-
Ωραίος w202 amg καλές βόλτες. Με λίγο προσοχή λόγο εποχής βέβαια.
Ευχαριστω!Οντως πρεπει να προσεχουμε.
Να σημειωσω οτι ο ηχος ειναι σαν κανενα τουμπανο μαμα αμαξι με ελαφρως πειραγμενη εξατμιση.Καλαισθητος και οσος πρεπει.
-
Δειτε εδω σε ενα αυτοματο 4αρι με μετατροπεα ροπής, λογικά 4 αρι είναι λόγω των 4ρων selenoids...τι υπάρχει από ρινισματα.
Θυμάστε που σας έλεγα να αλλάζετε γενικώς νωρίτερα τα λάδια μαι ιδιαίτερα σε νέο μοτέρ.;;;
Το ίδιο και εδώ, παρατηρήστε αυτά τα ρινισματα να κάθονται σε αισθητήρες του mechatronik, το ίδιο δηλαδη που συμβαίνει σε πολλά αυτόματα.
Άρα δεν είναι όλα τέλεια σε ενα αυτοματο μόνο και μόνο επειδή έχει μετατροπέα ροπής.
Ούτε επίσης ότι δεν υπάρχουν ρινισματα στα διάφορα είδη αυτόματων.
Μη μ αρχίσετε τώρα τα πόσο συχνα βγάζουν βλάβες ή όχι, το λέω προκαταβολικά.
Μπορεί να έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα όντως στο βιντεο, αλλά γενικά δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν υπάρχουν ρινισματα στα μηχανικά μέρη. Δεν είναι όλα τέλεια όπως νομίζετε.
Όταν τα ρινισματα μαζεύονται σε γωνίες και αισθητήρες υπάρχει πιθανότητα βλάβης .
-
Lap ή κατι καταστροφικο εγινε στα σωθηκα του σασμαν ή εκ κατασκευης ηταν για ανακυκλωση.Τα δε λαδια εχουν να αλλαχθουν χροοοονια.
Τα σασμαν με μετατροπεα εφοσον μιλαμε για ποιοτικα και καλοσχεδιασμενα εχουν αντοχη σχεδον διπλασια ενος αξιοπιστου βενζινοκινητηρα.Τι ζητανε?Καλο φιλτρο,καλο λαδι,αποτελεσματικη ψυξη.
Σε ενα καλο σασμαν μονο κανενα αισθητηρα ή ηλεκτροβαλβιδα θα σου ζητησει ,ισως καποτε.Εχουν καλη προσβαση δεν ειναι ακριβα αλλα εδω ολοι πανικοβαλλονται.Μεχρι και μονο ενα απλο ο ρινγκ μπορει να ζητησει σε καποια βαλβιδα.
Μεχρι και το 2010 οπου ξεφυγαν τα πραγματα με 9ταχυτα κτλ. Εγω θα επαιρνα μετατροπεα μονο σε μερκ και ισως να μου διαφευγει καμια ακομα.Τα bmw π.χ. και αλλα επασχαν απο χοντρες βλαβες και παρουσιαζαν και ποικιλια,δισκακια,ραγισματα και και και .....
Η χρηση πολυ σημαντικη, 2-3 μλκιες αν κανεις καταντα ετσι οπως στο βιντεο αν δεν ειναι πολυ ανθεκτικο.
Υ.γ. Καθε φορα που οδηγω το γκολφ μου κακοφαινεται το πατημα σταφυλιων και το ανακατεμα φασολαδας.
-
Εγώ πάλι από clk200 σε κοντινό περιβάλλον, αλαχτηκε ψυγείο σασμαν ( πολλα εκατοσραρικα) και σελενοιντ κάποια άλλη φορά. Όταν τα άνοιγαν κάπως έτσι ήταν, έστω κάπως λιγότερη μακα αλλά έτσι.
Σε μπέμπα που ρωτούσα σε συνεργείο το 8αρι της είναι πάρα πολύ αξιόπιστο.
Και το 1/3 αυτών του βίντεο να έχει μέσα. Και πάλι φθηρεί αισθητήρες κτλ.
-
Εγώ πάλι από clk200 σε κοντινό περιβάλλον, αλαχτηκε ψυγείο σασμαν ( πολλα εκατοσραρικα) και σελενοιντ κάποια άλλη φορά. Όταν τα άνοιγαν κάπως έτσι ήταν, έστω κάπως λιγότερη μακα αλλά έτσι.
Σε μπέμπα που ρωτούσα σε συνεργείο το 8αρι της είναι πάρα πολύ αξιόπιστο.
Και το 1/3 αυτών του βίντεο να έχει μέσα. Και πάλι φθηρεί αισθητήρες κτλ.
Δεν ειναι το θεμα η ποσοτητα.Δεν πρεπει να υπαρχει ιχνος βρωμιας-ρινισματων σε ενα αυτοματο.Υπαρχει μαγνητης και φιλτρο που φιλτραρει εξαιρετικα,οχι σαν αυτο του βιντεο.
-
Λοιπον, βγηκε το τελικο και στη θεση του μπηκε το μαμα μεσαιο με τη μπουκα.
Ο καλυτερος ηχος που εχω ακουσει απο 1800αρι αμαξι.Ο ηχος βαθυς, παραπεμπει σε παρα πολλα κυβικα και πολλους κυλινδρους μεχρι τις 3000+σαλ και απο εκει και πανω σαν εξακυλινδρο με straight pipe ,σαν αγωνιστικο.Ειδικα αν ακους το αμαξι απεξω να παταει μιλαμε για ονειρο.
Επιταχυνση οπως τα γραφω παραπανω.Επιβραδυνση λιγος ηχος.Σταθερη ταχυτητα?ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα!!!
Αν εβαζα καζανακι τελικο τετοιο αποτελεσμα δεν θα πετυχαινα με τιποτα.
Αποδοση δεν εχασα σιγουρα αλλα δεν πηγα σε στανταρ ορεινη διαδρομη να δω διαφορα.
Το σημαντικοτερο!Η θεση του μεσαιου ειναι καθοριστικη.Στη μαμα θεση βγαζει τελειως διαφορετικο ηχο που θυμιζει σε καποιο βαθμο σαξοραλλο.
Βαλε ενα ηχητικο αν σου ειναι ευκολο . Τωρα μπορει να σ αρεσει και να σου βγαζει κ@υλα , αλλά σε ταξιδι θα σε κουρασει
Κανα σκασιμο κανει?
-
W202 AMG wrote:
Λοιπον, βγηκε το τελικο και στη θεση του μπηκε το μαμα μεσαιο με τη μπουκα.
Ο καλυτερος ηχος που εχω ακουσει απο 1800αρι αμαξι.Ο ηχος βαθυς, παραπεμπει σε παρα πολλα κυβικα και πολλους κυλινδρους μεχρι τις 3000+σαλ και απο εκει και πανω σαν εξακυλινδρο με straight pipe ,σαν αγωνιστικο.Ειδικα αν ακους το αμαξι απεξω να παταει μιλαμε για ονειρο.
Επιταχυνση οπως τα γραφω παραπανω.Επιβραδυνση λιγος ηχος.Σταθερη ταχυτητα?ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα!!!
Αν εβαζα καζανακι τελικο τετοιο αποτελεσμα δεν θα πετυχαινα με τιποτα.
Αποδοση δεν εχασα σιγουρα αλλα δεν πηγα σε στανταρ ορεινη διαδρομη να δω διαφορα.
Το σημαντικοτερο!Η θεση του μεσαιου ειναι καθοριστικη.Στη μαμα θεση βγαζει τελειως διαφορετικο ηχο που θυμιζει σε καποιο βαθμο σαξοραλλο.
Βαλε ενα ηχητικο αν σου ειναι ευκολο . Τωρα μπορει να σ αρεσει και να σου βγαζει κ@υλα , αλλά σε ταξιδι θα σε κουρασει
Κανα σκασιμο κανει?
Δεν τραβηξα ακομα βιντεακι.Μεχρι 120χαω σταθερα δεν ακουγεται τιποτα ,σαν να μην πειραξα τιποτα. Δεν το πατησα ακομα παραπανω αφου μερες που ειναι δεν πηγα και καπου.
Σκασιμο χμμμμ.Χωρις τη μπουκα εκανε καποια μικρα.Με τη μπουκα οχι εξαφανιστηκαν και ο ηχος εγινε ενα ακομη κλικ πιο στρωτος.
Πολυ ευχαριστημενος αλλα φοβαμαι για αστυνομια.Εμφανιση με καλοκαιρινα ζαντολαστιχα ,φιμε,αεροτομη ηδη με ειχαν κανει στοχο σε τυχαιους ελεγχους +ηχος(αν και οκ) τωρα ......
-
Εγω οταν βλεπω αστυνομια βγαζω νεκρα και το αφηνω να τσουλαει
-
Εγω οταν βλεπω αστυνομια βγαζω νεκρα και το αφηνω να τσουλαει
Χαχαχαχα ειναι αυτοματο....κλαψ κλαψ
-
Στεθερο γκαζι τοτε
Αλλά αν ειναι ανηφορα, θα ακουγεται θες δεν θες
-
Στεθερο γκαζι τοτε
Αλλά αν ειναι ανηφορα, θα ακουγεται θες δεν θες
Αν ειναι ανηφορα θα πιασω ακρη και θα το παρω με τα ποδια
-
αχαχαχ
-
Ενα προχειρο δειγμα του ηχου (οντως τα xiaomi εχουν θεματα....) και τα λαστιχα κανουν θορυβο με τα νερα του δρομου.Μετα τον περιορισμο κυκλοφοριας θα ποσταρω incar με καθαρο ηχο.
-
Μια χαρα ειναι .
-
Παιδια καλησπερα
Ανοιγω αυτο το θεμα γιατι θελω να καταλαβω καλα πως βγαινουν οι δυναμομετρησεις που ενα οχημα κανει στο εργοστασιο της παραγωγης του και πως σε ενα συνεργειο της γειτονειας μας.
Δηλ. Οταν ενα οχημα π.χ. βγαινει με 100αλογα απο πλευρας κατασκευαστη η δυναμομετρηση γινεται σε διαδρομο η με το αμαξι στον αερα? (ιπποι μοτερ)
Οταν ενα οχημα ειναι με επιλογη στους τροχους (τετρακινητο,μπροσκινητο) η δυναμομετρηση πρεπει να γινεται και στους 4 η μετριεται με επιλογη στους 2 τροχους?
Τι αποκλιση περνουμε απο το εργοστασιο οταν το μετραμε εμεις? και ποση θεωρειται φυσιολογικη?
Και τελος να φανταστω ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν τα ιδια κριτηρια στις μετρησεις?
Ευχαριστω.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........