-
Εάν κατάλαβα καλά, σκέφτεται να το αλλάξει με κάποιο φτηνό, παλιό αμαξάκι, για να τον βγάλει 3-4 χρόνια ακόμη, και μετά να πάρει είτε ένα καλό μεταχειρισμένο ή καινούριο. Θέμα αναγκών και προτεραιοτήτων είναι. Στη θέση του, θα κρατούσα το γνώριμο Μεγκάν για 3-4 χρόνια και μετά θα το άλλαζα, καθώς η αγορά αυτοκινήτου και οι συναφείς τεχνολογίες εξελίσσονται τόσο ραγδαία, ώστε σε 3 έτη, η εικόνα να είναι πολύ διαφορετική και τα σημερινά καινούρια μοντέλα να δείχνουν παρωχημένα (πιθανόν).
-
Εάν κατάλαβα καλά, σκέφτεται να το αλλάξει με κάποιο φτηνό, παλιό αμαξάκι, για να τον βγάλει 3-4 χρόνια ακόμη, και μετά να πάρει είτε ένα καλό μεταχειρισμένο ή καινούριο. Θέμα αναγκών και προτεραιοτήτων είναι. Στη θέση του, θα κρατούσα το γνώριμο Μεγκάν για 3-4 χρόνια και μετά θα το άλλαζα, καθώς η αγορά αυτοκινήτου και οι συναφείς τεχνολογίες εξελίσσονται τόσο ραγδαία, ώστε σε 3 έτη, η εικόνα να είναι πολύ διαφορετική και τα σημερινά καινούρια μοντέλα να δείχνουν παρωχημένα (πιθανόν).
Οχι,δεν κατάλαβες καλά...σκέφτεται είτε μεχρι το τέλος της χρονιάς να φτιάξει το Megane ώστε να το κρατήσει μέχρι να βγάλει σύνταξη σε 3-4 χρόνια είτε να το δώσει μέχρι το τέλος της χρονιάς και να πάρει ένα καινούριο ή ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο(ειπαμε μέχρι τριων χρονών για κατι συνηθισμένο πχ φορντ η μέχρι πέντε χρονών για κάτι πιο πολυτελές πχ bmw)και να το δώσει σε 3-4 χρόνια που θα συνταξιοδοτηθεί...
Εν ολίγης μόλις συνταξιοδοτηθεί δεν θα χρειάζεται αμάξι όπως λέει.
Το θέμα του είναι:να επισκευάσει το megane σε όλα τα απαραίτητα για το κτεο και την ασφάλεια/άνεση και να το ξεφορτωθει μια και καλή το 23-24 ή να το αλλάξει φέτος και ότι πάρει να το ξεφορτωθεί και αυτό πάλι το 23-24;; -
Εφόσον θα χρειάζεται όχημα για τα επόμενα 3-4 ετη, εαν τον παίρνει οικονομικά, ας πάρει κάτι νεωτερο (καλο μτχ ή καινούριο), ώστε για το διάστημα αυτό να οδηγεί κάτι πιο σύγχρονο κ ασφαλές, να το χαρεί κιόλας, κι ας ξεφορτωθεί το παλιό.
-
Μετά από μια σχετικά μεγάλη διαδρομή χτες, γύρω στα 12-13 χιλιόμετρα πήγαινε έλα,με σβηστή μηχανή από εκεί που έδειχνε 12,20 volt σήμερα δείχνει 12,42...Η ακινησία και οι μικρές διαδρομές 1-2 χιλιόμετρα κάθε βδομάδα(ή ρελαντί για κανα τέταρτο αν δεν κινούνταν)έριξαν την τάση.Λογικά με άλλη μια τέτοια διαδρομή σαν την χτεσινή θα έρθει στα ίσα της.Τέλος καλό όλα καλά!
-
Καλησπέρα παιδιά.
Με πήρε τηλέφωνο ο κύριος που έχει το Megane.Χθες το πρωί πήγε να το βάλει μπροστά.Με το που γύρισε το διακόπτη στην πρώτη σκάλα το λαμπάκι του immobilizer άρχισε να αναβοσβήνει και εννοείται δεν έπαιρνε μπροστά.Σβήνει,βγάζει κλειδί,ξαναβάζει κλειδί,το γυρνάει στην πρώτη σκάλα,αυτή τη φορά το λαμπάκι του immobilizer έσβησε και πήρε μπροστά κανονικά.Όταν το έσβησε και βγήκε να κλειδώσει δεν κλείδωναν οι πόρτες με το τηλεκοντρόλ.Μπάινει πάλι μέσα,βάζει το κλειδί,γυρνάει το διακόπτη στη πρώτη σκάλα,σβήνει,βγαζει το κλειδί,βγαίνει έξω και τότε με το που πάτησε το τηλεκοντρόλ οι πόρτες κλείδωσαν κανονικά.
Πρόβλημα στο immobilizer,στο κλειδί ή και στα δύο;Έχει ένα κλειδί μόνο(το άλλο το έχασε χρόνια πριν).
Αν και το immobilizer δεν νομίζω πως έχει σχέση με το κεντρικό κλείδωμα... -
Κατά πάσα πιθανότητα, τίποτα από όλα αυτά που αναφέρεις!
Το πρόβλημα είναι κατά 95% στη μπαταρία, η οποία έχει αρχίζει να τα παίζει λόγω της σχετικής ακινησίας. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, όταν η μπαταρία πέσει κάτω από κάποιο επίπεδο φόρτισης, αρχίζουν να βγάζουν προβλήματα διάφορα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά συστήματα. Αν φορτιστεί πλήρως ξανά η μπαταρία, θα σταματήσουν οι δυσλειτουργίες.
-
+1
Και εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου κατευθείαν.
-
μετρήθηκε,12.40 volt σε κατάσταση ηρεμίας.
Μάλλον είναι το κλειδί.Συνηθισμένο πρόβλημα σε Renault δεκαετίας 2000...
Παραθέτω βίντεοδείτε στο βίντεο απο 0:56 εως 1:26
Ακόμα ένα βίντεο
Νομίζω ότι χρειάζονται καινούρια κλειδιά και προγραμματισμός...καθόλου φτηνή βλάβη
-
Σταμάτησε να δουλεύει..
Στην πρώτη σκάλα αναβοσβήνει μόνιμα πλέον το λαμπάκι του immobilizer και δεν ξεκινάει καθόλου.
Ο τηλεχειρισμός μια δουλεύει μια όχι.
Όπως έχω πει αυτό το megane έχει ένα κλειδί μόνο(και αυτό κατά 99% χαλασμένο πλέον).Πρέπει να βγουν καινούρια κλειδιά και να γίνει προγραμματισμός ή θέλει κι άλλα;
Διάβασα κάπου ότι αν πρόκειται να βγούν νέα κλειδιά από την αρχή πρέπει να αλλαχτούν επιπλέον κλειδαριές μονάδα immobilizer κτλ..Και τα κλειδιά μόνο αντιπροσωπεία..Είναι έτσι; -
Στο greekrenaultclub,gr υπάρχει ένα μέλος που είναι κλειδαράς και έχει βοηθήσει πολλά παιδιά με προβλήματα κλειδιού, δεν κάνει καμμιά βόλτα από εκεί ?
-
Στο greekrenaultclub,gr υπάρχει ένα μέλος που είναι κλειδαράς και έχει βοηθήσει πολλά παιδιά με προβλήματα κλειδιού, δεν κάνει καμμιά βόλτα από εκεί ?
ούτε κάποιος γνωστός μου.Σε γενικές γραμμές όμως όταν ουσιαστικά δεν δουλεύει κανένα κλειδί ή έχουν χαθεί όλα τι γίνεται;
Αλλάζουμε μόνο τα κλειδιά ή και όλα τα άλλα;Μονάδες κλειδαριές κλπ... -
.Σε γενικές γραμμές όμως όταν ουσιαστικά δεν δουλεύει κανένα κλειδί ή έχουν χαθεί όλα τι γίνεται;
Αλλάζουμε μόνο τα κλειδιά ή και όλα τα άλλα;Μονάδες κλειδαριές κλπ...[/quote]
Εάν χάσεις τα κλειδιά χρειάζεται ένας προγραμματισμός του εγκέφαλου με το νέο που θα σε δώσει ο κλειδαράς αυτοκινήτου. Γενικά είναι γρήγορη διαδικασία. Έχω προσωπική εμπειρία
-
.Σε γενικές γραμμές όμως όταν ουσιαστικά δεν δουλεύει κανένα κλειδί ή έχουν χαθεί όλα τι γίνεται;
Αλλάζουμε μόνο τα κλειδιά ή και όλα τα άλλα;Μονάδες κλειδαριές κλπ...Εάν χάσεις τα κλειδιά χρειάζεται ένας προγραμματισμός του εγκέφαλου με το νέο που θα σε δώσει ο κλειδαράς αυτοκινήτου. Γενικά είναι γρήγορη διαδικασία. Έχω προσωπική εμπειρία
Δηλαδή είναι ράδιο αρβύλα αυτό που διάβασα κάπου ότι πρέπει να αλλαχτούν και οι κλειδαριές και το σύστημα του immobilizer γιατί δήθεν τα νέα κλειδιά-τηλεκοντρόλ δεν θα τα αναγνωρίζουν...
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει διαδικασία με την οποία προγραμματίζεις/προσθέτεις νέα κλειδιά και διαγράφεις τα παλιά. Αν δεν έχεις χάσει το κλειδί τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά, αγοράζεις ένα 'κενό' κλειδί (blank), το πας σε κλειδαρά και στο κόβει. Μετά αντιπροσωπεία για προγραμματισμό, η ακόμα και στον ίδιο τον κλειδαρά. Όσο πιο παλιό το αμάξι τόσο πιο 'εύκολο' για τον κλειδαρά. Ψάξε στο google για κλειδαράδες / προγραμματισμό κλειδιών και πάρε τηλ να ρωτήσεις τιμές.
Αν δεν έχεις τουλάχιστον 1 κλειδί, έστω και χαλασμένο τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, γιατί ο κλειδαράς δεν μπορεί να κόψει το νέο κλειδί. Ανάλογα με τη μάρκα/μοντέλο, η αντιπροσωπεία ίσως να μπορεί να παραγγείλει έτοιμο κομμένο κλειδί από το εργοστάσιο με βάση τον αριθμό πλαισίου, αλλιώς νεος αφαλός μαζί με σετ κλειδιά. Βέβαια πιθανότατα υπάρχουν κλειδαράδες που μπορούν να διαβάσουν τον αφαλό και να βγάλουν αντικλείδι χωρίς πρωτότυπο
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει διαδικασία με την οποία προγραμματίζεις/προσθέτεις νέα κλειδιά και διαγράφεις τα παλιά. Αν δεν έχεις χάσει το κλειδί τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά, αγοράζεις ένα 'κενό' κλειδί (blank), το πας σε κλειδαρά και στο κόβει. Μετά αντιπροσωπεία για προγραμματισμό, η ακόμα και στον ίδιο τον κλειδαρά. Όσο πιο παλιό το αμάξι τόσο πιο 'εύκολο' για τον κλειδαρά. Ψάξε στο google για κλειδαράδες / προγραμματισμό κλειδιών και πάρε τηλ να ρωτήσεις τιμές.
Αν δεν έχεις τουλάχιστον 1 κλειδί, έστω και χαλασμένο τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, γιατί ο κλειδαράς δεν μπορεί να κόψει το νέο κλειδί. Ανάλογα με τη μάρκα/μοντέλο, η αντιπροσωπεία ίσως να μπορεί να παραγγείλει έτοιμο κομμένο κλειδί από το εργοστάσιο με βάση τον αριθμό πλαισίου, αλλιώς νεος αφαλός μαζί με σετ κλειδιά. Βέβαια πιθανότατα υπάρχουν κλειδαράδες που μπορούν να διαβάσουν τον αφαλό και να βγάλουν αντικλείδι χωρίς πρωτότυπο
Σ'αυτή την περίπτωση το κλειδί δουλεύει κανονικά μόνο σαν...κλείδι.Να κλειδώνει/ξεκλειδώνει χειροκίνητα πόρτες.Το κουμπί πάνω του δεν δουλεύει και δεν ξεκινάει ο κινητήρας λόγω immobilizer.
Κατά 98% έχει πρόβλημα η πλακέτα μέσα.Ή έχει απομαγνητιστεί ή έχει σπάσει κάποιο στοιχείο.
Οπότε δεν νομίζω να είναι και πολύ δύσκολη η όλη δουλειά! -
Ναι, το κλειδωμα/ξεκλειδωμα από το κουμπί και το immobilizer ειναι 2 διαφορετικά συστήματα. Άρα πιο πιθανό είναι να έχει βλάβη το κλειδί παρά να έχει χαλάσει ο δέκτης ΚΑΙ το immobilizer στο αυτοκίνητο.
-
Παρουσιάστηκε κάτι καινούριο.Με το που βάζεις το κλειδί στη μίζα και το γυρνάς στην πρώτη σκάλα(εκεί που ανάβει το ρολοι)ανάβουν και μένουν αναμμένα και τα 3 στοπ.Το γυρνάς στη δεύτερη σκάλα που ανάβουν τα λαμπάκια στο καντράν,το ίδιο.Βάζεις μπροστά το ίδιο.Δεν σβήνουν με τίποτα.Μόνο αν ξαναγυρίσεις το κλειδί στην αρχική θέση,εκεί που δεν ανάβει ούτε το ρολοι ούτε το καντράν σβήνουν και τα 3.Λάμπες;Ασφάλεια;Ρελέ;Βαλβίδα στοπ;Τι μπορεί να είναι;
Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αλλά δεν ανάβουν καθόλου ούτε τα πισινά ομίχλης...
Λυχνία ABS