-
μάγκα άμεσου είναι και εσένα και έχει και egr.
Ίσως λόγω μη turbo να αργησει νσ εμφανιστεί αλλά θα εμφανιστεί.
Πάντως ο δικός κινητήρας είναι από τους καλύτερους ατμοσφαιρικους. 80% της ροπης απο τις 2000 σ.α.λ
Κάθε φορά που τον οδηγούσα έλεγα μα πόσο καλοφτιαγμένο κινητήρας, τι ωραία αίσθηση, απόκριση, ήχος, τράβηγμα
Θύμιζε και είναι πολυ καλυτερος σε πολλά σε τομείς (όπως τραβηγμα) τους θρυλικούς tu κινητήρες της Peugeot.
Αν έβγαινε στα 1.5 λίτρα θα ξεσκίζει χιλιαρια turbo και θα ηταν οικονομικοτατος
Εμμεσου ειναι νομιζω χωρις egr.
-
Έλα την γλύτωσες.
Εχεις δίκιο.
https://www.auto-data.net/en/citroen-c3-iii-1.2-puretech-82hp-26408
Για egr δεν βρήκα.
Κοίτα να δεις τον οδήγησα όταν βγήκε σε 3 αντιπροσωπειες, ρωτουσα και μου έλεγαν ότι είναι άμεσου.
Ρωτουσα και εδώ στο forum Και πάλι μου έλεγαν άμεσου. Το σκεφτόμουν για αυτοκινητο πολης. Αλλωστε περα του τι λεω, τις περισσότερες φορές καταλήγω σε PSA.
Τελικά είναι εμμεσου.
Για πες πως είναι σε ταξιδι, θυμαμαι πως καιει αρκετά στα 140 χλμ και αυτο διοτι έχει κοντή 5η σχέση, ισχυει;;;;
Πάντως ψάχνοντας στο ίντερνετ όντως πολλοί με τον turbo έχουν πάθει αυτο που έπαθε κ ο θεματοθετης, άλλοι στα 30.000 άλλοι στα 50.000 χλμ ή στα 80.000 χλμ
-
Δεν εχει egr. Στην εθνικη ειναι αθορυβο και υπερανετο λογω ανάρτησης. Στις ανηφορες πανω απο 120 μπορει να δουλευει και τερμα. Με 140 στις 3900rpm καιει μεση 7,3. Αρκετα δηλαδη.
-
Lap, external egr σε βενζίνες, πραγματικά είναι μετρημένοι οι κινητήρες .
-
Lap, external egr σε βενζίνες, πραγματικά είναι μετρημένοι οι κινητήρες .
Εχω την αίσθηση πως οι Ιάπωνες ακόμα και στα ατμοσφαιρικά τους βάζουν πλεον
-
Ε αυτό . Οι Ιάπωνες βάζουν κυρίως.
-
Άλλο το τι πιστεύεις και άλλο η πραγματικότητα.
Ποια είναι η πραγματικότητα? Ποσό % πιθανότητα έχει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα άμεσου ψεκασμού να χαλάσει από carbon build up στα 100.000χλμ η στα 200.000χλμ?
-
παλικάρια κοιτάξτε εδώ ένα thread που βρήκα σε ξενο forum
https://www.peugeotforums.com/threads/308-1-2-puretech-low-speed-pre-ignition-lspi.339758/
μου φένεται το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου. με το low speed pre ignition τι εννοούν?
περιγράφει ο άνθρωπος ότι άλλαξε ένα σωρό πράματα στο αμάξι και του το ξαναπαρουσίασε.. αυτό είναι κάτι που πολύ το φοβάμαι..
-
Πειρακια που εμφανίζονται σε χαμηλές στροφές όταν επιταχύνεις απότομα είναι το lspi.
-
Lap wrote:
Άλλο το τι πιστεύεις και άλλο η πραγματικότητα.
Ποια είναι η πραγματικότητα? Ποσό % πιθανότητα έχει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα άμεσου ψεκασμού να χαλάσει από carbon build up στα 100.000χλμ η στα 200.000χλμ?
Δεν είπα ότι θα διαλυθεί ο κινητήρας είπα ότι έτσι γίνεται με τα άμεσου ψεκασμού ιδιαίτερα αν οδηγείς πολύ σε αστικό περίβαλλον. Να δεις μοτέρ με 60 χιλ χιλιόμετρα ανοιχτή, μέσα στην μαυρίλα. Και είναι σαν πέτρα....Δεν βγαίνει με το χέρι.
Έχω φίλους που ανοίγουν μοτέρ κάθε μέρα για φλάτζες κτλ, εξαιρετικοί μηχανικοί και αρκετά ενημερωμένοι και σπουδσγμενοι στο αντικείμενο τους.
Όταν τους μιλήσω για άμεσου ψεκασμού σε μικρό αυτοκίνητο πόλης....Πρέπει να δεις την γκριμάτσα που κανουν, χαχαχα
Δεν έχουν καμία σχέση με ιαπωνικές εταιριες κτλ αλλά μου λένε πως καλύτερα έμμεσου ψεκασμού ατμόσφαιρα και ας αλλάζεις σχέση στο κιβώτιο, παρά αυτό το πραγμα, για αυτό και εγώ προτείνω αυτό εδώ στο forum. Για να προφύλαξω κόσμο.
Το κόστος καθαρισμού είναι από 250 ευρώ μέχρι ότι άλλο αλλάξει. Αν μπορείς να το πληρώσεις τότε καλύτερα τουμρπακί αν όμως όχι...Τότε καλύτερα έμμεσου ψεκασμού ατμόσφαιρα. (μιλώ για καθημερινά μικρά αυτοκίνητα πολης, όχι για μεγάλα οικογενειακά που κάνουν κάποια ταξίδια το ετος)
Εντωμεταξύ μέχρι να εμφανιστεί κάποιο πυρακι σταδιακά ανεβαίνει και η κατανάλωση και πέφτει η ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ. Δεν είναι on/off κατασταση
Καλό για αυτούς βέβαια... βγάζουν φράγκα .
-
Aikibill wrote:
Lap wrote:
Άλλο το τι πιστεύεις και άλλο η πραγματικότητα.
Ποια είναι η πραγματικότητα? Ποσό % πιθανότητα έχει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα άμεσου ψεκασμού να χαλάσει από carbon build up στα 100.000χλμ η στα 200.000χλμ?
Δεν είπα ότι θα διαλυθεί ο κινητήρας είπα ότι έτσι γίνεται με τα άμεσου ψεκασμού ιδιαίτερα αν οδηγείς πολύ σε αστικό περίβαλλον. Να δεις μοτέρ με 60 χιλ χιλιόμετρα ανοιχτή, μέσα στην μαυρίλα. Και είναι σαν πέτρα....Δεν βγαίνει με το χέρι.
Καλα ούτε και εγώ είπα ότι είπες ότι θα διαλυθούν . Το ερώτημα παραμένει κατά την γνώμη σου τι ποσοστό % από κινητήρες με άμεσο ψεκασμό θα χρειαστούν επισκευή λόγω carbon build up στα παραπάνω χλμ?
-
Εγώ είχα κάνει καθαρισμό στον 1.6ΤΗΡ περίπου στα 60.000 Km. Τεράστια διαφορά του πριν με το μετά! Γενικά παίζει αυτός ο κινητήρας να είναι από τους πλέον προβληματικούς όσον αφορά το carbon buildup.
Για να μην τερατολογούμε όμως, πέρα από την πτώση σε απόδοση, δεν παθαίνει εύκολα κάτι άλλο σαν ζημιά (ώστε να χρειαστεί επισκευή με επιπλέον κόστος) από το καρβούνιασμα των επικαθήσεων μέσα σε 60.000 Km.
Το κόστος του καθαρισμού από ένα σωστό μάστορα (όχι με υδρογόνο) είναι από 150-250 Ευρώ.
-
@ Δεν γνωρίζω, το ποσοστό, αυτό που μου είπαν και αυτοί είναι αυτο που είπε κι ο μπάρμπας με το ρενώ .
Ότι δηλαδή λόγω των νεότερων λαδιών που βάζουν τα εργοστάσια και τα χαρακτηριστικά τους (λογω ρυπων) το φαινόμενο είναι πολύ πιο συχνό από ότι παλαιότερα.
Μάλιστα θυμάμαι μια φορά που περνούσα έτσι για χαβαλέ για να τα πούμε και να δω ανοιχτά μοτέρ, (κάθομαι και τα πειράζω ολα ) είχαν 5 αυτοκίνητα στην σειρα και όλα για τον ίδιο καθαρισμό σε μια μέρα.
Για αυτοκίνητα πολης αυτοί δεν προτεινουν άμεσου ψεκασμού.
Καλύτερος συνδυασμός αυτοκινητων μιας οικογενειας με δυο εργαζομενους και παιδια που τα πηγαινεις περα δωθε, λένε πως ειναι diesel suv είτε καινούργιο ή μεταχειρησμενο για ταξίδια και εκδρομες, και μικρό ατμοσφαιρικό για πόλη.
-
Τελικα ο αμεσος ψεκασμος ηρθε προς οφελος της τσεπης μας ή των αυτοκινητοβιομηχανιων για να ειναι εντος των οριων καυσαεριων?
Lap το γερικο μερκ εχει 88% ροπη στις 2000σαλ.
-
χαχα
Έλα ντε.
Ξέρω αυτοί οι παλιοί γερμανικού αργοστροφοι κινητήρες. Χτυπούν κάτι 500.000 χλμ για πλάκα.
Σου λέω στα συνεργεία κόβω βόλτες...τα βλέπω.
-
Lap βαριεσαι στην εκθεση με τα βαρετα σουτζουκια και πας και ενοχλεις και τους μαστορες στο συνεργείο;;;;;
-
Παραυλεπω κάποιους 'θορύβους' περί σουτζουκιων
Σε εξωτερικά συνεργεία πάω όχι αντιπροσωπείες. Σε εκείνες δεν μπορείς να μπεις μέσα.
Παλαιότερα, εχει χρονακια, τελείωνα την δουλειά και πήγαινα και για ουζάκι σε παλιά συνεργεία. Με περίμεναν οι μπαρμπουληδες να παω κάθε μεσημερι να σχολιασουμε τα παντα (80% γυναίκες, 10% πολιτική, 10% μπαλα) αλλα και να μου μαθουν καποια βασικα πρσγματα μηχανολογιας.....βγήκαν σε σύνταξη όμως.
Ωραίοι τυπαδες, αλλης εποχης.
Τώρα πάω σε νεότερους με σεμινάρια και φτιαγμένα.
Πριχτουλας....
-
@ Δεν γνωρίζω, το ποσοστό, αυτό που μου είπαν και αυτοί είναι αυτο που είπε κι ο μπάρμπας με το ρενώ .
Μπαρμπαριά και τούνεζι αναιδέστατε αριθμολάγνε !!!
-
Τελικα ο αμεσος ψεκασμος ηρθε προς οφελος της τσεπης μας ή των αυτοκινητοβιομηχανιων για να ειναι εντος των οριων καυσαεριων?
Σίγουρα ο άμεσος ψεκασμός σε συνδυασμό με την υπερτροφοδότηση και το downsizing ωφέλησαν την τσέπη μας, όσον αφορά την κατανάλωση. Δεν έχεις παρά να συγκρίνεις καταναλώσεις π.χ. ενός δίλιτρου ατμοσφαιρικού εμμέσου ψεκασμού με 140-150 άλογα και ενός 1400αριού υπερτροφοδοτούμενου αμέσου ψεκασμού αντίστοιχης ιπποδύναμης (έχω στο μυαλό μου το σχετικό παράδειγμα). Αν δεν σε πείθει αυτό, αρκεί το τελευταίο κομμάτι της φράσης σου. Η μείωση των εκπομπών καυσαερίων ενός συμβατικού κινητήρα βενζίνης πάει χέρι χέρι με τη μείωση της κατανάλωσης.
-
Λοιπόν μίλησα σήμερα με την αντιπροσωπεία τηλεφωνικά και μου είπαν περιληπτικά ότι θα γίνει καθαρισμός του κάρβουνου στις βαλβίδες. Θεωρώ ότι η διαδικασία αυτή είναι η λεγόμενη walnut blast από τι έχω δει σε διάφορα forums..
Και καινούριο πρόγραμμα εγκεφαλου ..
Θεωρητικά μου είπε κατά 90% δεν θα ξανάχω πρόβλημα. Ακολουθούν τα βήματα που τους είπαν άπτα κεντρικα ..αν βέβαια το ξανακάνει μελλοντικα πως να κοινηθω μου λέτε;
peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί