Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 3 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    128
    9672
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Ααα, δεν το γνώριζα αυτό. Κάτσε να το ψάξω, Μπράβο.

      Άρα, στην ουσία έτσι όπως τα βλέπω το λιγότερο επιβλαβές κινητήριο σύνολο, για το αστικό περιβάλλον,  είναι τα υβριδικά με κινητήρα βενζίνης έμμεσου ψεκασμού.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • S
        super-t last edited by

        Όπου τα υβριδικά την στιγμή που ξεκινά ο κινητήρας, τα NOx εκτοξεύονται γιατί έχει κρυώσει ο καταλύτης...

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • L
          lap last edited by

          Ε καλά πόση ώρα θέλει να ζεσταθεί ένας καταλυτης ενός βενζινοκινητου, και ακόμα και αν λειτουργεί στο 60% με 70% των δυνατοτήτων του κατακρατησης, αν το 70% με 80% της κίνησης και των μεγαλων φορτιων (οπως εκκινηση) γίνεται με ηλεκτρισμό....Δεν υπερκαλυπτεται το κενο;;;

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • S
            super-t last edited by

            Δεν κάνουν κατακράτηση οι καταλύτες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • L
              lap last edited by

              Ο.κ δεν κάνουν....Εγώ όμως άλλο ρώτησα.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • S
                super-t last edited by

                Δεν ξέρω τι γίνεται , δεν έχω διαβάσει κάτι για αυτό. Απλά δεν είναι ούτε αυτή η επιλογή 100 % καθαρή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • L
                  lap last edited by

                  Και εγώ έψαχνα τώρα για αυτό και δεν βρίσκω πολλά.

                  Απλά με την λογική να το πάρεις αν π.χ στα 5 χιλιόμετρα αστικής διαδρομής τα 3,5 χιλιόμετρα εχουν γίνει με κλειστό κινητήρα ή τα 2,5 αλλά με τον ΜΕΚ σε ωφέλιμο φάσμα για να φορτιζει την μπαταρια (π.χ parallel hybrid οπως τα honda)  δεν παράγονται υπερβολικά λιγότεροι ρυποι και συνεπως Nh3 ακόμα και αν δεν λειτουργούν στο 100% οι καταλυτες;;

                  Παράλληλα όντας και έμμεσου ψεκασμού μειώνουμε σε τεράστιο βαθμο το πρόβλημα των μικροσωμματιδιων και των Nox.

                  Φυσικά πάντα ψάχνουμε το λιγότερο βλαβερό που μπορεί να μεταφραστεί σε πρακτική εφαρμογή και ένα οριακό κόστος. Απόλυτα καθαρό δεν υπάρχει, το γνωρίζω και δεν υποστηρίζω κάτι τέτοιο.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • S
                    super-t last edited by

                    Κοίτα να δεις που λέγαμε για τις θερμοκρασίες...

                    https://vitesco-technologies.com/en/Home/Press/20-03-12

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      lap last edited by

                      χαχα είπα να το ποστάρω αυτό

                      http://www.trucktrend.com/features/1407-patent-trolling-next-gen-diesel-particulate-filter-technology/

                      ....Αλλά το αφησα, και με πρόλαβες.

                      Αν θυμαμαι σωστα, κάπου το είχα ποστάρει σε προηγούμενα έτη και εδώ στο forum

                      Καλά έκανες και το εβαλες....Πάντως το σκεφτόμουν αυτό... Περί αμμωνίας.

                      Πότε έρχεται το euro 7;;;

                      Λες να έχουν και αλλα κίνητρα ένα τι των euro 6 d

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • C
                        cson last edited by

                        Ελπίζω να τα πάρει κάποιος mod όλα αυτά τα άσχετα με το θέμα, αλλά ενδιαφέροντα γενικά , και να τα βάλει στη κατάλληλη ενότητα , να μείνει καθαρό το θέμα εδώ να δούμε το πρόβλημα του ανθρώπου με το πεζω άμα απαντήσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • P
                          pelekis @cson last edited by

                          Ελπίζω να τα πάρει κάποιος mod όλα αυτά τα άσχετα με το θέμα, αλλά ενδιαφέροντα γενικά , και να τα βάλει στη κατάλληλη ενότητα , να μείνει καθαρό το θέμα εδώ να δούμε το πρόβλημα του ανθρώπου με το πεζω άμα απαντήσει.

                          νομίζω θα ήταν μία πολυ καλή ιδέα.. ωστόσο δεν έχω νεότερα ακάμα ..απλα κάνω υπομονή και περιμένω ..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • A
                            aikibill @21-quadra last edited by

                            Aikibill wrote:

                            21 Quadra wrote:

                            Τι να παίζει ? Κλασσικό πρόβλημα των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, στο Group VAG και ειδικά στα AUDI είχε πέσει πολύ κλάμα τα πρώτα χρόνια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έκαναν από την αρχή τη λύση που είχε δώσει η ΤΟΥΟΤΑ και μετά η MΕRC και ακολούθησε και η AUDI, έβαλαν ένα 5ο μπέκ στην εισαγωγή και ανάλογα με το φορτίο ψεκάζει λίγη βενζίνη ώστε να ξεπλένονται οι αναθυμιάσεις του στροφαλοθαλάμου που ανεβαίνουν στην εισαγωγή για να καούν, και οι οποίες είναι αρκετές λόγω του ότι οι κινητήρες αυτοί χρησιμοποιούν λεπτόρευστα λάδια.

                            Έχεις ξανά ακούσει για carbon build up σε 23.000χλμ?

                            Eίναι περίεργο, συνήθως είναι από 80.000 χλμ και πάνω, πάντα ανάλογα με τα λάδια, αν του έβαλαν τίποτα αναζωογονημένα παλιόλαδα ίσως, μήπως ξέρεις τι λάδια του έβαζαν ?

                            ωπα μαστορα δεν προσπαθουσα να σου κανω ερωτηση παγιδα. Ασχετος με μηχανολογια ειμαι, απλως αναρωτιόμουν τι αλλο συντρεχει και καρβουνιασε ο κινητηρας τοσο γρηγορα και το ρωτησα σε σενα που εχεις γνωση του θεματος. Δεν νομιζω το οτι ειναι αμεσου ψεκασμου εξηγει το τοσο προωρο προβλημα .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ακριβώς επειδή είναι άμεσου ψεκασμού υπάρχει το πρόβλημα της συσσώρευσης στο στέλεχος των βαλβίδων και τους οδηγούς, στους έμμεσου ψεκασμού δεν υπάρχει το πρόβλημα γιατί η βενζίνη ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες και ξεπλένονται οι αναθυμιάσεις του λαδιού και δεν - χτίζουν - βρωμιά στα σημεία που ανέφερα.

                              Μια ωραία ατμόσφαιρα

                              https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk02sRrHQ1miAN-lXxec5RZwkDWmjGQ:1584376920516&q=dirt+in+valves+in+direct+injection&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwiJj6b8t5_oAhUJ2aQKHdR5DlcQsAR6BAgJEAE#imgrc=S5CfJJWfzx2PNM

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Ok το γνωρίζω ότι υπάρχει ζήτημα carbon build up στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού,δεν θεωρείς όμως ότι για να έχει εμφανιστεί αυτό το πρόβλημα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τόσο νωρίς πρέπει να υπάρχει και κάποιο συνυπάρχων πρόβλημα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ναί, είναι θέμα προς διερεύνηση  με όλες τις παραμέτρους στο τραπέζι που δεν γίνεται να γνωρίζουμε και που δεν γίνεται από το πληκτρολόγιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • B
                                    barimagas last edited by

                                    Για την ιστορια, εχω τον ίδιο κινητήρα στην ατμοσφαιρικη εκδοση, στα 82 αλογα, εμμεσου ψεκασμού. Εδω και 36000, ο κινητηρας δεν εχει κανει κιχ. Δουλευει αψογα. Ποτέ δεν εχει αναψει λαμπακι. Εχω δει σε κατηφορα 192km/h, και ειχε και αλλο λιγο!!

                                    Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      aikibill last edited by

                                      καλα δεν νομιζω οτι εντυπωσιαζεις κανεναν που ο κινητηρας σου δεν εχει χαλασει στα 36.000 χλμ και απο την στιγμη που ειναι και εμμεσου ψεκασμου εισαι και εκτος θεματος.

                                      χωρις παρεξηγηση, γιατι εχεις και λιγο τρομαχτικο nickname

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        η τεράστια πλειοψηφία των αυτοκίνητων που κυκλοφορούν τα τελευταία χρονιά είναι άμεσου ψεκασμού και δεν ξέρω κάποιον προσωπικά που να έχει αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα, οπότε συγνώμη άλλα σε θεωρώ υπερβολικό όταν λες στον φίλο ότι θα το αντιμετωπίσει σίγουρα .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Άλλο το τι πιστεύεις και άλλο η πραγματικότητα.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            μάγκα άμεσου είναι και εσένα και έχει και egr.

                                            Ίσως λόγω μη turbo να αργησει νσ εμφανιστεί αλλά θα εμφανιστεί.

                                            Πάντως ο δικός κινητήρας είναι από τους καλύτερους ατμοσφαιρικους. 80% της ροπης απο τις 2000 σ.α.λ

                                            Κάθε φορά που τον οδηγούσα έλεγα μα πόσο καλοφτιαγμένο κινητήρας, τι ωραία αίσθηση, απόκριση, ήχος, τράβηγμα

                                            Θύμιζε και είναι πολυ καλυτερος σε πολλά σε τομείς (όπως τραβηγμα) τους θρυλικούς tu κινητήρες της Peugeot.

                                            Αν έβγαινε στα 1.5 λίτρα θα ξεσκίζει χιλιαρια turbo και θα ηταν οικονομικοτατος

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 3 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr