-
Καλησπέρα στο forum.
Κάτοχος εδώ και δύο χρόνια ενός καινούριου Peugeot 208, έκδοση 1.2 puretech 110ps allure plus με 23000 χιλ πλέον. Είχα ανοίξει θέμα εδώ στο forum όπου ήμουν σε αναζήτηση μικρού καινούριου και εντέλει κατέληξα στο πεζό.
Ευχαριστημένος από τις επιδόσεις, πολύ καλό πάτημα και γενικά ενδιαφέρον οδική συμπεριφορά όπου με εξέπληξε ευχάριστα. Όμορφο εσωτερικό και εξωτερικό, αν όμως το συγκρίνω με το καινούριο πανέμορφο 208 μετανιώνω που δεν περίμενα 2 χρόνια ακόμα.
Όλα καλά ως εδώ αλλά ας προχωρήσουμε επι του θέματος .
Με ξενέρωσε στην αρχή με κάποια χαζά μικροπροβληματάκια κυρίως σε τριγμούς όπου μου έδιναν την εντύπωση ότι δεν έχουν προσέξει ούτε στο ελάχιστο το αυτοκίνητο στην συναρμογή του στο εργοστάσιο.
Ένα μήνα μετά την αγορά το πλαστικό κάλυμμα της πόρτας του συνοδηγού ξεκούμπωσε από ένα σημείο όταν ο συνοδηγός απλά τράβηξε την λαβή για να κλείσει η πόρτα.. οκ μικρό το κακό πήγα στην αντιπροσωπία και το έφτειαξαν. Έλειπε μου είπαν μία βίδα απτό εργοστάσιο είτε έσπασε.. στο καπάκι 2 με 3 μέρες μετά, το παράθυρο του οδηγού έτριζε σαν τρελό όταν πέρναγα από λακκούβα, ακόμα και με την μουσική(μόνο όταν ήταν τελείως κλειστό δεν το έκανε .. αμέσως μετά ξεκίνησε να τρίζει πολύ ενοχλητικά και το κάθισμα του οδηγού στην παραμικρή κίνηση που έκανα. Και μην φανταστείτε είμαι το πολύ 70 κιλά άνθρωπος. Αν άλλαζα την θέση καθίσματος είτε μπρος πίσω είτε πάνω κάτω σταματούσε να το κάνει για 1-2 μέρες.
Ξανά στην αντιπροσωπία, το τρίξιμο του καθίσματος λύθηκε μέχρι και σήμερα με γρασάρισμα στις ράγες που είναι κάτω απτό κάθισμα. Όσο αφορά το παράθυρο οδηγού είχε φύγει κάποιο ανταλλακτικό το οποίο δεν αντικατέστησαν απλά το στερέωσαν. Δεν θυμάμαι καν τι ήταν. Το ξαναέπαθε λίγο καιρό μετά και μου το ξαναέφτιαξαν..κομπλέ μέχρι σήμερα αν και παραμένει πλέον ένας πολύ ελαφρύς τριγμός στις λακκούβες.
Μετά ξεκινάει δυνατός θόρυβος σαν να κοπανάει το πορτ. παγκάζ σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, όταν διέσχιζα τραχύ δρόμο.. είχα αρχίσει ήδη να εκνευρίζομαι αρκετά με το αυτοκίνητο. Ξανά αντιπροσωπία και εντέλει έφταιγε εκείνο το σημείο όπου ασφαλίζει το πορτ μπαγκάζ. Βάλαμε ένα κομμάτι μονωτική ταινία γύρο από τον γάντζο για δοκιμή όπου πιάνει η πόρτα, βάλαμε και γράσο δεν το ξαναέκανε .. φυσικά δεν αλλάχτηκε ποτέ εκείνο το εξάρτημα. Ίσως να πρέπει να κουβαλάω πάντα μαζί μου λίγο σπρέι γράσου και καμιά μονωτική ταινία βρε αδερφέ. Μου πέταξε σε κάποια φάση και ο μάστορας την εξής ατάκα: μην τρελαίνεσαι δυστυχώς έτσι είναι τα σημερινά αυτοκίνητα. Μπορείς να βάζεις λίγο πιο δυνατά την μουσική και δεν θα ακούς ούτε τριγμούς ούτε τπτ ..(σε αμάξι λίγων μηνών). Στην 10ετία λογικά θα πρέπει να βάλω 100 ντεσιμπέλ ηχοσύστημα να κουφαθώ τελείως.
Anyway μετά από αρκετές επισκέψεις πάντως στην αντιπροσωπία και χαμένα μεροκάματα απη δουλειά μου κάπως διορθώθηκαν οι τριγμοί με πολύ γράσο και υπομονή.
Και πάμε τώρα στα πιο σοβαρά..
Πριν καν κλείσει χρόνο , ανάβει λαμπάκι λαδιού(διευκρινίζω παρκαρισμένο πάντα σε ίσιο έδαφος) top up engine oil level έγραφε ..σβήνω μηχανή ξαναμιζάρω και εξαφανίζεται σαν φάντασμα. Τσεκάρω λάδια με την ράβδο μια χαρά. Η στάθμη εκεί που πρέπει να είναι. Ξανά αντιπροσωπία. Ελέγχουν λάδια και αυτοί και το βάζουν στον εγκέφαλο. δεν τους δείχνει κάτι μου είπαν. Αν ξανά εμφανιστεί να το πάω το γρηγορότερο δυνατόν διότι εάν περάσει καιρός δεν μπορούν να το εντοπίσουν ..
Συνέχισε τέλος πάντων να μου το κάνει τυχαία.. για παράδειγμα μπορεί να το έκανε 3 μέρες σερί και μετά για 1 μήνα να μην ξαναεμφανίζονταν.
Τέλος ξεκινάνε τα misfire.. τυχαία και αυτά παρόμοια με την συχνότητα εμφάνισης του oil check. Σε προσπέραση με λίγο παραπάνω βυθιζμένο το πεντάλ του γκαζιού με 4η ταχύτητα αν θυμάμαι καλά την πρώτη φορά, κάπου στις 2 χιλ στροφές, το αυτοκίνητο σκάλωσε. Δε ξέρω πως ακριβώς να το περιγράψω. Σαν να κόλλησε για κάποια δευτερόλεπτα, τρεμούλιασε, δίστασε, άφησα γκάζι ξαναπάτησα και ανέκτησε ισχύ. Μου κόπηκαν τα πόδια μπορώ να πω την πρώτη φορά που το έπαθα πάνω σε προσπέραση. Ξαφνιάστηκα . μου το ξανάκανε 5-6 φορές όπου παρατήρησα να γίνεται μόνο μεταξύ 2-3χιλ στροφές σε ταξίδι και πάντα πάνω σε προσπέραση οπού θα βυθίσεις λίγο παραπάνω το γκάζι, είτε σε ανηφορική κλήση. Έκανα υπομονή να φτάσει η στιγμή του σέρβις στα 20χιλαδες χιλιόμετρα να πάω μια και καλή..
Εξήγησα το πρόβλημα άλλαξαν λάδια κλπ., το έβαλαν στον εγκέφαλο μου είπαν για άλλη μια φορά ότι δεν βγάζει κάποιο σφάλμα (check engine δεν μου είχε πετάξει ποτέ η αλήθεια είναι) , και καμιά φορά φταίνε τα καύσιμα και όλα αυτά τα γνωστά.
από μόνος μου λοιπόν για να μην έχω την παραμικρή αμφιβολία περί καυσίμων, σταματάω να βάζω shell v power όπου μόνο αυτήν έβαζα και δεν έχω ακούσει ποτέ και από κανέναν το παραμικρό παράπονο εδώ στην περιοχή, και έβαζα επι δύο μήνες από άλλο βενζινάδικο bp της περιοχής. Και μαντέψτε, μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια.
Μερικές μέρες πριν αποφασισμένος πλέον ξαναπάω στην αντιπροσωπία, ευγενέστατος φυσικά, αλλά με σκοπό αυτή τη φορά να κάνω σκηνικό έάν μου πουν το παραμικρό για τα καύσιμα η ότι δεν βλέπουν κάτι στον εγκέφαλο και για καλή τους τύχη βλέπουν όλα τα σφάλματα με τα misfire και το λαμπάκι λαδιού. Κράτησαν log αρχείο με τα σφάλματα για να το στείλουν στα κεντρικά . μου εξήγησαν ότι για να βρουν το πρόβλημα θα πρέπει να αφήσω το αυτοκίνητο εκεί για όσο καιρό χρειαστεί διότι αυτό το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε πολλούς διαφορετικούς παράγοντες όπου θα πρέπει να εξετάσουν με βάση αυτά που γράφει ο κωδικός σφάλματος..
Γκούγλκλαρα και από μόνος μου και όντως έγραφε από μπουζί η ,μπουζοκαλώδια, ,μπεκ, αντλία υψηλής μέχρι και αλλαγή μηχανής.
Περιμένω εντός ημερών που θα έχουν να μου δώσουν δικό τους αυτοκίνητο για να κινούμε, δωρεάν φυσικά, να τους αφήσω το δικό μου.
Ακούω γνώμες, εάν κάποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα και αν λύθηκε ..φυσικά θα βρίσκομαι σε επικοινωνία μαζί σας για τις εξελίξεις.
Δεν κατηγορώ σε καμία περίπτωση τα πεζό σαν αυτοκίνητα. Πάντα γαλλικά είχα στην κατοχή μου καθώς γνωρίζω ότι θα μπορούσε να τύχει σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ..
Σε γκουγκλάρισμα για misfire βρήκα πολλές περιπτώσεις σε πολλές διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων.
είμαι απλά άτυχος αποτι φαίνεται και μου έκατσε ελλαττωματικό.
Έχω επίσης 3 χρόνια εγγύηση ακόμα οπότε δεν αγχώνομαι για κάτι, καθώς μου επισήμαναν ότι θα κάνουν ότι χρειαστεί για να είναι το αυτοκίνητο στην εντέλεια χωρίς την παραμικρή χρέωση εννοείται ..
Ξέρω ότι σας κούρασα με το τεράστιο κείμενο αλλά ήθελα να τα γράψω όλα αναλυτικά.. και για να βοηθήσω κάποιον με αντίστοιχη εμπειρία και για να μου πείτε τις δικές σας απόψεις ..
-
Καλησπέρα στο forum.
Κάτοχος εδώ και δύο χρόνια ενός καινούριου Peugeot 208, έκδοση 1.2 puretech 110ps allure plus με 23000 χιλ πλέον. Είχα ανοίξει θέμα εδώ στο forum όπου ήμουν σε αναζήτηση μικρού καινούριου και εντέλει κατέληξα στο πεζό.
Ευχαριστημένος από τις επιδόσεις, πολύ καλό πάτημα και γενικά ενδιαφέρον οδική συμπεριφορά όπου με εξέπληξε ευχάριστα. Όμορφο εσωτερικό και εξωτερικό, αν όμως το συγκρίνω με το καινούριο πανέμορφο 208 μετανιώνω που δεν περίμενα 2 χρόνια ακόμα.
Όλα καλά ως εδώ αλλά ας προχωρήσουμε επι του θέματος .
Με ξενέρωσε στην αρχή με κάποια χαζά μικροπροβληματάκια κυρίως σε τριγμούς όπου μου έδιναν την εντύπωση ότι δεν έχουν προσέξει ούτε στο ελάχιστο το αυτοκίνητο στην συναρμογή του στο εργοστάσιο.
Ένα μήνα μετά την αγορά το πλαστικό κάλυμμα της πόρτας του συνοδηγού ξεκούμπωσε από ένα σημείο όταν ο συνοδηγός απλά τράβηξε την λαβή για να κλείσει η πόρτα.. οκ μικρό το κακό πήγα στην αντιπροσωπία και το έφτειαξαν. Έλειπε μου είπαν μία βίδα απτό εργοστάσιο είτε έσπασε.. στο καπάκι 2 με 3 μέρες μετά, το παράθυρο του οδηγού έτριζε σαν τρελό όταν πέρναγα από λακκούβα, ακόμα και με την μουσική(μόνο όταν ήταν τελείως κλειστό δεν το έκανε .. αμέσως μετά ξεκίνησε να τρίζει πολύ ενοχλητικά και το κάθισμα του οδηγού στην παραμικρή κίνηση που έκανα. Και μην φανταστείτε είμαι το πολύ 70 κιλά άνθρωπος. Αν άλλαζα την θέση καθίσματος είτε μπρος πίσω είτε πάνω κάτω σταματούσε να το κάνει για 1-2 μέρες.
Ξανά στην αντιπροσωπία, το τρίξιμο του καθίσματος λύθηκε μέχρι και σήμερα με γρασάρισμα στις ράγες που είναι κάτω απτό κάθισμα. Όσο αφορά το παράθυρο οδηγού είχε φύγει κάποιο ανταλλακτικό το οποίο δεν αντικατέστησαν απλά το στερέωσαν. Δεν θυμάμαι καν τι ήταν. Το ξαναέπαθε λίγο καιρό μετά και μου το ξαναέφτιαξαν..κομπλέ μέχρι σήμερα αν και παραμένει πλέον ένας πολύ ελαφρύς τριγμός στις λακκούβες.
Μετά ξεκινάει δυνατός θόρυβος σαν να κοπανάει το πορτ. παγκάζ σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, όταν διέσχιζα τραχύ δρόμο.. είχα αρχίσει ήδη να εκνευρίζομαι αρκετά με το αυτοκίνητο. Ξανά αντιπροσωπία και εντέλει έφταιγε εκείνο το σημείο όπου ασφαλίζει το πορτ μπαγκάζ. Βάλαμε ένα κομμάτι μονωτική ταινία γύρο από τον γάντζο για δοκιμή όπου πιάνει η πόρτα, βάλαμε και γράσο δεν το ξαναέκανε .. φυσικά δεν αλλάχτηκε ποτέ εκείνο το εξάρτημα. Ίσως να πρέπει να κουβαλάω πάντα μαζί μου λίγο σπρέι γράσου και καμιά μονωτική ταινία βρε αδερφέ. Μου πέταξε σε κάποια φάση και ο μάστορας την εξής ατάκα: μην τρελαίνεσαι δυστυχώς έτσι είναι τα σημερινά αυτοκίνητα. Μπορείς να βάζεις λίγο πιο δυνατά την μουσική και δεν θα ακούς ούτε τριγμούς ούτε τπτ ..(σε αμάξι λίγων μηνών). Στην 10ετία λογικά θα πρέπει να βάλω 100 ντεσιμπέλ ηχοσύστημα να κουφαθώ τελείως.
Anyway μετά από αρκετές επισκέψεις πάντως στην αντιπροσωπία και χαμένα μεροκάματα απη δουλειά μου κάπως διορθώθηκαν οι τριγμοί με πολύ γράσο και υπομονή.
Και πάμε τώρα στα πιο σοβαρά..
Πριν καν κλείσει χρόνο , ανάβει λαμπάκι λαδιού(διευκρινίζω παρκαρισμένο πάντα σε ίσιο έδαφος) top up engine oil level έγραφε ..σβήνω μηχανή ξαναμιζάρω και εξαφανίζεται σαν φάντασμα. Τσεκάρω λάδια με την ράβδο μια χαρά. Η στάθμη εκεί που πρέπει να είναι. Ξανά αντιπροσωπία. Ελέγχουν λάδια και αυτοί και το βάζουν στον εγκέφαλο. δεν τους δείχνει κάτι μου είπαν. Αν ξανά εμφανιστεί να το πάω το γρηγορότερο δυνατόν διότι εάν περάσει καιρός δεν μπορούν να το εντοπίσουν ..
Συνέχισε τέλος πάντων να μου το κάνει τυχαία.. για παράδειγμα μπορεί να το έκανε 3 μέρες σερί και μετά για 1 μήνα να μην ξαναεμφανίζονταν.
Τέλος ξεκινάνε τα misfire.. τυχαία και αυτά παρόμοια με την συχνότητα εμφάνισης του oil check. Σε προσπέραση με λίγο παραπάνω βυθιζμένο το πεντάλ του γκαζιού με 4η ταχύτητα αν θυμάμαι καλά την πρώτη φορά, κάπου στις 2 χιλ στροφές, το αυτοκίνητο σκάλωσε. Δε ξέρω πως ακριβώς να το περιγράψω. Σαν να κόλλησε για κάποια δευτερόλεπτα, τρεμούλιασε, δίστασε, άφησα γκάζι ξαναπάτησα και ανέκτησε ισχύ. Μου κόπηκαν τα πόδια μπορώ να πω την πρώτη φορά που το έπαθα πάνω σε προσπέραση. Ξαφνιάστηκα . μου το ξανάκανε 5-6 φορές όπου παρατήρησα να γίνεται μόνο μεταξύ 2-3χιλ στροφές σε ταξίδι και πάντα πάνω σε προσπέραση οπού θα βυθίσεις λίγο παραπάνω το γκάζι, είτε σε ανηφορική κλήση. Έκανα υπομονή να φτάσει η στιγμή του σέρβις στα 20χιλαδες χιλιόμετρα να πάω μια και καλή..
Εξήγησα το πρόβλημα άλλαξαν λάδια κλπ., το έβαλαν στον εγκέφαλο μου είπαν για άλλη μια φορά ότι δεν βγάζει κάποιο σφάλμα (check engine δεν μου είχε πετάξει ποτέ η αλήθεια είναι) , και καμιά φορά φταίνε τα καύσιμα και όλα αυτά τα γνωστά.
από μόνος μου λοιπόν για να μην έχω την παραμικρή αμφιβολία περί καυσίμων, σταματάω να βάζω shell v power όπου μόνο αυτήν έβαζα και δεν έχω ακούσει ποτέ και από κανέναν το παραμικρό παράπονο εδώ στην περιοχή, και έβαζα επι δύο μήνες από άλλο βενζινάδικο bp της περιοχής. Και μαντέψτε, μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια.
Μερικές μέρες πριν αποφασισμένος πλέον ξαναπάω στην αντιπροσωπία, ευγενέστατος φυσικά, αλλά με σκοπό αυτή τη φορά να κάνω σκηνικό έάν μου πουν το παραμικρό για τα καύσιμα η ότι δεν βλέπουν κάτι στον εγκέφαλο και για καλή τους τύχη βλέπουν όλα τα σφάλματα με τα misfire και το λαμπάκι λαδιού. Κράτησαν log αρχείο με τα σφάλματα για να το στείλουν στα κεντρικά . μου εξήγησαν ότι για να βρουν το πρόβλημα θα πρέπει να αφήσω το αυτοκίνητο εκεί για όσο καιρό χρειαστεί διότι αυτό το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε πολλούς διαφορετικούς παράγοντες όπου θα πρέπει να εξετάσουν με βάση αυτά που γράφει ο κωδικός σφάλματος..
Γκούγλκλαρα και από μόνος μου και όντως έγραφε από μπουζί η ,μπουζοκαλώδια, ,μπεκ, αντλία υψηλής μέχρι και αλλαγή μηχανής.
Περιμένω εντός ημερών που θα έχουν να μου δώσουν δικό τους αυτοκίνητο για να κινούμε, δωρεάν φυσικά, να τους αφήσω το δικό μου.
Ακούω γνώμες, εάν κάποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα και αν λύθηκε ..φυσικά θα βρίσκομαι σε επικοινωνία μαζί σας για τις εξελίξεις.
Δεν κατηγορώ σε καμία περίπτωση τα πεζό σαν αυτοκίνητα. Πάντα γαλλικά είχα στην κατοχή μου καθώς γνωρίζω ότι θα μπορούσε να τύχει σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ..
Σε γκουγκλάρισμα για misfire βρήκα πολλές περιπτώσεις σε πολλές διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων.
είμαι απλά άτυχος αποτι φαίνεται και μου έκατσε ελλαττωματικό.
Έχω επίσης 3 χρόνια εγγύηση ακόμα οπότε δεν αγχώνομαι για κάτι, καθώς μου επισήμαναν ότι θα κάνουν ότι χρειαστεί για να είναι το αυτοκίνητο στην εντέλεια χωρίς την παραμικρή χρέωση εννοείται ..
Ξέρω ότι σας κούρασα με το τεράστιο κείμενο αλλά ήθελα να τα γράψω όλα αναλυτικά.. και για να βοηθήσω κάποιον με αντίστοιχη εμπειρία και για να μου πείτε τις δικές σας απόψεις ..
-
Πολύ ωραίο αμαξι το 208. Θα το επερνα μόνο ως leasing όμως. Τέτοια αμάξια αγοράζει κανείς όταν εχει συνεργειο ή είναι ψαγμενος τεχνικά και ασχολείται από χόμπυ με το αυτοκίνητο. Τότε μόνο ειναι ευχάριστο όχημα.
Καλή τύχη με την αντιπροσωπεία , προφανώς περιμένουν τη λύση από τη Γαλλία ,καθοτι δεν υπάρχει το μεράκι να ασχοληθούν πέρα από τις τυποποιημένες εργασίες . Ενημέρωσε μας αν βρεις λύση.
-
Τι ιδιαίτερο έχει το 208 που δεν έχουν το 99 % των αμαξιών τώρα, που είναι για ψαγμένους ή ιδιοκτήτες συνεργείου;
-
Cson την πέταξες την μπαρουφα σου ε; Δεν μπόρεσες να κρατηθείς;
-
Τι ιδιαίτερο έχει το 208 που δεν έχουν το 99 % των αμαξιών τώρα, που είναι για ψαγμένους ή ιδιοκτήτες συνεργείου;
Την ιδιαιτερότητα που έχει η pegeuot την έχουν αρκετές μάρκες ακόμη. Όσο πιο ψαγμενος είσαι τεχνικά τόσο πιο άμεσα δίνεις λύσεις σε προβλήματα που παρουσιάζουν επιρρεπή μοντέλα. Ειδάλλως σου ρουφάνε το αίμα οι αντιπροσωπείες και χαρακτηρίζεις κακό ένα αυτοκίνητο άδικα για χαζοπροβληματα που δεν βρέθηκε λύση ποτέ.
-
Σώπα ρε βαρύμαγκα που δεν θα πω την εμπειρία μου και το τι έχω ζήσει με διάφορα προβληματικά μοντέλα γιατί εσένα σε χαλάει.
-
Cγιέ, για χαλαρωσε λιγο, εμμεσως θεωρησες ανοητους οσους αγοραζουν γαλλικα που δεν ειναι leasing. Χαζα προβληματακια μπορει να συμβουν σε καθε αυτοκίνητο, το θεμα ειναι αν θα σε βοηθησει ο αντιπροσωπος.Στην προκειμένη περίπτωση φανηκε σιγουρα ανεπαρκης και ταλαιπωρησε τον πελάτη. Ο άνθρωπος ρωτησε αν εχει καποιος αλλος παρομοιες εμπειρίες, και εσυ βρηκες ευκαιρια να βγαλεις το αχτι σου, χωρις να προσφερεις κατι ουσιωδης, παρα γκρίνια, και ειρωνια για την επιλογή του.
-
Έλα τώρα που θικτηκες και συ, δεν έχω να πω τίποτα, μόνο καλή τύχη και υπομονή .
-
Πήγα το peugeot εχθές και το άφησα στην αντιπρωπία.. μου είπαν να υπολογήζω στο 10ήμερο ..ας ελπίσω τουλάχιστον να λυθούν όλα τα θέματα μια και καλή..
-
Σου εδωσαν αλλο αυτοκινητο να κινείσαι?
-
Σου εδωσαν αλλο αυτοκινητο να κινείσαι?
εννοειται ..μου εδωσαν νοιακιαζομενο για όσο χρειαστεί..
-
λοιπον σήμερα μου εστειλε ένα παλικάρι που ειναι στο συνεργείο την παρακάτω φωτογραφία
[URL=http://www.imagebam.com/image/b00cc71337039353][IMG]https://thumbs2.imagebam.com/16/69/3f/b00cc71337039353.jpg[/IMG][/URL]
αυτες μου είπε είναι οι βαλβίδες και απο αναθυμιάσεις μάλλον καρβούνιασαν . περιμενουν απάντηση απτην εταιρία..
τι λέτε να παίζει?
-
Τι να παίζει ? Κλασσικό πρόβλημα των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, στο Group VAG και ειδικά στα AUDI είχε πέσει πολύ κλάμα τα πρώτα χρόνια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έκαναν από την αρχή τη λύση που είχε δώσει η ΤΟΥΟΤΑ και μετά η MΕRC και ακολούθησε και η AUDI, έβαλαν ένα 5ο μπέκ στην εισαγωγή και ανάλογα με το φορτίο ψεκάζει λίγη βενζίνη ώστε να ξεπλένονται οι αναθυμιάσεις του στροφαλοθαλάμου που ανεβαίνουν στην εισαγωγή για να καούν, και οι οποίες είναι αρκετές λόγω του ότι οι κινητήρες αυτοί χρησιμοποιούν λεπτόρευστα λάδια.
Ίσως κάποιος να θυμάται πριν αρκετά χρόνια όταν ακόμα το πρόβλημα ήταν στην αρχή του και έτρεχαν όλοι μαζί να βρουν λύση, είχα επισημάνει τη λύση πριν την εφαρμόσουν τα εργοστάσια, ήταν απλά μια λογική σκέψη που θα έκανε όποιος είχε μια καλή γνώση της μηχανολογίας των κινητήρων του αυτοκινήτου, το γιατί δεν το σκέφτηκαν από την αρχή της παρουσίασης των κινητήρων άμεσου ψεκασμού είναι απορίας άξιο που μάλλον έχει να κάνει με τον τρόπο που ενεργεί και αντιδρά η αυτοκινητοβιομηχανία, αφού δεν χρειάζεται και τόση σκέψη πια να δει κάποιος ότι εκεί θα υπήρχε πρόβλημα.
-
Τα οφελη του αμεσου ψεκασμου ειναι τοοοσο μεγαλα σε καταναλωση-αποδοση που υπερκαλυπτουν τα επιπροσθετα κοστη-συντηρηση?
Να το πω αλλιως,ενας Χ κινητηρας θα δει πραγματικα οφελη ή λιγο καλυτερη διαχειριση καυσιμου?
-
Τα οφελη του αμεσου ψεκασμου ειναι τοοοσο μεγαλα σε καταναλωση-αποδοση που υπερκαλυπτουν τα επιπροσθετα κοστη-συντηρηση?
Να το πω αλλιως,ενας Χ κινητηρας θα δει πραγματικα οφελη ή λιγο καλυτερη διαχειριση καυσιμου?
Να το πω αλλιώς, πόσοι κατασκευαστές δεν έχουν πια κινητήρες άμεσου ψεκασμού;
-
Τα οφελη του αμεσου ψεκασμου ειναι τοοοσο μεγαλα σε καταναλωση-αποδοση που υπερκαλυπτουν τα επιπροσθετα κοστη-συντηρηση?
Να το πω αλλιως,ενας Χ κινητηρας θα δει πραγματικα οφελη ή λιγο καλυτερη διαχειριση καυσιμου?
Εξαρτάται από την χρήση, με λίγο γκάζι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού λειτουργούν με φτωχό μείγμα, κάπου στο 16:1 ή λίγο φτωχότερο το οποίο είναι στρωματοποιημένο με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τον κατασκευαστή και τη σχεδίαση του κινητήρα, όταν όμως το γκάζι είναι πατημένο από την μέση και επάνω τότε το μείγμα είναι στοιχειομετρικό, δηλαδή κυμαίνεται γύρω στο 14.5:1,
Η μικρή κατανάλωση οφείλεται στην εξελιγμένη διαχείριση του κινητήρα, όπως είναι οι πολλαπλοί ψεκασμοί σε κάθε κύκλο, ( στους ακριβότερους κινητήρες που διαθέτουν πιεζοηλεκτρικά μπέκ ) στους δυνατούς επεξεργαστές που ελέγχουν λεπτομερέστερα τους πολλούς και για κάθε παράμετρο, αισθητήρες του κινητήρα, πάντα σε συνδυασμό με το φτωχό μείγμα στην κίνηση της πόλης, όπως και η υψηλή πίεση καυσίμου για τον λεπτοδιαμερισμό των σταγονιδίων της βενζίνης.
Άλλο τα 3 ber του ψεκασμού στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού και άλλο τα 120-200 bar ενός κινητήρα άμεσου ψεκασμού, + το start - stop σύστημα, να μην παραβλέψουμε και την προσπάθεια μείωσης των τριβών σε αυτούς τους κινητήρες, όπως από τα λεπτόρευστα λάδια, οι επιστρώσεις DLC στους εκκεντροφόρους, οι αντιτριβικές φούστες στα έμβολα, οι on demand αντλίες λαδιού, αλλά δεν είναι μόνο η οικονομική πλευρά της χρήσης, αλλά και η μείωση της μόλυνσης της ατμόσφαιρας που είναι σήμερα το ζητούμενο.
Όσο για το κόστος χρήσης αν μείνουμε στη κατά 15% περίπου μείωση της κατανάλωσης είναι σημαντικό, όμως είναι περισσότερο πολύπλοκοι αυτοί οι κινητήρες και είναι περισσότερο επιρρεπείς σε βλάβες των περιφερειακών τους. Δεν υπάρχει ο απόλυτα καλός κινητήρας, όλα είναι συμβιβασμός, κερδίζεις - χάνεις.
-
Quadra21 κατατοπιστικοτατος!
-
Εξαρτάται από την χρήση, με λίγο γκάζι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού λειτουργούν με φτωχό μείγμα, κάπου στο 16:1 ή λίγο φτωχότερο το οποίο είναι στρωματοποιημένο με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τον κατασκευαστή και τη σχεδίαση του κινητήρα, όταν όμως το γκάζι είναι πατημένο από την μέση και επάνω τότε το μείγμα είναι στοιχειομετρικό, δηλαδή κυμαίνεται γύρω στο 14.5:1...
Όχι πια.
-
Θυμάμαι πως διάβαζα ένα τεχνικό άρθρο που ελεγε πως η Suzuki με τα διπλα μπεκ εμμεσου ψεκασμου ανέφερε πως πλησίασε παρά πολύ τους άμεσου ψεκασμού στον λεπτοδιαμερισμο των σταγονιδίων και με διάφορες επιπλεον λύσεις μείωσης της θερμοκρασίας ανέβασε και την συμπίεση, χωρίς το θέμα με τις επικαθησεις.
Εδώ μια φωτογραφία που βρήκα, θα ψάξω να βρω το άρθρο.
peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί